collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073220 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1800 Gepost op: 19 februari 2013, 16:52:34 »
Leuk kapsel lizzz!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1801 Gepost op: 19 februari 2013, 16:55:25 »
Ik wil mijn haar half los met krullen en een vlechtje hier en daar... helemaal opsteken staat bij mij niet echt mooi

geen idee of ik sluier wil...

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1802 Gepost op: 19 februari 2013, 17:14:52 »
@JoyceS erg mooi kapsel, lekker speels.maar met sluier is ook erg mooi.

@Lizzz wat betreft de locatie. Ik denk dat je je hart moet volgen. Gewoon doen wat goed voelt.

Wat betreft permanente make-up. Tegenwoordig doen ze het volgens mij zo mooi dat je het verschil niet ziet.

Morgen mijn trouwjurk passen, erg spannend en veel zin in. Zal wel even moeilijk worden want door ruzie met moeder is zij er niet bij. Gelukkig mijn lieve beste vriendinnetje, lieve schoonmoeder en schoonzusje die meegaan.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1803 Gepost op: 19 februari 2013, 17:16:00 »
Ik wil geen sluier...

En ik heb lang haar :) dus dat moet lukken. En ik vertrouw er op dat het gaat lukken hihi.

Heel veel plezier met je jurk uitzoeken aggies! Jammer dat je in die situatie zit maar hoop dat je morgen een fijne dag hebt!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1804 Gepost op: 19 februari 2013, 17:37:27 »
@aggies he meid wat naar, gelukkig heb je wel mensen om je heen waarmee je dit waardevolle moment kan delen... want voor de eerste keer jurk passen is heel bijzonder :) ik wens je een hele mooie en fijne ervaring 

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1805 Gepost op: 19 februari 2013, 17:40:54 »
@aggies he meid wat naar, gelukkig heb je wel mensen om je heen waarmee je dit waardevolle moment kan delen... want voor de eerste keer jurk passen is heel bijzonder :) ik wens je een hele mooie en fijne ervaring

Dank je wel! Maar komt wel goed met deze lieve mensen :-) is mijn eerste pasbeurt. Jurk had ik namelijk samen met mijn moeder al uitgezocht, maar nu mag ik m eindelijk weer zien na 4 maanden :-)

@Lizzz dank je wel!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1806 Gepost op: 19 februari 2013, 17:46:59 »
Ow sorry hihi ik dacht dat je de jurk uit ging zoeken!
 Heel veel plezier ik heb afgelopen vrijdag weer mijn jurk aangehad na 11 maanden en ik was zo blij! En vond mijn jurk zo geweldig! Dus weet zeker dat het bij jou helemaal goed komt!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1807 Gepost op: 19 februari 2013, 17:52:38 »
Ow sorry hihi ik dacht dat je de jurk uit ging zoeken!
 Heel veel plezier ik heb afgelopen vrijdag weer mijn jurk aangehad na 11 maanden en ik was zo blij! En vond mijn jurk zo geweldig! Dus weet zeker dat het bij jou helemaal goed komt!
p

:-) ik oop het wel want zoals bij bijna iedere bruid is bij mij ook de twijfel toegeslagen hahaha

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1808 Gepost op: 19 februari 2013, 23:38:59 »
Hoi,

Even wat anders. Ik kreeg het volgende prive bericht binnen van ene Annmariage

Deze post/feedback is meegenomen door de mods

Ik zie dat zij ook meerdere topics heeft geopend. Ik wist niet waar ik het anders moest zetten of opsturen. In ieder geval zit zij hier reclame te maken wat volgens mij tegen de regels is en nu dan ook persoonlijke berichten verstuurd.
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2013, 10:11:31 door JoyceS »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1809 Gepost op: 20 februari 2013, 01:02:31 »
Dat is idd niet ok Aggies, ff melden aan de mod (in dit geval kun je het misschien even pb'en naar JoyceS)

Sandra Franken

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1810 Gepost op: 20 februari 2013, 09:22:05 »
Hallo meiden!

Dank voor jullie welkom!
Ik heb alle weekendplannen kunnen laten, want ik heb tot vandaag in de lappenmand gezeten :( Collega ziek, die steekt mij aan en hoppa daar gingen mijn plannen. :cry: Daarom ook geen reacties, ik was echt hondsberoerd.

In ieder geval bedankt voor jullie advies en tips. Ik neem mijn moeder en die vriendin mee. Het is inderdaad mijn bruiloft! pff soms heb ik het idee dat ik met alles en iedereen moet rekening houden en dat is toch behoorlijk vermoeiend! Maar goed als de rest het niet begrijpt dan is dat vanaf nu hun probleem  :blush:

Nu even alles teruglezen   :biggrin:

Sandra Franken

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1811 Gepost op: 20 februari 2013, 09:44:44 »
jeetje wat een hoop terug te lezen! leuke leuk  :biggrin:

@JoyceS, wij trouwen 20 september. De locaties waar we gaan kijken hebben deze in ieder geval vrij. Toen ik ziek was heb ik wel een optie gevraagd, zodat we er niet naast zitten. Eentje deed moeilijk, maar dat is eigenlijk toch niet de eerste keus.

@Lizzz, wat een waanzinnig gaaf kapsel. Heel mooi. Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik ga mijn vriendin (de kapster) vragen of ze dit kan. Dit is echt te gek! Ik wil toch geen sluier en op deze manier komt mijn lange haar mooi uit zonder dat ik opeens een kapsel heb dat ik toch nooit draag.

Het wordt een heel druk weekend! We gaan vrijdag locaties kijken, zodat jurken kijken gewoon door kan gaan! We willen gaan kijken bij een nieuwe zaak ik Rotterdam vlakbij Blaak. Ben even de naam kwijt   :blink:

We gaan trouwens vanavond bij de Bruiloft Discoshow kijken. Iemand hier ervaring mee?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1812 Gepost op: 20 februari 2013, 10:03:16 »
Hoi,

Even wat anders. Ik kreeg het volgende prive bericht binnen van ene Annmariage

Deze post/feedback is meegenomen door de mods

Ik zie dat zij ook meerdere topics heeft geopend. Ik wist niet waar ik het anders moest zetten of opsturen. In ieder geval zit zij hier reclame te maken wat volgens mij tegen de regels is en nu dan ook persoonlijke berichten verstuurd.

Gelezen! Ik was al met deze gebruiker bezig, vanwege de SPAM. Zal deze PB'tjes ook meenemen.
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2013, 10:11:56 door JoyceS »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1813 Gepost op: 20 februari 2013, 10:14:23 »
Weer ontopic:

@ Aggies; veel plezier vandaag!
@ Sandra; Geen ervaring mee.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1814 Gepost op: 20 februari 2013, 14:42:59 »
jurkje (voor 's avonds bij diner) van light in the box binnen gekomen! beetje krap bij de borsten (had een standaard maat genomen) dus even kijken wat ik daar mee doe.
wie wil er een pb???

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1815 Gepost op: 20 februari 2013, 14:53:53 »
Jaaa Leuk! hoe kan je trouwens bijlagen versturen bij pbs? Lukt mij niet!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1816 Gepost op: 20 februari 2013, 15:20:01 »
JUP!!!  :applaus: dol op foto's!

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1817 Gepost op: 20 februari 2013, 16:19:46 »
Net bij het stadhuis geweest voor de controle van de documenten voor ondertrouw. We gaan 8 maart in ondertrouw (in Den Haag) en hopelijk kunnen we daarna door naar Amsterdam om daar de aanvraag te doen voor de locatie. Morgen even bellen voor een afspraak.

Ik moet eerlijk zeggen; ik had eerst zoiets van... ondertrouw, ach is niks. Maar vind het nu stiekem toch wel leuk. Er werd ook al gevraagd welke naam ik wilde aannemen, was niet iets waar ik direct antwoord op moest geven, maar toch.


Leuk!  :blush:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1818 Gepost op: 20 februari 2013, 16:34:15 »
Ja maggylove ik wil ook een foto :)

Nee hoor sandra.... Heb al meer mensen in mijn omgeving die zeggen als ik ooit ga trouwen dan wil ik dat kapsel ;)

Hier nieuws over de locaties: gister de offerte binnen gekregen van onze 2e gedwongen keus! En die is 670€ goedkoper dan die vent die ons heeft laten zitten! En hier hebben wij dan de drank afgekocht en nog een midnight snack extra. We mogen zelf de sterke drank mee nemen en dan schenken ze dat voor de gene die willen ( heel netjes hij kan ook zeggen je neemt maar een buitenlands gedist. Arrangement.)

Zojuist heeft AS met de salsa Beach club gebeld, en hij kon er niks meer aan doen "hij zat helemaal vast" en er was niks meer te regelen. Dus wij moeten nu ons rekeningnummer sturen en het bedrag van de uitnodigingen en dan gaat hij dat terug storten. (Eerst zien en dan geloven)

Dus wij gaan nu de 2e locatie laten weten dat wij graag bij hun ons feest komen feesten en dat we nog een afspraak willen om alles nogmaals door te spreken.

Nu de dj en de fotograaf op de hoogte stellen ivm de wijzigingen!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1819 Gepost op: 20 februari 2013, 17:36:18 »
@ Maggylove.....graag pbtje!!
@ lizzz leuk zo je haar, ook orgineel!
fijn dat jullie nu weer een locatie hebben en helemaal naar wens!

ondertrouw moet ik nog even achteraan maar heb nog de tijd... (toch?!)
@ aggies ben benieuwd hoe het geweest is!!!
@ sandra franken, veel plezier alvast met jurken passen & locaties bekijken. Ik heb ook geen ervaring met de bruiloft discoshow.

ik zit eraan te denken om zelf een dessertafel te maken ( is een tafel met allemaal lekkers, denk aan taart, cake, snoep, koekjes, chocola enz en leuk gestyled. Het lijkt mij zo mooi en lekker. Wil het tijdens de start van de feestavond als een soort "welkom" op het feest..
Ben alleen wel bang dat ik veel op mijn hals haal......
Gaat één van jullie dit ook doen ( of laten verzorgen).

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1820 Gepost op: 20 februari 2013, 17:54:39 »
Meiden het lukt me nog steeds niet om in een Pm een foto
Te uploaden....
Wie helpt?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1821 Gepost op: 20 februari 2013, 18:19:26 »
Het is niet 100% naar ons zin maar die andere locatie die we ook daar bezocht hadden was niet te betalen!!!! Zo duur dat die was....

@ maggylove ik heb toen ik een foto daar aan toe wilde voegen een account aangemaakt op mijnalbum.nl  dan kan je die link in je pb plakken en dan komt hij tevoorschijn!

Hopelijk lukt het want ben heel benieuwd hihi!

@mariska wij hebben een live cooking diner / buffet.
Als einde hebben wij een toetjes "tafel" welke gepresenteerd wordt op een piano. (Geen idee hoe dat er uit gaat zien haha)  maar dan hebben de gasten de keus uit een ijs taart , gebak en schep ijs!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1822 Gepost op: 20 februari 2013, 19:06:51 »
 :applaus: Ik wil ook een foto

De foto uploaden die ik via mijnalbum.nl Daar kun je een gratis account aanmaken en je foto's in een afgeschermd album zetten. Je klinkt dan ergens op en dan krijg je een link die je op n forum kunt plaatsen.
Alleen mensen die de link hebben kunnen de foto zien.

@ Mariska; Lijkt me veel werk om dat allemaal zelf te doen. Wel een erg leuk idee!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1823 Gepost op: 20 februari 2013, 19:10:27 »
Super leuk Maggy!! Wb je boezem. Misschien kun je em net iets uit laten nemen of een andere sluiting erin laten zetten?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1824 Gepost op: 20 februari 2013, 19:11:31 »
Thanks !

Ik heb t nu naar lizzz mariska joyce en km gestuurd. Hoop dat het goed gaat?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards