collapse

Auteur Topic: Liedje Voor Openings Dans  (gelezen 5698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joke

  • Gast
Liedje Voor Openings Dans
« Gepost op: 25 juni 2006, 21:12:35 »
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een liedje voor onze openings dans. mijn vriend kan niet dansen en heeft geen maatgevoel dus het moet een slownummer worden.
heeft iemand nog leuke tips voor die dans?

groetjes

Sandra

  • Gast
Liedje Voor Openings Dans
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2006, 22:12:43 »
Oeh, dat is wel lastig hoor, er zijn zo ontzettend veel schuifelnummers. Waar hou je van, en waarvan absoluut niet?

Domie

  • Gast
Liedje Voor Openings Dans
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2006, 19:28:34 »
[quote name=\'joke\' post=\'94243\' date=\'25 June 2006, 21:12\']hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een liedje voor onze openings dans. mijn vriend kan niet dansen en heeft geen maatgevoel dus het moet een slownummer worden.
heeft iemand nog leuke tips voor die dans?

groetjes[/quote]

Enkele tips (ja, ik ben lui vandaag)

http://users.skynet.be/fb037415/openingsslows.htm

Chotje

  • Gast
Liedje Voor Openings Dans
« Reactie #3 Gepost op: 2 juli 2006, 19:17:49 »
Een openingsliedje moet echt een liedje van jullie samen zijn, iets speciaals. Heb je elkaar niet ontmoet toen een bepaald liedje op 1 stond dat jullie leuk vinden of een bepaalde film met de soundtrack? Wij hadden een salsa als opening, dus moesten we een salsa nummer kiezen. Hier hadden we niet echt iets mee, dus is het gewoon het leukst klinkende liedje geworden met engels en spaans door elkaar. Maar wij zijn binnengekomen op het nummer 'Our own love' van Anouk en dit had de band ook speciaal voor ons ingestudeerd dus dat is nu een beetje ons liedje geworden. Misschien ook wel wat voor jou als je van Anouk houdt ... het is een rustig nummer, maar wel lekker stevig Anoukachtig :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards