collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1074023 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1625 Gepost op: 3 februari 2013, 19:37:01 »
Voor Destino is dat lang  :wink: Hihi, niet gewend van haar.

@stropdassenhint; Ik zou em wel begrijpen en em gebruiken. Maar of iedereen dat doet?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1626 Gepost op: 3 februari 2013, 20:05:09 »
Mijn AS heeft vorig jaar ook speciaal een pak gekocht ... Nou ja van mij moeten kopen :p
Omdat we 2 bruiloften hadden. AS vond dit onzin maar ik zag een foto van een collega die trouwde iedereen netjes in pak , en 1 man in een spijkerbroek met een shirt en dan op een groepsfoto. Nou die man die viel zo op. Nadat ik die foto liet zien was AS ook wel overstag om een pak te kopen.

We hadden een pak gekocht met 2 overhemden en 2 stropdassen zodat hij elke bruiloft een "ander" pak had!

Wij hebben geen dress code. Ik was een beetje bang dat schoonvader/ moeder en AS zijn broertje niet de moeite namen om zich fatsoenlijk aan te kleden maar schoonvader gaat een nieuw pak kopen (zegt ie) schoon moeder weet ik nog niet en broertje van AS gaa ook in pak. Dus zal vast goed komen hoop ik......

Verder is heel mijn verlof goedgekeurd dus heb een week voor de bruiloft vrij en daarna nog 2,5 week . We gaan 12 dagen op huwelijksreis dus heb dan nog een dag of 4 vrij na dat we weer terug komen.
Moest wel diverse stages die ik moet doen voor mijn opleiding omzetten maar dat is gelukt :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1627 Gepost op: 3 februari 2013, 21:37:07 »
@MD Girls in dress & Guys in suits staat/klinkt erg leuk. Lijkt me goed kunnen hoor! Wij moeten nog maar even goed nadenken...

@Lizz fijn dat je verlof goedgekeurd is! Ik heb nu in ieder geval 2 dagen voor de bruiloft vrij en 3 weken erna. Twijfel nog of ik meer dagen ervoor moet vrij nemen. Hoop dat ik vanalles al vooraf geregeld / geknutseld heb en dat de CM's/vriendinnen/familie ook het e.e.a. uit handen nemen. AS heeft in zijn hoofd 1 dag van te voren vrij te nemen. Wat zijn jullie van plan te doen de 'aftel-week'?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1628 Gepost op: 3 februari 2013, 21:38:12 »
Zo leuk dagje gehad. Ik had er totaal niks aan, maar was toch leuk.
We wilden graag een jurk aan doen bij stand van honeymoonshop. Moest je wel afspraak maken voor in de winkel. Dus afspraak gemaakt.... ga ik later wel weer afzeggen. Was leuk om nog een keer een jurk aan te doen.


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1629 Gepost op: 3 februari 2013, 22:14:12 »
Ik ga ik de week voor de bruiloft de laatste dingen regelen zoals bv het huis bij schoonouders schoonmaken .... Maken niet schoon zoals ik dat doe zeg maar ;) alles nog eens na lopen. ( wij verzamelend bij schoonouders) 1 a 2 dagen voor de bruiloft mijn nagels laten doen.
AS wil ook een dag van te voren vrij maar hij gaat gewoon helpen met de laatste klusjes hoor haha.

Ceremoniemeesters zullen bij ons pas echt aan het werk moeten op de dag zelf.
Ik ben. Veel te veel een controle freak ;) ik wil zelf alles regelen en checken.
De dag voor de bruiloft zal er een hoop versierd moeten worden op de locatie en bij schoonouders thuis. En ook dat ga ik checken :p aangezien hun het altijd net iets anders doen dan dat ik in mijn hoofd heb zitten. En dan denk ik terug aan die verschrikkelijke droom ...... Dat mijn schoonmoeder even andere bedankjes had gemaakt omdat zei dat mooier vond haha  echt een controle freak.

Hopelijk wordt ik geen bridezilla :p

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1630 Gepost op: 4 februari 2013, 10:25:45 »
hi dames,

ik heb alles meegelezen maar weinig gereageerd. We hebben hier momenteel even andere prioriteiten dan het huwelijk, dus alles ligt even stil.

@Lizz: schoonmaken bij je schoonouders? Waarvoor is dat dan?
En waarom ga je gewoon niet mee met de locatie versieren ? Wij gaan dat met een groep mensen doen en samen de locatie versieren en maken er een gezellige dag van!

Ik bereid me nu al voor op een huwelijksdag waar ik alles ga loslaten en er waarschijnlijk een hoop dingen anders lopen dan dat ik voor ogen had. Maar eigenlijk geeft dat ook heerlijk veel rust!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1631 Gepost op: 4 februari 2013, 13:19:08 »
Hey Dames, druk druk druk met werken en klussen bij me ouders thuis en weet ik het wat allemaal!

Nog wel bezig met de bruiloft maar een heleboel dingen liggen gewoon even stil. De locatie kunnen wij niets meer aan doen, moeten we gewoon afwachten, de ringen zijn we over uit, mijn jurk ben ik nog steeds naar op zoek, as gaat zijn pak in juni of zo kopen bij suit supply jurkje voor de kleine neemt mijn vader mee uit het buitenland. Bloemen maak ik zelf steeds proef boeketjes van, de corsages twijfel ik nog over. Het ringen schoteltje is af en ik ben nog aan het bedenken wat ik in de goodie bags doe voor de daggasten. Nou...al een heel eind dus.

@MD, klinkt alsof jullie leuke dagen hebben gehad, wel leuk dat het toch iets speciaals is!

@Aggies, welkom! Leuke datum hebben jullie!

@Maggy, ik baal dat ik niet gegaan ben, had er nog zo aan gedacht! (en dus toch vergeten!)

@dresscode, die maken wij kenbaar op de site en op de kaart vermelden wij inderdaad wel touch of turquoise of geel, zo leuk! Ik weet dat mijn 3 zwagers (2 van AS zijn kant en 1 van mijn kant) net als AS een grijs pak gaan kopen, dat is wel leuk! AS krijgt dan nog een grijze blouse en hun gewoon een witte (of zoiets)

@vrij nemen, ik neem denk ik 3 dagen voor de bruiloft vrij en 2 weken erna. Tenzij we uiteindelijk alsnog de zaal hier in het dorp moeten gebruiken voor het feest, dan moet ik echt een week vrij nemen van te voren om alles zelf te doen! En AS kan dan ook even geen opdrachten meer aannemen en die werkt nu gewoon door in principe en neemt alleen de 2 weken na de bruiloft geen opdrachten aan.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1632 Gepost op: 4 februari 2013, 13:23:01 »
@weddings schoonouders zijn niet zo opgeruimd van zichzelf vandaar dat ik dan even ga helpen :)
En ik ga bij de locatie gewoon mee versieren hoor hihi....

Even een korte reactie want moet zo weer naar de dierenarts met het arme beestje! Ze blijft ,aar braken. Dus ze krijgt daling als het goed is andere antibiotica en een injectie tegen het braken.


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1633 Gepost op: 4 februari 2013, 13:29:45 »
 ah gossie, arm beestje! Zo zielig als katten braken, dat hele lijfje zie je dan meedoen. Sneu!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1634 Gepost op: 4 februari 2013, 14:17:08 »
Aah, wat zielig, hoop dat het snel weer beter gaat!

Wij hebben nog niet echt een thema voor de bruiloft. Wil het wel zelf gaan decoreren en dingetjes maken!
Ook ontmoeten wij elkaar bij mijn ouders huis, dus daar zullen we ook gaan versieren.

Zaterdag fotograaf over se vloer gehad, wachten nu de offerte af maar eerste gevoel is goed!

Hier proberen we alles op ons gemak te regelen, we krijgen hulp van de cm maar wil zelf wel de boel in de hand houden.

Hier mijn dochtertje ziek, koorts....

Ik wil graag een vilten boeket! Voor mijn meisje een polscorsage en het andere bruidsmeisje een boeketje. As krijgt ook een corsage ( hij heeft ook last van hooikoorts enz) het boeket enz kunnen we zo bewaren en ik vond het echt heel erg mooi.

Ik wil vooral feestelijke kleding maar zal wel specifieker moeten zijn haha
Ik werk niet de hele week maar neem de week van mijn bruiloft vrij, we moeten nog even kijken hoe we het doen met de huwelijksreis.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1635 Gepost op: 4 februari 2013, 15:21:32 »
Ow beterschap mariska met je kleine meid!

Wij hebben ook niet echt een thema kleur voor de gasten maar wel met de versiering en uitnodigingen daar komen de kleuren wit en fuchia roze in terug. Ook mijn boeket en de corsage van AS komt de kleur in terug.

Net bij de dierenarts geweest, weer een rib uit mijn lijf :( maar als dat arme beestje maar beter wordt!!! Ze heeft weer drie injecties gehad. Een met antibiotica een met pijnstiller en een tegen het braken. Nu tot donderdag aankijken en dan beslist de dierenarts of het genoeg voor uit is gegaan of dat er een foto  gemaakt moet worden. Nu hoop ik zo dat ze beter wordt!!! Ze is in 3 dagen tijd al 0,3 kilo afgevallen. En het is al niet zo'n groot beestje.

Ik ben nu natuurlijk de boosdoener , ze wil niet bij mij in de buurt komen want ik heb er voor gezorgd dat ze die prikjes krijg. Maar hopelijk voel ze zich snel beter!

Hier rustig qua bruiloft dingen!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1636 Gepost op: 4 februari 2013, 16:09:27 »
@ Lizzz. Als ze zichzelf weer wat beter voelt, zal ze vast weer komen knuffelen!

@ Mariska; Beterschap met je dochter. Fijn dat jullie gevoel bij de fotograaf goed is. Nu hopen op een redelijke offerte.

@ KM; Wanneer ga je weer kijken voor een jurk? Heb je al een afspraak staan? Heb je een foto van het ringschoteltje?

@ Fotograaf; N.a.v. Mariska's post een algemene vraag: Hoe lang hebben jullie de fotograaf op de bruiloft?
Onze fotograaf komt van 12.00 tot +-17.30 en is bij aankleden/ontmoeting/reportage/ceremonie/groepsfoto's en toast/taart. Van te voren maakt iemand anders foto's van make-up e.d. en op het feest wil ik ook iemand vragen om foto's te maken met de digitale camera.

@ Themakleur; Ik wil mijn schoenen paars verven. Ga even uitzoeken of dat kan. Ik weet wel dat het kan, maar moet nog kijken van welk materiaal mijn schoenen zijn en welke soort verf dat ik moet hebben.

@ Vrij nemen; Ik heb de week van onze bruiloft vrij en dan twee weken erna. As heeft de week erna ook nog vrij. Ik wil ff kijken of ik de vakantieuren van de bruiloft, waarvoor ik bijzonder verlof krijg, erachter plak of bewaar voor een andere keer. Dan zou ik ongeveer 3,5-4 weken vrij zijn.

@ Taak CM; Hier heeft de CM ook alleen taken op de dag zelf. De rest regelt deze bridezilla  :biggrin:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1637 Gepost op: 4 februari 2013, 20:25:18 »
Verlof: ik heb de woensdag & donderdag voor het trouwen extra vrij, na het trouwen gaan we 2 weken op vakantie (za tot za) en hoef die woensdag erna pas weer te beginnen... AS heeft waarschijnlijk alleen de donderdag en vrijdag vrij + de twee weken dat we weg zijn..
Wij doen ook vrijwel alles zelf (controlfreak ook hier aanwezig!) en we hebben niet echt CM's, maar er is ook niet echt veel te versieren (denk ik..). Gemeentehuis & restaurant voor diner worden al niet versierd door ons, gaat alleen om de achtertuin van schoonouders (en eventueel nog bij mijn ouders, maar daar is alleen de eerste ontmoeting, dus dat wordt ook niet veel werk). En vrijwel alles kan van te voren versierd worden dus dat scheelt wel!

Maggy, wat voor jurk had je gepast?

Lizzz, als je kat nu nog steeds alles eruit blijft gooien, dan moet je 'm even over zetten op kleine beetjes gekookte kipfilet en gekookte rijst! Die van ons bleef vorig jaar ook overgeven, ondanks dat hij ook zo'n anti misselijkheids prik had gehad, en toen hielp dit enorm! Was meteen over, en hij vond het nog heerlijk ook!

Fotograaf: wij hebben zaterdag een kennismakingsgesprek met een fotograaf, en wij zaten ook aan dezelfde tijd als jij te denken Joyce! Vooraf kunnen anderen wel foto's maken, en op het feest ook.. Zonde om daar dan zoveel voor te betalen. Wij zitten er ook aan te denken om van die wegwerp camera's aan te schaffen en te verspreiden tijdens het feest.. Maar ik weet niet in hoeverre dat leuk uitpakt.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1638 Gepost op: 4 februari 2013, 21:07:32 »
Bedankt voor de tip! Ze heeft net weer alles er uit gegooid :( heel toevallig heb ik vandaag kipfilet gemaakt dus heb nog een stukje over wat ik ik stukjes ga snijden. Heb net een klein stukje laten proeven en ze at het op! Rijst moet ik morgen even voor naar de winkel. Maar ben heel blij met de tip mydelirium! Hopelijk gaat het over :)

@ fotograaf: wij hebben al een tijd geleden de fotograaf vast laten leggen. Gelukkig maar. Want ze is pas met de prijs omhoog gegaan en ( een kwart) en wij betalen nog de oude prijs. Het sprak ons aan dat deze vrouw een beetje onze leeftijd had en haar foto's zagen er heel mooi uit! Ze komt van het moment van het aankleden tot het feest. Op het feest maakt ze ng wat foto's en daarna gaat ze weg. AS zijn oom is hobby fotograaf en we hebben aan hem gevraagd om van de feest avond nog foto's te maken en op momenten wanneer hij wilt. ( wij wilde hem niet verplichten om heel de dag foto's te maken :) )

Die wegwerp camera's het is een leuk idee maar zijn jullie niet bang dat je 30 de zelfde foto's gaat krijgen?  Ik vind de prijs van die wegwerp dingen ook nog best prijzig .... En iedereen heeft tegenwoordig een digitale camera en meestal wel bij zich toch ? :biggrin:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1639 Gepost op: 4 februari 2013, 21:32:01 »
Rijst en kip! Dat zeggen ze idd ook altijd voor bij de hond. Schijnt goed te zijn bij misselijkheid en braken. Heeft je poes ook nog pilletjes gekregen voor de misselijkheid of alleen de spuit? Onze hond krijgt dan altijd nog wat pilletjes voor de dagen erna.

@ wegwerpcamera's; Daar hoor en lees ik zo veel verschillende verhalen over. Goede/slechte kwaliteit, dezelfde foto's/alles vanuit een ander perspectief. Dus tja, ik weet het niet. Zoals ik er nu over denk, nemen we ze niet.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1640 Gepost op: 4 februari 2013, 21:45:34 »
@ wegwerp Bij light in the box heb je ook van die wegwerp met een leuk hoesje erom ipv standaard kodak geel.
Maar kwaliteit weet ik niet, mijn iphone maakt vast betere foto's.

Ik heb deze gepast. Zie foto. Niet iets wat ik zelf heb, ik vond t bovenstukje heel mooi maar de tule niet. Wel fijn idee om te zien dat de jurken die ik heb gepast voor 600 net zo mooi zijn als de ca. 2000,- euro jurken van de honeymoonshop.

@ vrije dagen. Ik heb vanaf dinsdag of woensdag vrij, ga op zaterdag naar aruba..

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1641 Gepost op: 4 februari 2013, 21:46:18 »
En nu wel de foto......

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1642 Gepost op: 4 februari 2013, 22:27:51 »
@maggielove mooie jurk hoor, lijkt erg op die van mij. Van Ladybird toch?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1643 Gepost op: 5 februari 2013, 00:02:45 »
Wauw maggy, nice!

Wij gaan op de avond ook voor wegwerp en hopelijk een photobooth! Maar wel de duurdere wegwerpcamera's met flits en zo. Daarnaast leggen wij ook een ispy lijst neer van foto's die we graag gemaakt zouden willen hebben zodat mensen een richtlijn hebben.

Onze fotograaf is er van 12:00 tot 18:00 dus bij het eten gaat ze weg, prima lijkt mij!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1644 Gepost op: 5 februari 2013, 13:05:57 »
Hoi allemaal,

Mijn meisje krijgt haar boventandjes, vandaar de koorts.

Offerte is binnen en we willen graag deze fotograaf. Hij komt op ons over als een ontspannen en rustig type. Zijn foto's zijn erg mooi en hij weet waarover hij praat. Wij doen de fotoshoot voor de ceremonie, hij zal zo' n 8 uur aanwezig zijn.( laatste stukje kapper/ visagiste, ontmoeting, fotoshoot, familie lunch, ceremonie, feestlocatie met groepsfoto's toast en taart. Hij zal er tot een uurtje of 5 zijn. Daarna wil ik aan mijn cm meesters, en aan mijn nichtje ( , maakt erg mooie foto's) vragen of ze tijdens het eten en in de avond nog foto's willen maken. We doen geen wegwerpcamera's.
Ik ben erg van de foto's en fotoboeken dus wil zeker weten dat alles lukt!

Ook willen wij graag een videograaf die de dag in beeld vastlegd. Wel vanaf de ochtend t/m het feest.

Mooie jurk, maar je gaat nog even verder kijken vanwege de tule? Fijn als het model wel steeds meer duidelijk wordt!

Rijst en kip hoor ik ook vaker, mijn ouders hebben een hond met een zwakke maag.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1645 Gepost op: 5 februari 2013, 13:12:06 »
Maggy, mooi hoor! Ik heb ook een ladybird (zonder merkje).
Maar inderdaad je eigen jurk is net zo mooi, alleen dan voor een hoop minder geld ;-)

Mariska, hoe oud is je dochter? Fijn dat de offerte ook bevalt. Gaan jullie de fotograaf nu boeken?

Lizzz, hoe is het met je beestje?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1646 Gepost op: 5 februari 2013, 13:47:57 »
Ze is nu 7,5 maand!

Maggielove heb volgensmij je stukje niet helemaal begrepen... Je hebt al een jurk begrijp ik nu  :biggrin:

Ik ga de 16e weer passen en dan waarschijnlijk ook bestellen!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1647 Gepost op: 5 februari 2013, 13:59:03 »
Fotograaf gaan we boeken!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1648 Gepost op: 5 februari 2013, 14:02:50 »
ja ik heb me jurk, maar voor de fun nog een keer een jurk gepast!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1649 Gepost op: 5 februari 2013, 14:26:21 »
Een lady bird zonder merkje? Uuuh hoe moet ik dat zien? :-) #durfttevragen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards