collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073445 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3975 Gepost op: 21 augustus 2013, 19:32:20 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:23:38 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3976 Gepost op: 21 augustus 2013, 20:29:53 »
Ha dames, even een korte reactie. Moet zo weer even aan het werk, zoo druk en moet nog vanalles afmaken tot aan de vakantie.. nu al stress om :s

@Vlinder, wat fijn dat je echo er zo goed uit zag, en wat speciaal om jullie kindje zo goed te kunnen. En wat je zegt, wat kan het leven verkeren..

@ Noodpakketje, die heb ik al eens geplaatst hier... haha geen zin om op te zoeken. Moet nog wel het eea bij elkaar zoeken, maar de vlekkenspray heb ik toevallig al in huis gehaald.

@Laura Welkom! Komt al erg dicht bij nu he?!

@kmeijer Volgens mij gaan je corsages mooi worden hoor!

@Destino Mooi geworden die borden!!

@cadeau CM Daar zijn wij ook nog niet over uit. Ze steken er echt super veel tijd in, ook qua organisaties van de VGF doen zij erg veel. Kosten maken ze als het goed is niet, omdat we hen een budget hebben gegeven om vrij te besteden. We dachten aan misschien uit eten nemen en dan nog iets voor hun tweetjes, bioscoopbon oid.

@VGF Ik heb het gevoel dat m'n vriend zaterdag zijn VGF heeft, maar dat ga ik hem niet vertellen, omdat hij zelf totaal geen vermoeden heeft. Hij denkt 7 september, maar ik denk dat dan alleen die van mij is... We zullen het zien of mijn gevoel klopt ;)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3977 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:35:24 »
Lizzz, leuk cadeau van je schoonouders. Fijn dat je trouwring nu weer goed past.
Is altijd goed om iemand anders over het draaiboek te laten kijken inderdaad. Er zijn bijna altijd wel dingetjes die je over het hoofd ziet. Fijn dat jullie tickets binnen zijn. Ik zit er ook op te wachten. Uiterlijk 21 dagen voor vertrek. Dus dat zou bijna zijn.

Kmeier, dan zijn jullie vlak bij ons geweest afgelopen weekend. Ik woon in Veldhoven. Wij nemen onze CM mee uiteten. Leuke corsage! Wij hebben op de bedankjes: en op de achterkant ons adres.

Destino, leuke cupcakes! Dat bord is erg gaaf geworden. Goed gelukt.

Destino en Lizzz, het komt voor jullie echt dichtbij!! Daarmee besef ik ook dat het voor ons allemaal er dichtbij komt.

Wb ringen, hier is het andersom. AS kan de ring perfect om als hij net uit bed komt. In de loop van de dag worden zijn vingers dikker. Wij hebben ze van de week ook nog ff gepast voor de zekerheid. Toch fijn te weten dat ze nog passen.

@ Noodtasje; Die moet ik ook nog samenstellen. Komt volgende week wel. Dan ook ff de laatste dingetjes halen daarvoor en voor de vakantie.

Vlinder; Leuk dat jullie ambtenaar al gebeld heeft! Ik wacht er hier ook op. :wub: voor de echo!! Lijkt me echt geweldig dat te zien. Lijkt me inderdaad een dubbel gevoel zo.

Sperzieboon, veel deadlines zo voor de vakantie? Gelukkig heb ik dat niet op t werk. Succes met de laatste loodjes. Bijna vakantie!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3978 Gepost op: 21 augustus 2013, 21:49:47 »
Joyce die zijn leuk geworden! Pakkende tekst :) wat waren jullie bedankjes ook al weer?

Ik heb al een beginnetje van het noodpakketje. Van de week samen met AS indd de laatste spulletjes voor het noodpakketje halen en voor de vakantie. Zelfde als jou Joyce. Haha
Zal van de week even een lijstje maken :)

Ik ga zo naar bed, morgen weer school  :blink: enige voordeel is dat ik (pas) half 7 uit mijn bed moet ipv 5 uur haha...
Zaterdag naar de ambtenaar, ben zo benieuwd!!!! :D

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #3979 Gepost op: 22 augustus 2013, 00:48:47 »
Hoi meiden,

Het wordt nu echt spannend!!
Ik kijk ontzettend naar de dag uit maar moet nog veel doen...
Afgelopen weken niet op het forum geweest, eerst vakantie daarna ziekenhuis. Ik wordt nu volgende week vrijdag geopereerd voor mijn galblaas (met spoed).
Zat daar natuurlijk niet echt op te wachten.
Gelukkig net met de cm de bedankjes voor de kinderen in elkaar gezet!
Zal morgen een foto posten...

Liefs

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #3980 Gepost op: 22 augustus 2013, 13:08:05 »
De bedankjes, beetje wazige foto. Het is voor mijn klas.






Het zijn trouwwuppies met snoepjes.
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2013, 13:13:00 door Mariska83 »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3981 Gepost op: 22 augustus 2013, 14:06:38 »
Leuke bedankjes, Mariska! Oei, dat is naar. Begrijpelijk dat je dan niet op t forum bent geweest. Sterkte aankomende vrijdag!! Hopelijk is het allemaal genezen met de bruiloft. Is het een grote operatie?

Lizzz, onze bedankjes bestaan uit een 'theezakbakje' koffiestick, theezakje en merci verpakt in een paarse folie.
Lekker kunnen 'uitslapen' vandaag?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3982 Gepost op: 22 augustus 2013, 15:31:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:23:27 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3983 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:18:40 »
Sterkte Mariska! Leuke bedankjes!

Joyce heerlijk "uit geslapen" wat een half uurtje (in dit geval iets langer) al met een mens kan doen :)

Destino ik kreeg net van mijn moeder het 14 daagde vooruitzicht van het weer door gestuurd. Ze geven nu 22 graden op en 0% kans op regen!!!! Nu kan er een hoop veranderen in 2 weken maar de vooruitzichten zijn goed ;)

Hier een stomme dag, op school was er geen enkele docent aanwezig. We hadden een toets en die leraar was gewoon nog op vakantie !!!! Lekkere communicatie. Nu gaat die les verplaatst worden naar als ik op vakantie ben. Dus moet hem dan maar een X inhalen. Pffff lang dagje met lang wachten en weinig resultaat zeg maar.


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3984 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:26:19 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:23:20 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3985 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:29:51 »
Mijn ma stuurde een overzicht met. 6 sept er op. Geen idee waar ze het vandaan heeft...
Haha ja ik ga vanaf volgende week het weerbericht in de gaten houden ;)

Ach als het maar droog is toch!!!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3986 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:43:39 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:23:12 door destino »

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3987 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:07:22 »
@Mariska Jeetje heftig zeg! Sterkte met de operatie! Hoelang duurt de herstelperiode? Wel op tijd weer helemaal fit? Hele leuke bedankjes voor de kids uit je klas!

@Joyce Jullie bedankjes klinken zo leuk he!

@Lizzz Jemig ook stom zeg! Lekkere leraren zijn dat, super goed voorbeeld, je afspraken niet nakomen... :s

@temperaturen Zijn er ook al vooruitzichten te vinden van 4 weken vooruit?  :biggrin: Hihi, je hebt er echt niks aan natuurlijk, want het is zoo veranderlijk! Eigenlijk is een week van te voren al schokken... Maar.. 22 graden en 0% kans op regen? Ik teken er voor hoor! Hebben jullie eigenlijk allemaal de mogelijkheid om buiten te trouwen als het weer het toelaat?

Ik heb inderdaad wat deadlines, beleidsstukken die af moeten en overleggen (leuke en vervelende) die ik moet voorbereiden en in sommige gevallen moet voorzitten. Ga vanavond nog wat dingen uitwerken en hoop het morgen te kunnen beperken. Dan is eigenlijk mijn vrije dag en AS is ook vrij, dus zou wel zo leuk zijn als ik dan wat aandacht heb voor hem  :blush: Kan ook altijd nog van het weekend werken, dan moet AS toch werken (of heeft z'n VGF...), maar dan houd ik het liefst ook écht weekend...
 
Trouwens MD heeft zich ook al een tijdje niet gemeld hier.. En ik ging net eens kijken op de trouwsite van Kirrie (heeft ze heel lang geleden toegestuurd), en die site is niet meer actief..

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3988 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:26:43 »
Inderdaad sperzieboon , geen goed voorbeeld. Maar sta nergens meer van te kijken ;)

Ja het zou heel mooi zijn als het weerbericht uit komt. Wat ik al zei als het maar droog is :)

Rot dat je het zo druk hebt, hopelijk kan je straks van alle rust even genieten na de bruiloft?

Nee, MD en kirriemirrie nooit meer online gezien. Jammer, hopelijks niks ergs aan de hand!

Ach destino ik denk als het zo warm zal zijn dat je er weinig van mee krijgt. Een vriendin van mij trouwde met 34 graden en een stralende zon. Ze ging mee toen ik mijn jurk ging passen. En tijdens het passen brak het zweet mij uit. Ik zei toen nog had jij daar geen last van met je bruiloft?
Ze zegt ik kan me dat echt niet herinneren hoor, dat gaat echt aan je voorbij!
Dus dat hoop ik dan maar!

Sinds vandaag een pijnlijke enkel! Heb zwakke enkels en heb hier vaker last van maar hoop dat het snel weg trekt. Moet wel op mijn hakken kunnen lopen natuurlijk hihi.

Morgen komt (als het goed is) iemand mijn. 2e paar trouwschoenen ophalen. (Verkocht via marktplaats) aangezien ik die toch niet aan doe kan ik ze beter maar verkopen :)

lmdehaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3989 Gepost op: 22 augustus 2013, 20:49:24 »
Lizzz, jij gaat ook trouwen op 6 september begrijp ik hieruit? ;-) leuk! Hebben jullie wat met die datum?

En het komt inderdaad snel dichtbij! Morgen nog maar 2 weken! We hebben zo goed als alles wel geregeld. Volgende week nog een afspraak bij onze feestlocatie samen met de ceremoniemeester. En een overleg met alle "belangrijke" mensen (ambtenaar burgelijke stand (= de moeder van mn aanstaande), voorganger van de kerk, zangleiding van de kerk, ceremoniemeesters etc...).
Ik vind het super spannend, maar ik begin er steeds meer zin in te krijgen! Dat had ik natuurlijk al, maar ik vond het vooral heel spannend ;-) haha.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #3990 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:07:58 »
@ Weer; Ik ben echt benieuwd wat het weer gaat doen. We wachten maar af. Helaas hebben we er niets over te zeggen. Ik zou het ook graag niet te warm hebben. Ik heb toen mn jurk aangepast in de hitte en het zweet liep over mn benen. Pfff, droog is al goed voor mij :)

Ik kijk echt elke dag of onze tickets al online staan. Maar helaas nog niet. Uiterlijk 21 dagen van te voren staat er. Dus dat is uiterlijk zondag. Dat maakt het dan toch wat echter.

Jammer idd dan MD en KM niet meer meergeschreven hebben. Ik heb nog wel es aan ze gedacht.

Lizzz, Ai Hopelijk is het snel over!

Sperzieboon, ben benieuwd of AS zaterdag z'n VGF heeft ;)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3991 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:17:57 »
Ja imdehaan wij trouwen ook op 6 sept.  Ik wilde eigenlijk 7 sept ( dan zijn wij 7 jaar samen) maar op zaterdag trouwen is zo verschrikkelijk duur :(

En ik vond 06-09-13 mooi. Als je bij de 13 begint dan dan 6 en dan de 9heb je 3-6-9 snap je hem nog hihi ;)

Dus op de eerste dag dat wij getrouwd zijn zijn we 7 jaar samen :)


Het soms wel eens van die kriebels , maar dat is tijdelijk . Ik ben nog redelijk rustig ;)




lmdehaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3992 Gepost op: 22 augustus 2013, 21:32:46 »
Trouwen op zaterdag is inderdaad een stuk duurder...
Toch ook heel bijzonder dat je op je eerste volle dag als man en vrouw 7 jaar samen bent! :-)

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3993 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:00:14 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:22:52 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3994 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:50:09 »
Hey dames

tijdje niks laten horen, ik was te druk met alles...eerst rouwproces daarna weer verder met huwelijk...kan niet geloven dat het zo snel al is.

Ga vandaag weer verder met diy en hoop dan steeds meer alles af te krijgen maar meeste komt denk ik in de laatste week..

doorpas gehad van de jurk, ging erg gehaast geen foto's kunnen maken en de torselet gaf een enorm push up effect wat ik echt niet mooi vond dus gebruik geen torselet .. hopelijk is het mooi als ik 2 dagen van tevoren laatste doorpas heb... ik merk het allemaal wel..gaat allemaal een beetje langs me heen nu...

lmdehaan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 28
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3995 Gepost op: 23 augustus 2013, 11:44:28 »
Lizzz, vind dat ook bijzonder hoor de 1e dag erna 7 jaar samen :)
Welke site had jouw moeder het weer gezien?
Ik zit nu op alle weersites te kijken die ik kan bedenken.. maar alles loopt vandaag maar tot 4 of 5 septemer?!

Pfff Sperzieboon, wat balen zeg! Succes met al je werk...
Geniet ook een beetje van je vrije dag!

Joyce dat is wel snel, de tickets 3 weken vooraf.. Wij krijgen ze 10 dagen vooraf ongeveer..

Welkom lmdehaan! Ik trouw ook op 6 september :)

Wat leuk zeg, nog iemand op 6 september! Hebben jullie nog een "band" met deze datum, of gewoon omdat het zo uit kwam? ;-) Alles al geregeld?

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #3996 Gepost op: 23 augustus 2013, 11:51:07 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:22:59 door destino »

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #3997 Gepost op: 23 augustus 2013, 16:31:49 »
Hier ook alles geregeld. Doorgesproken met cm en morgen naar de ambtenaar! Woensdag mijn jurk halen. Kan niet wachten hihi.
Wij hebben natuurlijk zolang moeten wachten (dec 2011) dat het nu nog steeds voelt als of het nog heel lang duurt.... Dus zenuwen nog geen last van!

Morgen gaan we nog even voor een riem voor het pak van AS opzoek. :)

Wedding ,begrijpelijk hoor! Hoe is het met je? Heb de de planning weer op kunnen pakken?
Sterkte!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #3998 Gepost op: 23 augustus 2013, 21:05:24 »
Hoi allemaal,
Ik heb net alles bij gelezen. Was veel geschreven, leuk!
Van het weekend ga ik proberen te reageren, we hebben het feestje van mijn vriend die 40 wordt maar ergens tussendoor zou het moeten lukken...
Lizzz veel plezier morgen met de ambtenaar en iedereen een fijn weekend. Over 2 weken begint het allemaal voor sommige meiden hier. Voor ons duurt het nog maar 4 weken, spannend voor iedereen!
liefs Vlinder

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #3999 Gepost op: 24 augustus 2013, 11:37:37 »
@Lizzz hopelijk trekt de pijn in je enkels snel weg, das nie handig zo voor de bruiloft! En ben je van je 2e paar schoenen af? Ben benieuwd hoe het bij de ambtenaar is!

@ldehaan Wat leuk dat je schoonmoeder jullie gaat trouwen!!

@Wedding Hopelijk lukt het de draad weer een beetje op te pakken..

@Vlinder Veel plezier dit weekend! Hebben jullie na de echo eigenlijk wereldkundig gemaakt dat je zwanger bent?

Oeh dames van 6 september, het komt nu echt heeeel dicht bij zeg!!! Ik word er zelf bijna plaatsvervangend zenuwachtig van! ;) Maar ook het besef dat het voor ons ook wel dichterbij komt en ik heb t gevoel dat ik vanalles vergeet wat ik nog moet regelen enzo…

@VGF AS Nu toch weer sterke twijfels, denk toch dat zijn VGF niet vandaag is. Eerst leek alles erop te wijzen, maar nu las ik op Facebook dat een van z’n beste vrienden een voetbaltoernooi had. En gisteravond bij vrienden en toen wees ook weer niks er op (juist het tegenovergestelde). Dus zal dan wel niet. Toen ik t eenmaal in mijn hoofd had, ging ik denk ik alle info zo draaien dat het precies paste.. haha

@Tickets Omdat jullie het er allemaal over hadden, werd ik een beetje zenuwachtig, omdat ik geen idee had hoe dat allemaal in z’n werk ging. Gister even bij t reisbureau langs geweest. Volgens mij komen ze 10 dagen van te voren binnen, maar twee dagen van te voren (op onze bruiloft) kunnen we de stoelen boeken. T Reisbureau stelde voor om dat voor ons te doen (bij t raam), zodat wij daar geen omkijken naar hebben. Dag na t trouwen moeten we dan wel even de tikets ophalen (of laten ophalen).

Ik ben wat te laat met regelen van de wimperextensions.. :s Het zijn hier allemaal nagelstudio’s die die wimperextensions erbij doen. En ik dacht dat dat allemaal niet zo’n vaart zou lopen.. Zitten de meeste de komende 3 weken gewoon helemaal vol!  En eigenlijk wilde ik wel een keer proef proberen.. dus dat had ongeveer deze week of volgende week moeten zijn…

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards