collapse

Auteur Topic: Zoveel Keuze!  (gelezen 10564 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Gepost op: 27 augustus 2008, 16:57:41 »
Hoi allemaal,
ik heb me net even voorgesteld in het onderdeel Kennismaken. Sinds we besloten hebben te trouwen (en eigenlijk daarvoor ook al een beetje :rolleyes:) ben ik alvast op internet en in bladen een beetje aan het rondkijken bij trouwjurken. Zo kan ik alvast bedenken in welke richting ik het zoek op het moment dat we daadwerkelijk gaan passen. Maar nu begin ik een beetje het idee te krijgen dat ik misschien tegen die tijd geen keuze kan maken... Er zijn zoveel mooie jurken, en ik weet ook echt wel welke ik niet zou willen en dat zijn er ook heel veel. Maar toch, er blijven zoveel schitterende jurken over...
Heeft een van jullie dat gehad, dat je er gewoon niet goed uit komt, of valt dat in de praktijk heel erg mee?
Groetjes,
Fera

Susan

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2008, 19:10:58 »
Ik had juist echt een droomjurk uit de bladen, waarvan iedereen zei: oppassen, want de jurk waarvan je droomt, wordt vaak niet de uiteindelijke keuze, omdat het dan net niet bij je figuur past ofzo.
Maar ja, bij mij is die jurk het wel geworden  :biggrin:  Ik voelde me echt een prinses erin, en alle mensen die mee zijn geweest zeiden stuk voor stuk: dit is hem!!!

Maar verzamel alle voorbeelden van jurken die je mooi vindt. Als je ze dan opnieuw naast elkaar legt, zal je zien dat er opnieuw een deel afvalt, omdat die net iets minder zijn wat je in gedachten hebt. EN neem de rest gewoon mee naar de winkel waar je gaat passen. Vaak leiden zij er wel een voorkeur uit af, en een goede zaak komt dan vanzelf met DE jurk naar voren!

Juni

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2008, 21:27:36 »
[quote name=\'Susan\' post=\'176643\' date=\'27 August 2008, 19:10\']Ik had juist echt een droomjurk uit de bladen, waarvan iedereen zei: oppassen, want de jurk waarvan je droomt, wordt vaak niet de uiteindelijke keuze, omdat het dan net niet bij je figuur past ofzo.[/quote]
Dat was bij mij zo. De jurk die in de bladen mijn absolute favoriet was stond me voor geen meter :laugh:

Heb er een paar gepast, stonden allemaal wel oké eigenlijk. Tot de verkoopster vond dat ik de jurk van de pop even moest passen, want ze dacht dat dat wel echt wat voor mij was. Ik dacht nog: wat weet jij nou? Je ként me niet eens!  :huh:  Maar toen ik hem aan had wist ik eigenlijk al dat het die zou worden. Ik wilde nog wel naar andere winkels i.v.m. de enorme keuze, wilde gewoon goed op de hoogte zijn van het aanbod. Maar het is uiteindelijk toch die ene geworden.

Ik vond dat in praktijk het erg meeviel wat betreft kiezen. Ze vragen wel door en je krijgt dan steeds kleinere details. Bijvoorbeeld eerst een grote vraag als: wit of kleur? Daarna iets meer detail als: strapless, bandjes of mouwen? Als je dat niet weet, laten ze je wat passen om te kijken hoe het lijkt. Ze hebben in zulke zaken (als het goed is) ook oog voor dat soort dingen, zullen snel kunnen zeggen wat het beste bij je figuur enzo past. En hoe meer van die keuzes je maakt, hoe kleiner de selectie jurken wordt die aan je wensen voldoen. Ik ben echt een modekneus en ik vond het kiezen erg meevallen.

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2008, 08:27:53 »
[quote name=\'Susan\' post=\'176643\' date=\'27 August 2008, 19:10\']Ik had juist echt een droomjurk uit de bladen, waarvan iedereen zei: oppassen, want de jurk waarvan je droomt, wordt vaak niet de uiteindelijke keuze, omdat het dan net niet bij je figuur past ofzo.
Maar ja, bij mij is die jurk het wel geworden  :biggrin:  Ik voelde me echt een prinses erin, en alle mensen die mee zijn geweest zeiden stuk voor stuk: dit is hem!!!

Maar verzamel alle voorbeelden van jurken die je mooi vindt. Als je ze dan opnieuw naast elkaar legt, zal je zien dat er opnieuw een deel afvalt, omdat die net iets minder zijn wat je in gedachten hebt. EN neem de rest gewoon mee naar de winkel waar je gaat passen. Vaak leiden zij er wel een voorkeur uit af, en een goede zaak komt dan vanzelf met DE jurk naar voren![/quote]

Blijkbaar paste jouw droomjurk gewoon super goed bij jou, en als je het prinsesgevoel dan ook nog krijgt als je hem aantrekt is het helemaal goed natuurlijk!
En ja, dat ga ik inderdaad maar doen, voorbeelden verzamelen van wat ik mooi vind en meenemen als we gaan passen. Voor hen geeft dat al een aantal aanwijzingen in welke richting we moeten zoeken en dan moet het vast goed komen. Ik begin er wel steeds meer zin in te krijgen!  :biggrin:

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2008, 08:32:29 »
[quote name=\'Juni\' post=\'176660\' date=\'27 August 2008, 21:27\'][quote name=\'Susan\' post=\'176643\' date=\'27 August 2008, 19:10\']Ik had juist echt een droomjurk uit de bladen, waarvan iedereen zei: oppassen, want de jurk waarvan je droomt, wordt vaak niet de uiteindelijke keuze, omdat het dan net niet bij je figuur past ofzo.[/quote]
Dat was bij mij zo. De jurk die in de bladen mijn absolute favoriet was stond me voor geen meter :laugh:

Heb er een paar gepast, stonden allemaal wel oké eigenlijk. Tot de verkoopster vond dat ik de jurk van de pop even moest passen, want ze dacht dat dat wel echt wat voor mij was. Ik dacht nog: wat weet jij nou? Je ként me niet eens!  :huh:  Maar toen ik hem aan had wist ik eigenlijk al dat het die zou worden. Ik wilde nog wel naar andere winkels i.v.m. de enorme keuze, wilde gewoon goed op de hoogte zijn van het aanbod. Maar het is uiteindelijk toch die ene geworden.

Ik vond dat in praktijk het erg meeviel wat betreft kiezen. Ze vragen wel door en je krijgt dan steeds kleinere details. Bijvoorbeeld eerst een grote vraag als: wit of kleur? Daarna iets meer detail als: strapless, bandjes of mouwen? Als je dat niet weet, laten ze je wat passen om te kijken hoe het lijkt. Ze hebben in zulke zaken (als het goed is) ook oog voor dat soort dingen, zullen snel kunnen zeggen wat het beste bij je figuur enzo past. En hoe meer van die keuzes je maakt, hoe kleiner de selectie jurken wordt die aan je wensen voldoen. Ik ben echt een modekneus en ik vond het kiezen erg meevallen.
[/quote]

Toch wel fijn he, dat die verkoopsters daar oog voor hebben en natuurlijk veel ervaring. En het is met 'gewone' kleding ook wel eens zo dat je als het ziet hangen denkt 'niks voor mij'.  Als je het vervolgens toch aantrekt (op aandringen van verkoopster/moeder/zus/vriendin ;-)) kan het zomaar opeens toch goed staan.
Tot die tijd blijf ik maar lekker plaatjes van droomjurken verzamelen, is toch echt een leuke bezigheid!

Puma in love

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2008, 10:37:57 »
Ik had wat minder mazzel met mijn verkoopster! Ik heb 2 jurken van haar gepast, nee, niet mijn stijl! En 3 jurken, die ik zelf uit de rek had getrokken - ja hoor, alle 3 vond ik ze mooi en de mooiste ging mee.
Mijn verkoopster vroeg trouwens niet eens of het wit moest zijn en dit soort dingen, waar Juni over schrijft. Ik mocht gelijk langs de rekken wandelen.

Maartje83

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2008, 11:03:10 »
Ik ga morgen over twee weken voor het eerst passen, en mijn probleem is juist dat ik in de bladen eigenlijk geen mooie jurken heb gezien. Ik begin dus een beetje bang te worden dat er te weinig tussenzit dat ik mooi vind....
Natuurlijk hoef ik uiteindelijk maar 1 jurk te hebben, maar toen ik voor het eerst in de bladen ging kijken schrok ik wel een beetje.
Ik ben daarom heel benieuwd hoe het over twee weken gaat!

Ik heb trouwens wel in mijn hoofd wat ik wil hebben, maar dat heb ik nog niet zo vaak op een plaatje gezien. Misschien omdat ik iets heel eenvoudigs zoek en die jurken niet in de bladen komen?

al09

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2008, 11:11:47 »
Fera, ik ken dat hoor! Je hebt inderdaad zoveel keus, alleen is er bij mij nog een heel ander probleem....ik wil een jurk met mouwen, het liefst kant. Maar vraag me af of dat er wel zoveel is. Je ziet zoveel strapless, en als je daar dan een jasje bij doet, is het niet mooi meer. Dus ik wil eigelijk een jurk uit 1 geheel, met mouwen, maar of dat bestaat???? Ik ga a.s. vrijdag weer bij een winkel kijken, dus ben benieuwd.

Juni

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2008, 11:24:06 »
[quote name=\'Fera\' post=\'176681\' date=\'28 August 2008, 08:32\']Toch wel fijn he, dat die verkoopsters daar oog voor hebben en natuurlijk veel ervaring. En het is met 'gewone' kleding ook wel eens zo dat je als het ziet hangen denkt 'niks voor mij'.  Als je het vervolgens toch aantrekt (op aandringen van verkoopster/moeder/zus/vriendin ;-)) kan het zomaar opeens toch goed staan.[/quote]
Ja het is maar goed dat er mensen zijn die er wél kijk op hebben, want als ik het zelf moest doen dan liep ik elke dag in een joggingbroek rond :laugh:

[quote name=\'Puma in love\' post=\'176696\' date=\'28 August 2008, 10:37\']Ik had wat minder mazzel met mijn verkoopster!
[..]
Mijn verkoopster vroeg trouwens niet eens of het wit moest zijn en dit soort dingen, waar Juni over schrijft. Ik mocht gelijk langs de rekken wandelen.[/quote]
Jammer! En ja ik mocht ook wel gewoon rondkijken hoor, maar het bleek handiger om even wat vragen te stellen zodat we wisten in welk rek gezocht moest worden. Toen ik bij de 2e winkel kwam had ik zelf al een lijstje opgesteld van dingen die wel en niet bleken te staan en wat ik wel en niet mooi vond. Dat was voor de verkoopster wel handig want die kon toen heel gericht zoeken. Dus ik heb zelf ook wel om die hulp gevraagd.


[quote name=\'al09\' post=\'176705\' date=\'28 August 2008, 11:11\']ik wil een jurk met mouwen, het liefst kant. Maar vraag me af of dat er wel zoveel is. Je ziet zoveel strapless, en als je daar dan een jasje bij doet, is het niet mooi meer. Dus ik wil eigelijk een jurk uit 1 geheel, met mouwen, maar of dat bestaat????[/quote]
Ik heb in de laatste 'Bruid' (volgens mij) in ieder geval één jurk gezien met kanten mouwen. Zag eruit als een strapless jurk in de basis, maar dan was gewoon verdergegaan met kant over de hals, schouders en armen. Ik vind trouwjurken met lange mouwen meestal niet zo mooi, maar deze vond ik erg charmant (daarom heb ik hem ook onthouden). Ik kan vanavond thuis wel even kijken waar die van is.

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #9 Gepost op: 28 augustus 2008, 12:20:05 »
[quote name=\'Puma in love\' post=\'176696\' date=\'28 August 2008, 10:37\']Ik had wat minder mazzel met mijn verkoopster! Ik heb 2 jurken van haar gepast, nee, niet mijn stijl! En 3 jurken, die ik zelf uit de rek had getrokken - ja hoor, alle 3 vond ik ze mooi en de mooiste ging mee.
Mijn verkoopster vroeg trouwens niet eens of het wit moest zijn en dit soort dingen, waar Juni over schrijft. Ik mocht gelijk langs de rekken wandelen.[/quote]

Ik geloof dat ik niet zou weten waar ik zou moeten beginnen als ze mij alle vrijheid gaven :biggrin:.
Ik probeer wel echt op zoek te gaan naar een goede zaak waar de verkoopsters me ook echt kunnen adviseren, vooral ook over wat goed bij je figuur past en zo. Dat vind ik nog wel eens verraderlijk als ik de bladen doorlees, zijn natuurlijk allemaal mooie modellen met de perfecte maten, dat lijkt ook mooi als je ze een aardappelzak aantrekt ;-)
En blijkbaar heb jij er zelf ook voldoende feeling mee gehad, je pakt zo de goede jurken voor jezelf uit het rek!

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #10 Gepost op: 28 augustus 2008, 12:21:40 »
[quote name=\'al09\' post=\'176705\' date=\'28 August 2008, 11:11\']Fera, ik ken dat hoor! Je hebt inderdaad zoveel keus, alleen is er bij mij nog een heel ander probleem....ik wil een jurk met mouwen, het liefst kant. Maar vraag me af of dat er wel zoveel is. Je ziet zoveel strapless, en als je daar dan een jasje bij doet, is het niet mooi meer. Dus ik wil eigelijk een jurk uit 1 geheel, met mouwen, maar of dat bestaat???? Ik ga a.s. vrijdag weer bij een winkel kijken, dus ben benieuwd.[/quote]

Dat scheelt voor jou al weer, de jurken zonder mouwen vallen af :laugh:
Blijven er nog genoeg mooie exemplaren over natuurlijk, succes morgen met zoeken!

lachmar

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #11 Gepost op: 29 augustus 2008, 21:52:04 »
Mag ik een tip geven?
Doe niet alleen jurken aan waarvan je denkt zoiets wil ik hebben, maar probeer ook iets anders.
Bij mij kwamen ze met een jurk aan waarvan ik van te voren nog zoiets had nee bah, maar ik heb hem toch aan gedaan, omdat ik best wel nieuwschierig was en ik van hem GAAF toen ik hem aan had haha.
En vind je dat toch niks dan heb je het in ieder geval toch geprobeerd.
En als je in de winkel staat en je hebt een jurk aan weet je vanzelf wel of dat het hem is.

Xenia2009

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #12 Gepost op: 29 augustus 2008, 22:15:04 »
Ik ben eigenwijs en handig genoeg om mijn eigen jurk naar eigen ontwerp te maken.
Bedenk nu dat ik wel het nadeel heb dat ik niet persee en niet zo snel een afspraak zal maken voor passen van
jurken in een bruidsmodezaak....
Misschien nog wel voor de lingerie..  :laugh:

Een belangrijke tip: Laat je niets opdringen, teken niet gelijk een contract, betaal niet gelijk een aanbetaling.
Denk er eerst eens een nachtje of een paar daagjes overna en kijk verder !  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2008, 22:16:07 door Xenia2009 »

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #13 Gepost op: 1 september 2008, 08:25:41 »
[quote name=\'lachmar\' post=\'176888\' date=\'29 August 2008, 21:52\']Mag ik een tip geven?
Doe niet alleen jurken aan waarvan je denkt zoiets wil ik hebben, maar probeer ook iets anders.
Bij mij kwamen ze met een jurk aan waarvan ik van te voren nog zoiets had nee bah, maar ik heb hem toch aan gedaan, omdat ik best wel nieuwschierig was en ik van hem GAAF toen ik hem aan had haha.
En vind je dat toch niks dan heb je het in ieder geval toch geprobeerd.
En als je in de winkel staat en je hebt een jurk aan weet je vanzelf wel of dat het hem is.[/quote]

Ja dat is inderdaad goed, om gewoon open te staan voor iets wat je in eerste instantie misschien niet erg aanspreekt, tenslotte hebben de verkoopsters ook ervaring. En dat moment van in de winkel staan met je jurk aan en dan weten dat je jouw jurk hebt gevonden, lijkt me super!

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2008, 08:30:43 »
[quote name=\'Xenia2009\' post=\'176891\' date=\'29 August 2008, 22:15\']Ik ben eigenwijs en handig genoeg om mijn eigen jurk naar eigen ontwerp te maken.
Bedenk nu dat ik wel het nadeel heb dat ik niet persee en niet zo snel een afspraak zal maken voor passen van
jurken in een bruidsmodezaak....
Misschien nog wel voor de lingerie..  :laugh:

Een belangrijke tip: Laat je niets opdringen, teken niet gelijk een contract, betaal niet gelijk een aanbetaling.
Denk er eerst eens een nachtje of een paar daagjes overna en kijk verder !  :biggrin:[/quote]


Je kunt ook gewoon nog eens een afspraak maken in een bruidsmodezaak, voor je plezier alleen al! En misschien doe je er nog wat extra inspiratie op voor je eigen ontwerp. Leuk hoor, dat je dat kunt, je eigen ontwerp maken, wat een uitdaging, het is toch je bruidsjurk! Kun je dubbel trots zijn als ze op jullie dag allemaal vinden dat je er zo prachtig uit ziet! ;-)

menniej

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #15 Gepost op: 1 september 2008, 19:23:08 »
Ook ik kreeg lichte paniekaanvallen toen ik wist dat ik een betreffende dag ging kijken voor mijn jurk. Op internet had ik gekeken op de website van de winkel waar ik heen zou gaan, en ik vind 1 jurk mooi maar ook weer niet waaw! Ik werd bang, omdat ik al geen jurken-meisje ben, dat ik 'mijn' jurk nooit zou vinden.
Heb 3 jurken aan gehad in de 1e winkel, maar voelde geen waaw-gevoel.
Ben toen naar de 2e winkel gegaan waar ik heen wilde. Ik kreeg een 'shop-rekje' en toen werden er verschillende jurken in gehangen.
Omdat de verkoopster met mij aan het kletsen was over wat ik wel en niet wilde, zei ze opeens: 'Ik heb een jurk wat perfect bij jou zal passen, alleen is die nog niet gestreken want hij is net nieuw binnen. Mijn moeder zei vervolgens dat ze die eens snel moest gaan halen, gestreken of niet  :laugh:
Ik moest op haar verzoek ook die jurk als eerste aandoen... Ik heb geen andere jurk meer aan gehad!
Die jurk was ook nog precies mijn maat en moest alleen bij de boezem ietsjes strakker en beneden ietsjes korter, voor de rest zat hij als gegoten. Erg toevallig  :biggrin:

Fera

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #16 Gepost op: 2 september 2008, 09:27:42 »
[quote name=\'menniej\' post=\'177216\' date=\'01 September 2008, 19:23\']Ook ik kreeg lichte paniekaanvallen toen ik wist dat ik een betreffende dag ging kijken voor mijn jurk. Op internet had ik gekeken op de website van de winkel waar ik heen zou gaan, en ik vind 1 jurk mooi maar ook weer niet waaw! Ik werd bang, omdat ik al geen jurken-meisje ben, dat ik 'mijn' jurk nooit zou vinden.
Heb 3 jurken aan gehad in de 1e winkel, maar voelde geen waaw-gevoel.
Ben toen naar de 2e winkel gegaan waar ik heen wilde. Ik kreeg een 'shop-rekje' en toen werden er verschillende jurken in gehangen.
Omdat de verkoopster met mij aan het kletsen was over wat ik wel en niet wilde, zei ze opeens: 'Ik heb een jurk wat perfect bij jou zal passen, alleen is die nog niet gestreken want hij is net nieuw binnen. Mijn moeder zei vervolgens dat ze die eens snel moest gaan halen, gestreken of niet  :laugh:
Ik moest op haar verzoek ook die jurk als eerste aandoen... Ik heb geen andere jurk meer aan gehad!
Die jurk was ook nog precies mijn maat en moest alleen bij de boezem ietsjes strakker en beneden ietsjes korter, voor de rest zat hij als gegoten. Erg toevallig  :biggrin:[/quote]

Goh leuk hoor! Ik vind het wel fijn om te lezen dat op een of andere manier iedereen gewoon uiteindelijk (soms via allerlei manieren die je niet verwacht) een pracht van een jurk die precies bij haar past, vindt. En het scheelt gewoon dat verkoopsters soms daar een 'oog' voor ontwikkeld hebben en al voor dat je een jurk aanpast, weten dat ie gewoon perfect bij je past.

menniej

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #17 Gepost op: 2 september 2008, 10:06:31 »
Ja dat is inderdaad erg fijn. Als ik zelf had moeten zoeken had het langer geduurd denk ik  :rolleyes:

Tos

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #18 Gepost op: 13 september 2008, 20:48:02 »
Bij mij ging het uiteindelijk ook vrij snel. Ik ben ook niet zo'n jurkenmeisje. Maar het passen was super relaxt en erg leuk! Al snel voelde ik me wel prettig in een jurk. De verkoopster heeft me van alles laten passen, ook juist jurken die ik zelf niet zou uitzoeken en dat was erg leuk. Ik moet wel zeggen: alle jurken zijn mooi! Ze zijn allemaal zo mooi gemaakt dat ze altijd wel mooi zitten! Maar eentje was toch het mooist! Nu begint het lange wachten...
« Laatst bewerkt op: 13 september 2008, 20:48:19 door Tos »

Carolina

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #19 Gepost op: 14 september 2008, 13:30:08 »
Je kunt als je gaat passen vanzelf zien wat je wel of niet mooi staat. De een staat een wijde rok prachtig, de ander een smalle. Bij de een staat halter heel mooi bij weer een ander juist strapless. etc.. En je kunt rekening houden met de tijd van het jaar dat je gaat trouwen. Warme jurk voor de winter, minder warm voor de zomer.

fliny

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #20 Gepost op: 14 september 2008, 15:52:38 »
[quote name=\'al09\' post=\'176705\' date=\'28 August 2008, 11:11\']Fera, ik ken dat hoor! Je hebt inderdaad zoveel keus, alleen is er bij mij nog een heel ander probleem....ik wil een jurk met mouwen, het liefst kant. Maar vraag me af of dat er wel zoveel is. Je ziet zoveel strapless, en als je daar dan een jasje bij doet, is het niet mooi meer. Dus ik wil eigelijk een jurk uit 1 geheel, met mouwen, maar of dat bestaat???? Ik ga a.s. vrijdag weer bij een winkel kijken, dus ben benieuwd.[/quote]

Zal ik es wat zeggen..ik wilde ook een jurk ,niet strapless maar met mouwtje.En ik heb deze gevonden..
het is jurk ,die bestaat uit 1 geheel met mouwen van kant.
die zijn er wel,maar niet veel..1 is genoeg
Heb je al een jurk gevonden?

deedee

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #21 Gepost op: 14 september 2008, 18:19:18 »
Wat leuk om te lezen hoe iedereen haar droomjurk heeft gevonden!

Ik ben altijd heel moeilijk(vooral met kleding), dus ik ben anderhalf jaar van te voren gaan zoeken naar mijn droomjurk. Had mezelf erop voorbereid dat ik misschien wel 20 winkels en 100 jurken later nog steeds niet "de jurk" zou hebben.
Maar wat denk je, eerste winkel, vijfde jurk, ik helemaal in tranen van geluk!!
Iedereen zei van te voren al tegen me: je voelt het vanzelf als het "de jurk" is. Nou ik voelde bij de eerste vier jurken helemaal niks en had ook niet verwacht dat het zou komen.
Maar toen ik mijn droomjurk aanhad voelde ik het meteen, ik huil helemaal niet snel, maar de tranen liepen over mijn wangen!
En gelukkig heb ik nog steeds dat gevoel als ik de foto's van het passen bekijk. Ik kan niet wachten tot ik in januari mijn jurk weer mag passen.

En voor alle bruidjes die "de jurk"nog moeten vinden: zodra je hem aan hebt voel je het meteen!! :biggrin:

groetjes,

deedee

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zoveel Keuze!
« Reactie #22 Gepost op: 14 september 2008, 22:47:33 »
Ik mag over 2 maanden naar Anastasi, en sinds ik de afspraak heb vastgelegd weet ik totaal niet meer wat ik wil :laugh: heb ik weer :tongue:
« Laatst bewerkt op: 14 september 2008, 22:47:49 door Dinyb »

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zoveel Keuze!
« Reactie #23 Gepost op: 15 september 2008, 06:45:03 »
[quote name=\'Dinyb\' post=\'179413\' date=\'14 September 2008, 22:47\']Ik mag over 2 maanden naar Anastasi, en sinds ik de afspraak heb vastgelegd weet ik totaal niet meer wat ik wil :laugh: heb ik weer :tongue:[/quote]
Hahahah! Dat had ik ook!! Van tevoren wist ik tot op de laatste naad hoe mijn jurk moest worden. Naarmate de afspraak dchterbij kwam, wist ik 't steeds minder zeker, maar gelukkig had ik een verkoopster die heel goed kon inschatten wat goed bij me paste, en mag ik aanstaande vrijdag DE jurk aan :biggrin:
Kortom: je komt er wel uit als je eenmaal daar bent... Echt waar :)

Carolina

  • Gast
Zoveel Keuze!
« Reactie #24 Gepost op: 15 september 2008, 08:39:57 »
Ik wist het eigenlijk wel redelijk goed wat ik wilde maar uiteindelijk ben ik afgegaan op wat er aan jurken was. eerst dacht ik aan een lange sleep vanaf de taille die ik er 's avonds af kon halen maar ik heb dat nergens gezien. Ik had foto's uitgeprint van de winkel waar ik heen ging en de eerste is het ook geworden. Ben er nog steeds erg blij mee. misschien nu nog wel meer dan voordat ik ging trouwen. Het is nu echt de jurk waarin ik getrouwd ben dus dat geeft een extra speciaal gevoel erbij.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards