collapse

Auteur Topic: December 2013  (gelezen 110798 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #225 Gepost op: 2 oktober 2013, 21:23:56 »
Net bij mijn tante geweest voor de bloemen.  En we zijn eruit! Wordt hemelsblauw met wit wat ik al heel graag wilde.

Nu nog even een vraag doen jullie bedankje voor de ambtenaren etc?
En zo ja wat dan?

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #226 Gepost op: 6 oktober 2013, 21:20:13 »
Morgen om 14.00u in ondertrouw :applaus: :applaus:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #227 Gepost op: 6 oktober 2013, 22:41:44 »
Veel plezier morgen samen Redrose!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #228 Gepost op: 7 oktober 2013, 12:55:51 »
Gefeliciteerd Redrose!! Fijne dag vandaag!

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #229 Gepost op: 7 oktober 2013, 22:05:21 »
Redrose, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #230 Gepost op: 8 oktober 2013, 22:20:05 »
Dank jullie wel! Ondertrouw ach we stonden met 5 minuten buiten daarna ff lekker middagje samen. En nu weer in het gewone ritme :)
Kaarten zijn de deur uit ondertussen yess haha,
Nog 2 maanden en 3 dagen te gaan ;)

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #231 Gepost op: 8 oktober 2013, 22:35:06 »
Redrose, Leuk dat jullie er samen nog een leuke middag van hebben gemaakt. En nu de uitnodigingen de deur uit zijn, is het aftellen echt begonnen.

Wij gaan vrijdag lekker een weekendje weg met z'n tweetjes. Even lekker van elkaar genieten...vrijdag is het nog precies 2 maanden, kan niet wachten!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #232 Gepost op: 9 oktober 2013, 09:12:50 »
Hoi dames,
 @Redrose:gefeliciteerd met jullie ondertrouw en vooral lekker een middagje samen :blush:
Ja dames het aftellen is nu wel ECHT begonnen vindt ik want vrijdag is het nog 2 maandjes wachten.
Heeft er al iemand de zenuwen? ;)Ik ben eigenlijk benieuwd wie jullie als getuigen hebben gekozen.
En ben de planning aan het maken maar weet niet zo goed hoeveel tijd ik voor mijn haar en make-up moet plannen(proef moet ik nog laten doen.)Hoeveel tijd plannen jullie ongeveer in?
Groetjes,
Littlelady

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #233 Gepost op: 9 oktober 2013, 15:06:26 »
Jah idd lekker aftellen even paar weekjes rust en dan de laatste voorbereidingen.
Mijn getuige zijn: mijn ouders en voor mijn as zijn zus en zijn beste vriend.

Voor de haar en make up heb ik 2u uitgetrokken. Ben ongeveer 1.5uur kwijt en dan de jurk nog aantrekken

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #234 Gepost op: 9 oktober 2013, 15:49:46 »
Wij hebben inmiddels besloten onze meiden van 13 en 15 toch te betrekken bij de ceremonie. Omdat het om een renewal gaat, mogen zij onze getuigen worden. :biggrin:  Super bijzonder voor de kids en voor ons.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #235 Gepost op: 9 oktober 2013, 16:21:56 »
Ronja wat gaaf jullie dochters als getuigen wat een schitterende symboliek!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #236 Gepost op: 11 oktober 2013, 09:33:55 »
Hoi dames,

Ja hoor het is zover de laatste 2 maandjes zijn ingegaan de laatste puntjes op de "i".
Je jurk afpassen en mee naar huis, laatste dingetjes bespreken met je locatie of kapster.
En dan kan het echte genieten gaan beginnen de dag waar we al maanden naar toe leven!
Heerlijk :applaus:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: December 2013
« Reactie #237 Gepost op: 11 oktober 2013, 10:16:27 »
Ronja, wat supergaaf dat jullie dochters getuige zullen zijn!

En inderdaad, nog maar twee maanden tot het 11 december is! Het gaat opeens best snel!

We gaan morgen op jacht naar een pak voor mijn lief, heb er zin in!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #238 Gepost op: 11 oktober 2013, 10:42:35 »
@Judith:veel plezier met pak voor je mannetje uitzoeken. Wij zijn afgelopen zaterdag voor zijn pak op pad geweest en goed geslaagd! We waren minder kwijt dan as van te voren had gedacht.(altijd fijn)

Wij gaan morgen nog een keertje langs de locatie voor de opstelling tijdens de ceremonie en nog kleine dingetjes.
En misschien nog een fotolocatie bekijken, dus volle voorbereidingszaterdag  ;)
(P.s. over 2 maanden op dit tijdstip gaan we ongeveer mijn jurk aandoen :applaus:)

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #239 Gepost op: 11 oktober 2013, 17:05:02 »
Veel plezier allemaal!!

En vandaag nog precies 2 maanden te gaan yeah haha

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #240 Gepost op: 12 oktober 2013, 19:37:26 »
@Judith: zijn jullie geslaagd voor het pak van je as?En lekker een dagje samen op pad is natuurlijk altijd leuk!

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #241 Gepost op: 13 oktober 2013, 09:34:16 »
Dames, ik heb gister een berichtje op onze mail achter gelaten. Ik ben verrast met een heel romantisch weekend  en aanzoek.  :biggrin:

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #242 Gepost op: 13 oktober 2013, 12:11:59 »
Ik ben ook geslaagd voor een jurk en schoenen.
Het is een cocktailjurkje van Addy van den Krommenacker geworden.
Ik heb een mooie bijpassende bollero en schoenen gevonden. Ben helemaal happy! Geweldig weekend gehad!!!! :biggrin:
Ik heb foto's naar onze mail gestuurd.

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #243 Gepost op: 19 oktober 2013, 13:06:26 »
Hoi Allemaal,


het gaat zo snel nu!!! Mijn vriend heeft ondertussen 1 getuige gevraagd, nu de andere nog. Ik heb woensdag proefmakeup en kapsel, spannend! De uitnodigingen en de aanvullende brief zijn de deur uit en we hebben super leuke reacties gehad. En maandag gaan we naar de trouwambtenaar voor een gesprek. Ik heb komende week herfstvakantie dus ik ga ook kijken of ik iets kan knutselen.

@littlelady: ik heb mijn 2 beste vriendinnen als getuigen, ik zou mijn leven niet zonder hun kunnen voorstellen en allebei kunnen ze ook goed met mijn aanstaande overweg. Ik vind het super dat ze getuigen en zij ook, het was een groot tranen van geluk moment toen ik het vroeg :D

liefs

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #244 Gepost op: 19 oktober 2013, 21:11:58 »
linarue, wat fijn dat je twee vriendinnen je getuigen zijn.
Maandag de ambtenaar en woensdag make up en kapsel, veel plezier!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #245 Gepost op: 23 oktober 2013, 14:03:57 »
Hoi Dames,

Ik heb al even niet gereageerd omdat ik druk ben met van alles,
@Ronja: wat een mooi jurk en je schoenen matchen er heel gaaf bij , ben benieuwd naar het eind plaatje!
De kapsalon die mijn bruidskapsel zou doen is failliet :angry: en de back-up die ik had gaat vervroegd met zwangerschapsverlof omdat het niet meer gaat met staan. >:(  dus ik ben nu druk aan het zoeken naar vervanging!
Heb ook een to do list gemaakt zijn vooral kleine dingetjes maar moeten nog wel gedaan worden.
Hoe gaat het met de rest van de dames hier? Jullie zijn vast allemaal ook druk daarom is het hier zo rustig  ;)

Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 23 oktober 2013, 19:29:59 door littlelady »

ronjaxxx

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #246 Gepost op: 23 oktober 2013, 15:48:59 »
littlelady, dank je!

Wat balen dat de kapsalon failliet is en je back-up eerder met verlof gaat. Ik hoop dat je snel een andere kapper kunt vinden. 


linarue, hoe is jullie afspraak met de ambtenaar gegaan?
En veel plezier vandaag met je kapsel en make-up.

linarue

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #247 Gepost op: 25 oktober 2013, 11:29:53 »
@ronjaxxx het was een leuk gesprek met de ambtenaar. We waren bij haar thuis dus dat is in het begint best gek, en dan moet je ook nog je relatie 'bespreken' hihi. Ik vond haar wel een hele warme en vrolijke vrouw, dus ik denk dat ze het wel goed gaat doen!

Mijn kapsel en makeup zijn echt prachtig geworden, precies wat ik in gedachten had en zonder dat mijn aanstaande het te heftig gaat vinden :D

Ik ben op dit moment druk aan het knutselen, heeeeel veel rozen van crepepapier, voor mijn boeket en voor de aankleding tijdens het diner. Ook heb ik mijn aanstaande zover dat ik originele ringkussen mag maken :D:D helemaal druk maar happy dus.

Hebben jullie nog nieuws, of gewoon allemaal druk?

liefs

redrose2

  • Gast
Re: December 2013
« Reactie #248 Gepost op: 29 oktober 2013, 07:40:13 »
Gesprek met de ambtenaar hebben we pas 21 November.
Spullen voor de bedankjes zijn onderweg:) en dan in elkaar zetten.

Nu nog wat leuks bedenken ipv ringkussen en as vrijdag mijn jurk ophalen :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: December 2013
« Reactie #249 Gepost op: 29 oktober 2013, 09:58:07 »
@Redrose: Owwhhh jurk ophalen dat is leuk! Dan wordt het helemaal echt denk ik :blink:
Waar gaan jullie je jurk ophangen/uithangen zonder dat je as die ziet? Wij hebben gisteren de babs gesproken erg vrolijk , opgewekt en aardig mens! En we hebben onze huwelijksreis geboekt :applaus:
To do list: We moeten nog laatste puntjes op de i zetten voor de menukeuze en een opstelling maken voor de ceremonie. Jurk laatste keer passen en dan mee naar huis. Pak passen en ophalen, afspraak bij de bakker voor bruidstaart. Bedankjes maken en ik ben er qua kapper nog niet uit wil graag iemand die thuis komt maar dat doet bijna geen kapper. :angry: Welke muziek hebben jullie gekozen voor de ceremonie?
Littlelady

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards