collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069653 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1700 Gepost op: 10 februari 2013, 12:58:29 »
Fijn dat jullie het jurken leuk vinden. Voor het diner prima toch?!  Ik heb niemand verteld dat ik een 2e jurk heb besteld.
Ik heb en zooooooo nieuwsgierig naar me echte jurk! Kan niet wachten....

Ik heb 27 dresses gisteren gekeken, had t opgenomen. Super leuk! Ben gek op trouwfilms!
Ik kijk ook veel naar: say yes to the dress, battle of the brides, rich bride poor bride, extreme bruiden ..........  ben verslaafd!

Heeft iemand the bachelorette al gezien?

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1701 Gepost op: 10 februari 2013, 13:00:12 »
@ sperzieboom : het is aruba.... hihi

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1702 Gepost op: 10 februari 2013, 13:01:44 »
Haha oja, ik twijfelde al tussen die eilanden...  :blush:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1703 Gepost op: 10 februari 2013, 14:13:43 »

@MD ik kende dat verhaal van jouw verloving helemaal niet! Ik dacht dat jullie op vakantie waren, en toen ook een spandoek hadden gemaakt ofzo.. Maar gelukkig geen spijt achteraf neem ik aan?! ;) En wat fijn dat de fotograaf is vastgelegd? Baalt dat andere bruidspaar nou niet ontzettend? Als je een optie hebt genomen, is het wel lullig dat een ander bruidspaar de fotograaf toch nog wegkaapt.. Dus zou maar snel die aanbetaling doen voordat ze zich bedenkt!


Ho even een correctie haha we hebben d'r niet weggekaapt! Dat andere paar ging met een andere fotograaf in zee waardoor zij weer vrij kwam! Wij staan nu ook nog op "aanvraag": pas op het moment dat wij 't contract getekend hebben wordt het definitief bevestigd. Wel is het zo dat ze het ons laat weten als een ander stel ook interesse toont (mochten we nog niet getekend hebben oid), en dus de eerste keus sowieso bij ons ligt! Maar we gaan aankomende week alles vastleggen (tekenen & aanbetalen etc) haha

't spandoek.. Ik heb hem begin juli gevraagd, en we hebben het nog tot half september geheim gehouden voor iedereen (op m'n vriendinnen na dan, die ik het al gemeld had toen ik dacht dat het nog een goede grap was hihi). In augustus zijn we echter op vakantie gegaan, en daar hebben we inderdaad een foto gemaakt waarop het lijkt alsof we een spandoek vasthouden! Het "spandoek" is echter gewoon met zo'n tekentablet erin getekend haha
En dat hebben we aan de familie laten zien tussen de vakantiefoto's!
En geen spijt nee hahaha dat zou wat zijn! Achteraf gezien was 't eigenlijk ook nog soort romantisch! Op het moment dat ik 'm vroeg stond er een CD op van Ray LaMontagne, en het nummer "You are the best thing" stond net aan <3 (voor wie het niet kent: http://www.youtube.com/watch?v=vJ3xTjvj9tw & de tekst http://www.metrolyrics.com/you-are-the-best-thing-lyrics-ray-lamontagne.html )

Super tof die uitnodiging! Begin haast weer te twijfelen over die van ons..

The bachelorette niet gezien (is het zo'n serie of een film haha) en say yes to the dress: love it! Sowieso, al die romantische en komische trouw films vind ik altijd al leuk haha

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1704 Gepost op: 10 februari 2013, 14:31:37 »
Overigens hadden wij het gisteren met de fotograaf nog over de dresscode, en gaf zij (terecht) aan dat het wel leuk is (voor o.a. de foto's) als in ieder geval de dag gasten iets aan hebben wat de eenheid van de groep benadrukt, dus toch een zelfde soort kleur o.i.d.
Zij gaf aan dat er koppels zijn die een soort "kleurkaartje" bij de uitnodigingen doen zoals dit: http://pinterest.com/pin/32228953555138347/ (onder aan de foto zit een "color pallete" wat dan op de kaart komt). Dan weten de gasten dat dit de thema kleuren zijn, en dat het gewenst is om iets bij passends aan te trekken. Hoeft het niet perse die kleuren te zijn, maar wel iets wat er bij past. Wij gaan namelijk voor wit, licht grijs, donker grijs & magenta. Dan hoeven de gasten niet perse in het magenta, maar kunnen ze er wel rekening mee houden dat ze niet in het rood komen, want dat vloekt haha

Ik vind het wel een idee om dat er bij te doen, met de vraag of ze iets bijpassends willen zoeken (al is het maar een accessoire)
Wat vinden jullie?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1705 Gepost op: 10 februari 2013, 14:42:30 »
Hallo dames!

Wat een leuk jurkje !!! Super gaaf!

Ik ga vrijdag mijn jurk weer passen!!!! Zo zin in :)

Ik kijk ook al die programma's ! Vind het super leuk om te kijken ! AS wordt er gek van ;)


Leuk idee van dat kleurenkaartje! Zo verplicht je ze niet iets in 1 kleur te kopen :) kunnen ze zelf kijken welke kleur ze het liefst willen dragen! Slim idee!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1706 Gepost op: 10 februari 2013, 15:24:59 »
@maggy Leuk dat je niemand verteld hebt van je tweede jurk. Die staan dan te kijken!

@MD eerst zei dat liedje me niks, tot dat het refrein kwam! Geschikt voor de openingsdans?? ;) En ook weer opgehelderd hoe het met de fotograaf zat, vond t al een beetje apart..  :dry:

@Lizz weer wat om naar uit te kijken vrijdag!!

En inderdaad handig zo'n kleurenstaaltje! Helemaal als je meerdere kleuren hebt, is dat erg handig. Trouwens erg mooie kleuren op dat voorbeeldje... mmm heb nu al zoveel paars in huis gehaald, daar laat ik het maar bij  :biggrin:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1707 Gepost op: 10 februari 2013, 18:02:58 »
Sperzieboon, we hebben een "feestelijke borrel" 's avonds ipv een feestavond, dus er komt geen openingsdans ;) we hebben waarschijnlijk niet eens ruimte om te dansen (en ook geen dj) haha
Maar 't liedje komt wel terug ja! Moeten alleen nog kijken hoe.. tijdens de ceremonie, of de tekst op de kaart oid. Mogelijkheden zat!

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1708 Gepost op: 10 februari 2013, 22:17:49 »
Overigens hadden wij het gisteren met de fotograaf nog over de dresscode, en gaf zij (terecht) aan dat het wel leuk is (voor o.a. de foto's) als in ieder geval de dag gasten iets aan hebben wat de eenheid van de groep benadrukt, dus toch een zelfde soort kleur o.i.d.
Zij gaf aan dat er koppels zijn die een soort "kleurkaartje" bij de uitnodigingen doen zoals dit: http://pinterest.com/pin/32228953555138347/ (onder aan de foto zit een "color pallete" wat dan op de kaart komt). Dan weten de gasten dat dit de thema kleuren zijn, en dat het gewenst is om iets bij passends aan te trekken. Hoeft het niet perse die kleuren te zijn, maar wel iets wat er bij past. Wij gaan namelijk voor wit, licht grijs, donker grijs & magenta. Dan hoeven de gasten niet perse in het magenta, maar kunnen ze er wel rekening mee houden dat ze niet in het rood komen, want dat vloekt haha

Ik vind het wel een idee om dat er bij te doen, met de vraag of ze iets bijpassends willen zoeken (al is het maar een accessoire)
Wat vinden jullie?

Het is absoluud een leuk idee en ik ben zeker voor een dresscode, maar ben je niet bang dat straks iedereen in het grijs, zwart en licht grijs komt waardoor het lijkt dat ze op een begravenis komen ipv een bruiloft? Ik persoonlijk zou niet iedereen bepaalde kleuren verplichten die ze misschien niet staan ook.

Trouwens voor de mensen die nog geen fotograaf hebben, Debby Elemans hebben wij al geboekt ;-) :-p

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1709 Gepost op: 11 februari 2013, 17:12:29 »
dames, ik waarschuuw alvast er komt een enorme ego post.... SORRY!!!

Ik zat vandaag op facebook en zag bij een vriend van ons die ook gaat trouwen dat hun de zelfde locatie als ons geboekt hadden op een andere datum. Met bevesting en al!  Maar dat ze aan de kant gezet werden ivm een dubbele boeking!
Dus ik denk laat ik voor de zekerheid ook even bellen... en ja hoor mijn wereld stortte in! DUBBELE BOEKING! en het enige wat die eikel zei was , sorry ja gelukkig kom je er nu achter zodat je nog tijd heb om een nieuwe locatie te boeken.
Het stoom kwam uit mijn oren, en de tranen uit mijn ogen natuurlijk.....

Ik had namelijk al de uitnodiginge laten drukken inc HUN adres!!!

gelijk gaan zoeken naar nieuwe locaties. Maargoed ik laat het er niet bij zitten natuurlijk... maar mijn woede moet eerst even zakken anders trek ik die vent door de telefoon.

Gelukkig hebben we heel nel reactie gehad van meerdere locaties. Maar nu even kijken of we het rond kunnen krijgen........
maar heb dus ook gelijk ons hotel af kunnen zeggen want we gaan het feest niet meer in het zelfde dorp houden. De gasten moeten nu jammer genoeg een stuk gaan rijden naar de feestloactie maarja het is blijkbaar niet anders....

Ik ga eens contact opnemen met de rechtbijstand kijken of ik misschien rechten heb...... Drama zeg pfff

Sorry hoor dames moet het even kwijt :(

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1710 Gepost op: 11 februari 2013, 18:56:09 »
Wat belachelijk! En als jij niet gebeld had? En waarom gaat jouw feest niet door en waarom niet de andere? Ik zou het er niet bij laten! Hun probleem laat hen maar zoeken naar een alternatief. En je moet de druk kosten van je uitnodigingen bij ze verhalen!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1711 Gepost op: 11 februari 2013, 19:10:56 »
Wat erg lizzz.....
Geen locatie om te vertrouwen blijkbaar. Ik zal idd de kosten proberen te verhalen maar vooral een fijne nieuwe locatie te zoeken die je kunt vertrouwen en waar je met plezier naartoe gaat. Zonde dat dit gelijk zoveel verpest....

Snap je reactie!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1712 Gepost op: 11 februari 2013, 19:31:16 »
Waarschijnlijk verdiend hij aan het andere feest meer geld....

Inderdaad als ik niet gebeld had of dat berichtje van die andere mensen niet gelezen had zaten we nog meer in de problemen.
We hebben nu een andere locatie op het oog, 40 min rijden van waar wij trouwen. Wil aankomend weekend alles regelen maar moet dan werken.
Ik ga morgen vrij proberen te krijgen of anders hopelijk van dienst ruilen met iemand zodat ik overdag het een en ander kan regelen.

De strandtent die we nu op het oog hebben heb ik via een kennis , die viert allerlei feesten daar. Verjaardagen , baby showers enzo. Dus zal een goede tent zijn ;-) Hopelijk kunnen wij van het weekend gaan kijken. want zonder locatie zitten vind ik niet fijn..

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1713 Gepost op: 11 februari 2013, 19:37:46 »
Kan je de kosten van de kaarten niet verhalen bij de desbetreffende locatie? Maar hebben jullie niet iets moeten ondertekenen? Op basis daarvan zou ik zeker ook rechtsbijstand raadplegen. Maar wat ontzettend rot voor jullie! Ook wel bijzonder dat die zelfde vriend bij de zelfde locatie ook het zelfde meemaakt. Welke locatie is het? Misschien zijn er nog meer bruidjes die daar geboekt hebben.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1714 Gepost op: 11 februari 2013, 19:40:48 »
Rechtsbijstand zou bv kunnen kijken wanneer dat andere paar de boeking heeft gedaan. Hebben zij dat later gedaan dan zouden jullie waarschijnlijk het recht op de locatie hebben. Ik zou het sowieso hier niet bij laten zitten. Zeker omdat de kaarten al zijn gedrukt.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1715 Gepost op: 11 februari 2013, 19:41:34 »
Lizz: ik snap dat je enorm van streek bent i.v.m. dubbele boeking, wat ontzettend onprofessioneel en ook slecht dat ze niet helpen met het vinden van een oplossing.

Bewaar je woede maar even voor later, je prioriteit is nu het vinden van een nieuwe locatie. Kan ik je misschien helpen met het vinden van een nieuwe locatie? Laat maar weten!

ik wens je heel veel succes en wat goed van je, dat je hebt gebeld! Nu kan je gelukkig nog wat aan het probleem doen..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1716 Gepost op: 11 februari 2013, 19:42:50 »
Ja wij hebben de offerte gewoon in huis! Maar was te geemotioneerd op dat moment , was verschrikkelijk boos!!!
Morgen gaan wij de rechtbijstand bellen en die eikel van een vent ga ik ook bellen.

SALSA BEACH CLUB .... nooit een feest boeken!!!

En weet je wat ze bij die vriend van ons hadden gedaan? Hadden ze gezegd: Ja je kan wel een week eerder of een week later je feest bij ons geven!

Ik zal nog een toppic starten dat bruidjes hun feest daar niet moeten houden.... om andere mensen deze ellende te besparen!

Ik hoop dat ik zaterdag vrij kan krijgen om de andere locatie te bezoeken :)  iedereen bedankt voor het aan "luisteren / lezen"van mijn probleem hihi

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1717 Gepost op: 11 februari 2013, 21:07:35 »
He?!?!? NEE!! Dat kan toch niet?!?!
Jemig Lizz, wat is dit ontzettend balen/klote/kut voor je zeg! Je kan je toch niet voorstellen wanneer je er achter was gekomen als je niet gebeld had..
Nu inderdaad richten op een nieuwe locatie. En ondertussen die tent t leven zo zuur mogelijk maken mbv de rechtsbijstand, maar denk niet dat je je feest daar wilt geven, ook al haal je je gelijk..
Hopelijk lukt het met dienst ruilen, zodat je zo snel mogelijk aan de slag kan met een leuke, betrouwbare locatie. Succes!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1718 Gepost op: 11 februari 2013, 22:24:01 »
Ahh neee!!! Wat een  :censored:streek!!
Ik snap dat je nu erg van streek bent. Hebben jullie een bevestiging van de boeking oid gekregen, zodat jullie wat op papier hebben staan?
Succes met jullie zoektocht naar en andere locatie. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1719 Gepost op: 12 februari 2013, 17:26:38 »
Aangezien er in dit topic veel bruidjes ook uit Royterdam en omgeving komen ben ik wel benieuwd waar jullie gaan trouwen en feesten :-)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1720 Gepost op: 12 februari 2013, 22:41:29 »
Hey ladies even korte reactie van mij, meisje vandaag jarig dus wij waren druk met haar verjaardag!

Lizzz, wat een ellende! Kan me zo voorstellen dat je vrschrikkelijk boos bent, hopelijk kom je er met de nieuwe locatie snel uit en kan de verz. Wat voor je betekenen m.b.t. Schadevergoeding.

Nog geen nieuws over Destino?? Mmmm....krijg er toch wel een bitter smaakje bij nu...

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1721 Gepost op: 13 februari 2013, 16:47:42 »
Kleine update : misschien hebben jullie het al gelezen maar er is een aangetekende brief Inc uitnodiging en kopie van de bon van de drukker naar de Beach club gestuurd. De beste man geloofde namelijk niet dat wij de uitnodigingen all hadden laten drukken.

Nu is het afwachten ..... Zaterdag gaan wij nieuwe locaties bezoeken. Onze ceremoniemeesters hebben aangeboden om met ons mee te gaan. En dat vinden wij heel fijn. Wij (vooral ik) zit nog in mijn emotie hihi en misschien zien/horen hun dingen die wij overslaan. En het scheelt hun zijn een paar jaar geleden getrouwd dus die hebben al eerder een locatie geboekt!

Ow nog een leuk weetje .... Weet je hoe mijn schoonma reageerde? Toen AS het vertelde en dat wij naar een andere locatie moeten gaan kijken, wat 30 min rijden van het dorp ligt. "Ow dat is wel ver rijden......"  Even serieus? Is dat het enige wat je kan zeggen ? Blijkbaar denken sommige mensen alleen aan zichzelf  :dry:

Ik vind het ook wel vreemd dat destino niets laat horen....... Hopelijk meld ze zich snel en is er niks ernstigs aan de hand!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1722 Gepost op: 13 februari 2013, 18:02:57 »
Allereerst: wow Lizz wat een ontzettende rotstreek van die locatie :O ik zou het er zeker niet bij laten zitten als ik jullie was! Zou zoveel mogelijk overhoop halen, al is het alleen maar om hen dwars te zitten, stelletje idioten. Snappen ze nu zelf niet dat ze iemands trouwdag op deze manier verpesten?!
Hoop dat het zaterdag allemaal goed komt voor jullie!
(En je zou je schoonma haast verplichten om lopend er heen te gaan, dan weet ze pas wat ver is.)


Het is absoluud een leuk idee en ik ben zeker voor een dresscode, maar ben je niet bang dat straks iedereen in het grijs, zwart en licht grijs komt waardoor het lijkt dat ze op een begravenis komen ipv een bruiloft? Ik persoonlijk zou niet iedereen bepaalde kleuren verplichten die ze misschien niet staan ook.


Nou, ik ga d'r vanuit dat iedereen wel snapt dat het een bruiloft is, en geen begravenis haha (en als ik soms zie hoe mensen naar een begrafenis gekleed gaan, zou je haast denken dat dat ook een feestje is...)
En het is ook geen verplichting, maar wel een tip. Ze hoeven niet in het roze, maar als iemand roze schoenen of een roze stropdas aandoet is het al tof!

Aangezien er in dit topic veel bruidjes ook uit Royterdam en omgeving komen ben ik wel benieuwd waar jullie gaan trouwen en feesten :-)

Wij komen ook uit de buurt van Rotterdam, en vieren feest in de achtertuin van AS zijn ouders. Top locatie, goede service ;) en geen kans op dubbele boeking of andere debiele dingen haha
Trouwen doen we in een dorpje in de buurt, zag bij de ondertrouw nog dat er in die hele week niemand anders trouwt dan wij :)

En hier ook even een egotripje:
Ik heb morgen een "gesprek" op werk. Leidinggevende zei maandag dat ik + groepsleidster + haar een "date" hadden binnenkort (waar ik niets van wist, en ik was al verbaasd dat ze zomaar tegen me sprak, want normaal praat ze niet tegen me, geen flauw idee waarom). Heb aangegeven dat ik daar niets van wist, maar wel even wilde kijken wanneer we er allemaal waren en dan rond zou mailen voor een datum. Prima, gedaan, morgen om 11uur dus gesprek. En compleet geen flauw idee waarover. Ondanks het feit dat ik niet het idee heb dat ik m'n functie anders invul dan m'n collega's, wordt ik hier toch panisch van! Pfff, al die zenuwen en onzekerheden, bluh :(

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1723 Gepost op: 13 februari 2013, 18:15:19 »
Haha mydelirium ik moest hard lachen om jou opmerking! Inderdaad lekker laten lopen ;)

Hier Ook een uit de buurt van Rotterdam..... Maar de locatie van ons feest is nog onbekend ;) hihi

Wij gaan 6 maart in ondertrouw!

Ow daar zou ik ook de kriebels van krijgen zeg, een gesprek maar niet zeggen waar het om gaat. Dan ga je allemaal dingen lopen bedenken.... Nou heel veel suc6 met het gesprek! Wat het ook in mag houden!

Na al het gezeur over onze locatie kijk ik erg uit naar vrijdag , mijn jurk passen!!!!! Hopelijk dat daar wel alles goed gaat haha.

Vriendin van mij is onderweg naar mij, een avondje bij kletsen! Fijne avond allemaal!!!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1724 Gepost op: 13 februari 2013, 20:07:39 »
@ lizzz Veel plezier vrijdag! Even wat leuks!

@ rotterdam...... geen feest want trouw op aruba

@ ego trip: ik ben ingeloot voor een studiereis cuba! 20/4 ga ik! Juni aruba en oktober curaƧao..... nou dan heb ik het caribische gebied wel gezien haha!
Wie gaat er ook alweer op huwelijk reis naar cuba?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards