collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #475 Gepost op: 30 maart 2010, 09:16:12 »
@seolram, apart idd dat ze gewoon naar huis sturen terwijl jij vind dat het niet naar je zin zit. idd gewoon passen met andere lincherie en als het dan nog niet naar je zin zit teruggaan! daar betaal je voor!

@zonnebloem, heel irritant! soms kun je idd gewoon beter duidelijk zijn. mn moeder zit daar ook al over in de stress. stuur mijn nichten en neven geen kaarten(doen ze normaal gesproken wel in onze familie) maar ik heb echt nix met ze! nu zijn we wel zo geweest dat we fam erop gezet hebben bij de ooms en tantes om gezeur te voorkomen,maar ben benieuwd wat we te horen krijgen;)
we hoorde van de week dat een daggast van ons een vriendin heeft, hoop dat tie haar niet meeneemt, heb dr nog nooit gezien;) a.s. reageerd dan, ach..laat ze lekker komen, terwijl mijn vriendinnen zonder partner meegaan om de daggasten een beetje in toom te houden (hmm volgensmij ben ik n beetje vaag)

@w-jansen, spannend! zijn nare berichten! hopelijk kan ze erbij zijn idd!

ons werd gezegd dat we 2 weken van te voren gebeld werden (lekker persoonlijk) dus ben benieuwd!

gistr met mn vader onze trouwdienst afgesproken, en mn bestelling van the weddinggiftshop is binnen (cadeautjes voor in de tasjes van onze daggastkids:P)

weer wat om af te vinken;)

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #476 Gepost op: 30 maart 2010, 09:40:33 »
Hier is de trouwamtenaar een goede kennis van ons, daarmee zijn we nu bezig een datum te plannen, zij zei, dat ze normaal gesproken een week of 2-3 van te voren een gesprek heeft.

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #477 Gepost op: 30 maart 2010, 10:36:16 »
Gisteren zijn we gebeld door onze trouwambtenaar voor een afspraak, we hebben een vrouwelijke babs en ze klonk heel erg aardig en leuk aan de telefoon.
28 april hebben we met haar een gesprek zodat ze een persoonlijk tintje aan haar verhaal kan toevoegen. Ben benieuwd!

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #478 Gepost op: 30 maart 2010, 10:58:55 »
Ha! eindelijk  de taartschep/ mes gevonden die ik wil en besteld!
ik wil als 'enveloppendoos' een soort schatkistje van hout ofzo... Ik heb thuis nog wel iets, mooi oudhouten kistje, maar zou het dan duidelijk zijn dat het er niet gewoon ter decoratie staat, maar dat er iets in kan worden gestopt?

Heeft iemand eventueel een ander idee waar ik zo'n houten schatkistje kan kopen?

zonnebloem

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #479 Gepost op: 30 maart 2010, 11:55:06 »
We hebben besloten er niet op te reageren.... anders komt er straks een heel leger van mensen die we er eigenlijk niet bij willen hebben.

ander gevalletje... we hebben de 23ste de kaarten verzonden. Nu was mijn moeder gister bij een tante en die vroeg heel belangstellend of ik al een
jurk had en wanneer de dag eigenlijk is.. dus mijn moeder reageerd verbaasd, heb je de kaart dan niet gehad? nou NEE zeggen ze. dus mijn moeder belde me
gister met dat verhaal. ik natuurlijk helemaal in de stress... stel nou dat meer mensen hem niet hebben gehad :sad: ik kan niet iedereen na gaan bellen.
ik heb gister wel naar wat vrienden van me een sms gestuurd en gevraagd of ze de kaart hebben gehad en die hebben hem allemaal gehad. dus hopelijk is
het er maar één die verdwenen is. maar stel je nou voor dat we daar staan, en wachten op de gasten en er komt een handje vol omdat de rest geen
kaart heeft gehad... ohhhh dat zou echt erg zijn. ik ga er maar niet vanuit, maar toch denk ik er over na.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #480 Gepost op: 30 maart 2010, 12:32:31 »
Bij een vriendinnetje had ik de kaart niet gehad, bleek dat ze per ongeluk mijn oude adres er op had gezet (week alleen in huisnummer af), dus misschien even checken of je misschien iets fout kan hebben gedaan met adres (postcode van  ander adres oid? (doe ik steeds per ongeluk bij mijn oma's, wissel ik hun postcode om...

Kan me niet voorstellen dat er meerdere niet zijn aangekomen hoor...vaak is het een 'perongelukje'

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #481 Gepost op: 30 maart 2010, 15:59:34 »
Bij ons zijn er 2 niet aangekomen, die hebben we nog nagestuurd of zelf gebracht. Gaan van de mensen die we voor het diner hebben uitgenodigd nog wel even nabellen :tongue:

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #482 Gepost op: 30 maart 2010, 16:22:11 »
Wie doet er eigenlijk iets met deze zin: something old, something new, something borrowed en something blue?
Ik vind het eigenlijk gewoon onzin, heb er helemaal niets mee.

Within, beetje nieuwsgierig: zijn de mensen van WT alleen op het feest of komen ze eigenlijk heel de dag?

Ik denk dat kaarten ook bij tnt niet helemaal goed aan kunnen komen.
Wij zitten er aan te denken om de kaarten in Dordrecht waar we wonen gewoon zelf te bezorgen. Op 1 kaart moeten al 2 postzegels. Zo kunnen we toch een beetje besparen. Of zou dat een gek idee zijn.

Moet eerlijk toegeven, zonder stress,
- kaarten moeten nog gedrukt worden (in proefdruk zaten toch aardig wat foutjes)
- ik moet nog iets van een ketting,  
- we hebben wel ringen gezien die we willen, maar nog niet besteld (levertijd was 1 week)
- bedankjes zijn voor 25% af (ligt ook aan moeders, die moet nog even vouwen  :blink: )
- gordijnen voor het huis moet ik bestellen
- we hebben alleen een tafel besteld voor in het nieuwe huis
- heel veel moet nog geverfd worden
- ambtenaar heeft nog niets laten weten, ik gok op die 2-3 weken van te voren
- we hebben nog geen chauffeur voor de trouwauto (bij foto's)
- freek wil nog niet kiezen uit een fotolokatie (heerlijk relaxed is die)
- kerkboekje kan ik pas doen na 9 april (dan gesprek met dominee)
- 16 april afpassen
- 21 april proefkapsel

Fijn toch zo'n waslijst met aftekendingen?! :rolleyes:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #483 Gepost op: 30 maart 2010, 18:44:38 »
We hebben ze niet uitgenodigd voor het eten, wel voor de ceremonie, kerk en de receptie :)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #484 Gepost op: 31 maart 2010, 13:53:53 »
De foto's van de trouwkaart staan ook online!:biggrin: zelfde link als de vorige keer!:) (ik neem aan dat jullie die nog hebben in de pm's!:) laat maar horen wat je er van vind!!)

en fotos van mn bruidsmeisjes:D! 3 van de een, 1 van de ander :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 14:07:03 door Muisje »

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #485 Gepost op: 31 maart 2010, 15:50:20 »
Hee meiden!

Wat een gedoe lees ik allemaal over familie's etc.. Gelukkig heb ik daar geen last van.
Hier wel jurken stress..

Er was mij beloofd dat die vrouw er voor zou zorgen dat mijn jurk voor 30 maart binnen zou zijn. Gister geen bericht gehad. Mijn getuige heeft vandaag dus gebeld maar ze nam niet op. Ik heb gelijk een email gestuurd dat als ik vandaag niks van haar zou horen dat ik dan opzoek ga naar een andere jurk. Krijg ik antwoord terug dat ze morgen een zending binnnen krijgt en als mijn jurk er tussen zit ze me meteen beld en een afspraak met me maakt.
Nou ik ben benieuwd of ik morgen wat hoor want ik ben er behoorlijk klaar mee. Als ze hem niet heeft morgen dan ga ik ergens anders heen. Word dan ook wel spannend of het nog gaat lukken voor 28 mei, maar als moet ik dagen lang op pad, het gaat lukken.

Als ik morgen wat heb gehoord dan laat ik het wel weten..

We hadden van de week de kaarten op de bus gedaan. Gister bij (denk ik) iedereen aangekomen want allemaal leuke reactie's gehad. Dat gaf wel weer even een oppepper.

Moeten weer een afspraak maken met de pastoor om het boekje goed te laten keuren. En we gaan zaterdag op pad voor de corsages.. De bedankjes ga ik een paar dagen van te voren pas maken met een paar vriendinnen zodat het niet de kans heeft dat het misschien niet meer goed is op de dag.. Ik wilde het nu al gaan maken maar mijn liefde vond het beter om het kort van te voren te maken. Geen idee hoe lang schuimhartjes goed zijn??

Muisje link doet het niet meer van vorige keer.. Je bedoeld toch de link naar je proefkapsel??

Sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer maar jullie kletsen ook zo lekker veel :)

X

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #486 Gepost op: 31 maart 2010, 16:15:34 »
niet?!?!?! o ooooo.. dan ga ik even opnieuw naar je sturen! (geinteresseerden pb'en??)

Ranniej :S nu gebeurt alsnog micchien/waarschijnlijk waar je al bang voor was... Je mag desnoods mijn jurk aan hoor:D :wink:

(even snel hond naar binnen gegooid!)

Mijn jurk is trouwens laatst vermaakt..hadk dat verteld?? de bandjes zijn er afgehaald, en de overslag die er in zit, vast gezet... 8 euro.. hihi ik vind het nog steeds grappig, voor 300 euro was ik klaar met de jurk en de schoenen, de sieraden ga ik bestellen op internet, dat zal wel iets van80 euro worden (www.catchycakes.nl/dorien) Waarschijnlijk laat ik nog gelnagels zetten voor de tijd, ik ben al de hele tijd aan t proberen of mn nagels zelf wat langer willen worden, maar dat lukt gewoon ECHT niet, en ze groeien scheef :huh: dus daar ga ik even over nadenken:D en binnenkort makeup halen, maar mn zus gaat dat doen bij me, die vertelde al: als je zo onder de zonnebank blijft verkleuren (tgaat hard:P) dan hoef je minder makeup op enzo:) en daar zou ik wel erg blij mee zijn!!
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2010, 16:20:36 door Muisje »

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #487 Gepost op: 31 maart 2010, 16:43:32 »
Mooi kaart muis! Echt leuk met jullie foto erop.. Ja misschien gaat het gebeuren waar ik bang voor was maar hoe dan ook heb ik een jurk aan 28 mei haha..

Lachen hé als je alles voor zo min mogelijk geld kan aanschaffen. Ik vind dat ook wel een sport om te proberen om zo min mogelijk geld uit te geven.

En nu je het over zonnebanken hebt; die moet ik ook nog ophalen bij me ouders. Toch maar eens gaan doen..

X

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #488 Gepost op: 31 maart 2010, 16:51:16 »
zou ik ook maar eens gaan doen dan;) ik moet zeggen dat ik in het begin weinig verschil zag.. toen ewrd ik eigenwijs dus ging er langer onder liggen.. NU zie je verschil, maar wel verschil waarbij je al kunt zien dat  ik het moet gaan bijhouden wil het nog wat lijken in mei!! terwijl ik toch echt wel normaal snel bruin wordt.!

Wat is dan je plan trouwens? als dit dus niet gaat lukken?2ehands? of ga je naar een winkel met spoedbesteling of iets?

*dank voorje compli over de kaart:D!*

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #489 Gepost op: 31 maart 2010, 16:58:30 »
leuke kaart muis!

ranniej, wat vervelend zeg! flink druk op zetten hoor, tkomt best goed:D

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #490 Gepost op: 31 maart 2010, 17:05:11 »
Als het echt niet goed komt dant ga ik idd naar winkels om een spoedbestelling te doen.. Of misschien naar een winkel waar je gelijk kan mee nemen  en als het niet goed zit nog door iemand anders laten aanpassen..

Ik ben heel optimistich net zoals de reclame: Het komt wel goed schatje :)

X

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #491 Gepost op: 1 april 2010, 11:39:45 »
Vriendlief en ik hebben gister zitten denken welke vragen we nog aan locatie willen gaan stellen,we hebben gewoon begingesprekje gehad,en dus datum vastgezet enzo.. nu willen we het diner gaan invullen en dat soort dingen..

Ook hebben we nageteld hoeveel personen er nu precies komen vriendlief dacht telkens stuk of 120/130.. terwijl ik telkens zei: dat is ruime schatting omdat je niet precies weet hoeveel collega's je uitnodigd *op het eerste moment* en hoeveel er van zn elftal komen.. dus waren we gister aan het tellen, komen we op 106 ofzo uit..en daarvan weten we dat er sowieso 4 afvallen.. Zyn nu aan het denken of het budget het trekt om onze vriendengroep er overdag de hele dag bij te hebben zeg maar.. dat wilden we eigenlijk al wel heel graag, maar zitten in twijfel omdat we met een groep zijn van 16 personen... even afwachten dus wat we doen..!!! vind het aan de ene kant wel lastig,aangezien de kaarten/brieven al gepost zijn, en de vriendengroep ook weet dat ze dus smddags naar t gemeentehuis zouden komen, en savonds naar t feest.. toch weet ik ZEKER dat als we nu naar de vriendengroep zouden gaan,met dat ze de hele dag welkom zijn.. ze dan niet zeggen ''goh wat stom'' omdat ze dan wel begrijpen dat dat financieel uitgerekend is;)

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #492 Gepost op: 1 april 2010, 15:16:59 »
lastig muis...herkenbaar;) mja...kan maar 1 ding zeggen, tis jouw dag;) als het budget het toelaat zou ik het zeker doen!!
(heb gistr trouwens ook nog eens alles op een rijtje gezet, maar we komen aardig netjes uit qua geld voor de bruiloft en het huis:D)

ging vandaag weer met mn ma schilderen in ons huis, hadden mn ouders gistr behangen zonder dat ik het wist, echt lief!!

woensdag kan ik mn jurk ophalen! ben benieuwd of het allemaal goed is..

ranniej, al wat gehoord?

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #493 Gepost op: 1 april 2010, 18:38:08 »
Nou het verlossende woord is er hoor.. Mijn jurk is binnen!!! Wat een last valt er van mijn schouders af zeg.. Ben de hele middag na het telefoontje al hyperactief haha..

Woensdagavond ga ik passen en als die helemaal goed zit neem ik hem gelijk mee.. Heb zo'n zin om hem weer te zien. Heb wel een foto maar in het echt ziet het er natuurlijk allemaal toch iets anders uit..

PFFFFFFFFFFFFFFFFFF.. Wat een opluchting!

Muisje ik kan me alleen maar bij zusje aansluiten.. Als jullie budget het toe laat en je wilt dit heel graag dan moet je dat gewoon doen!

Ik ga het even vieren met een wijntje zo :)

X

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #494 Gepost op: 1 april 2010, 19:13:38 »
Muisje, een hele leuke kaart! heel persoonlijk met jullie foto('s)
en inderdaad als het budget het toelaat zou ik ook al mijn vrienden uitnodigen, hoe meer zielen hoe meer vreugde toch.

Ranniej wat fijn dat je jurk is binnen gekomen! En het is altijd weer fijn en leuk om je jurk weer te zien.
Ik kan ook niet wachten totdat ik 7 mei mijn jurk op mag halen.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #495 Gepost op: 1 april 2010, 19:36:55 »
JEEEEEEEEEEEJ VOOR RANNIEJ! :applaus:

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #496 Gepost op: 1 april 2010, 21:01:29 »
whiiieee, ben blij voor je ranniej!!! heerlijk gevoel:D

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #497 Gepost op: 1 april 2010, 23:14:32 »
Super fijn voor je Ranniej!!!  
Muisje, ik kan in dit nieuwe forum nergens terugvinden waar mijn PB's zijn, maar ik ben wel erg benieuwd naar je kaart! (blond!)

Ik ga morgen MIJN jurk voor het eerst passen. Maar... Ik heb er geen zin in. Mijn vent ligt sinds gisteren onverwacht in het ziekenhuis en dat drukt de stemming behoorlijk.  :sad:
« Laatst bewerkt op: 1 april 2010, 23:20:08 door Kippie »

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #498 Gepost op: 2 april 2010, 07:59:00 »
Jeetje Kippie, het is toch niets ernstigs?
Kan me helemaal voorstellen dat je dan geen zin hebt om je jurk te passen.
Heel veel beterschap gewenst!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #499 Gepost op: 2 april 2010, 08:07:20 »
kip, wat vervelend! hopelijk is tie snel weer thuis!!
(ik kan mn pb's ook niet meer vinden hoor, maar ben ook blond;))

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards