Alles over trouwen > Huwelijksreis

Onze Huwelijksreis

(1/5) > >>

Annemieke:
Voor onze huwelijksreis wilden we graag een bijzondere bestemming kiezen. En dat is gelukt, al zeggen we het zelf. De reis gaat naar Florida en gaat maar liefst 19 dagen duren: van 12 mei tot 1 juni! Ik heb er nu al zin in, volgens mij wordt het geweldig! Het reisschema is als volgt:

12 mei vliegen vanaf Schiphol naar Miami (Florida)

13 mei aan boord van Carnival Valor, het schip waarmee we een 8-daagse cruise zullen maken in het West-Caraïbisch gebied

14 mei aan boord van Carnival Valor, dag op zee

15 mei we meren aan op Grand Cayman, Cayman Islands

16 mei we brengen de dag door op Roatan Island, Honduras

17 mei we gaan aan land in Belize

18 mei onze laatste excursiedag in Costa Maya, Mexico

19 mei we gaan ons een dagje vermaken op Carnival Valor

20 mei we arriveren weer in de haven van Miami, deel 1 van de reis zit erop

21 en 22 mei 2 overnachtingen in Miami (Hotel Marseilles) en rijden van hieruit Florida rond in de huurauto                                                  

23 mei we verblijven 2 nachten in Key West (Hotel Double Tree Grand Key Resort)

24 mei we slapen één nacht in Naples (Hotel Trianon Old Naples) voor een bezoek aan Everglades National Park

25 mei de volgende tussenstop is Sarasota, waar we logeren in Hotel Helmsley Sandcastle

26 mei we verblijven in Clearwater Beach in Hotel Hilton Clearwater Beach

27-31 mei we beeïndigen onze huwelijksreis met 4 nachten Orlando (Hotel International Plaza) en bezoeken daar Disney World, Universal Studio's en Kennedy Space Center
                                       
1 juni vanaf Orlando vliegen we naar Schiphol, waar we 1 juni aankomen

Op onze Bruiloftsite vind je een aantal plaatjes, het lukt me nu niet om die ook hier in te krijgen.

Ireen:
Een heuze cuise! Wat gaaf! Ik kan mij voorstellen dat je hier helemaal zin in hebt. Leuk om iets te zoeken. Veel plezier met de voorpret.

mei 2007:
Hoi Annemieke,

Ik heb zelf hier nog nooit op het forum gereageerd, maar zag je berichtje en kon het niet laten :)

Ook wij zijn afgelopen oktober een cruise wezen maken met Carnival vanuit Miami. Helemaal super natuurlijk. Wij zijn naar Mexico, de kaaimaneilanden en Jamaica geweest, waarvan Jamaica favoriet was!

Natuurlijk veel Amerikanen aan boord, wat betekent dat je de hele tijd tussen de overdreven, enthousiaste mensen zit. Ken je ze 5 minuten willen ze al een 'hug' hahha. De beste remedie is om daar de humor maar van in te zien. De hutten worden 2 keer per dag bijgehouden en ziet er supernetjes uit.

Ik zie dat jij ook naar Grand Cayman gaat, supermooi eiland met de witste stranden die je ooit hebt gezien :). Vergeet je snorkelspullen niet mee te nemen, want onder water is het nog mooier dan boven water!

Ik wil je advies geven om niet alleen excursies vanaf de boot te boeken. Deze zijn vaak erg prijzig en wij vonden dat je dan nog niet echt de cultuur van de landen waar je was mee kon krijgen (zover dat kan natuurlijk in 1 dag :) ) Wij zijn zelfstandig de eilanden opgegaan en dat beviel veel beter

Veel plezier en mocht je nog iets willen weten over de cruise oid, laat maar weten


Groetjes

Anke:
Wauw Annemieke!!!
Dat ziet er goed uit... echt een geweldige reis moet dit worden!
Geniet ook van deze voorpret.

Gwen:
Ziet er goed uit zeg.
Heel veel plezier alvast!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie