collapse

Auteur Topic: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?  (gelezen 68216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trouwring

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #50 Gepost op: 11 november 2009, 12:13:05 »
Zoals de meeste zeggen: ik zou lekker voor het comfort gaan :) Heb ik ook gedaan! Had geen zin in een jeukende string (die draag ik normaal al nooit) waar ik de hele dag last van zou hebben. Dus heb lekker een boxertje aan gehad en ook een panty trouwens (was vooral voor't plakken van mn benen, schuren heb ik eigk nooit last van).

En als je't fijn vindt kleed je je 's avonds gewoon om, dat maakt toch niks uit!

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #51 Gepost op: 11 november 2009, 12:15:41 »
idd wat trouwring zegt; kleine moeite om de boxer even snel uit te doen en het spannende kanten stringetje aan te trekken.
Zelf weet ik het nog niet precies, degene die mijn jurk gaat maken had het zelfs over zo'n afslankbroekje...dan komt je taille hoger ofzo.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2009, 13:37:56 door chantal3-9 »

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #52 Gepost op: 11 november 2009, 18:54:10 »
ik droeg een naadloos boxertje van de hema, met een panty er over hihi, lekker niet sexy
Toen we thuis kwamen, waren we zo moe dat we zijn gaan slapen, dus ach, het maakte ook niks uit. En helemaal geen last gehad van m'n benen. Heerlijk
« Laatst bewerkt op: 11 november 2009, 18:54:24 door Violet »

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #53 Gepost op: 11 november 2009, 19:18:24 »
Waar kun je mooie onderbroekjes kopen met wat langere pijpen? Ik kon bij de Hunkemöller iig niets vinden.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #54 Gepost op: 11 november 2009, 19:54:36 »
Ik heb die bij Livera gekocht voor mijn trouwdag. Boxertje met kant, was ook echt spotgoedkoop. Ik vond m niet supersexy ofzo, omdat ze best wel lange pijpjes hebben maar voor mij was het een mooi compromis :)

wil

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #55 Gepost op: 17 november 2009, 13:42:07 »
Als je voor een broekje kiest neem er dan eentje zonder naden (seamless noemen ze dat geloof ik).
Die zijn erg dun en helemaal glad en daardoor ook onzichtbaar.

ria1969

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #56 Gepost op: 17 november 2009, 14:06:48 »
[quote name=\'Hakkie\' post=\'282484\' date=\'11 November 2009, 19:18\']Waar kun je mooie onderbroekjes kopen met wat langere pijpen? Ik kon bij de Hunkemöller iig niets vinden.[/quote]

Misschien is dit iets voor je... ik heb hem zelf ook gedragen onder mijn jurk...

En ja idd niet sexy maar ja gaat er ook om dat je geen last heb van schurende bovenbenen toch??

http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Basic-long.html

Fajah

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #57 Gepost op: 17 november 2009, 17:28:21 »
[quote name=\'ria1969\' post=\'283875\' date=\'17 November 2009, 14:06\'][quote name=\'Hakkie\' post=\'282484\' date=\'11 November 2009, 19:18\']Waar kun je mooie onderbroekjes kopen met wat langere pijpen? Ik kon bij de Hunkemöller iig niets vinden.[/quote]

Misschien is dit iets voor je... ik heb hem zelf ook gedragen onder mijn jurk...

En ja idd niet sexy maar ja gaat er ook om dat je geen last heb van schurende bovenbenen toch??

http://www.sloggies.nl/products/Sloggi-Basic-long.html
[/quote]



Deze hebben ze bij de action ook, corrigeren nog wel... :wink:
Voor 3 euro geloof ik...

Corrigerend bedoel ik..

Bente

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #58 Gepost op: 22 november 2009, 16:26:11 »
[quote name=\'Loesje1986\' post=\'281865\' date=\'09 November 2009, 19:10\']goh, ik had het onderwerp nog niet gezien!! Maar ik wordt er wel blij van :)... Er wordt bijna noooooit over gesproken, waardoor ik echt dat dat ik de enige was die daar last van had haha... hier ook zomers een broekje aan onder de rokjes, en wat was ik blij dat de legging onder de rok in de mode kwam :) Ik heb nog nooit zoveel rokjes (met legging) gedragen als afgelopen zomer!

Ik denk dat ik voor overdag ook een broekje aantrek, je hebt ook wel sexy-ere varianten :wink: en 's avonds even snel van slip wisselen :)[/quote]


Ja heerlijk he! en in de winter gewoon lekker mee doorgaan met mooie laarzen eronder :)

Limoentje

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #59 Gepost op: 22 november 2009, 18:19:08 »
ik las net vandaag iets op een ander forum over een creme er is voor deze narigheid. Het heet vevina. (vevina.net)

Je kan het bestellen op internet voor een tientje. Ik  heb zelf nog geen ervaring maar wil het denk ik wel gaan bestellen. Want een broekje onder je jurk kan natuurlijk maar het lijkt me zo lastig met toilet bezoek. Als iemand ervaring heeft hoor ik het graag.

Trouwring

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #60 Gepost op: 23 november 2009, 17:08:33 »
@ Limoentje: Geloof me, dat hele toiletbezoek is al een ramp, zelfs als je achterstevoren op't toilet gaat zitten. Dan maakt dat ene broekje echt niet meer uit :laugh:

Suusjeuh

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #61 Gepost op: 23 november 2009, 22:58:15 »
Inmiddels mijn bijdrage: Ik heb hold up kousen besteld bij evaly ( Voor de grotere maten, echt perfect! ) eerst wou ik jaratels aan, maar de week voor het huwelijk zei mn schoonzusje: Straks heeft ze van die kousen aan met van die touwtjes, waarop Pieter zei: Oh bah! Dus; holdups aangedaan, en ik had ze zo ruim gekocht dat het kant presies in mn liezen zat, dus bovenbenen bedekt. Ik heb heel de avond geen enkel probleem gehad, enkel toen we naar het hotel gingen, dus van 9 uur 's ochtends tot 01.30 's nachts, toen had ik lichte irritatie van de kousen... Ik zou het dus, met goede kousen, gewoon (weer) zonder broekje  doen!

Trouwens, plassen met hold ups is heel vreemd, ik moest idd achterstevoren op de wc, onderbroekje tot mn enkels laten zakken, hoepel & jurk optillen, zitten... En dan denk je ineens: Mn kousen zitten nog omhoog dus je hebt het gekke idee dat je nog iets aan hebt.... Haha...

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #62 Gepost op: 24 november 2009, 15:26:03 »
Zal wel een boxertje van de hema worden (Easysoft) en als het koud is een lange thermo-onderbroek tot de knie... Haha...
:)

Broekkie

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #63 Gepost op: 25 november 2009, 09:59:16 »
[quote name=\'stimpy\' post=\'285584\' date=\'24 November 2009, 15:26\']Zal wel een boxertje van de hema worden (Easysoft) en als het koud is een lange thermo-onderbroek tot de knie... Haha...
:)[/quote]

hahaha

Marijtje

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #64 Gepost op: 25 november 2009, 12:29:40 »
Misschien een beetje off topic, maar ik trouw over een week en dan zal het best koud zijn. Maar ik heb dus wel hold ups gekocht. Is dit niet te koud? Ik heb express al een normale onderbroek gekocht in plaats van een string ivm de kou....

Suusjeuh

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #65 Gepost op: 25 november 2009, 13:19:27 »
Ik ben vorige week getrouwd en heb het over het algemeen niet koud gehad aan mn benen! Ik had ook een gewone onderbroek aan, maar geen koude billen/bovenbenen. Wel schouders etc, en toen we in de auto zaten ( een uur rijden, geen verwarming ) had ik het koud maar de rest van de dag niet. Ik had het juist overwegend warm! ( Gemeentehuis, kerk, foto's feest... )

Naffie

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #66 Gepost op: 25 november 2009, 13:38:11 »
Ik had een broekje aan van de sloggie, ik had eerst ook hold-up kousen die ook tot mn lies kwamen, maar die rolden toch terug, heel irritant. Maar ben erg blij dat ik t broekje aanhad, geen moment last gehad en voor dat we weg gingen, snel even broekje uitgedaan, zodat mn man het niet zou zien. Want echt sexy/aantrekkelijk is het niet, haha.
Ik ben 22 oktober getrouwd, die dag was het erg fris 7 graden, maar ik heb geen moment koude benen gehad.
« Laatst bewerkt op: 25 november 2009, 13:38:31 door Naffie »

D-e-n-i-s-e

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #67 Gepost op: 25 november 2009, 14:36:49 »
Ik ga ook maar voor zo'n broekje. Ik heb een erg gevoelige huid en ik heb echt geen zin in pijnlijke benen. M'n vriend is inmiddels wel gewend dat ik geen sexy lingerie draag. Ik kan er echt niet tegen. Ik kan niet tegen kant, naden enz. Dus dan blijft er niet zo veel over dan de (gladde) naadloze bh. Maar hij geeft er niks om, hij zegt altijd het gaat om jou en het maakt voor mij echt niet uit wat voor lingerie je draagt. Dus ik ga me er echt niet druk om maken dat zo'n broekje er niet sexy uitziet haha.
« Laatst bewerkt op: 25 november 2009, 14:37:34 door D-e-n-i-s-e »

Trouwring

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #68 Gepost op: 25 november 2009, 22:37:56 »
Precies! Die van mij; 't maakt niet uit wat je aan hebt, het gaat toch uit :laugh:

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #69 Gepost op: 26 november 2009, 10:12:28 »
Ik heb een mooie slip gekocht en ik zal op onze trouwdag gewoon een panty dragen. Die kousen vond ik niet lekker zitten en voelde me daardoor erg onzeker. Panty's draag ik vaker, dus dat komt wel goed :) Gewoon dragen wat je fijnst vind zitten, het zou jammer zijn als je je onprettig voelt op je eigen trouwdag!

Diana31

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #70 Gepost op: 27 november 2009, 10:47:18 »
[quote name=\'Marijtje\' post=\'285942\' date=\'25 November 2009, 12:29\']Misschien een beetje off topic, maar ik trouw over een week en dan zal het best koud zijn. Maar ik heb dus wel hold ups gekocht. Is dit niet te koud? Ik heb express al een normale onderbroek gekocht in plaats van een string ivm de kou....[/quote]

Je hebt toch ook nog een jurk aan.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #71 Gepost op: 27 november 2009, 10:54:21 »
Pfoe, nou, ik snap Marijtje wel. Ik zou ook in de winter trouwen en maakte me daar ook "druk" om. Met zo'n dunne trouwjurk en alleen een string er onder (Ik moet wel, want mijn jurk wordt zo strak) heb je maar een dun laagje stof over je blote billen, dan krijg je echt wel een koude kont als je buiten bent!
Maar het valt denk ik wel mee hoor, je bent niet zo heel veel buiten waarschijnlijk en als je gewoonlijk in de winter een string draagt dan heb je ook niet meteen bevroren billen, toch? :)

Fajah

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #72 Gepost op: 27 november 2009, 11:08:34 »
[quote name=\'Trouwring\' post=\'286251\' date=\'25 November 2009, 22:37\']Precies! Die van mij; 't maakt niet uit wat je aan hebt, het gaat toch uit :laugh:[/quote]


Haha, amen!

 :tongue:

Jolanda

  • Gast
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #73 Gepost op: 4 juli 2010, 15:35:24 »
Ik gooi dit topic even omhoog!  :) Denk dat veel bruiden hier weer profijt van hebben!  :) Ik zelf in ieder geval wel. Maak me er nu al zorgen om.
Mijn schoonmoeder zegt dat ik een legging van de Esprit moet kopen tot net over mijn knie. Draag zelf die lange Sloggi broekjes onder mijn zomerjurken/rokken. Maar vind ze niet echt super zitten.
Een panty vind ik toch te riskant op mijn trouwdag, krijg voor 70% irritatie bij mijn bovenbenen.
Als ik een legging zou dragen (wat mijn schoonmoeder mij adviseert)dan zou ik met blote voeten in mijn trouwschoenen moeten. Ben dan weer bang om blaren te krijgen. Mijn voeten zijn daar erg gevoelig voor. En pantykousen kunnen ECHT NIET!!
Ik zat te denken om lange kousen met jarretels aan te trekken en dan daar over heen zo'n broekje (zie foto) met daaronder een bijpassende slip van mijn torselet.
Wat denken jullie??

Elena83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 750
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe Doen Jullie Dat Met...schurende Bovenbeentjes?
« Reactie #74 Gepost op: 4 juli 2010, 18:11:58 »
Ik zou persoonlijk geen legging doen.
Wat ik heb gedaan is mijn kousen aan en daaroverheen zo'n broekje van sloggi. Ik heb geen slip van mijn torselet onder het broekje aangedaan.
Ik was bang dat het toch zou gaan irriteren op de een of andere manier. Je hebt natuurlijk ook nog je jurk eroverheen.
Ik heb trouwens mijn jarretels niet gebruikt. Ik had gewoon van die plakkousen. Ging heel erg goed en zakte totaal niet af!
Je moet alleen 's morgens geen bodylotion ofzo smeren!!
's avonds heb ik snel net voordat we naar het hotel gingen even mijn lange niet sexy onderbroekje uitgedaan en mijn sexy string van mijn torselet aangedaan. Niemand heeft er iets van gemerkt :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards