collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073225 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2075 Gepost op: 11 maart 2013, 18:25:04 »
@ Femmebride; Lekker weer aan het werk! Jammer dat je de eerste dag niet kon doen. Maar dat komt vast wel! Fijn dat je met je stiefmoeder gesproke hebt (met goed resultaat :) )
Nog gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

@ Destino; Wat voor bedankjes hebben jullie (Of heb je dat al eens verteld  :blush: )

@ Sandra; Twee jurken nog wel ;) Dan is het inderdaad slim ze nog maals te passen. Het zijn wel twee heel verschillende jurken, leuk!

@ Wedding; Hier vraagt ook bijna niemand naar de voorbereidingen. Alleen mn zusje regelmatig. Mja die gaat zelf ook in juni trouwen, dus ongeveer hetzelfde schuitje. Mn moeder vraagt er ook wel eens naar hoor, maar verder niet echt.

Hier; Mail gehad van de misschien 'nieuwe' locatie. De zaal is nog beschikbaar op 13-9 :D Straks of morgen even bellen voor een afspraak.
Morgen ga ik de jurk passen voor de eerste keer nadat ie gemaakt is. Ik hoop dat ik het fototoestel niet vergeet.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2076 Gepost op: 11 maart 2013, 19:06:36 »
Femmebride fijn dat je kennis hebt kunnen maken met je collega's hopelijk kan je snel echt aan het werk!!! Idd gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

@ voorbereidingen , hier wordt er door mijn kant van de Fam. En vrienden van ons wel vaak gevraagd hoe of wat. Van AS zijn Fam. Niet. Die waren zelfs vergeten dat we in ondertrouw gingen. Had AS zijn ouders aan de telefoon zegt zijn ma : ow waarom heb je dat niet verteld dan, want dan hadden we een kaartje kunnen sturen ( ja ma dat hebben we wel gezegd.... En dat kaartje kan je als nog sturen.....) maar geen kaartje meer ontvangen....

Wat leuk Joyce , die 'nieuwe' locatie. Heb je een plaatje / site?

Wij hebben officieel bij de nieuwe locatie getekend ( contract) dat allebei de partijen er niet meer onderuit kunnen ;) en hij had vorige week al verteld dat hij bezig was met een chocolade fontein. En als het door zou gaan mochten we een kleur chocolade uitzoeken. En vandaag mailde hij dat hij die fontein besteld had en welke kleur chocolade we wilde hebben. Super gaaf! Dat is extra bij de dessert tafel :) hihi!

Ik ga vroeg naar bed, mijn dienst begon vanochtend om 05:00 uur en moest er dus kwart voor 4 uit!
En morgen moet ik een moedermelk weg laten halen.... Brrrr klein beetje bang ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2077 Gepost op: 11 maart 2013, 19:36:14 »
Lizzz; Moedermelk? Autocorrectie ;) ?Komt goed!!
Pff, dat is vroeg. Gelukkig begint mijn vroegste dienst pas om half 8.
Slim dat jullie nu een contract hebben met de locatie.
Hier hebben we helemaal niets, dus kunnen we er zo onderuit mocht de prijs bij de andere locatie ons bevallen.
Ik ben al op zoek geweest naar een plaatje dat de juiste sfeer weer zou geven, maar kan eigenlijk niets vinden.
Ik heb twee afbeeldingen toegevoegd. De eerste is de zaal in restaurant staat (kan geen plaatje vinden van een versierde/gedecoreerde zaal) en op de tweede staat het strandbad/natuurwater waar we over uit kijken. Jammer dat ik jullie geen foto kan laten zien van de sfeer die er hangt.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2078 Gepost op: 11 maart 2013, 19:40:08 »
Inderdaad autocorrectie en niet na gelezen op fouten haha sorry  :blush: moeder vlek hihi.
Mag je foto's maken als je er bent? Hebben wij wel gedaan hoor. Maar de zaal ziet er leuk uit en als je het helemaal versierd is het toch super??? En als je mooi weer hebt ( wat we allemaal hopen) dan is dat strandje toch super!!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2079 Gepost op: 11 maart 2013, 19:55:18 »
Geen idee of we foto's mogen maken als we gaan kijken. Ja, we hopen natuurlijk op mooi weer! Voor de kids is er ook een leuk speeltuintje bij. In het zand spelen zullen ze wel niet mogen van de mama's met hun goede kleren We hebben net gebeld en gaan aanstaande zondag om 14.00 daar naar toe. Ben benieuwd naar de prijs. Er staan wat prijzen op hun site voor hapjes/diner/buffet e.d. en die vallen wel mee, dus denk dat het over het algemeen ook mee zal vallen dan .

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2080 Gepost op: 12 maart 2013, 14:31:18 »
,
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:03:22 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2081 Gepost op: 12 maart 2013, 18:00:08 »
Leuk bedankje Destino!

Lizzz, ook ik ben benieuwd hoe het met je moedervlek weghalen is gegaan.

Hier de jurk weer aangehad en natuurlijk weer fantastisch!
Jurk wordt nu nog wat ingekort en dan is ie 9 april klaar. Wat gaat dat snel ineens.
Ik zal jullie zo PB'en. Als je niets ontvangt ff aangeven aub.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2082 Gepost op: 12 maart 2013, 18:15:57 »
Mooi! Leuk met dat grijze erbij. Dat gaat heel snel idd! Nu nog ff wachten tot je m aan mag.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2083 Gepost op: 12 maart 2013, 18:18:48 »
Mooi! Leuk met dat grijze erbij. Dat gaat heel snel idd! Nu nog ff wachten tot je m aan mag.

Dank! Ja, staat ook erg leuk bij mn bruine ogen en als ik dadelijk weer iets bruiner ben van de zon is het nog mooier :)

Dames, ik heb jullie n PB gestuurd. Als je niets ontvangen hebt en je wilt mn jurk wel zien, laat het dan ff weten.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2084 Gepost op: 12 maart 2013, 19:35:16 »
ik ben nieuwsgierig joyce!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2085 Gepost op: 12 maart 2013, 19:50:39 »
Dank jullie wel voor het gezellige welkom meiden!

We hebben vandaag de toestemming van de gemeente gekregen dat mogen trouwen op onze gekozen trouwlocatie!! Ben helemaal gerust nu, op naar het verder regelen :-)

JoyceS, wij trouwen in Boerderij Mereveld in Utrecht. We hebben alles op die locatie gepland, alleen voor de foto’s gaan we zelf even weg maar de daggasten blijven daar de hele dag.
Leuk dat de nieuwe locatie nog plek heeft op 13 september. Wat fijn dat jullie zondag een afspraak hebben, de zaal en het strandje zien er leuk uit. Super dat de jurk fantastisch was, fijn als je dat al geregeld hebt, dat kost toch vaak het meeste tijd zegt iedereen.

Lizz, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Leuk Sperzieboon dat je ook de 20ste trouwt, mooie datum hihi! Balen dat het zo druk is op je werk, heeft het gesprek met je manager opgelucht?

Wedding 2013, bij ons vragen heel veel mensen hoe het met de voorbereidingen gaat. Wel erg leuk maar dan kan ik wel ineens een soort van schrikken als ik bedenk wat we nog allemaal moeten/willen regelen.
Beide jurken klinken erg leuk, zal een lastige beslissing worden of ben je er misschien nu al een beetje uit?

Femmebride, gefeliciteerd met je nieuwe baan en met jullie ondertrouw. Die overvolle tram is inderdaad iets wat je niet mist als je werkloos bent hihi! Echt even wennen weer dan.

Wij hebben gisteren de DJ geregeld, vrijdag gaan we in ondertrouw en dan ga ik ook kijken voor een jurk.
Volgende week gaan we ons orienteren op een notaris omdat we op huwelijkse voorwaarden willen trouwen. Hebben jullie enig idee hoelang je dat van te voren moet regelen?

Wil nog wel even aan jullie laten weten dat ik probeer om regelmatig online te zijn maar dat zal niet altijd lukken. Dat jullie niet denken dat ik niet geïnteresseerd ben ofzo maar ik ben ernstig ziek geweest vorig jaar en vanaf januari ‘schoon’ verklaard en zit nu nog in de herstel fase waardoor ik niet altijd energie over heb aan het eind van de dag.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2086 Gepost op: 12 maart 2013, 22:21:37 »
Wedding, je hebt PB!

Vlinder; Jullie locatie ziet er goed uit! Heb hun site even bekeken. Gaan jullie nog wat leuks doen vrijdag met de ondertrouw?
Super fijn dat je schoon bent. Zal toch altijd wel spannend blijven, denk ik.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2087 Gepost op: 12 maart 2013, 22:24:06 »
Even een korte reactie:

Joyces mooie jurk!!! Vooral die bloemen aan de zijkant!!!

Vlinder, fijn dat je schoon verklaard bent .

Moedervlek is weg gehaald. Wel een hoop Na pijn. Het is gehecht en moet over twee weken terug komen om de hechtingen te verwijderen. Hij zat precies aan de onderkant van mijn borst dus het is een vervelend plekje. Er staat continu spanning op, wat ik ook doe. Ga nu lekker slapen en morgen kijken hoe het gaat met werken.... Aangezien ik geen kantoorbaan heb is dat wat lastig dus we kijken het even aan of en hoe het gaat :)  nu lekker slapen :)


Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2088 Gepost op: 12 maart 2013, 22:33:17 »
Hallo allemaal!
Joyce, mooie jurk! Vooral leuk dat er wat kleur in zit!
Vlinder, fijn dat je 'schoon' bent en gefeliciteerd met je aankomend huwelijk :) welkom hier!
Lizzz, sterkte met je verwijderde moedervlek, lastig wondje op een lastige plek! Hoop dat het snel genezen is.
Femme, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Destino, super tof zo'n safari, lijkt me onwijs mooi om een keer mee te maken!
En er ging nog iemand in ondertrouw... gefeliciteerd maar ik ben even vergeten wie het ook alweer was, sorry haha

Lang nagedacht over een locatie, wat offertes opgevraagd en toen tot de conclusie gekomen: Waar zijn we nu helemaal mee bezig?! En sinds wanneer geven wij een trouwfeest voor tig man?!
Dus we gaan gewoon weer verder met ons tuinfeestje organiseren, en gaan echt goed kijken naar wat we wel en niet willen, en hoe we dat gaan doen. Zondagmiddag afspraak met restaurant om wat dingen door te nemen voor het diner, en 's avonds afspraak met een ander restaurant wat ook catering & feestverhuur doet. Restaurant komt langs om tuin te zien zodat hij een zo precies mogelijke offerte kan afgeven.. Hoop dat het een beetje fatsoenlijke prijs word, want dan laten we hen het gewoon doen! Gaan daar ook wel eens eten en is altijd super lekker, dus dat zou ook leuk uitkomen: alle twee onze favoriete restaurants uit de omgeving aanwezig bij het trouwen :)

Hier wordt er verder ook weinig naar gevraagd, maar ja ik ga er vanuit dat hoe dichter we bij het trouwen komen, hoe meer het gaat leven voor iedereen... Ouders + schoonouders hebben in ieder geval al vrij in de week voor ons trouwen om eventueel te kunnen helpen dus dat is tof!

Slaap lekker iedereen!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2089 Gepost op: 13 maart 2013, 14:38:40 »
,
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:03:33 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2090 Gepost op: 13 maart 2013, 14:46:59 »
Dank voor jullie leuke reacties op mijn jurk!  :biggrin:

MD; Hopelijk een offerte die past in jullie belevig/budget. Goed dat jullie er nog eens nagedacht hebben over wat jullie nu echt willen. Kan ooit heel verhelderend zijn.

Lizzz; Balen dat je er best last van hebt. Mja het zit dan ook, zoals je zelf al zegt, op een lastige plek. Er komt steeds spanning op te staan. Hopelijk wordt dat geen belemmering voor de genezing van het wondje. (Valt meestal wel mee)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2091 Gepost op: 13 maart 2013, 17:26:39 »
Mydelirium ik hoop dat het naar jullie zin is en de offerte in jullie budget past wat jullie uitgillen geven :)

Ikben vanmiddag naar huis gegaan, ik had zo pijn.....ik had het gevoel dat ik kon overgeven van de pijn.ik was er ook heel misselijk van. Morgen even naar de wond kijken en als ik het niet vertrouw even langs de huisarts. Ik heb heel de middag op de bank gelegen en geslapen maar ook dan he. Ik pijn.


Ik heb al eens eerder een moeder vlek weg laten halen, en toen had ik nergens last van. We zien het wel hopelijk is het snel over hihi....

AS heeft trouwens een nieuw idee , onze uitnodigingen waren natuurlijk al gedrukt met onze oude locatiegegevens er op. Nu zijn de kaarten uit de collectie. Aangezien AS grafisch ontwerper is heeft hij in het zelfde lettertype en kleur de nieuwe gegevens getypt en dat laten we afdrukken op een sticker. Die sticker plakken we dan over de oude gegevens heen. Aangezien wij deze kaart het mooiste vinden doen we dat. We hebben heel lang gezocht voor de juiste uitnodiging en nu niet meer te krijgen. Dus dan maar deze oplossing :)

Gelukkig gaat het alleen maar om de kaarten van de feestgasten . Bij de daggasten stond het adres er niet op.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2092 Gepost op: 13 maart 2013, 17:32:36 »
Lizzz, dat is eigenlijk wel een goed idee. Als het dezelfde kleur etc is, zie je het (bijna) niet!
Balen dat je er zo'n last van hebt! Zit de hechting misschien te strak? Of is er een ontsteking/infectie (roodheid, warm, pus/vocht, zwelling) ingekomen? Als het een van die dingen is, zou ik idd naar de HA gaan. Heb je voldoende pijnstilling? Volgens mij niet als je zo veel pijn hebt. Wat voor pijnstilling heb je?

Nou, ik ga me klaarmaken voor mijn avonddienst die over 20 min begint. Fijne avond allemaal!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2093 Gepost op: 13 maart 2013, 18:01:08 »
Ik mag morgen pas de pleister verwijderen.... Dus geen idee of het rood is. Ik dacht zelf ook al aan dat de hechtingen misschien te strak zitten. Geen pijnstilling meegekregen. Gebruik advil. Ik kijk het even aan! Iedergeval bedankt :) werkse vanavond!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2094 Gepost op: 13 maart 2013, 20:57:29 »
Hallo dames

alles goed met jullie? Wij gaan ons de komende tijd wat meer richten op het huwelijk want alles lag stil..

Komende tijd ook echt jurk passen en uitzoeken!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2095 Gepost op: 13 maart 2013, 21:21:08 »
Op t werk krijg ik gelukkig hulp van externe adviseurs (die 1200 euro per dag kosten!  :blink:) Dus ik zie het allemaal wel weer zitten  :biggrin:
 
@Joyce Een nieuwe locatie joh!? Wel erg leuk bij het water! Hihi wel grappig dat verschillende van jullie nog twijfels hebben over zulke ‘grote’ dingen. Wij hebben het van de zomer vastgelegd, en niet eens meer in ons hoofd gehaald om het evt. te veranderen. Maar wij hebben trouwens ook een offerte ondertekend, dus ik denk dat we er ook niet onderuit kunnen. Maar zij ook niet, dus dat ik ook wel fijn (he Lizz.. ;) )
En een mooie jurk hoor! Het heeft wel wat weg van de mijne :) (ook ladybird)

@wedding Jammer dat er niet zo veel mensen geïnteresseerd zijn in de jullie voorbereidingen. Hier niet zo’n last van. En als ze t niet vragen begin ik er zelf wel over :P Haha nee hoor, daar kijk ik wel mee uit, anders gaan ze me ontlopen..
En bij jullie lagen de voorbereidingen een beetje stil? Wel lekker dat je het nu weer kan oppakken.

@Sandra Al een keuze gemaakt tussen de locaties? En twee jurken! Had ik ook, en toen ik terug ging was het hartstikke duidelijk! Hopelijk heb jij dat ook

@Destino Jammer dat die vacature niks meer geworden is! Bij Rosada wat shirtjes gekocht en AS een paar polo’s en schoenen.

@Femme Oh wat fijn dat je het met je stiefmoeder uitgesproken hebt! Dat is toch het fijnst he?!
Wij zijn ook totaal geen onderhandelaars in de kosten van de locatie.. ik durf dat nooit haha! Ondertussen alles al geregeld op je werk? Gaf wel de kans om je collega’s te leren kennen idd!

@Lizz fijn dat de locatie helemaal geregeld is! En zo te horen is het een hele goede service!
En dat die moederplek zo’n pijn doet! Wat vervelend!
Niet ideaal, maar prima oplossing voor je kaarten zo toch?

@Vlinder Boerderij Mereveld ken ik wel. Heb ik nog wel eens gewerkt zelfs! Leuk hoor! En bij jullie gaan de voorbereidingen nu ook snel lees ik. Heerlijk als je een aantal dingen van je to-do-list kan schrappen ;)
En wat fijn dat je weer schoon bent! Snap dat je nog steeds herstellende bent. Hoe gaat het nu met je? Ik ben meteen een beetje benieuwd naar je verhaal. Want ik denk dat je na het ‘schoon verklaren’  ten huwelijk bent gevraagd?

@MD Goed bezig jullie! Lekker doen wat bij jullie past!

karin.s

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2096 Gepost op: 14 maart 2013, 09:46:59 »
Hallo!
ik kom me ook even melden in dit september-topic! Wat leuk om te lezen zeg!
Als ik het zo bekijk, hebben wij eigenlijk wel erg weinig nog geregeld tot nu toe. Alleen het vervoer was erg snel geregeld, maarja ik ben dan zelf ook koetsier geweest. Hopelijk heeft mijn liefje binnenkort meer tijd om leuke dingen voor te bereiden.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2097 Gepost op: 14 maart 2013, 10:35:52 »
Zo...daar ben ik weer!

@Joyce, mooie jurk hoor! Staat je erg leuk! En ik ben dol op grijs...heel mooi! Spannend van je nieuwe locatie, ik snap dat wel hoor, als je iets leukers hebt gevonden moet je dat gewoon doen!

@Vlinder, wat fijn dat je "schoon" bent nu...op naar leukere tijden!

@Karin.s, Welkom! wij hebben ook nog lang niet alles geregeld hoor! Geen paniek!

@Sperzieboon, wel fijn dat je hulp krijgt nu, en zolang jij die Eur. 1200,- niet zelf hoeft te betalen is er niets aan de hand toch!? ;-)

@wedding, interesse is hier ook bijzonder weinig hoor, alleen mijn schoonmoeder wil van alles weten en verder eigenlijk niemand...ach...ik regelen het toch lekker zelf...ze zien het op de dag zelf wel! En misschien komt het nog als het wat dichter bij komt.

@Femme, wel fijn dat je het uitgesproken hebt en dat ze nu gewoon meegaat...is toch wel prettig dat het is opgelost en dat iedereen er nu bij is. Lijkt me ook niet fijn als één iemand zich achteraf buitengesloten voelt.

@Sandra, al een keus kunnen maken? 2 jurken is lastig, maar wie weet heb je straks ineens DE jurk gevonden!

@lizzz, hoe is 't nu met de hechtingen? pijnlijk hoor....en wel een handige oplossing met de stickers...als het niet veel afbreuk doet aan je uitnodiging dan zou ik dat ook zo doen inderdaad!

@MD, tja, soms moet je weer even stil gaan staan en nadenken over wat je aan het doen bent, het loopt bij ons soms ook volledig uit de hand met het aantal mensen die we uitnodigen en zo hoor...we wilden een klein feestje, niet al te duur en gewoon gezellig...lastig om met zoveel mogelijkheden dicht bij jezelf te blijven. (vind ik soms)

@maggy, hoe loopt het met de zaak?? Gaan de zaken een beetje goed?

Hoe het trouwens afloopt met mijn jurk...dat weet nog niemand, helaas is het niet een super gangbaar merk, het schijnt engels te zijn en dat is best lastig als het niet overal in de rekken hangt. Ik ben dus nog op jacht...De opties zijn dus, Anastasia, en 'm na laten maken, kan ik gelijk die rok aan laten passen, zoeken naar een die in de winkels hangt...of een "namaak" jurk kopen, heb er op internet een aantal gezien die er veel op lijken, daar moeten wat kleine dingen op aangepast worden maar goed, dat kan mijn tante wel. Die is coupeuse geweest en zou dat wel kunnen, ze heeft aangeboden zelfs de hele jurk te willen maken maar haar man heeft net de diagnose kanker gekregen en het lijkt me iets ongepast om daar nu meer te komen of ze een hele bruidsjurk wil maken...het blijft dus lastig maar goed...komt wel goed...(denk ik!)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2098 Gepost op: 14 maart 2013, 10:59:36 »
,
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:03:47 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2099 Gepost op: 14 maart 2013, 15:23:08 »
@ Destino; Ja hoor lekker gewerkt. Was een rustig avondje gisteren  :biggrin:

@ KM; Wat lief van je tante dat ze dat aangeboden heeft! Denk je dat ze er niet aan toe komt, omdat je oom zo ziek is? Misschien is het voor haar een hele goede afleiding om met gedachte ergens anders te zijn. Je zou je zorgen uit kunnen spreken en het er met haar over hebben (zou ik doen)

@ Karin.s Welkom! Welke datum gaan jullie trouwen?

@ Sperzieboon; Nou dat mag wat kosten op het werk! Pff, is nogal wat.

@ Wedding; Weet je al wanneer je jurken gaat passen?

@ Lizzz; Pleister verwijderd? Hoe zag het eruit?

Ik ben de komende dagen misschien iets minder actief want de techniek (mn laptop) laat me in de steek met opladen. Net gebeld en morgenmiddag komt de monteur al aan huis! Erg snel  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards