collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069664 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1975 Gepost op: 27 februari 2013, 13:07:15 »
Km veel plezier met passen! Hoop dat je jurk er tussen zit.

Femmybride. Vervelende situatie hoor, jij krijgt nu ook de zwarte piet toegespeeld.
 Misschien een verandering van tactiek? Mailen dat je een datum probeert te prikken waar niemand hoeft te werken en iedereen de mogelijkheid heeft om mee te gaan. Dat het voor jou erg bijzonder zal zijn als ze er bij aanwezig zal zijn. Maar dat iedereen vrij is in zijn keus, dus dat als ze kiest om liever wat anders te doen je dat zal accepteren maar dat je dit wel erg jammer vind.

Zo is het haar beslissing dat ze er niet bij is en kan ze jou later niks verwijten.....
Daarbij kan jij dan wel genieten van het jurken passen met de mensen die om jou geven en die er de moeite voor doen om er bij te zijn.

Destino, super aanbod!

Poetsen...dacht dat ik heel vel tijd zou hebben als ik partime werkt......moet het nog vinden denk ik!

Sandra beide locaties met show klinkt goed!


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1976 Gepost op: 27 februari 2013, 16:59:50 »
Wat is er weer veel geschreven zeg!!!

Femmebride: ik zou dat gevoel ook hebben, maar misschien is idd een gesprek met alleen je vader wel een goed idee!

Destino : wat een geluk zeg , super mooi aanbod en zanzibar dat stond ook op mijn lijstje. Jammer genoeg niet naar die van AS. Je kijkt er vast naar uit!

Wij hebben nog geen geld ontvangen voor de uitnodigingen. Hij ging dat deze week overmaken zei die. (Zal die wel weer vergeten) maar als het maandag niet op onze rekening staat ga ik weer bellen!
Ik ben helemaal kapot, heb een drukke zware dienst gehad. Dus vanavond niet te laat slapen en nu lekker relaxen :)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1977 Gepost op: 27 februari 2013, 18:16:14 »
Ik heb mijn jurk gevonden! Totaal iets anders en absoluut niet wat ik verwachte maar hij is fantastisch!! De rok zal nog iets aangepast worden, iets minder poefie, en dan is ie perfect!

.....

Ik hoop dat dit werkt!

..
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2013, 09:46:59 door kirriemirrie »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1978 Gepost op: 27 februari 2013, 18:27:11 »
Ik heb mijn jurk gevonden! Totaal iets anders en absoluut niet wat ik verwachte maar hij is fantastisch! Kijk in het show je jurk topic!

Ik ga gelijk kijken! *kijkt in het topic* Huh? Ik zie niets  :confused:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1979 Gepost op: 27 februari 2013, 18:28:25 »
Nope, lukte niet ivm formaat...hij staat nu in een album!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1980 Gepost op: 27 februari 2013, 18:44:10 »
Nope, lukte niet ivm formaat...hij staat nu in een album!

Gezien nu! Vind em erg leuk. Anders, maar wel leuk anders  :biggrin:
Heb je 'n PB gestuurd over t plaatsen van n foto

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1981 Gepost op: 27 februari 2013, 18:45:23 »
Joyce, wil je het hier dan ook aanpassen?? Jij weet hoe het moet!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1982 Gepost op: 27 februari 2013, 18:56:53 »
Ik ga het jullie ff uitleggen :)
Dit geldt voor mijnalbum.nl

Je hebt de foto geupload op mijnalbum. Dan ga je naar de foto die je wilt plaatsen op het forum en klikt op link naar foto/album (Zie pijl)


Daarna krijg je het volgende scherm en klik je op 'foto op website of blog'. Onderaan de site verschijnt dan de link om een foto op n forum (of in PB) te plaatsen. Deze link kopieer je naar het forum. Zie de pijlen die erbij staan.


Hopelijk is de uitleg duidelijk! Succes

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1983 Gepost op: 27 februari 2013, 18:58:16 »
Wauw! Mooi! Totaal iets anders idd maar dat hoor je vaker. Fijn dat het gelukt is!  Mooi bovenstukje ook.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1984 Gepost op: 27 februari 2013, 18:59:03 »
Weer ontopic: Ik vind de jurk echt super. Zoals ik al zei in het andere topic, is het weer wat anders. Bedoel het wel postitief anders hoor ;) Vind het altijd erg leuk, maar denk altijd dat het mij niet staat ;)
In ieder geval fijn dat je geslaagd bent! Weer iets van het lijstje af.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1985 Gepost op: 27 februari 2013, 19:53:42 »
Bedankt dames! En inderdaad, het echt een anders dan anders jurk, maar goed, dat ben ik ook! Deze jurk paste gewoon bij mij!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1986 Gepost op: 27 februari 2013, 19:54:54 »
Haha Kirrie, dit is dus precies de soort jurk die mijn aanstaande prachtig vind! Ik vind hem heel sexy!


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1987 Gepost op: 28 februari 2013, 13:51:48 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:10:20 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1988 Gepost op: 28 februari 2013, 14:17:18 »
Jaaaa! bijna! 6/6 trouw ik. nog iets meer dan 3 maand. duurt voor mij gevoel nu wel lang hoor :p heb er echt zin in! Ben super zenuwachtig over mn jurk.

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1989 Gepost op: 28 februari 2013, 16:47:34 »
Ik vind het gelukkig niet lang duren want we moeten nog alles regelen en dan vliegt de tijd!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1990 Gepost op: 28 februari 2013, 17:45:03 »
Spannend maggylove hihi... Komt steeds dichter bij.

Wij gaan a.s woensdag in ondertrouw.

Femme heb je al bedacht wat je gaat doen met je jurk situatie???

Ik vind het wel fijn dat het nog 6 maandjes duurt. Kan ik nog dingen regelen hihi.... En die 6maamden die vliegen om dat weet ik zeker ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1991 Gepost op: 28 februari 2013, 17:49:48 »
@maggy, hoezo ben je zenuwachtig over je jurk? is ie nog niet klaar? Nog niet binnen?? is voor jou nog maar 3 maandjes!!! Spannend hoor!

Wat vinden jullie trouwens, mijn AS is er helemaal overuit dat hij een grijs pak wil, maar volgens mij is dat niet zo mooi bij mijn zwart-witte jurk...maar goed, ik kan hem natuurlijk ook niet gaan vertellen dat mijn jurk zwart-wit is...dus hoe los ik dit op???

Ik vind het ook nog eeuwen duren, maar ik kijk hoe snel de tijd nu al gaat zal het echt wel meevallen denk ik!

@Destino, tja, das dan wel logisch dat er prijsverschil is...kan soms flink schelen!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1992 Gepost op: 28 februari 2013, 18:03:21 »
Km bij mijn AS gaat mijn en zijn moeder mee. Die weten hoe mijn jurk er uit ziet dus kunnen hem sturen ... Gaat jou AS alleen ?

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1993 Gepost op: 28 februari 2013, 18:19:55 »
Ik ga van de week ff langs en dan hoop ik met mijn vader alleen te kunnen praten. Maar mijn stiefmoeder kennende zal ze er alles aan doen om daar bij te zijn. (Het is nogal gecompliceerd bij ons thuis, ik zal jullie er niet mee vermoeien... dit is nl een leuk topic :D)

Heb uiteindelijk gemaild dat ik het heel erg jammer vind omdat ik samen met haar (en mijn moeder en vriendin) voor de jurk wilde gaan kijken. Kreeg ik terug; ik vind het ook jammer.

En ik ga van het weekend de definitieve datum met mijn moeder en vriendin bespreken en dan gaan we gezellig jurken passen enzo!

« Laatst bewerkt op: 28 februari 2013, 18:22:15 door Femmebride »

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1994 Gepost op: 28 februari 2013, 18:20:51 »
Leuke jurk KM!!  :applaus:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1995 Gepost op: 28 februari 2013, 19:48:51 »
Jaaaaa Kirrie!!!! Dat vind ik nu een jurk voor jou!! :biggrin: Durfde t bij die andere jurk eerst niet te zeggen, want straks zou je m nemen, maar ik vond m eerlijk gezegd iets te t(r)uttig..  :blush: En dat leek me niet bij jou passen..
En je kan je AS een gesloten envelop meegeven met een foto van je jurk, die hij dan aan de verkoper moet geven. Of inderdaad iemand die jou jurk kent die meegaat met hem.

@femme vervelende situatie zit je hoor :sleep: Het werpt zo'n schaduw over iets dat zo leuk moet zijn. Maar volgens mij laat je je daar niet door uit het veld slaan!

@maggy nog 3 maanden!! Leuk hoor! Ik vind 6 (eerder 7) maanden nog wel weg lang duren hoor.. Aan de andere kant vliegt het vast wel snel voorbij.. En als het dan nog een lekker warm zomertje wordt, gaat de tijd nog sneller  :biggrin:

En nog even een leuk berichtje: gister is mij informeel verteld door mn manager dat ik mag blijven!! :applaus:  Half maart hoop ik het formeel te horen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1996 Gepost op: 28 februari 2013, 20:10:03 »
Goed nieuws sperzieboon !!!

Ow sorry kirriemirrie ik had nog niet gereageerd op jou jurk  :blush: maar super gaaf! Echt heel leuk en origineel. Zie je niet vaak!  En wat sperzieboon zegt is Lokeren goed idee van die foto :)

Voor ons is het aankomende woensdag 6 maanden voordat we trouwen, daarom gaan we ook woensdag in ondertrouw. We gaan niets bijzonders doen weggaan samen gezellig een Happie eten :)


Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1997 Gepost op: 28 februari 2013, 23:21:23 »
Mijn jurk is in januari besteld en is begin mei klaar... ik ben gewoon bang dat ie tegenvalt en vooral of as 'm mooii vindt....

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alles alleen heb geregeld. As is er niet zo mee bezig en nu met zn eigen zaak al helemaal niet meer.
Moet nog met hem een pak kopen,  bij lucardi een ring voor hem en samen naar gemeente voor opvragen papieren... maar met de zaak lukt dat ff niet, lastig want wil het graag afstrepen.


JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1998 Gepost op: 1 maart 2013, 11:59:50 »
KM; Naast de tips die andere dames geven, kun je as misschien vertellen dat alleen zwart bij jouw jurk past? Dan heeft hij nog geen idee van jouw jurk met die gegevens.

Sperzieboon, dat is goed nieuws  :biggrin:
En nou ja, naar mijn mening hebben we (te?) veel te poetsen. Haha, ik houd niet zo van poetsen. Maar als ik eenmaal bezig ben met de muziek aan, dan ga ik ook lekker. Wij hebben 'n rijtjes huis, dus het kan altijd meer :P

@ Langwachten.. Nja valt wel mee. De tijd vliegt voorbij. Binnenkort nog even contact opnemen met de locatie voor het eten e.d. Verder zit de bruiloft van mn zusje er tussen (juni), dus daar ben ik als CM en organisator van het VGF feest ook mee bezig. Dus eerst juni en dan september, dan is het echt zo om denk ik ;)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1999 Gepost op: 1 maart 2013, 15:40:38 »
Femmebride, Mooie jurken! Niet leuk dat alles moeilijk gaat door je stiefmoeder! Ik zou gewoon zonder haar gaan... Je hebt er alles aan geprobeerd, en op een gegeven moment houdt het op hoor. Wil je haar er wel graag bij hebben of dat eigenlijk ook niet? Kan ze anders niet mee naar een pas sessie oid? Ik vind dat ze wel erg onredelijk doet hoor.. En wat KM zegt, kan je niet alleen met je vader praten hierover?
En succes met je sollicitatie!

Sperzieboon, mijn AS doet ook meer in het huishouden dan ik ;) hij is een stuk netter! Maar koken en wassen doe ik sowieso standaard. Dus niks om voor te schamen haha

Sandra, jammer dat je geen jurk kon vinden, is toch nog lastig! Welke locatie past het best bij hoe jullie normaal zijn? En ik zou ook wachten op de offertes, kan zijn dat er nog behoorlijk prijs verschil in zit!

Destino, fijn dat het gelukt is met het reisbureau, hele opluchting denk ik! Zanzibar lijkt me ook zo onwijs mooi om naar toe te gaan. En wat een mooi hotel!

Wedding, waarom geen huwelijksreis?

KM mooie jurk! Vind vooral die top echt prachtig!

Destino, ik vind het totaal niet lang duren, het gaat snel juist! Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doen en het is alweer bijna september (voor mijn gevoel haha)

Sperzieboon, super dat je contract (informeel) verlengd is :D gefeliciteerd!



 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards