collapse

Auteur Topic: Wij Zijn Getrouwd!  (gelezen 4631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Miepje85

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Gepost op: 12 juni 2010, 21:50:29 »
En dat was het dan al weer, the day after inmiddels. Koffers zijn gepakt voor onze huwelijksreis naar Aruba, vandaag zijn we nog vreselijk aan het nagenieten van de fantastische dag gisteren, heerlijk!

Na een megaslechte nacht (met dank aan manlief die de hele nacht aan het spoken was  :wink:) ging om half 7 de wekker. Lekker even tot 7 uur blijven liggen en toen er toch echt uit!
Tot half 9 hebben we wat aangerommeld, douchen, broodjes smeren en toen was de kapper/visagist er al! Gelijk actie natuurlijk, krulset opwarmen en vast beginnen met de make-up.
Niet veel later vertrok Dennis naar zijn vader, waar hij zich zou omkleden.
Tegen half 10 waren mijn moeder, broertje en zusje er en tegen 10 uur de fotograaf ook. Druk, dat wel maar ik vond het wel lekker, hoefde ik even niet aan mijn eventuele zenuwen te denken haha!
Pas om tien over half 11 was ik helemaal klaar met mijn kapsel en make-up, uiteindelijk was het toch nog weer anders geworden  :blink:. Snel met m'n moeder en zusje naar boven gerend en daar de jurk aan getrokken. Beetje stress voor mij want om 11 uur zou Dennis me al ophalen en het ging me natuurlijk weer niet snel genoeg  :laugh:

En opeens was het bijna 11 uur. Het geluid van een Audi A8 klonk door de straat, iedereen snelde naar buiten en daar stond ik dan alleen in de woonkamer. Klaar voor het 'deur-moment'. Ttttrrring... whiiiiiii haha!
Wat zag ie er geweldig uit!! Voor zijn werk loopt hij elke dag in pak maar dit was toch wel anders hoor, en ooh wat stralen! Hij vond mij prachtig, kreeg van die glazige oogjes... Volgensmij kwam dat omdat ie bijna moest huilen maar dat geeft ie niet toe, hij zei dat het kwam omdat hij zo trots op me was :laugh:

We hebben vreselijk geluk gehad met het weer, we weten allemaal dat er niet veel bijzonders werd voorspeld maar het is droog gebleven, geweldig! Bewolkt, dat wel maar voor een fotograaf schijnt dat ideaal te zijn dus helemaal goed!
Op naar de fotolocatie dus! Eenmaal daar aan gekomen was ik al gauw helemaal klaar met mijn schoenen. Hoewel ik ze had ingelopen begonnen ze toch te irriteren en zakte ik steeds weg in het drassige gras. Al gauw waren heel m'n schoenen vies en groenig dus maar snel m'n slippers aangetrokken, wat een genot hahaha!
We hebben er bijna 2 uur rondgelopen dus er zijn ongetwijfeld superfoto's gemaakt. Mijn broertje liep constant achter de fotograaf aan met een camera en zodoende heeft hij ook wat leuke plaatjes kunnen schieten.

Om half 2 vertrokken we richting de locatie want om half 3 zouden we trouwen! Eenmaal daar aangekomen werden we in een kamertje gezet en toen kreeg ik het te pakken... zenuwachtig opeens!! :ph34r: Kwam gewoon omdat we moesten wachten en dan heb je de tijd om na te denken, tsja dan gaat het mis he, whoooe!
De babs kwam nog even een praatje doen, ondanks de stevige wind kon het buiten trouwen gelukkig door gaan  :applaus: en het was bijna zover *gierende zenuwen*
En toen kwam het moment... via een stiekeme binnendoor weg door de locatie, zodat niemand ons kon zien, liepen we naar het beginpunt en hoorden we de muziek starten (Favourite Adventure van K's Choice). Ik was zó nerveus, ik begon haast te rennen. Dennis siste naar me dat ik rúúúústig moest doen  :nut: Oke, pff én rust!
De mensen zagen ons aan komen, stonden op en begonnen allemaal te klappen... voor mij bijna genoeg om een traantje weg te pinken, maar heb 'm weg kunnen slikken!
En toen begon het... we hadden een leuke babs die er echt iets leuks van had gemaakt. Niet te zoetsappig (niks voor ons) maar met een lach en een kleine traan, dat laatste vanwege het feit dat Dennis zijn moeder er niet bij kon zijn (zij is 13 jaar geleden overleden).
Ik heb alles erg bewust meegekregen, we hebben het laten filmen maar toen we dit vanmiddag terug keken kon ik ieder woord nog herinneren, gelukkig maar! Na het leuke praatje was het dan zover, het JA-moment. We mochten in de koepel komen staan, en iedereen kent het dan wel he: hand vast houden, JA zeggen en ringen omschuiven. En dit alles zonder blunders, yeehaaa  :laugh:
Ik had bij het tekenen nog wel even ruzie met de stoel, mijn jurk was behoorlijk groot en elke keer als ik me omdraaide om te gaan zitten schoof de stoel weer weg, moet er grappig uit hebben gezien  :tongue:
Na het officiele gedeelte werd Proosten van Guus Meeuwis gedraait en hebben we een champagneberg ingeschonken en geproost met het hele gezelschap. Of wij nog eventjes een speech wilden houden. Ehh  :ph34r: Helemaal niks voorbereid natuurlijk en al wíst ik het, dan zat ik er nog niet op te wachten. Uiteindelijk hebben we het kort maar krachtig gehouden: "PROOST!"  :biggrin:

Vanaf toen ging het snel! We maakten de familiefoto's (schitterend in het park) en voor ik het wist zaten we aan het diner (heerlijke tapas gegeten). Na het diner hebben we buiten de bruidsijstaart aangesneden, wat een prachttaart, en zo snel als iik het schrijf, zo snel was het ook 8 uur en druppelden de eerste avondgasten binnen.
Om 9 uur heeft de band ons openingsnummer gezonden, You Are The Dream van Ilse de Lange, en hebben we onze openingsdans gedaan. We hoorden van veel mensen dat het een kippenvelmomentje was, erg romantisch. Helemaal goed dus  :wink:
Na de openingsdans begon het feest pas écht en hebben de voetjes niet meer stil gezeten. Het was zó goed, dat ik zelfs een flinke blaar heb gedanst op mijn slippers, waar ik normaal zo ongeveer in woon  :biggrin:
De hele avond was fantastisch, we hadden het ons niet beter kunnen wensen!! Iedereen had lol, de sfeer was geweldig, we dansten, deden gek... werden op de stoel omhoog getilt ('ze leven hoog ze leven hoog' helluuuup!) en zo werden er nog meer nummers speciaal voor ons gezongen. Aan aandacht geen gebrek zeg maar  :laugh:
Het één na laaste nummer was You Never Walk Alone, hoe kan het ook anders! Gaaf moment zeg, wat heb ik genóten! Iedereen kwam om ons heen staan, kaarsen werden van tafel getrokken en iedereen deed mee, te gek gewoon!
Op veler verzoek deed de band nog een allerallerallerlaatste nummer en toen was het voorbij, zo snel! Ik heb echt genoten, elk moment bewust meegemaakt en nóg is de dag voorbij gevlogen!

We hebben nog wat gedronken met onze naasten en zijn uiteindelijk rond half 2 naar huis gegaan. Daar heb ik heel snel mijn jurk uitgetrokken, vergeef me dames maar was ik dat ding ZAT! Wat warm zeg, ik had gewoon mijn eigen Turks stoombad onder de jurk hahaha!

Hoewel er een paar kleine dingetjes waren, boeket was niet je van het, er vielen allemaal bloempjes uit, mijn jurk bleef maar zakken, toch afgevallen?, waardoor ik soms echt heel onzeker werd van mijn rugvet (hij bleef namelijk niet goed op mijn taille zitten) en ik vond dat ik belachelijke boobies had, echt van die Madonna punten... maar ach, op foto's van de voorkant zie je er niks van :wink:, maar al die dingetjes vallen in het niet als ik me bedenk wat voor superdag we hebben gehad. Ik heb gestrááld, iedereen zei het en zo voelde ik me ook...
En volgensmij zit ik nu weer keihard te stralen  :biggrin:Nog een paar fotootjes:

Kaartje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 424
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 12 juni 2010, 21:55:17 »
Het klinkt helemaal geweldig! En mooie foto's! Veel plezier in Aruba!

Silvia87

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 12 juni 2010, 22:05:29 »
Wat een ontzettend leuk verhaal en leuke foto's!


Ohh wat krijg ik nu zin in mijn eigen bruiloft zeg! haha!

Geniet van de wittebroodsweken en de heerlijke vakantie in aruba!

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2010, 22:07:05 »
wat een leuk verslag!! haha wel gelachen om je birkenstockies onder de jurk :wink:

Mooie foto's!! Mooie jurk! Mooi bruidspaar ;-)

Klinkt als een superdag!

Gefeliciteerd!

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 12 juni 2010, 22:13:22 »
Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!!
prachtige foto's! :biggrin:

jassou

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 12 juni 2010, 22:26:05 »
leuke slippers! moest ook wel beetje lachen om de zin: ik was die jurk ZAT :laugh:
maar klink als een hele gave dag, gefeliciteerd!

Joyfullady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1146
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 13 juni 2010, 00:11:06 »
nog gefeliciteerd!! Leuk verslag, en leuke foto's!
Jullie zien er prachtig uit, ook met je slippers
Veel plezier op jullie huwelijksreis!!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 13 juni 2010, 10:10:36 »
Wat een prachtige dag.
Je slippers staan eigenlijk heel gaaf onder je jurk :biggrin:
Heel veel plezier in Aruba

Marry24

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2010, 10:20:57 »
Leuke foto's :biggrin: Gaaf zeg zo buiten trouwen:D gefeliciteerd!

vitani

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 13 juni 2010, 10:44:17 »
Gefeliciteerd en geniet lekker van je vakantie op Aruba. En de foto's zijn erg mooi geworden

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2010, 10:53:59 »
Gefeliciteerd. Geniet van jullie honeymoon en elkaar. Veel plezier.

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 13 juni 2010, 11:03:39 »
Gefeliciteerd, jullie zagen er prachtig uit! Veel plezier op de huwelijksreis!

Lismans

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 13 juni 2010, 11:03:55 »
Klinkt echt als een superdag! En idd, wat een geluk met het weer  :biggrin:
Je ziet er echt fantastisch uit in die jurk, waarschijnlijk je eigen gevoel dat niet helemaal lekker zat :-)

Fijne huwelijksreis!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 13 juni 2010, 11:42:46 »
Gefeliciteerd! Heerlijk om te lezen, zo'n uitgebreid verslag met een hoop foto's erbij :biggrin:

m-a-n-d-y

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 13 juni 2010, 12:13:57 »
mooie foto's hoor. En leuk verslag.
Gefeliciteerd!!

Jolanda

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2010, 13:25:12 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er super uit! Ook ik zag niks raars aan je jurk!  :wink:
Geniet van jullie huwelijksreis op Aruba!

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 13 juni 2010, 18:13:43 »
Gefeliciteerd! Geniet van jullie huwelijksreid :)

Kippie

  • Gast
Wij Zijn Getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 16 juni 2010, 06:57:51 »
Geefeliciteerd! Leuk verslag en prachtige foto's! Jullie zijn echt een stralend stel! :)
Grappig die foto waar je je slippers ziet... :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards