collapse

Auteur Topic: Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?  (gelezen 67672 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #150 Gepost op: 15 maart 2010, 09:07:33 »
Nou m'n aanstaande is geslaagd voor een pak, hij heeft zich een maatpak laten aanmeten. Dus ik ben benieuwd.

M'n schoonzus is bevallen gistermiddag op de uitgerekende datum van een dochter genaamd Amy.
[attachment=12642:Amy_007.jpg]

Voor de bruidsmeisjes zoek ik eigenlijk rose jurkjes en dan feestelijk maar niet te bruidskleding.
Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2010, 09:09:22 door Limoentje »

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #151 Gepost op: 15 maart 2010, 10:58:45 »
Hoi Limoentje,

Gefeliciteerd Tante!
Ik kan je helaas niet helpen aan kleding voor kinderen. Wij/ik heb geen kleine kinderen (de jonste is 11).

Groetjes

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #152 Gepost op: 15 maart 2010, 20:13:39 »
[color=\"#DDA0DD\"]limoentje[/color]

wat een schatje die kleine meid.
heerlijk baby's.
Wat mij betreft zijn de baby kriebels nog niet over.
Ookal heb ik hier 2 boefjes rond huppelen/ kruipen

[color=\"#DDA0DD\"]10-eke[/color]

beter ja dat je in zee gaat met de drukker die je wel vertrouwd!!!!!!!!!!!
toch zonde als het niet goed is.

verder ja de dans is nu klaar, nu oefenen, oefenen, oefenen.
Moet zeggen zie het wel te zitten, en zie het ook al een beetje
voor me met de kleding aan.
ik denk dat ik deze week een belletje krijg dat ik de kaarten kan
ophalen, dus dat word pennen volgende week.


even over die bruidskinder kleding/ feestkleding
weet ff niet meer wie het vroeg.
maar wat denk je van de merken van JOTTUM en van CARBONE
heel erg feestelijk en ik geloof een hoop roze.

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #153 Gepost op: 16 maart 2010, 16:10:24 »
[font="Comic Sans MS"][color="#FF00FF"]Elleinad[/color], goed dat jullie op je strepen zijn gaan staan bij de trouwlocatie. Afspraak is afspraak! En inderdaad als ze iets willen wijzigen, dan toch in overleg...
Balen van je vriend zijn baan, hopelijk hoeft hij er niet uit. Met de tent op vakantie is inderdaad lekker knus! Ook super leuk dus!!
We zijn inmiddels geslaagd voor de kids! Ik ben er helemaal blij mee!

[color="#FF00FF"]Limoentje[/color], wat leuk dat je tante bent geworden! Altijd schattig die kleintjes!
Voor de bruidsmeisjes zou ik je “1001nacht kinderboetiek” kunnen aanraden, of “Pinok”. En inderdaad het merk Jottum is ook kei leuk!
Succes!!

[color="#FF00FF"]10eke[/color], leuk dat jullie Limburg hebben uitgekozen!
Ik kan me voorstellen dat je weer helemaal weg was van je jurk!
Ik heb ook kei veel zin om maandag weer te gaan passen!
Goed dat jullie de kaarten bestellen bij een andere drukkerij, het komt nu vast goed!
Ik was blij dat ik in jouw berichtje las over het menu samenstellen…dat stond nog helemaal niet op mijn ‘to do’-lijstje, haha! Ik zou het zo vergeten zijn!

[color="#FF00FF"]Broekkie[/color], jij ook succes met envelopjes schrijven, haha! Ik mag ook bijna…

Verder weinig nieuws vanuit Limburg!

Groetjes [color="#FF00FF"]Rachel[/color][/font]

Limoentje

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #154 Gepost op: 18 maart 2010, 11:02:07 »
Straks m'n jurk weer passen!! tot laters

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #155 Gepost op: 19 maart 2010, 19:56:24 »
[color="#00BFFF"]meiden[/color]

Dit geloven jullie nooit!!!!!!!!!
heb je ff de tijd????

Er is hier in de buurt een ''schennispleger'',
afijn bealachelijk om je geslachtsdeel te laten zien
aan kinderen in de speeltuin.
geen woorden voor.
Nu komt het, wie denk je wie het is, is het onze fotograaf
die onze reportage gaat maken,
nee nee nee
kan het gewoon niet geloven, walgelijk gewoon.

Het is hier ook HET gesprek van de dag.
hmmmmmmmmm nu heb ik gisteren alle goeie fotograven gebeld,
maar je raad het al iedereen zit vol :mad:  :mad:

Maar denk dat ik maar 1 optie heb, nl NIET DOOR HEM gefotografeerd worden,
ze werken daar met nog 3 andere, en ik ben daar wel zeker van GEWELDIGE
foto's. denk dat ik maar door iemand anders wil, en niks met hem te maken hebben.


Verder nog geen kaarten binnen gekregen.
Ben nu wel tas aan t inpakken, gaan lekker naar
Disney toe, dus vroeg op staan.

weltruste meiden, fijn weekend
en tot na t weekend xxxxxxxxxx
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2010, 19:56:46 door Broekkie »

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #156 Gepost op: 19 maart 2010, 20:33:23 »
[font="Comic Sans MS"][color="#FF00FF"]Broekkie[/color], het is toch niet meer normaal! Waar mensen niet al toe in staat zijn...
Ik zou ook zéker niets meer met die persoon te maken willen hebben!!
Hopelijk kan iemand anders van die zaak, jullie reportage doen.
Succes! En veel plezier in Disney!

[color="#FF00FF"]Limoentje[/color], hoe was het met je jurk??

Groetjes [color="#FF00FF"]Rachel[/color][/font]

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #157 Gepost op: 21 maart 2010, 09:50:53 »
Hey allemaal

@ Limoentje gefeliciteerd met je nichtje!! En hoe was je jurk passen????

@ Broekkie zijn je kaarten al binnen? En zijn ze mooi geworden? En nog steeds lekker aan het dansen? Jeetje wat een verhaal van jullie fotograaf. Sterkte met een nieuwe fotograaf zoeken! En hoe was Disneyland?

@ Rich heel veel plezier met je jurk passen morgen. Ik mag hem woensdag weer aan en moet hem meteen meenemen.

Wij hebben de kaarten besteld en die zijn er denk ik over ruim 2 weken. Verder hebben we gister een drukke dag gehad. Ik heb mijn proefkapsel gehad en ik was zeer tevreden. We zijn langs de bloemist geweest en die gaat een heel mooi boeket voor ons maken. Ik ben helmaal blij. We hadden we 2 proeftaartjes besteld alleen is de bestelling niet doorgekomen en nu moeten we nog een keertje richting Limburg om dit te regelen. Verder had ik een sluier besteld en dat zou een week duren en nu is het al een maand later en hij is er nog steeds niet :sad: Ik heb nog wel tijd dus daar ben ik niet bang voor alleen had ik vrijdag een soortgelijke sluier geleend en toen hoorde ik dat de sluier die ik heb besteld misschien wel van andere tule gemaakt kan zijn. Dus ik hoop dat dat niet waar is want je zoekt de sluier ook juist op de tule vind ik.

succes allemaal met voorbereiden!!!

groetjes 10eke

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #158 Gepost op: 22 maart 2010, 11:18:13 »
[color="#4169E1"]lieve allemaal[/color]

Nou ik ben weer terug,
was super leuk alleen druk niet normaal,
sommige atracctie wel 2 uur wachten,
dus we hebben niet alles gezien, maar ja is niet anders.

e met de fotograaf, tja moeilijk
heb alle goeie hier in de buurt afgebeld, maar ja iedereen vol natuurlijk.
voel me nu zo'n soort bridezilla. haha
ik ga van de week na die zaak toe en zeg gewoo een andere fotograaf,
liever had k helemaal niks meer te maken gehad met hun, maar wil wel mooie
foto's.........
en ik weet zeker dat ik spijt krijg als ik een amateur of iets laat fotograferen.

En nee nog geen kaarten binnen, verwacht ze eigenljk wel deze week
spannend.

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #159 Gepost op: 22 maart 2010, 11:26:54 »
Ik las dat er nog een paar meiden de jurk weer gaan passen. Spannend hoor. Ook het gevoel dat het nu wel zover mag zijn?? Toen ik hem vorige maand weer aan had, kon ik niet meer wachten.

Broekkie, bha wat een verhaal zeg. Ik zou mij ook niet meer willen laten fotograferen door die man. Heb je iemand anders al kunnen regelen? Kan mij voorstellen dat je dit niet zo snel vergeet.

Tieneke, balen zeg dat je zo lang moet wachten. Nu weet je in ieder geval weer, waarom je (we) alles zo op tijd regelen. Voor dit soort dingen dus. Hopelijk krijg je de sluier snel binnen. En ook balen van de taartjes  :sad:
Gelukkig dat de rest van de voorbereidingen wel goed gaan.


Vanuit hier niet zo heel veel nieuws, alleen een beetje ergenis  :unsure:. Mijn vriend is een beetje laat/lax met bepaalde dingen. Nu loop ik al een tijdje (lees; paar maanden) achter zijn kont aan te zeuren naar adressen van familie voor de kaarten. Omdat ik niet langer wilde wachten voor de rest van de mensen. ivm vakantie enzo. Vele mensen vroegen al wanneer ook alweer en hoe laat. (mede daarom op tijd verzonden).

Echter had ik 7 adressen niet van de familie van mijn vriend. Deze heb ik nu dus gisteren gekregen. En nu wil hij mensen voor savonds ook nog overdag gaan uitnodigen. We hebben al rond de 50, vond dat meer dan genoeg.
Ik heb de kaarten zelf gemaakt en was per kaart ongeveer 3 kwartier kwijt. Nu heb ik dus geen kaarten genoeg meer en vroeg hij of ik deze week de kaarten nog wil doen. phoe .. hij moet maar even geduld hebben.

Daarnaast kwam nog bij dat 1 adres niet meer klopte. Deze personen waren al jaren verhuisd. (ook van zijn familie). Het was nog een kaart voor overdag, waar het meeste werk aan zat en 2 postzegels op moesten. Kan ik daar weer een kaart voor maken  :dry: .

Hij doet daarin tegen wel weer meer in het huishouden enzo, zodat ik hier tijd aan kan besteden. Dat is wel lief, maar kan er wel ontzettend van balen.

Verder geen nieuws vanuit hier.

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #160 Gepost op: 22 maart 2010, 19:38:25 »
ja ik ken het ja, dat adressen gezeur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de drukker heeft net gebeld, om te vragen hoeveel kaarten te
drukken voor de daggasten. dus hij zei dat ze morgen onder
de pers gaan, hoop dat ze snel klaar zijn,

Wij zitten ook op zoveel man overdag, dat komt omdat ze van beide kanten gescheiden zijn,
tja je kan niet de ene wel, de andere niet.

Ja nog ff dan kan ik (en hij + kids) gaan passen ben zo benieuwd!

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #161 Gepost op: 22 maart 2010, 22:24:11 »
[font="Comic Sans MS"]Hoi hoi,

[color="#FF00FF"]10eke[/color], wat balen dat je weer extra naar Limburg moet rijden voor die taartjes…
Het boeket, daar moet ik ook nog achteraan.
Balen van je sluier! Maar komt vast goed!
En je proefkapsel ook al, je bent al ver met regelen of niet?

[color="#FF00FF"]Broekkie[/color], als de drukker gebeld heeft, zal het wel niet meer lang duren met jullie kaarten.
Hoop dat je eruit komt met de fotograaf!

[color="#FF00FF"]Elleinad[/color], jammer dat je vriend op het laatste moment met die adressen komt…
Mijn vriend is ook wel een beetje zo, hoor. Hij laat ook alles op het laatst aankomen, maar hij weet toch dat ik het wel eerder oppak…tja…
Enerzijds mag het van mij 4 juni zijn, anderzijds heb ik de tijd écht nog nodig om alles te regelen en de puntjes op de i te zetten.

Ik heb vandaag mijn jurk weer gepast! Het was weer geweldig!
Hij moet nog wat korter worden gemaakt en een paar kleine dingetjes vermaakt, maar verder is hij prima. Ik heb de schoenen mee naar huis om in te lopen en de sluier, want volgende week dinsdag laat ik mijn proefkapsel maken. Dus dan is het wel handig als ik de sluier bij de hand heb.
Verder hebben we een aantal proefdrukken van de drukkerij ontvangen, dus daar kunnen we uit gaan kiezen nu.

Groetjes [color="#FF00FF"]Rachel[/color][/font]

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #162 Gepost op: 25 maart 2010, 08:42:01 »
Broekkie, ik ben blij om te horen dat ik/wij niet de enigste zijn met dat adressen en kaarten gedoe.

rachel, Leuk van je jurk. Alles komt dichterbij. Ben benieuwd of het proefkapsel gaat lukken. Volgende week zei je.. Laat je weten hoe het gegaan is?

Ik heb al een paar keer over de bruiloft gedroomd. Ik ben inmiddels geloof ik wel 3x getrouwd haha. Ik dacht dat ik er wel rustig onder was, heb op dit moment meer dingen aan mijn hoofd. Maar blijkbaar ben ik toch meer mee bezig dan ik dacht.
  Gisteren hebben we een hotel geboekt voor de huwelijksnacht. We kunnen niet naar huis vanwege de reisafstand. Ik heb geen zin om nog 1,5 uur in de auto te zitten, maar ook niet om naar huis te gaan. We hebben gewoon bij van der Valk geboekt en we kunnen de kamer tot 12.00 uur gebruiken. Vond dat wel een mooie tijd.

Hoe staat het met de andere en de voorbereidingen? Wat moet er zoal nog gebeuren?

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #163 Gepost op: 25 maart 2010, 09:33:49 »
meiden hier weer nieuws!

ben naar de fotograaf geweest, heb er 1.5 uur gezeten.
alles doorgesproken en dat wij BESLIST niet willen dat hij ze maakt.
daar hebben ze me van verzekerd.

Nou de kaarten zijn binnen.
maar wat een werk zeg, gaatjes uit prikken, velletje eroverheen
en een lintje door de gaatjes.
Al met al voor 20 kaarten de hele avond bezig geweest :blink:

Nu wilde ik gisteren de kaarten voor de avongasten in elkaar gaan zetten,
kijk ik............ shit een drukfout.
O nee dacht ik dit is *** gelijk de drukker gebeld.
Nu heb ik de fout bij de proefdruk over het hoofd gezien,
dus zo gezegd mijn probleem :sad:
Maar we doen nou sam sam, ik de nieuwe kaarten (zonder velletje)
dus ook weer goedkoper en hij betaald de drukkosten.
Als het goed is zijn ze vandaag nog klaar.
Ben al wel klaar met enveloppen schrijven, behalve waar ik geen adres van heb.
(nu snap ik de "onvoorziene uitgaven")
Vriendlief zei dat geef ik het wel zo, nou nee dat vind ik heel raar!

fijne zonnige dag dames

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #164 Gepost op: 25 maart 2010, 12:13:17 »
[font="Comic Sans MS"][color="#FF00FF"]Elleinad[/color], ik laat zeker weten of het wat geworden is met mijn bruidskapsel!
Grappig dat je over de bruiloft droomt! Waren heb wel mooie dromen? Toch geen bruiloft waar dingen in mis gingen, hè?!

[color="#FF00FF"]Broekkie[/color], wat balen dat je een fout over het hoofd hebt gezien! Maar anderzijds goed dat je er nog op tijd bij uit bent gekomen.
Fijn dat je goede afspraken met de fotograaf hebt gemaakt!
Ik ben gisteren ook bezig geweest met enveloppen te schrijven. Toen kwam ik erachter dat ik veel te weinig kaarten had besteld...
moet er nog 20 bij hebben  :blink:
Dus dan zijn ze volgende week pas klaar. Maar ja... Als het goed is komen ze nog vóór Pasen aan bij iedereen.

Ga nu werken! Doei!
Groetjes [color="#FF00FF"]Rachel[/color][/font]

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #165 Gepost op: 28 maart 2010, 21:53:56 »
hallo meiden,

zo weekend weer bijna voorbij.
de kaarten (de goeie) waren vrijdag nog klaar
samen met mn zusje de hele middag zitten vouwen.
moet er nu nog 25 dus t eind komt in zicht!!!!!!!!!!!

vandaag met de cm alles ff doorgesproken,
de tafel indeling gemaakt wie bij wie.
Moeilijk als iedereen gescheiden is, dus we hebben het voor iedereen
goed gedaan hoop ik. haha en als ze gaan zeuren jammer dan tis onze dag.
Ook nog een vragenlijstje opgesteld voor als we over 2 weken gesprek hebben bij
de feestlocatie. pfffff best een aardig lijstje.

AEn vandaag kaarten besteld sensation white, met 4 vrienden,
we worden gebracht EN gehaald met een limo
HELEMAAL SUPER.

truste ben moe xxxxxxxxx

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #166 Gepost op: 29 maart 2010, 16:01:17 »
Wat veel geregel nog he! Je denkt dat je zo goed als alles geregeld hebt en dan komt er af en toe toch nog wat om de hoek kijken.  Er zijn ook nog dingen die ik nog niet kan doen. Daar is de bruiloft te ver weg voor.
 
  Ben er wel achter gekomen dat ik bedankjes te kort kom. Nou ik ga gewoon een zakje met snoep oid doen met een kaartje er aan. Dan kunnen de gasten zelf kiezen. En het is minder werk. Elke keer kon er nog wel iemand uitgenodigd worden. Van de 90 gasten hebben we nu 120 gemaakt haha.

  Ik wilde zelf het receptieboek maken. Mijn zusje en nichtje gaan op de dag zelf per koppel/gezien foto's maken.
Nu zou mijn schoonzus kaartjes maken waar de gasten wat op konden zetten. Leuke foto als achtergrond en dan met witte vlakken oid waar gasten een bericht en naam kwijt kunnen. Maar ik heb tot op heden nog niks van mijn schoonzus vernomen behalve dat het als 1e op haar "to do list" zou staan. Helaas is dit al een paar maanden zo.
  Nu heeft mijn vriend een mail gestuurd en we hebben alleen de reactie terug dat ze problemen heeft met haar verbindingen en computer. Is al vaker gebeurd en vervolgens is er een paar maanden geen reactie (ze woont in Australie, beetje ver weg om even heen te gaan). Gezien het familie is van mijn vriend heb ik er nog niet zo veel hoop in  :unsure:
  Veel dingen gebeuren op het laatste moment waardoor het of stressen is, of niet goed gebeurd. Dus we hebben besloten de touwtjes in eigen handen te nemen en het zelf te gaan doen. Gelukkig staat vriend lief achter mij.

Nu het 2e punt, ze gaat ook mijn bruidsboeket maken. Twijfelde nog over corsage's, maar heb mij er al bij neer gelegd dat ik dat beter niet kan verwachten. Dus of zelf maken (van nepbloemen of filt oid) of helemaal niet.

Het is al zo een lang verhaal, maar wil graag jullie mening horen. Het volgende:
  Ik heb een collega waar ik ook prive mee om ging. Ik was voor haar bruiloft uitgenodigd voor de hele dag. Dit was op  3-6-9. Sinds die tijd gaan wij niet meer prive met elkaar om. Is er gewoon niet van gekomen en volgens mij had ze er niet zo zin in. Nu heeft ze ook wat "rare" opmerkingen op het werk gegeven. Ik weet 100% zeker dat dit voor haar niet lullig bedoeld is, maar toch vind ik het vreemd. Heb haar daar ook wat van gezegd.  (waren opmerkingen als : Goh, jij bent ook stom dat je dat niet weet. Waar andere collega's bij waren) Daarnaast moest ik van haar horen op een bespreking op het werk dat ze zwanger was. Ze heeft hier mij niks over verteld, terwijl wij in het begin toch goed met elkaar omgingen. Nu komen zelfs collega's bij mij omdat ze nieuwsgierig zijn. Ze denken dat wij zo goed bevriend zijn en dat ik dat soort dingen wel weet. Nou niet dus.
 Vorig jaar heeft ze gezegd dat ze het prima vond als ze alleen voor de avond bruiloft uitgenodigd zou worden. En toen zei ik nog, "nee joh, je komt gewoon maar de hele dag". Hier heb ik dus spijt van.
 Inmiddels heeft iedereen al een uitnodiging gehad, behalve zij. Weet eigenlijk niet wat ik er mee moet. Zie haar wel veel op het werk.  Wat denken jullie? Gewoon laten komen de hele dag?
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2010, 16:02:54 door elleinad »

Deniece

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #167 Gepost op: 29 maart 2010, 16:34:14 »
gewoon eerlijk zijn, zeggen dat je niet meer weet wat ze nu wil omwille van alle vage signalen........zowieso vind ik het zelf met collega's altijd moeilijk, het blijft werk......

en als jij je er niet goed bij voelt, niet uitnodigen voor de hele dag maar alleen voor de avond maar wees eerlijk.....

heel erg veel sterkte

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #168 Gepost op: 31 maart 2010, 20:38:51 »
hallo,

ja moeilijk ik zou misschien ff zelf met haar praten.
en waar je jezelf prettig bij voelt

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #169 Gepost op: 2 april 2010, 21:55:30 »
[font="Comic Sans MS"][color="#FF00FF"]Elleinad[/color], ik zou gewoon alleen de avond doen als je twijfelt, hoor.
Maar als je je daar niet fijn bij voelt, dan de hele dag. Maar misschien heb je daar achteraf weer spijt van, als ze er de hele dag bij is, en rare opmerkingen maakt... Moeilijk, maar ff goed over nadenken.

Succes!
Groetjes [color="#FF00FF"]Rachel[/color][/font]

10eke

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #170 Gepost op: 5 april 2010, 14:12:10 »
Hey allemaal,

Over 2 maanden zijn jullie allemaal getrouwd   :biggrin:  

Druk allemaal met de voorbereidingen? Wat moeten jullie nog allemaal doen?

@ Broekkie Zijn je kaarten ondertussen allemaal af? En op de bus gedaan? Onze kaarten haal ik waarschijnlijk vrijdag op. Wat fijn voor jullie dat de fotograaf geregeld is en dat jullie hem niet krijgen. En de vragen al opgesteld voor de feestlocatie. Goed bezig! Wij hebben ook al wat vragen opgesteld maar niet zo heel erg veel.

@ Rich Hoe was je proefkapsel gegaan? Was je tevreden? En zijn je kaarten al verstuurd? En heb je al reacties gekregen?

@ Elleinad  Wat vervelend van je schoonzusje dat het niet helemaal gaat zoals je wilt. Nu zou ik het ook zelf gaan doen zodat het gedaan is en dat het zeker gebeurd op de trouwdag. En wat is dat moeilijk met je collega. Misschien zou je met haar kunnen praten of jij iets hebt gemist wat ze je kwalijk neemt ofzo. En dat je na dat gesprek een keuze maakt wat je doet met de trouwdag. Je moet echt doen wat jezelf wilt. Wil je haar niet en heb je het niet gezegd en je gaar de hele dag op haar letten zou dat zonde zijn van je mooie dag denk ik.

Wij gaan ondertussen rustig verder met regelen. Ik heb eindelijk de sluier en bleek nog goedkoper te zijn. Over twee weken is mijn jurk klaar en dan zal ik kijken of hij er heel mooi bij staat, maar ik ga de sluier toch niet de hele dag dragen. Waarschijnlijk alleen bij het gedeelte trouwen en daarna het proosten.
Verder zijn we er eindelijk uit welke muziek we willen horen tijdens de binnenkost, tekenen en weggaan. Ik vond dat toch echt heel moeilijk om te kiezen. Hebben jullie dat ook? Verder gaan we volgende maand op bezoek bij het hotel om alles door te spreken. Het menu, de gastenlijst, de indeling van de dag, de brunch en tafelindeling.
Nu nog een afspraak maken voor het vermaken van het pak van mijn vriend, nog voor hem een shirt kopen om onder zijn overhemd te dragen.
Kaarten schrijven en opsturen. En we willen daarna nog een mail/ brief versturen met de menu keuze en routebeschrijving. Hoe doen jullie dat met de routebeschrijving?
En straks een gesprek met de ambtenaar en dan willen we ook meteen taart halen en langs gaan bij de trouwlocatie.

Volgens mij zijn wij (lees ik) aardig op weg om alles geregeld te hebben. En ik heb gister nog een tip gekregen van een vriendin probeer niet geleefd te worden. Dit gebeurde ook al bij haar op het moment dat haar schoonmoeder binnenkwam.

Liefs 10eke en succes allemaal!!!

Oja ik weet wanneer mijn vrijgezellenfeestje is, jullie ook al?

broekie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #171 Gepost op: 7 april 2010, 20:53:04 »
hallo,

jajaja de kaarten zijn eindelijk op de bus gegaan, vorige week donderdag al.
Vrijdag om 11 uur al de eerste reacties,
tot nu toe vind iedereen hem leuk.
Alleen waarschijlijk heeft 1 iemand hem niet ontvangen, zo maar even bellen
en anders opnieuw versturen.

vandaag me nagels laten doen, alvast om te kijken welke kleur er bij mn jurk past,
moet de 19e passen.
spannend!!!!!!!!!!!!!

elleinad

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #172 Gepost op: 8 april 2010, 08:50:24 »
Ja, 10eke, volgens mij is iedereen al bijna klaar met regelen. Wat zijn we toch lekker op tijd. :rolleyes:

Ik heb toch besloten om mijn collega/vriendin de hele dag uit te nodigen. Eigenlijk, om eerlijk te zeggen had ik geen keuze meer. Een te lang verhaal om op te schrijven, maar ik heb er wel vrede mee.

Daarnaast heb ik bericht van mijn schoonzusje. Ze is heel erg druk bezig geweest voor het receptieboek (dus heel onverwachts nog voor mij). En het is, na een paar keer heen en weer mailen, er mooi geworden vind ik zelf.

Nog 8 weken!! (oke en 1 dag) :tongue:

Rich

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #173 Gepost op: 9 april 2010, 23:34:52 »
[font="Comic Sans MS"][color="#FF00FF"]10eke[/color], ja mijn proefkapsel was snel gerealiseerd! Het was goed naar mijn zin.
Ik moet nog een paar benodigdheden halen.
Mijn kaarten zijn al verstuurd en ik heb veel positieve reacties gehad, erg leuk!!
Fijn dat je sluier zelfs goedkoper uitvalt!
De muziek voor in het gemeentehuis vond ik ook heel moeilijk, hoor.
Jullie zijn inderdaad al ver met regelen. Wij moeten vooral nog de puntjes op de i zetten.
Het bruidsboeket en het menu zijn nog 1 van de grotere dingen die geregeld moeten worden.
Wij hebben er geen routebeschrijving bij gedaan. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit, dat iedereen zelf ff uitzoekt waar het is, of Tomtom heeft…
Ik heb geen idee wanneer mijn vrijgezellenfeestje is…dat is écht een verassing!!

[color="#FF00FF"]Broekkie[/color], hoe zijn je nagels geworden??

[color="#FF00FF"]Elleinad[/color], goed dat je een besluit hebt genomen, mbt. je collega. Dat geeft weer wat rust, toch?
Fijn dat je schoonzusje toch flink in de weer is geweest! Komt allemaal goed! Zo zie je maar.

Ik heb de hele vragenlijst bij onze Pastoor in de brievenbus gekiept. Naar aanleiding daarvan krijgen we nog een gesprek…ben benieuwd…
Ik geloof dat we over 2 weken weer een afspraak hebben met onze ceremoniemeesters om alles weer even op een rijtje te zetten. Het wordt nu inderdaad wel steeds spannender, vind ik.
Ik heb ook nog helemaal niet het idee, dat het écht staat te gebeuren. Klinkt misschien raar, maar het gebeurt altijd bij een ander, zal ik maar zeggen, en nu zijn wij aan de beurt…
Heb er wel kei veel zin in, hoor!!

Fijn weekend allemaal!
Groetjes [color="#FF00FF"]Rachel[/color] [/font]

Broekkie

  • Gast
Wie Trouwt Er Op 4 Juni 2010?
« Reactie #174 Gepost op: 11 april 2010, 00:31:07 »
ja me nagels zijn nu ''gewoon'' met een wit randje
vind ik zelf heel sjiek, kan ik volgende week als ik moet passen
kijken wat er mooi bij staat.
en heb nog een andere kleur op een nagelstokje, om te kijken of dat mooier is.

ja hier ook goede reacties gehad op de kaart,
die iemand die de kaart niet heeft gekregen, heeft hem uiteindelijk toch
al dan niet een week later gekregen (had de verkeerde postcode)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards