collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069657 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2000 Gepost op: 2 maart 2013, 09:46:28 »
Even een verschrikkelijke klaag post:::

Er rust een vloek op mijn jurk, ik weet het zeker! Woensdag die mooi jurk uitgekozen en direct besteld. Krijg ik vandaag bericht dat de jurk niet meer nabesteld kan worden! *#&$*@#^$*@#$*#$^#@*@.......Ik kan dus of het pasmodel kopen, en zelf een coupeuse zoeken en die de lengte in kan korten en het bij de borsten mooier aan te laten sluiten....of de jacht moet weer opnieuw beginnen....Wat een ellende! Ow, en ik krijg "maar" 200,- korting op de jurk....ik ben BOOS!

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2001 Gepost op: 2 maart 2013, 10:20:41 »
Ohhh wat onwijs klote zeg!! :(  :cry:
En bij een andere winkel?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2002 Gepost op: 2 maart 2013, 11:50:36 »
KM, dat is onwijs balen! Er komen wat dingetjes in me op:
- In een andere winkel navraag doen of de jurk daar nog wel besteld kan worden.
- De jurk inderdaad daar kopen, maar dan nog ff onderhandelen. 200 is echt weinig voor n jurk die iedereen aangehad heeft
- Je kunt ook de jurk helemaal bij een coupeuse na laten maken. BV Anastasi (zo heet ze toch) of iemand anders bij je in de buurt. Scheelt vaak ook nog eens een hoop geld.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2003 Gepost op: 2 maart 2013, 11:57:53 »
Km : ik sluit mij aan bij Joyce !!!!

Ik zou 200 euro ook te weinig vinden. Ik kreeg al 200€ korting op een gloednieuwe jurk!
En misschien is Anastasia wel iets ?
Niet opgeven hoor, als je jou droom jurk gevonden hebt!!!!! Succes!

Hier sinds gister oorontsteking :( en sinds vandaag hoor ik aan de linkerkant heel slecht.
Ben in de weer met oordruppels, neusspray en ontstekingremmers ..... Hopelijk dat het snel over gaat , moet nu steeds vragen: wat zeg je ? Hihi.....

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2004 Gepost op: 2 maart 2013, 12:02:11 »
Ahh beterschap Lizzz! Oorontsteking is echt niet fijn. Had het eerst ook 3x per jaar tot mijn 12e en 15-19 jaar.
Hopelijk heb je er niet te veel last van/pijn aan!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2005 Gepost op: 2 maart 2013, 12:06:08 »
Ik heb het de afgelopen jaren heel veel:(
Ik ben chronisch verkouden , al verschillende ingrepen laten doen maar helpt allemaal niet.
Nu hebben ze als laatste 'red middel' een operatie aan mijn neus waar ze dan meer ruimte maken ?
Maar ik probeer die operatie uit te stellen. Ivm de bruiloft en mijn opleiding.

Ik heb best veel pijn, ik hoor mezelf als een robot praten haha. Druk op mijn oren enzo.
Moet gewoon werken dus hopelijk niet te veel last van :)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2006 Gepost op: 2 maart 2013, 12:34:14 »
Ik heb gelogen  :blush: Hihi tot mn 21e heb ik dat gehad. Ook het gehele jaar door verkouden.
Toen zijn mijn amandelen eruit gehaald. Ik kreeg nl steeds de oorontsteking van mijn keelontsteking.
Daarna heb ik er nooit meer last van gehad :)

Misschien kun je de operatie nog ff uitstellen? Tot na de bruiloft.
Of nu nog op korte termijn, voor de bruiloft. Mja dan zit je met je opleiding..
Lastig zoiets.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2007 Gepost op: 2 maart 2013, 12:43:08 »
Hihi geeft niet hoor ;)

Ja ik had eerst elke maand keelontsteking, toen hebben ze op mijn 19e mijn keelamandelen er uit gehaald. Daarna begon mijn neus, hebben ze al een keer mijn neusschelpjes vergroot ofzo daar is het even goed mee gegaan en nu al weer een paar jaar verkouden.  Ja ik stel het zoizo uit tot na de bruiloft.... Daarna zie ik het wel. Ik heb geen idee hoe lang je uit de roulatie bent met zo'n operatie. Aan het einde van mijn opleiding zotte. Juist examens welke er nog al fysiek hard aan toe kunnen gaan hihi.... Ik zie wel hoe het loopt ;)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2008 Gepost op: 2 maart 2013, 12:47:01 »
@KM Oh dat is rot zeg! Denk dat het voor jou geen optie is om te zoeken naar de andere jurk, want je hebt DE jurk gewoon al gevonden! Wat die 200 eur korting betreft, als ze dat niet willen veranderen kan je er misschien accessoires bij bedingen (gratis hoepel erbij oid). Ik ben trouwens ook bij een bruidswinkel die standaard de pasmodellen verkocht. Dat was de Bruidsmodezaak in Rosmalen, das gewoon een goede bekende verkoper van bruidsjurken. Dus daar was het helemaal niet raar. Maar als je dat perse niet wilt, kan je inderdaad bij andere winkels informeren. Welk merk was het eigenlijk?

@LIzz Ook vervelend zeg! En dat je er al zo lang last van hebt is ook irritant! Maar is die operatie een grote operatie dan? Want volgens mij is amandelen verwijderen een korte ingreep en kan je dezelfde dag weer naar huis. Dat was bij mij in ieder geval het geval. Dat waren overigens wel neus amandelen, geen keelamandelen, weet niet of dat uitmaakt.. Als het een relatief kleine ingreep is hoeft je opleiding er misschien niet zo onder te lijden en ben jij van het gezeur af.

@Maggy Hoe loopt de zaak tot nu toe? Naar verwachting? En hoeveel dagen werkt je AS? Heeft ie niet een dag vrij dat jij ook vrij kan nemen en dat je samen een dag gaat shoppen voor ring en pak? En papieren bij de gemeente zou ik niet te lang mee wachten, klinkt ingewikkeld ;) dus kan je maar gedaan hebben! En je jurk is vast hartstikke mooi als je hem weer ziet!!

@Femme En al een datum geprikt? En heb je al met je vader gesproken? Ik ben eerlijk gezegd altijd een voorstander van 'praten met' ipv 'praten over' iemand, maar als daar geen beginnen aan is..

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2009 Gepost op: 2 maart 2013, 13:05:38 »
Nog niet, ga zo naar mijn moeder toe.
Ja praten met is eigenlijk het beste. Dus misschien ga ik wel gewoon met allebei even praten. Ik ga dinsdag langs en dan zie ik wel hoe het loopt.

Ik zou eigenlijk vrijdag mijn sollicitatie hebben, maar mijn gesprekspartner was door haar rug gegaan. Heb het gesprek nu maandag. Hoop echt dat het wat is. Ik ben er zo aan toe om weer lekker te werken.

Zijn nu trouwens aan het kijken voor de huwelijksnacht voor een hotel. Maar er is best wel veel al vol, of echt TE duur voor de tijd dat we er zijn, of het is het net niet. Dus we zijn nu maar aan het bedenken of we in een hotel gaan slapen of gewoon ons eigen bed. Hangt er ook vanaf wanneer we vertrekken voor de huwelijksreis.

@Sperzieboon volgens mij is het behoorlijk pijnlijk om keelamandelen op late leeftijd te laten verwijderen. Althans een oud klasgenoot van mij heeft het laten doen en die is er echt heel erg naar van geweest!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2010 Gepost op: 2 maart 2013, 13:13:37 »
Klopt!!! Keelamandelen doen heel veel pijn ( bij volwassenen) ik heb er echt heel veel pijn aan gehad. Die neus amandelen is ook geen pretje! Voor mijn keel amandelen moest ik een nachtje blijven , neusamandelen mocht ik de zelfde dag naar huis. En de huisarts had het er over dat ze dan "heel je neus verbouwen" dus denk niet dat het een kleine ingreep is hihi.... Ben er best bang voor ! Maar moet er toch een keer aan geloven als dit zo door gaat!

Ow vandaag weer die vent van onze eerste locatie gemaild. Hij zou afgelopen week het geld van de uitnodigingen over maken. Echter nog niks binnen krijg ik een mail terug: dinsdag maken we het over. Die man kan gewoon zijn afspraken niet nakomen!!!

@huwelijksnacht. Wij hadden eerst een hotel geboekt in het dorp waar we trouwen en het feest geven. Door d
Het locatie bedoeïenen we het hotel moeten annuleren en hebben nu besloten lekker thuis te slapen.
Dus steken we weer 275€ in ons zak ;) wij geven dit liever uit bij  de huwelijksreis :)

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2011 Gepost op: 2 maart 2013, 13:22:31 »
Klopt!!! Keelamandelen doen heel veel pijn ( bij volwassenen) ik heb er echt heel veel pijn aan gehad. Die neus amandelen is ook geen pretje! Voor mijn keel amandelen moest ik een nachtje blijven , neusamandelen mocht ik de zelfde dag naar huis. En de huisarts had het er over dat ze dan "heel je neus verbouwen" dus denk niet dat het een kleine ingreep is hihi.... Ben er best bang voor ! Maar moet er toch een keer aan geloven als dit zo door gaat!

Ow vandaag weer die vent van onze eerste locatie gemaild. Hij zou afgelopen week het geld van de uitnodigingen over maken. Echter nog niks binnen krijg ik een mail terug: dinsdag maken we het over. Die man kan gewoon zijn afspraken niet nakomen!!!

@huwelijksnacht. Wij hadden eerst een hotel geboekt in het dorp waar we trouwen en het feest geven. Door d
Het locatie bedoeïenen we het hotel moeten annuleren en hebben nu besloten lekker thuis te slapen.
Dus steken we weer 275€ in ons zak ;) wij geven dit liever uit bij  de huwelijksreis :)

Nou zoiets heb ik eigenlijk ook wel. Het is toch 200 - 300 euro wat je uitgeeft. En hey, wat ik in een hotelbed kan, kan ik ook thuis  :angel:

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2012 Gepost op: 2 maart 2013, 13:46:52 »
ff korte reactie, gebeurt hier bij mij privé heeeeel veel ineens, 2 ooms die deze week te horen hebben gekregen dat ze kanker hebben dus beetje familie stress! (wel allemaal behandelbaar trouwens!)

Ja, de jurk...baal erl flink van aangezien ze woensdag nog aangaf dat het allemaal geen probleem was en bla bla bla...elegance bride is het volgens mij. Is volgens mij niet echt een heel standaard merk. Maar goed...met alle toestanden komt dit weer even op een laag pitje te staan. Vandaag nog even gebeld met onze locatie, die ze nu aan het bouwen zijn, even vragen hoe het ervoor staat met alle verbouwingen en ze liggen voor op schema nu...dus dat is positief!

Huwelijksnacht hebben wij gewoon thuis, zit geen leuk hotel in de buurt!

Chronisch verkouden, hier nog één! Echt het hele jaar door en dan ook nog overal allergisch voor...mijn huisarts wil ook al jaren mijn amandelen eruit halen maar ik durf niet, dus gebeurt het niet en dus zit ik nog steeds met het probleem. Ow, en ondertussen ben ik verslaafd geraakt aan mijn neusspray...otrivin tegen neusverkoudheid door allergie...hihih...staat op de dopinglijst en zwaar verslavend blijkbaar, maar ik gebruik het nu al zo'n 10 jaar en ik ruik veeeeeel minder nu... (wel handig met een baby met poepluiers trouwens) maar goed, het is het enige wat werkt!

Reageer vanavond op de rest allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2013 Gepost op: 2 maart 2013, 13:54:34 »
Ach Kirrie, dat is minder zeg! Snap dat de familie nu even in rep en roer is! Gelukkig zien de vooruitzichten er goed uit voor je ooms!

Wij hadden eerst de huwelijksnacht op de trouwlocatie. Daar staat eenluxe chalet. Maar later toch besloten te annuleren. Was 300 euro en daarvoor konden we twee nachten in een nog luxere locatie op Bali overnachten!  :biggrin:

En Lizz je wordt inderdaad gestoord van die vent zeg! En 'je neus verbouwen''... hmmm ik zou ook even wachten tot na de bruiloft!  :blink:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #2014 Gepost op: 2 maart 2013, 13:57:21 »
Haha KMdat heb ik ook gehad, raakte helemaal in paniek als ik geen neusspray had. Nu al heel lang een neusspray van de dokter welke je wel lange tijd mag gebruiken. Maar mijn reuk is idd een stuk minder. Maar sinds ik die oorontsteking heb wel even een gewone neusspray.

Dat is ook rot, 2 ooms nog wel! Gelukkig is het behandelbaar. Heel veel sterkte!!!!

Sperzieboon, ja ik weet niet wat ze willen verbouwen, hihi ik heb al een heel klein neusje ! Haha
Misschien is dat juist het probleem haha dat ik daar door te weinig lucht binnen krijg.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2015 Gepost op: 2 maart 2013, 14:19:47 »
@ Lizzz; Je hele neus verbouwen klinkt zo drastisch. Daar zou inderdaad ook van terug schrikken.
Ik ben met de operatie aan mn keelamandelen ook ff uit de running geweest. Bij mij bleven ze doorgroeien en daardoor blokkeerde ze voor een klein gedeelte mijn luchtpijp en slokdarm. Met als gevolg dat ik minder lucht kreeg en er eten achter mijn amandelen bleef hangen, wat in de uren erna ineens losschoot (al dan niet in 't verkeerde keelsgat). Ik mocht wel dezelfde dag nog naar huis. Moest al om half 7 binnen zijn en om half 8 was ik de eerste. De arts zei wel dat het erg lang geleden was dat ze iemand dezelfde dag naar huis liet gaan. Toch nog anderhalve week op bed/bank gelegen. Had erg veel last van de narcose. Na een week kon ik weer wat vast voedsel eten. In het begin elk uur de wekker om te drinken en ook nog 2x per nacht een ijsje. Na twee weken ben ik weer naar school gegaan en na drie weken ben ik weer gaan werken. Ik ben echt super blij dat ik het gedaan heb. Gelijk na de operatie kon ik al meer lucht aan en er bleef geen eten meer hangen. Pff, toch nog een heel verhaal geworden  :blush:

Balen dat die vent van de locatie weer de afspraken niet nakomt! Hopelijk gebeurt er snel iets.

@ KM; Ah nee! Gelukkig is het nog te behandelen. Desondanks zal het toch erg intensief worden, dus veel sterkte met je ooms.

@ huwelijksnacht; Wij slapen thuis. We hebben eerst ook gekeken naar een hotel oid, maar willen het geld liever ergens anders voor gebruiken. Wij gaan trouwens ook de zondag op huwelijksreis (trouwen vrijdag).

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2016 Gepost op: 2 maart 2013, 19:17:07 »
KM wat vervelend! Ik zou ook even niet weten wat ik zou doen. 200 korting kan ook prima zijn, ligt eraan wat de jurk kost.
En wat naar dat 2 ooms ziek zijn, gelukkig wel behandelbaar maar blijft een klote ziekte.

@lizzz heel irritant dat je achter je geld aan moet bellen. Ben benieuwd wanneer en of je het krijgt!

@ sperzieboom zaak gaat prima, nog niet heel druk maar zo kunnen ze rustig inwerken.  Hij gaatn 2 of 3 weken elke dag werken en dan kijken ze welke dag get rustigste is en dan gaan ze die dicht. Dan kunnen we wel gaan shoppen. Dus denk dat we eind maart ff alles gaan regelen.


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2017 Gepost op: 3 maart 2013, 12:26:01 »
En zo is het ineens weer rustig hier...

@maggy, wel fijn dat jullie over een tijdje weer een dagje samen hebben elke week...is toch ook wel prettig.

Vandaag even een rustig dagje...lekker beetje op pinterest rondhangen, spelen met de kleine en dat was 't...

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #2018 Gepost op: 3 maart 2013, 14:46:18 »
KM wat een rot nieuws allemaal voor je! Hopelijk komt alles snel goed.

Beterschap aan alle verkouden/zieke bruidjes & ik zou ook zo snel m'n neus niet laten verbouwen... In ieder geval niet voor het trouwen! Stel je voor dat je neus er heel anders uit gaat zien :O (m'n fantasie gaat spontaan op de loop met alles haha)

Pfff wij zijn hier onwijs aan het twijfelen.. Bezig geweest met het plannen van het tuinfeestje wat we willen geven, maar is toch lastiger dan dat we dachten.. We willen een feest in de tuin zodat het naar onze smaak en stijl kan, maar komt er uiteindelijk op neer dat we vrijwel alles ergens anders vandaan moeten halen (catering, tenten, toilet etc). Je kan de versiering zelf doen, maar in hoeverre is dat handig? En sinds wanneer geven wij een feest voor 70 man opeens?! (ik vraag me telkens af wie die mensen allemaal zijn, maar als ik de lijst dan bekijk kan er toch niemand weg..)
Dus twijfels twijfels en we gaan toch kijken naar wat locaties & offertes laten maken voor een borrel/feestje.. Niet iets heel bijzonder groots, maar gewoon leuk en gezellig.

Pfff.... en gisteren hadden we een spelavond met vrienden.. Werkelijk alle potjes verloren, en laat ik nou absoluut niet tegen mijn verlies kunnen! Ben ook niet gewend om te verliezen hahaha dus damn, ging weer lekker allemaal. (kinderachtig, I know hahaha)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #2019 Gepost op: 3 maart 2013, 16:16:18 »
Ik heb MijnAlbum ook eindelijk ontdekt hoor ;) Deze heb ik van het weekend gemaakt
Moest er wel wat geduld voor hebben, elk steentje met een pincetje... hihi

Wij gaan vanavond met mijn ouders, broer, zus en aanhang lekker samen eten. Eigenlijk een beetje een verlaat kerstdiner  :blush: omdat we toen niet met z'n achten bij elkaar konden zijn. Elk stel maakt een gang en wij hebben natuurlijk het hoofdgerecht (maar wat heerlijk dat AS kok is, hoef dus totaal niet in de stress te zitten!).

Femmebride

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2020 Gepost op: 3 maart 2013, 16:36:57 »
wat leuk gedaan zeg!!!  :applaus:
Ik heb daar het geduld niet voor :D

Wij hebben gisteren ons kerstdiner bij mijn moeder gehad, samen met mijn broertje en schoonzusje  :blush:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #2021 Gepost op: 3 maart 2013, 22:16:27 »
Leuk gedaan, sperzieboon!!

MD; Dat dacht ik laatst ook over de gedachte die ik eerst had om thuis te eten. Dan kunnen we wel de cateraar laten komen incl servies en bestek. Mja dan zit je erna wel met nog wat rommel e.d.
Zoiets moet je ook weer goed organiseren met zoals je zelf al aangeeft toilet e.d.

Sandra Franken

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2022 Gepost op: 4 maart 2013, 09:51:07 »
@KM sterkte met je ooms, ontzettend vervelend.
En dan je jurk! AHHHHHH dat is echt niet tof! mss een berichtje of facebook en twitter zetten of er een winkel is die 'm op voorraad heeft zonder dat iedereen 'm aan heeft gehad. Echt social media kan wonderen doen. Ik heb er een baan door gekregen en niet geschoten is altijd mis.

Van het weekend de eerste offerte binnen gekregen van de locatie bij de erasmusbrug. Niet heel schokkend maar wel boven budget.
Het is heel moeilijk om aan te geven welke locatie ons het beste past. Ik hou wel van dat romantische sfeertje, maar dat uitzicht doet ook wonderen! En dat is in een hotel, dus een overnachting voor ons en een aantal gasten is dan ook geregeld (is apart in de prijs opgenomen). Aan de andere kant vind ik een hotel wel 'kouder' aan doen. Maar op de romantische locatie kan ook getrouwd worden. Dus dan kan alles op één locatie gehouden worden en de cateraar staat hoog aangeschreven, dus dat doet ons ook wel wat aangezien we echte lekkerbekken zijn.

Waar we ook tegen aan liepen is dat parkeren op beide locaties een ramp is. Midden in Rotterdam stad dus alles moet betaald. Tja worden we niet heel blij van. Eerst de andere offerte afwachten en dan beslissen!

Van het weekend opnieuw jurken passen bij een andere winkel mss dat ik dan geluk heb. Kreeg de indruk dat ze daar een beetje crisis stress hebben, want toen ik belde dat we wilde komen konden we gelijk de dag erna komen. Tja dat kreeg ik niet geregeld haha.



Sandra Franken

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2023 Gepost op: 4 maart 2013, 09:52:37 »
Jeetje wat een zieken allemaal. Beterschap meiden!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #2024 Gepost op: 4 maart 2013, 10:06:54 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:05:57 door destino »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards