collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Amsterdam  (gelezen 43757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemieke

  • Gast
Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Gepost op: 10 april 2006, 21:07:22 »
Wij hebben onze trouwlocatie gevonden! We wisten eigenlijk al dat het Kasteel Keukenhof ging worden, maar toch zaterdag nog even langsgegaan. Het was dicht (hadden we al verwacht), maar we hebben toch vandaag gebeld om het vast te leggen. Dat moest via de gemeente Lisse en dat kan voor volgend jaar dus pas vanaf 1 juni :dry: . Dus ik weet al wat ik 1 juni om half negen doe!

Ik denk dat ik voor de zekerheid gewoon op 30 mei bel en probeer het vast te leggen :tongue:. Ze zullen vast niet zeggen dat ik over een paar dagen terug moet bellen! En zo wel, dan doe ik dat maar en heb ik het in ieder geval geprobeerd. Het lastige is dat als er bijvoorbeeld een bedrijf of zo komt bij Keukenhof, het wel verhuurt kan worden voor 'onze' datum voor 1 juni. Maar we zitten niet echt vast aan de datum, dus dan schuiven we gewoon!

De feestlocatie is ook al zo goed als zeker, ook al zijn we er nog niet binnen geweest. We zijn er langs gereden en het ziet er in ieder geval heel mooi uit! Ook op de website ziet het er geweldig uit, we gaan er maandag eten en ik denk dat we dan meteen vastleggen! Die site noem ik nog niet, want we gaan er dus eerst nog even kijken.

We zijn ook bij De Kaagsociëteit geweest. Ziet er ook heel mooi uit, maar is absoluut niet praktisch te bereiken (5 km door the middle of nowhere, met een pontje over het water en dan nog een stukje lopen). Dat zagen we dus niet zo zitten met opa's en oma's...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2006, 21:26:00 »
ohw meis wat heerlijk! je bent al lekker in volle voorbereiding voor je grote dag!.... ik hoop voor je dat het gaat lukken op 1 juni om half 9!!

ben gewoon helemaal blij voor je!!

kirsten80

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2006, 21:31:48 »
ziet er inderdaad allebei prachtig uit

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2006, 21:50:23 »
Ziet er goed uit!!
Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed gaat komen als je om 8.30 belt.

Thora&Neanie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #4 Gepost op: 10 april 2006, 22:21:28 »
Gaaf!!
We zijn daar vorig jaar nog naar een fair geweest en het was er erg mooi!

pauline

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #5 Gepost op: 10 april 2006, 23:11:29 »
Ohh de keukenhof is leuk zeg!! Mijn vriendin trouwt daar op 16 juni.. en een andere vriendin is daar 2 jaar geleden getrouwd.. erg leuk!

Wij wilden ons feest in de kaagsociëteit geven maar op 7 juli begint de kaagweek en konden ze dus 's avonds geen bruiloftsfeest houden.. we hebben toen maar besloten om niet meer in de buurt van de Kaag te gaan kijken omdat dan waarschijnlijk geen enkel restaurant een plek zou hebben..

Ben benieuwd waar jullie nu gaan kijken!
« Laatst bewerkt op: 10 april 2006, 23:12:29 door pauline »

Gwen

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #6 Gepost op: 10 april 2006, 23:40:42 »
ziet er goed uit zeg. Zal ook voor jullie duimen op 1 juni om 9.30 uur!

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #7 Gepost op: 11 april 2006, 08:35:48 »
Ziet er echt supergaaf uit!! Hopelijk gaat het 1 juni allemaal lukken!!

biancje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #8 Gepost op: 11 april 2006, 10:17:33 »
Mooie locatie hoor!!! Nu maar hopen dat het gaat lukken!!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #9 Gepost op: 11 april 2006, 10:19:22 »
Dat ziet er heel mooi uit!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #10 Gepost op: 11 april 2006, 12:56:52 »
Ziet er super uit Annemiek...ik ga duimen voor je dat ze maart volgend jaar nog niet vol zitten...als je het hebt vastgelegd, dan weten wij ook de exacte datum :tongue:

Annemieke

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #11 Gepost op: 11 april 2006, 19:23:11 »
De exacte datum hoop ik eigenlijk volgende week al te weten, als we de feestlocatie vast hopen te leggen (als het bevalt, maar daar gaan we wel vanuit!). Als die op de gewenste datum nog vrij is, gaan we er vanuit dat dat het wordt! Dus nog even geduld...

Annemieke

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #12 Gepost op: 11 april 2006, 19:47:27 »
[quote name=\'pauline\' post=\'82732\' date=\'10 April 2006, 23:11\']Ohh de keukenhof is leuk zeg!! Mijn vriendin trouwt daar op 16 juni.. en een andere vriendin is daar 2 jaar geleden getrouwd.. erg leuk!

Wij wilden ons feest in de kaagsociëteit geven maar op 7 juli begint de kaagweek en konden ze dus 's avonds geen bruiloftsfeest houden.. we hebben toen maar besloten om niet meer in de buurt van de Kaag te gaan kijken omdat dan waarschijnlijk geen enkel restaurant een plek zou hebben..

Ben benieuwd waar jullie nu gaan kijken![/quote]

Waar gaat jullie feest nu uiteindelijk plaatsvinden?

Edit: Ik zag net op jullie site dat het De Gevulde Mand is geworden. Daar ben ik ook eens voor een bruiloft geweest, was erg leuk!
« Laatst bewerkt op: 11 april 2006, 19:49:13 door Annemieke »

pauline

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #13 Gepost op: 11 april 2006, 21:44:36 »
Ja klopt helemaal, wij hebben hiervoor gekozen omdat dit voor ons en de veel gasten van ons dichtbij is, en omdat de prijs-kwaliteit verhouding er goed is bij hun...
En de zalen zien er na de verbouwing ook super leuk uit!

We zijn ook nog bij het theehuis in de cruiquius wezen kijken, vonden wij ook erg leuk maar toch weer net iets te ver..

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #14 Gepost op: 11 april 2006, 23:13:11 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'82877\' date=\'11 April 2006, 19:23\']Dus nog even geduld...[/quote]
Hahahahaha...je weet toch dat we dat niet hebben  :tongue:  :laugh:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #15 Gepost op: 12 april 2006, 19:43:06 »
[quote name=\'cadanawo\' post=\'82914\' date=\'11 April 2006, 23:13\'][quote name=\'Annemieke\' post=\'82877\' date=\'11 April 2006, 19:23\']
Dus nog even geduld...[/quote]
Hahahahaha...je weet toch dat we dat niet hebben  :tongue:  :laugh:
[/quote]

hahaha inderdaad!

Annemieke

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #16 Gepost op: 18 april 2006, 08:25:37 »
Even heel snel vanaf m'n werk: 15 maart 2007 houden wij ons feest in Oud Ade!! We hebben er gisteren gegeten en een kleine rondleiding gekregen. Het zag er echt leuk uit, we gaan misschien vrijdag nog even terug om te kijken hoe één zaal eruit ziet als er een feest wordt gegeven.

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #17 Gepost op: 18 april 2006, 08:37:15 »
Ik had je al een mailtje en een pb gestuurd!!! Gaaf dat het zo leuk was! Ben benieuwd! En nu weten we lekker zeker welke datum het is!!
Lekker toch wat ik dacht, meiden, kom op, jullie hadden toch zeker ook wel berekend aan de hand van de ticker welke datum het feest zou worden!

Gwen

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #18 Gepost op: 18 april 2006, 16:10:06 »
[quote name=\'Irene\' post=\'83614\' date=\'18 April 2006, 08:37\']Lekker toch wat ik dacht, meiden, kom op, jullie hadden toch zeker ook wel berekend aan de hand van de ticker welke datum het feest zou worden![/quote]

Natuurlijk had ik al zitten rekenen! :tongue:

Hardstike leuk dat het nu vast staat! Kan je dat van je lijstje afstrepen!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #19 Gepost op: 18 april 2006, 16:48:40 »
Fijn dat het vast staan Annemieke! Ziet er leuk uit die locatie, weet je ook al welke zaak?

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #20 Gepost op: 18 april 2006, 16:51:30 »
Ziet er goed uit Annemiek...erg sfeervol...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #21 Gepost op: 18 april 2006, 20:22:56 »
zo ziet er echt mooi uit!... alle zalen vind ik wel gezellig maar het voorhuis vind ik persoonlijk het mooiste....

en nee ik had niet zitten rekenen, jij had het me al wel verteld ireen maar goed zonder bevestiging ging ik er niet vanuit!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #22 Gepost op: 18 april 2006, 21:42:36 »
Ziet er heel erg leuk en sfeervol uit!!!
Hier komt je feest zekersteweten goed tot zijn recht en zeker een bruiloft!

Princess

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #23 Gepost op: 4 mei 2006, 14:49:36 »
Mooie trouwlocatie! Nu maar hopen dat jullie die ook kunnen boeken! :)
Ook jullie feestlocatie vind ik erg mooi, maar in welke zaal feesten jullie dan?

Annemieke

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Amsterdam
« Reactie #24 Gepost op: 4 mei 2006, 15:55:58 »
Dat weten we nog niet. De locatie is eigenlijk in tweeën gedeeld: de Wagenschuur en het Voorhuis in één gedeelte en de Stal en de Hooiberg in het andere. Maar wij willen waarschijnlijk het feest houden in de Stal en de Hooiberg, maar we zien het niet zitten om daar de receptie, het diner en het feest te houden. Dan moet er ondertussen toch verbouwd worden en komen de mensen al binnen terwijl wij nog in een stukje zitten te eten. Dus waarschijnlijk wordt het: diner in het Voorhuis (moeten we dan wel apart huren) en receptie en feest in Stal/Hooiberg.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards