collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3075 Gepost op: 28 mei 2013, 14:40:37 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:27:01 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3076 Gepost op: 28 mei 2013, 14:41:02 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:27:08 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3077 Gepost op: 28 mei 2013, 14:51:17 »
PB is onderweg.

Ben benieuwd hoe de roosjes zijn en eruit zien.

Wij sturen de kaarten in dezelfde week als jullie. 23-6 is de zondag. Dit is de week, voordat hier in t zuiden de schoolvakanties beginnen. In pricipe een weekje eerder dan Destino (omdat wij een week na jullie trouwen).

Ik wacht nog geduldig op de pakketbezorger  :dry:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3078 Gepost op: 28 mei 2013, 15:15:47 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:27:21 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3079 Gepost op: 28 mei 2013, 15:22:39 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:27:27 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3080 Gepost op: 28 mei 2013, 16:27:21 »
En anders toch maar wat werk uit handen geven Destino?

Pakketbezorger is inmiddels geweest en het boeket+corsage zijn echt super mooi  :biggrin:

Oja, straatnamen met hoofdletter. Ik heb het zelf nog veranderd op de kaart van mn zusje en zwager  :sleep:

Bij verhindering mogen ze contact opnemen met ons :) Wij dus. Eerst wilde we er helemaal geen telnr opzetten van ons, mja niet iedereen wil het internet daarvoor gebruiken. Dus nu mogen ze zelf kiezen.
Staat het er onduidelijk dat je de CM zou gaan bellen?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3081 Gepost op: 28 mei 2013, 16:37:56 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:27:36 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3082 Gepost op: 28 mei 2013, 16:43:48 »
Werk uit handen geven hihi als ik het in week 23 niet af heb ga ik dat wel doen :P

:lol2: Dat dacht ik al

Ik heb een tijd terug zitten te puzzelen met de tekst. Waar ik wat neer zou zetten. Had eerst aan de binnenkant de twee onderste teksten omgewisseld, maar vond de rechter kant op die manier te druk worden.
Voor nu laat ik het zo. Ik wacht nog even meer reacties af en ook hier in mn omgeving. Als er meer mensen zijn die hetzelfde vinden, ga ik weer verder puzzelen.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3083 Gepost op: 28 mei 2013, 17:43:59 »
edit: kromme zin..

 joyce: leuke kaart, ik vroeg me alleen af of er bij de ceremoniemeesters niet ook een 06 nummer moet staan? Lijkt me toch handiger ook op de dag zelf?
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2013, 17:51:28 door wedding2013 »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3084 Gepost op: 28 mei 2013, 17:56:52 »
Hmm, daar heb ik niet eens over na gedacht. Zouden mensen de CM op de dag zelf nog bellen..
Ach, dan moet de CM hun telefoon maar doorschakelen  :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3085 Gepost op: 28 mei 2013, 18:04:57 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:27:47 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3086 Gepost op: 28 mei 2013, 18:23:20 »
Wat nou als ze willen bellen met de CMs voor verrassingsdingen Joyce? :)

Dat geven ze toch al van te voren aan, zodat de CM's dat in kunnen plannen / daar rekening mee kunnen houden?

Of heb ik het nu helemaal verkeerd  :blush:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3087 Gepost op: 28 mei 2013, 18:37:09 »
Oh ja dat is beter Lizzz om de operatie dan nog even uit te stellen, anders wordt het misschien wel wat te kort voor de bruiloft…
Hahahaha  ik zie de poesjes aan voor me met hun pootjes voor het water. Fijn dat er nog garantie op zit!

Wij gaan onze kaarten over 2 weken versturen. Ook al trouwen we pas (al ) 20 september, we vinden dit toch fijner. Vooral ook omdat veel gasten van ons buiten de school vakanties op vakantie gaan en dan zitten ze in september misschien net met onze bruiloft.

Ik zal inderdaad een kijken bij de  Metaal Kathedraal. Als het mooi weer is willen we foto’s gaan maken in het bos, dat is vlakbij onze locatie en omdat we allebei erg van het bos houden zou dat perfect passen. Als het minder mooi weer is dan willen we naar het spoorweg museum, maar ineens dacht ik dat het Pandhof dan ook leuk is (of misschien de Metaal Kathedraal). We kijken op ons gemakkie even verder.

Voordat we gaan trouwen gaan we bij ons in de buurt al wat foto’s maken, dat is een hele mooie tuin en daar hebben we precies de tijd voor. Maar naar Utrecht rijden of de binnenstad wordt wat te krap op dat moment.

Jij hebt veel pakjes binnen gekregen Kirriemirrie. Waarom ben je niet helemaal blij met je jurk? Balen dat er dan niemand is met wie je het kan delen he zoals je moeder of je zus.
Jammer dat je nog zoveel afspraken hebt op je vrije dagen. Zou ik ook van balen.

Fijn Joyce dat je pakketje is gebracht en het er net zo mooi uit ziet als je op de foto’s zag, superleuk!
Heb jij je pakje nog gekregen Destino?

Wat een leuke kaart Joyce! Ik heb ook nog even naar de tekst gekeken en zou inderdaad de straatnamen met hoofdletters doen. Persoonlijk zou ik ook een mobiel telefoonnummer van de CM er op zetten. Mocht er op de dag zelf wat zijn dan kunnen gasten altijd bellen. Tuurlijk kan de CM zijn telefoon doorschakelen maar een mobiel nummer lijkt me eigenlijk makkelijker.

Wij kregen vandaag een berichtje dat onze bedankjes verstuurd zijn en dat we ze ergens deze week krijgen. Zo netjes van bedankjes.nl. Ben benieuwd!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3088 Gepost op: 28 mei 2013, 18:43:33 »
Uitnodigingen: bij ons moeten ze ook bij AS of mij afbellen. We hebben nog een extra blaadje er bijgedaan met extra info zoals de gegevens en bereikbaarheid van de cm. Mochten ze contact met hun op willen nemen dan kan dat :)

Ik heb zojuist helium besteld. Een weg werp tankje voor ongeveer 30 ballonnen voor 34,95. Met verzendkosten kwam ik uit op 38€.

Ook een nieuwe water drinkbak voor de katten besteld, want kwam niet in aanmerking voor de garantie. :(

Verder ben ik vandaag een beetje uitgeblust.. Verschrikkelijk moe (druk) en vermoeidheid in mijn benen. Kennen jullie dat? Dat je het gevoel hebt dat je de marathon gelopen hebt en het doet best zeer. Enige wat ik er aan kan doen is rust dus ga daling onder een lekkere warme douche en dan op de bank hangen en tv kijken hihi  :biggrin:

Morgen weer studiedag dus dat wordt weer blokken.

Joyce heb je jou pakje al ontvangen???

Fijn kirriemirrie dat jullie ringen zo mooi zijn! Heb je al eens een plaatje laten zien?  :blush:
En wat is er met je jurk???

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3089 Gepost op: 28 mei 2013, 18:45:19 »
Ow vinder zo herkenbaar haha onze uitnodigingen liggen al klaar hoor Inc postzegels :p ze kunnen zo de bus op. Maar ik wacht even tot half juni :) er moeten er 2 naar het buitenland verstuurd worden dus die gaan een weekje eerder op de post. Duurt meestal een week voordat ze daar aankomen.


Owwww stom .... Ik zit net te denken dat half juni al over twee weken is haha.... :blush: ach zal wel door het winterse weer komen ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3090 Gepost op: 28 mei 2013, 21:55:07 »
Zo, eindelijk op de bank geïnstalleerd met een kop thee om alles eens lekker bij te lezen. Had me er gewoon op verheugd!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3091 Gepost op: 28 mei 2013, 22:00:30 »
Metaal kathedraal kost wel geld, ik heb er ook naar gekeken, het was het mij niet waard..

Wij sturen de uitnodigingen erg laat vergeleken met jullie maar ik ben daar  niet echt huiverig voor. Wat is anders het nut van save the date? Iedereen heeft de datum en de tijd al!

We hebben binnenkort gesprek met de locatie en cm's erg leuk! Dan wordt het dagprogramma ook wat duidelijker...en wat er allemaal mogelijk is op de trouwlocatie en wat er mag aan DIY

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3092 Gepost op: 28 mei 2013, 23:22:36 »
Even reageren, niet op alles, want dat is te veel. En sommige dingen zullen inmiddels ook wel achterhaald zijn, of dat jullie denken.. waar ging dat ook al weer over..?  Maar alles goed bedoeld natuurlijk! :D

Wat veel zieken weer (of nog steeds) trouwens! Hopelijk is inmiddels iedereen een beetje opgeknapt.

@Destino Succes met je traanoog. Had vroeger ook een collega die er last van had. Die kreeg een draadje van het ene traanbuisje naar het andere. Denk dat ie zo niet verstopt kon raken ofzo..? Maar volgens mij was dat een laatste redmiddel hoor, dus don’t worry ;)
Oh en zal de photoboorhprops nog wel een keer posten 
Fijn trouwens dat je vriend zo goed geslaagd is met de accessoires! Jammer dat jij daar wat ziek van werd.. (letterlijk dan..)

Oh moet zo eens op zoek naar de verslagen van de mei-bruidjes! Ben zo benieuwd!

@Lizz fijn dat je moeder geslaagd is voor haar jurk. Die van mij is helemaal in de stress geschoten, omdat ze nog niets heeft. Nu is ze ziek (pfeiffer dus) en straks is ze een maand op vakantie. En ze roept al vanaf de verloving dat ze op tijd zou gaan zoeken, zodat ze juist niet in de stress zou schieten..
Fijn dat het gesprek met de DJ’s zo goed verliep! En gelukt met leren voor je examens? Knap hoor, dat je je daar toe nog kan zetten.
Oh, maar ik lees ook minder goed nieuws.. weer een operatie. Balen joh!

@trouwambtenaar Ik werk bij een gemeente dus ik ken wat trouwambtenaren ;) Ik vond het eerst ook raar dat ze zo laat contact opnamen met het bruidspaar. Maar toen zei er eentje dat dan alles nog vers in haar geheugen zit en ze geen detail vergat. Dus die korte termijn komt het praatje ten goede zeg maar! Wij hebben zelf een bekende gevraagd om ons te trouwen. Hij komt wel een maand van te voren en wil er echt werk van gaan maken (ook ouders bellen etc om meer info.. haha).

@vlinder Leuk hoor dat gastenboek! Zag m van t weekend nog liggen! En het Pandhof ziet er erg gaaf uit! Oh.. gaat niet door dus.. helaas!

@Kirrie Waren de pizza’s lekker zondag? En leuk al die pakketjes! Hopelijk ben je ook lyrisch over de jurk als je m helemaal goed aanhebt!

@tafelindeling Lijkt me ook erg lastig. Ik weet nog niet eens hoe de tafels komen te staan. Maar ik denk er eerder aan om aan te geven aan welke tafel de mensen moeten zitten, niet op welke stoel (dus zelf een plek zoeken aan die tafel, zodat ze toch nog wat vrijheid hebben)

@MD schoenen waren inderdaad van de rainbow club (goedkoop via MP gekocht). Maar in het bruidschoenentopic werd ook wel eens een site genoemd waar ze dezelfde schoenen veel goedkoper aanbieden. Dus misschien ook die ene die jij op t oog hebt.

Wat betreft mn moeder en dr Pfeiffer. Ze had vooral erg koorts en opgezette keel enzo. Het ergste lijkt nu wel voorbij, maar nu merkt ze toch wel dat ze wat moe is. Niet heel erg, maar af en toe kakt ze in. Ze heeft goede hoop dat het allemaal meevalt, dus dat hoop ik dan ook maar!

@uitnodigingen, we weten nog niet precies wanneer we ze gaan versturen. Hopen in de laatste week van juni, maar als het niet lukt dan is juli ook niet erg. In principe is de datum wel bekend bij iedereen, maar niet iedereen weet dat ie ‘maar’ avondgast is en geen daggast. Ben wel blij als daar duidelijkheid naar de gasten toe over is..

Tis een beetje een rommeltje geworden volgens mij.. ach ja, tis al laat ;)
Heb nu ook geen puf meer om mijn ‘ontwikkelingen’ te posten.. haha, komt morgen wel weer!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3093 Gepost op: 29 mei 2013, 16:10:04 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:28:04 door destino »

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3094 Gepost op: 29 mei 2013, 16:10:30 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 09:28:10 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3095 Gepost op: 29 mei 2013, 16:57:42 »
Haha destino! Als ik jou toch niet had..... Dan zou ik dit soort Dingen niet weten hoor!
Ik ga vanavond even tegen AS zeggen dat het nog maar 100 dagen duurt :p kijken hoe hij reageert.
Nu het wat dichterbij komt merk ik wel dat AS het spannend gaat vinden  :biggrin:

Update van onze bruiloft en dingen regelen : vandaag even contact opgenomen met de fotograve. We spreken aankomende maand nog even af om alles door te spreken. Ik heb al wel kenbaar gemaakt wat ik ieder geval gefotografeerd wil hebben. En als ik nog wat vergeten was dat ze aub een aanvullen kon geven. Maar ik had alles zo wel genoemd zij ze

- makeup / aankleden
- ontmoeting
- stadhuis en alles wat daar bij hoort
-foto met familieleden bruidspaar met ouders , bruidspaar met andere ouders , bruidspaar met beide ouders , met zussen/ broers , oma en ga zo nog maar even door ;)
- fotoshoot op het strand.
- tijdens het diner een paar foto's (voor het gevoel / sfeer)
- taart aansnijden

Daarna gaat de fotograaf weer weg. Ben ik iets belangrijks vergeten???
Oom van AS maakt in vrije tijd ook veel foto's dus die zal ook de gehele dag hier en daar wat foto's maken. En tijdens het feest maakt hij ook foto's :)

15 juni proef makeup en AS moet 15 juni zijn pak passen !

Zondag heb ik mijn proefkapsel!!! Zal foto's maken en dan Prive doorsturen  :biggrin:
Dat was het wel qua bruiloft denk ik....

Even bijkomen van een studiedag met een bakkie thee!

Hoe gaat het met het lijnen / afvallen voor de dames die hier mee bezig zijn???
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2013, 16:59:14 door Lizzz »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3096 Gepost op: 29 mei 2013, 18:14:37 »
Volgens mij heb je alles wel Lizzz!

Voor ons nog 107 dagen dan  :biggrin: Joehoe! Het komt echt in de buurt. Van de ene kant gaat het niet snel genoeg en van de andere kant vliegt de tijd voorbij.

Destino, je bent toch aardig vooruit gekomen op een avondje. Nog een paar avondje en dan ben je klaar. Heb je nog uitstel aangegeven/gevraagd bij jullie CM?

Hier gaat het 'lijnen' goed in de zin dat ik niet meer aankom. Mn jurk is al klaar, dus ik moet een beetje op gewicht blijven. En dat lukt goed :)

Gisteren heb ik mn bruidschoenen overgespoten. Ze zijn nu paars. Zal binnenkort een foto maken. Moet nog een klein puntje bijwerken, zag ik. Net waar de plakband heeft gezeten om de hak te beschermen zat n klein stukje op de schoen zelf. Daar zit nunog n wit puntje.
Fjine avond allemaal! Ik ga omkleden en dan werken.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3097 Gepost op: 29 mei 2013, 18:20:36 »
Mooi zo Joyce!!!! Dat is het moeilijkste he! Ik ben 3 kilo kwijt met het koolhydraat arm dieet! Gaat goed dus... Gister de beproeving van de week gehad. Een collega had een hele doos snickers mee genomen om uit te delen! Ja hoor wat vind ik nou echt lekker.... Snickers!!!!
En die doos stond heel de dag op tafel, iedereen 1 of meer snickers eten en vragen wil je er ook een?
 Grrrrr die doos bleef mij roepen maaaaaar niks genomen! Trots op mijzelf  :biggrin:

Ow ben benieuwd naar je schoenen Joyce, ik heb maandag een halve dag op de mijne rond gelopen om ze een beetje in te lopen :)

Werkse !!!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3098 Gepost op: 29 mei 2013, 18:54:37 »
@Destino Je bent inderdaad lekker opgeschoten met je uitnodigingen!

@Lizz Ik kan zo ook even geen andere dingen bedenken. Die fotograaf mag gewoon geen seconde dr vinger van de knop houden, dan staat alles er wel op hoor ;)
En leuk dat je binnenkort wat afspraakjes hebt staan voor haar en make-up!

@lijnen ik sport twee keer per week in de sportschool en doe 1 of 2 keer per week 30 days shred (sinds kort hoor), maar heb net toch een bak vla naar binnen gewerkt...  :dry: Bij mij kunnen de touwtjes dus wel wat strakker aangetrokken worden! Wil voor mijn eerste pas (28 juni) eigenlijk 2 kilo kwijt.. Maar super dat het bij jou zo goed werkt Lizz! En applaus dat je de snickers hebt laten staan!  :applaus: Heb wel eens Dr. Frank gedaan en dat werkte ook super goed. Maar wil nu eigenlijk niet meer drastisch een ander eetpatroon, maar gewoon door sporten en gezond eetgedrag wat resultaat behalen (en dat lukt ook wel hoor, ben iets van 8 kilo kwijt, maar zit nu een half jaar al op t zelfde gewicht).

@Joyce Oeh wil je schoenen wel zien! Ik wil die van mij ook paars maken. Wat voor soort stof zijn jouw schoenen? Die van mij van satijn en volgens mij moest dat echt geverfd worden (en niet gespoten). Heb ze meteen maar even aangedaan om in te lopen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3099 Gepost op: 29 mei 2013, 19:04:10 »
Sperzieboon een bak vla moet toch kunnen? Er zijn ergere dingen hoor!!! Ik wil straks als ik een paar kilo kwijt ben ook mijn eet patroon gezond houden. ( moet op zich lukken aangezien AS echt een Health freak is ) die heeft 1 snackdag in de week en dan eet ie alles wat ie wilt. Misschien moet ik daar eens aan mee doen na het dieet ;)

Maar netjes hoor sperzieboon!!! Dat op gewicht blijven blijft het moeilijkste he hihi! Maar die 2 kilo gaat jou echt wel lukken  :biggrin:


Destino : ik zei net tegen AS dat het nog maar 100 dagen was tot onze bruiloft. En hij reageerde heel cool , " jaaaa dat gaat snel he :) ". Hij wil niet laten zien dat het voor hem ook spannend is haha ;)


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards