collapse

Auteur Topic: Mijn huwelijksaanzoek..  (gelezen 4970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Mijn huwelijksaanzoek..
« Gepost op: 29 maart 2013, 19:29:55 »
12 oktober 2012 ben ik ten huwelijk gevraagd door mijn lieve vriend!
Wij waren 5 jaar samen toen en ik had het totaal niet verwacht.

We hadden het er wel vaak over, of we wilde trouwen, wanneer en hoe. Ik wou altijd al graag trouwen, maar had nooit verwacht dat hij me ten huwelijk zou vragen!

13 oktober 2012 waren we 5 jaar samen, maar omdat we een volle dag hadden met andere plannen, konden we het helaas niet vieren.
We hadden die dag daarvoor boodschappen gedaan en Gerard vertelde dat we vanavond niet thuis aten, maar lekker in een restaurant. Om toch een beetje de dag te vieren. Dat vond ik heel lief natuurlijk en ging me meteen omkleden.
Toen we om half 6 in het restaurant aan kwamen, was een goede vriendin van mij aan het werk. Toevallig! Even staan kletsen en zijn toen gaan zitten. Wat te eten besteld.
We hadden beide wat voor elkaar meegenomen. Ik had voor hem een luchtje gehaald en hij had voor mij oorbellen. Super lief, want we hadden gezegd dat we niets zouden geven (zeggen we altijd ;) ).
Daarna hebben we gegeten en bij het toetje zette mijn vriendin het nummer; lang zullen ze leven - op! Hele restaurant zong mee natuurlijk en werden gefeliciteerd met ons 5 jaar jubileum.
Voldaan gingen we naar huis en Gerard en ik stapte de auto in. Ik reed en hij vroeg of we nog even langs de dijk gingen. Hier gaan we regelmatig heen, lekker over zee kijken, even kletsen. Gewoon rust!!

Toen we bovenop de dijk stonden, het waaide heeeeel hard, deed hij de muziek uit en begon wat zenuwachtig te worden.
Ik wist al de rit daar naartoe dat het zover was, ik weet het niet. Ik zag het aan hem, hij was zenuwachtig en anders.
Hij begon zijn verhaal over hoelang we samen zijn, dat we zulke leuke en minder leuke dingen hebben meegemaakt, we een mooi huisje hebben en we erg gelukkig zijn samen.
Hij pakte een doosje uit zijn jaszak en vroeg; Wil je met me trouwen?
Tranen bij mij over mijn wangen natuurlijk en kon alleen maar huilen. Ik knuffelde hem en zei natuurlijk JA!
Toen ik wat rustiger was, kreeg ik een super mooie ring!! En een lieve witte roos.

Ik was helemaal blij en wou het natuurlijk meteen aan iedereen vertellen! Gerard vertelde dat mijn beste vriendin en mijn ouders het al wisten. Mijn mond viel open; EN IK HAD NIETS DOOR?!
Ik stuurde mijn vriendin een whatsappje; kutwijf.
En die hield zich natuurlijk van de domme en zei; Huh? Wat is er?
Dus ik heel blij; IK BEN TEN HUWELIJK GEVRAAGD.
Ze was natuurlijk hartstikke blij!!!

Daarna zijn we naar mijn ouders gereden en daar zaten nog wat familieleden. We werden uitgebreid gefeliciteerd en geknuffeld. Iedereen was zo blij!!

En over 6 weken is het zover!!!!

Dit zijn wij;


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mijn huwelijksaanzoek..
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2013, 15:16:59 »
Wat een lief aanzoek Dege! En over 6 weken al trouwen! Spannend...

Dege

  • Junior
  • **
  • Berichten: 105
Re: Mijn huwelijksaanzoek..
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2013, 21:11:34 »
Ja zeker, het schiet nu op!
Bedankt voor je reactie!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards