collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Van 8 Dagen  (gelezen 14418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fee

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #25 Gepost op: 17 december 2010, 08:29:31 »
Ik denk dat je met een budget als deze de acties van vliegtuigmaatschappijen in de gaten moet houden. En als er dan een heel goedkope aanbieiding naar een strandland buiten Europa is, snel kijken of je een betaalbare verblijfplaats in de buurt kan vinden.
Dat lijkt me kansrijker dan vastpinnen op één of twee locaties.

Nog een origineel idee: IJsland (en dan de zijde van Reykjavik) ligt strict genomen op het Amerikaans continent, is net zo ver vliegen als bv Algarije. En bij Reykjavik in de buurt is een strand waar ze warm water de zee in pompen, zodat je daar prima kan zwemmen in de zee.

Femke

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #26 Gepost op: 17 december 2010, 15:17:29 »
@ Malta: heeft niet echt veel goede zandstranden, maar meer rotsen en stenen hou dat wel in de gaten.

@ Ijsland: had ik ook al geopperd, maar is ter plekke wel erg erg erg duur!

vlinder84

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #27 Gepost op: 19 december 2010, 11:45:44 »
Ik heb aanbiedingen onder de € 500 p.p. gezien voor Gambia. Dan zit je echt een aardig stukje buiten Europa. Ik betwijfel alleen of je in het hoogseizoen dan binnen je budget blijft maar misschien is er wel iets te vinden.

Femke

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #28 Gepost op: 19 december 2010, 12:34:11 »
Gambia is inderdaad relatief goedkoop gezien de andere landen in Afrika. Vooral last minutes kunnen daar erg goed te zijn, qua prijs.

Over verhalen daar, die zijn gemengd: je moet wel goed opletten in wat voor hotel je zit, ik zou minimala 4**** doen, of eventueel 5.
Soms hoor ik verhalen dat je veel lastig gevallen wordt, als je buiten het hotel loopt, of op het strand. Daar moet je tegen kunnen.

Fee

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #29 Gepost op: 19 december 2010, 16:26:55 »
@ Ijsland: had ik ook al geopperd, maar is ter plekke wel erg erg erg duur!

Dat kan reuze meevallen. Met bv GermanWings heb je al 2 retourvliegtickets voor €500,=. De Jeugdherberg biedt prima 2 persoonskamers mét eigen badkamer voor nog geen €50,= per nacht. Dus prima te doen binnen het budget van €1000,=.
Voordeel van IJsland voor zo'n klein budget is dat bijna alle hotels ook keukens hebben waar de gasten zelf kunnen koken. Zo hoef je dus niet per se elke dag uit eten, wat enorm scheelt in de kosten.

Flashy

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #30 Gepost op: 22 januari 2011, 18:15:10 »
Wij gaan allinclusive naar Kreta, 12 dagen voor €1265 euro.
Vorig jaar als zomervakantie en nu als huwelijksreis, 4 sterren hotel, erg leuk allemaal.
Het hoeft niet duur te zijn!

anna23

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #31 Gepost op: 22 januari 2011, 20:48:28 »
Nou Tunesië gaat het denk toch niet worden....

vlinder84

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #32 Gepost op: 23 januari 2011, 12:46:16 »
Haha nee is niet zo'n goed idee meer..

Mwiktrouwnooit

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #33 Gepost op: 24 januari 2011, 12:13:07 »
.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2011, 14:12:27 door Mwiktrouwnooit »

Maewyn

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #34 Gepost op: 24 januari 2011, 15:57:48 »
Hou anders vakantieveilingen.nl en al dat soort sites goed in de gaten - wie weet kotm er iets voorbij dat precies bij jullie wensen aansluit!

anna23

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #35 Gepost op: 24 januari 2011, 17:33:45 »
Wij trouwen idd ook in het buitenland (nou jah, hebben ook een feest in het buitenland, echt trouwen we gewoon in NL ivm de papieren etc). Ik houd het land ff geheim ivm meekijkers, maar het is ong. 4 a 5 uur vliegen hiervandaan :biggrin:

We zijn nu aan t kijken voor Griekenland en idd minder lux maar waar wel veel te zien is. Wij zijn allebei nl nog niet in Giekenland geweest...

Ik houd jullie op de hoogte.

anna23

  • Gast
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #36 Gepost op: 7 februari 2011, 11:06:37 »
Huwelijksreis is geboekt: Griekenland, Lesbos. Voor 8 dagen all incl. en we gaan 3 dagen na ons bruiloft (dus 23 aug.). Hotel Beldevere (4 sterren). Alles bij elkaar ong. € 1400. En het fijne is dat we ook een boottochtje kunnen doen en dan zitten we in Turkije (1,5 uur varen).

http://www.belvedere-lesvos.gr/en/index.php

We hebber er zin in!

Tunesië is het niet geworden gezien de ontwikkelingen. Lief en ik zijn allebei niet in Griekenland geweest en Lesbos vonden we heel mooi. Verder weet ik niet veel over het eiland, dus is er iemand al geweest en wat moeten we zeker zien?? :biggrin:

Verder iedereen bedankt voor het meedenken!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis Van 8 Dagen
« Reactie #37 Gepost op: 9 februari 2011, 12:38:36 »
Leuk dat je iets gevonden hebt.
Ik ben er nooit geweest maar kenissen van mij wel en die waren erg enthousiast over het eiland!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards