collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073202 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1750 Gepost op: 18 februari 2013, 00:45:43 »
Korte reacties:

@Mariska, ik ben ook benieuwd hoor!
@auto, wij lenen een mooie auto van mijn zwager, wij hebben ook niets bijzonders met auto's
@Lizzz, tja, als die oude locatie ineens met een goede deal komt (flinke korting en zo...) kun je het natuurlijk overwegen! Maar ik snap je standpunt!
@MD, fijn dat het "gewoon" een gesprek was...toch altijd spannend dat soort dingen
@vervoer, regelen wij ook niet hoor...daaaaagg....ik geloof ook niet dat mensen dan echt verwachten

@werk, ik denk eraan om morgen ontslag te nemen, even kijken hoe de dag loopt en dan zullen we zien wat ik doe, maar ik denk het wel. Nog geen nieuwe baan maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik moet gewoon echt iets anders gaan doen. Spannend en raar om daar ineens weg te gaan maar anders ga ik echt met de dag ongelukkiger worden. brrr...krijg al de rillingen als ik denk dat ik dit nieuws moet gaan brengen aan mijn baas maar goed...even ballen hebben en doorbijten! (denk ik...)

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1751 Gepost op: 18 februari 2013, 08:39:55 »
Het is een jurk van sincerity, wel echt een prinsessenjurk maar hij staat zo mooi! Zal een pbtje sturen ( moet wel nog even kijken hoe dat moet...). Aanstaande kijkt soms ook mee.
Helemaal blij ermee. Ook zo'n leuk jurkje voor mijn meisje besteld
Gewoon bij de c&a. Wij willen als accentkleur met de bruiloft Fuchsia roze doen.

http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Baby’s//Collectie/Jurken,%20outfits%20&%20sets/95973/1

Wij hebben ook geen vervoer voor de daggasten geregeld. Wel gaan we een leuk lintje voor de volgauto's maken.

@kirriemirrie: wat goed dat jij zo'n beslissing kunt maken.Respect voor! Veel succes/ sterkte vandaag.
@ lizzy: lastig dilemma!  Je kan altijd de locatie aanhoren en doen wat dan het beste voelt.....Het is denk ik een kwestie van vertrouwen, als jij de locatie weer kunt vertrouwen dan is er geen probleem maar zal het zeker niet doen als het tot aan je trouwdag de zenuwen geeft. Zal ook de andere locatie afwachten en het is eigenlijk fijn dat je nu meerdere opties hebt en jullie aan het woord zijn!
Fijn dat ze de uitnodigingen vergoeden!




kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1752 Gepost op: 18 februari 2013, 10:39:24 »
@Mariska, wat een leuk jurkje voor jullie meisje! Super schattig.
En tja, goed of niet, soms moet je kiezen voor jezelf, en anders blijf ik het maar voor me uit schuiven en over 4 jaar denk ik nog "had ik maar"....

Vraag me nu alleen af wanneer ik het zal doen, heb vanavond vergadering, ervoor of erna? Of gewoon morgen per mail?? (lekker makkelijk vanachter een pc)

Gelijk even gekeken bij C&A voor onze dame:

http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Collectie/Jurken, outfits & sets/95169/1

of

http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Collectie/Jurken, outfits & sets/100589/2

Ze hebben echt leuke setjes!
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2013, 10:45:12 door kirriemirrie »

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1753 Gepost op: 18 februari 2013, 11:23:05 »
Leuk!

Het kanten jurkje ligt in de winkel, heb ik gezien  :biggrin:, erg schattig!
het jurkje wat ik had kon ik alleen maar bij de site bestellen, niet in de filialen rondom utrecht te vinden, misschien wel in het zuiden van nederland ( i.v.m communie?!)
Krijg het jurkje deze week binnen en dan moet ik nog kijken of het bij de kleur van mijn jurk matcht!

Een moment kiezen is altijd lastig. Mail is het makkelijkste omdat je dan niet de confrontatie aangaat. Zelf zou ik het wel persoonlijk willen doen maar ik ken je baas natuurlijk niet!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1754 Gepost op: 18 februari 2013, 11:26:12 »
Ja ik ben oook wel van het persoonlijke, en trouwens ben een volwassen persoon (dacht ik zo)...confrontatie met de baas moet wel kunnen denk ik!

Ik ga straks eens even de C&A binnen lopen eens kijken wat ik zie hangen! Zie trouwens op de site dat ze super veel leuke kleertjes hebben! En die prijzen heeeeerlijk!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1755 Gepost op: 18 februari 2013, 11:33:10 »
Ik las hier ergens op het forum over bruidsmeisjes / communie kleding c&a de tip!
Precies een jurkje zoals ik in gedachten had! Zeker ook leuke prijsjes :applaus:

Succes voor straks

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1756 Gepost op: 18 februari 2013, 12:03:57 »
Dank Dank....Eerst eens even uitzoeken wat mijn opzegtermijn is...als dat maar 1 maand is dan wacht ik het nog even af...en als het 2 maanden is dan doe ik het gewoon...brrr....wat spannend! Heb al eens eerder ontslag genomen om mijn droom na te volgen en als stewardess te gaan werken, daar was toen heel veel begrip voor en ze vonden het leuk voor me, Ik denk dat als ik ontslag neem omdat ik het gewoon niet meer uitdagend / leuk vindt dat de reactie anders zal zijn, maar goed...jammer dan!

En idd, het jurkje met de grijze bolero was ook precies wat wij in gedachten hadden voor haar.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1757 Gepost op: 18 februari 2013, 13:45:37 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:21:27 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1758 Gepost op: 18 februari 2013, 13:57:30 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:21:09 door destino »

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1759 Gepost op: 18 februari 2013, 16:48:48 »
Haaaai,

wij gaan ook in september trouwen, 14-09-2013.

Ik ben vorig jaar al gevraagd maar we zijn, door omstandigheden, deze week pas begonnen met de voorbereidingen. Misschien wat te laat, maar goed... dat komt wel goed :)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1760 Gepost op: 18 februari 2013, 16:57:51 »
Welkom femmebride !

Km spannend! Heb je de beslissing al genomen???

Mariska volgens mij weet ik al welke jurk jij bedoeld.... Daar was mijn oog ook eerst op gevallen hihi.

Hier nog geen nieuws over de locatie of offerte. Ben blij als het einde van de week is en we meer duidelijkheid hebben !

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1761 Gepost op: 18 februari 2013, 17:00:01 »
destino: voor mijn meisje dan 14/15 maanden:

http://s1.static.c-and-a.com/Shop/ProductImg/FRONT_zoom2x/95973_1.jpg

leuk om te horen dat het wintersporten bevallen is.....angst hoort er een beetje bij toch?!
welkom femmiebride!!


Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1762 Gepost op: 18 februari 2013, 17:01:43 »
 :applaus: :applaus: snap het linken eindelijk!!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1763 Gepost op: 18 februari 2013, 18:40:36 »
@Kirrie Jeetje dat je het zou durven, je werk opzeggen voordat je wat anders hebt.. Zou niet mijn keuze zijn, en al helemaal niet met een dure bruiloft in t vooruitzicht. Je weet maar nooit hoe lang het duurt voordat je iets anders vindt.. Tsja als je echt doodongelukkig bent op je werk..  maar ik heb mensen in mijn omgeving die al een hele tijd werkloos thuis zitten en blij zouden zijn met elke baan!

@Mariska Ik ben ook heel benieuwd naar je jurk!!

@Femme Welkom!! Ach en te laat ben je niet hoor! Je hebt nog 7 maanden en daarin is een heleboel te regelen! Heb je al een locatie op het oog? Want als je die eenmaal hebt, dan kan je echt voruit!

@destino Hihi ik ben ook nog nooit op wintersport geweest, lijkt me inderdaad ook spannend. 9 april, want het moest op een dinsdag en AS is dan ook jarig. Voor verjaardagen nemen we altijd al vrij, dus dan hoeven we nu niet twee keer vrij te nemen. "s avonds lekker uit eten met z'n tweetjes :)

@kirrie en Mariska Leuk dat jullie ook voor die kleintjes moeten shoppen! ZO schattig!!

@Lizz Ben benieuwd hoe het af gaat lopen met jullie locatie! Wel fijn dat ie de kosten van de uitnodiging wil vergeden, maar inderdaad eerst zien dan geloven..

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1764 Gepost op: 18 februari 2013, 18:48:20 »
@ Sperzieboon, ja we hebben een locatie op het oog, zijn langs geweest, van alles doorgesproken en vandaag een mail gestuurd dat we het willen vastzetten :)

Woensdag een check of alle documenten in orde zijn en dan kunnen we ook in ondertrouw.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1765 Gepost op: 18 februari 2013, 19:15:47 »
Femmebride laat alles goed vast leggen , een contract met handtekening van beide partijen ;)
Wanneer gaan jullie in ondertrouw? Gaan jullie daar nog een speciale dag van maken?

Ik zat trouwens weer te neuzen op lightinthebox en zag dat ze daar ook super schattige jurkjes hebben voor bruidsmeisjes!


Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1766 Gepost op: 18 februari 2013, 19:42:17 »
Geen idee, zodra er plaats is. Wij hebben niet echt een speciale datum rond deze periode...

Ja de trouwjurk.. stressssssssssssssss!!!!
Ik weet wat ik wil, maar de jurk die ik wil kan ik niet betalen  :dry:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1767 Gepost op: 18 februari 2013, 20:18:38 »
@mariska Een echte prinsessenjurk!!

Femmebride laat alles goed vast leggen , een contract met handtekening van beide partijen ;)
Hihi hier spreekt iemand met ervaring ;)

@Femme Ai das minder als hij niet binnen je budget past! Goed doorzoeken dus! Of gewoon naar een bruidswinkel, je budget noemen en gewoon gaan passen wat ze aandragen! Sommige jurken hebben zo een 4 tot 6 maanden levertijd + dan moet hij nog vermaakt worden. Dus niet te lang twijfelen ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1768 Gepost op: 18 februari 2013, 21:05:54 »
@km zo das best stoer om zomaar ontslag te nemen! Hoop dat je snel iets leuks vindt.

@ Destino, nee geen vermoeden. Het schijnt nogal lastig te zijn om een datum te prikken.... kan ook alleen maar op zondag ivm mijn collegas, die moeten werken op zaterdag.

@femmebride welkom!

@ mariska ik wil ook graag je jurk zien in een pb!

@lizzz hoop dat je snel wat hoort. En voor een goede prijs zodat je as en schoonvader kan overtuigen van een nieuwe locatie!

Errienne

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1769 Gepost op: 18 februari 2013, 21:40:19 »
Hai,
Wij gaan ook trouwen in September, de 10e.

Alles al zo'n beetje geregeld. Vriendlief heeft nog een pak en schoenen nodig maar hij weet wat hij wil en waar hij het moet halen.

Ik heb nog nodig schoenen en een Torselet.

Het lastigst zijn de kaarten, we weten wat we willen alleen is het nergens te vinden, dus hebben we besloten ze zelf te maken. Nu dus op zoek naar het juiste papier.

Afgelopen zaterdag hebben we de ringen gekocht!


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1770 Gepost op: 19 februari 2013, 07:04:03 »
Welkom errienne !

Fijn he als alles al zo'n beetje geregeld is!

En die schoenen en torselet die vind je vast ook wel. Goed rond snuffelen op internet voor een mooie prijs ! Hihi

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1771 Gepost op: 19 februari 2013, 10:35:46 »
Ff een ego post: ik ben compleet aan het stressen! Nu mn vriendinnen zijn begonnen met vrijgezel feest hoor ik af en toe wat en ga ik me er weer mee bemoeien! Ik ben een echte controle ffeak maar nu word iedereen gek van mij. Heb gister zelfs gezegd dat we een geplande high tea wel kunnen verzetten als het niet lukt met datum prikken..... ik kan het niet los laten!
Ook wil ik me bemoeien met vrijgezel feest van as... wordt ook niet echt gewaardeerd hihi

Ik wil het echt kunnen los laten en niet zoveel met trouwen bezig te zijn maar hoe?

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1772 Gepost op: 19 februari 2013, 10:43:40 »
hey maggy, probeer te realiseren, dat je vriendinnen / familie die het voor je organiseren echt het beste voor jou willen en vertrouw erop.
Het heeft helemaal geen nut om daarom te stressen. Probeer je te richten op een projectje voor je huwelijk en richt je daarop. Positief denken en dan voel je je ook veel beter!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1773 Gepost op: 19 februari 2013, 10:48:07 »
Wat een drukte ineens weer!

@ontslag, heb het nog niet gedaan, heb mezelf een deadline gegeven dat ik deze week definitief moet beslissen (vrijdag komt mijn vader thuis, even overleggen met hem) en dan doe ik het! Wel heeeel spannend. En idd, niet ideaal zonder nieuwe baan maar aangezien ik verzekerd ben van werk de komende maanden ben ik daar niet zo bang voor.

@Destino, maar je hebt het er zonder kleerscheuren afgebracht, dus het is in elk geval wel goed gegaan! Altijd wel lekker, even er tussenuit.

Nieuwe mensen, Welkom!

@Mariska, mooie jurk hoor....foto 3 uit je pb is ook wel heel leuk, met van die kap mouwtjes.

@Femmebride, balen dat je je droomjurk niet kunt betalen, na laten maken misschien een optie? Lees hier veel over Anastasia??!

@Maggy, wel leuk dat ze er zo mee bezig zijn, ben benieuwd wat je gaat doen! Toch speciaal dat je die hele dag ook het middelpunt bent! (stiekum toch wel leuk)

@Errienne, ja, dat probleem met de kaarten hadden wij ook, wij gaan ze ook zelf maken (tenzij ik ineens iets anders tegenkom wat ik FAN-TAS-TISCH ga vinden....)

Vandaag de crematie van oma, AS gaat niet, heeft zondag in alle stilte en rust zelf afscheid genomen bij haar en vandaag is de kist dicht, en hij heeft daar niets mee, ik ga wel, maar weet dus niet wat ik aan moet trekken. Heb altijd al nette rokjes aan en zo,...maar ja, in het zwart is ook zo...zwart en in een kleurtje is misschien ook weer te enthousiast, grijs lijkt mij een goede optie. Ja, grijs...dat gaat het worden!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1774 Gepost op: 19 februari 2013, 10:51:00 »
Ff een ego post: ik ben compleet aan het stressen! Nu mn vriendinnen zijn begonnen met vrijgezel feest hoor ik af en toe wat en ga ik me er weer mee bemoeien! Ik ben een echte controle ffeak maar nu word iedereen gek van mij. Heb gister zelfs gezegd dat we een geplande high tea wel kunnen verzetten als het niet lukt met datum prikken..... ik kan het niet los laten!
Ook wil ik me bemoeien met vrijgezel feest van as... wordt ook niet echt gewaardeerd hihi

Ik wil het echt kunnen los laten en niet zoveel met trouwen bezig te zijn maar hoe?

Herkenbaar, maar je KUNT niet alles zelluf doen! ;-) je moet vertrouwen op de mensen om je heen dat ze wel een beetje weten wat ze doen, anders lijkt het ook alsof je hun niet vertrouwd met deze taak. Afstand nemen, ga je nagels lakken, ga sporten, stort je op je werk maar blijf uit de buurt van de plannen waar jij niets over mag zeggen...ze gaan het echt niet waarderen als je er toch bovenop gaat zitten! PS: lekker makkelijk om van een afstandje advies te geven aan een ander....is allemaal met makkelijk gezegd dan gedaan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards