collapse

Auteur Topic: Yes Getrouwd !  (gelezen 4772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Yes Getrouwd !
« Gepost op: 9 juni 2012, 23:07:54 »
Hallo Allemaal,
Ook wij zijn 6 juni getrouwd!
De dag begon voor ons lekker rustig aan 7 uur op staan omtbijtje kids wakker maken, en de hond uitlaten. De dag er voor zij we bij jet graf van mijn moeder langs gegaan en hebben daar 3 Grote kaarsen aan gestoken en een enorme bos bloemen neer gezet, zodat ze er voor mijn gevoel bij zou zijn.
6 juni om kwart over 8 hebben we het zelfde gedaan bij het graf van Koos zijn vader. En toen we thuis kwamen regende het enorm. Om kwart voor 9 was de kapster er keurig op tijd.
Zij is begonnen mt mijn haren en make-up en toen ze daar mee klaar was mocht mijn dochter voor de haren en make-up.
Mijn zoon en Koos zijn in de tussen tijd vertrokken naar de moeder van Koos om zich daarom tekleden. Intussen waren de fotograven er ook. Goede vriemnden van Koos die geweldige foto's kunnen maken, zij heeft de foto bij ons gemaakt en hij bij de mannen leuk verdeeld dus.
Om half twaalf zou de familie er zijn in de tussentijds kwamen koos en zoon ook weer richting huis.
Mijn zus heeft mij in mijn jurk geholpen, en rond 12 uur zou ik naar beneden komen, maar door de enorme regenval, moest ik wachten tot het droog was. Maar toen mocht ik echt naar beneden, tjonge wat was dat spannend zeg! Eenmaal beneden was Koos sprakeloos hij vond mij er mooi, zijn pak stond hem geweldig en alles paste ook perfect bij elkaar.
Daarna was het rustig samen zijn, er de familie en iedereen had even tijd voor een broodje te eten even voor  2 uur kwamen de koetsten voor rijden het paste precies op het plein waar wij wonen, het plein liep uit we hadden veel bekijks. Ook voor de familie hadden een koets geregeld en die vondem het super gaaf.
Op weg naar het stadhuis kwam de zon tevoorschijn we vertrokken met dichte koets. Heel veel bekijks op het grote plein bij de markt, veel toeristen bij staan kijken en zijn heel veel foto gemaakt door mensen.
Aan gekomen bij het stadhuis stonden er veel familie vrienden collegas en bekende zo gaaf!en gelukkig ook mijn vader!  Tot de ochtend was het niet duidelijk of hij er bij zou zijn ivm zijn ziekte, maar gelukkig hij was er ik wist jet s ochtends al we maar toch....
De huwelijksvoltrekking  was heel mooi, zowel Koos zijn vader als mijn moeder werden genoemd door de ambtenaar en dat ze er toch bij horen, heel mooi en liefdevol maar zonder al teveel er in te blijven hangen.
De ambtenaar had heel goed geluisterd naar onze verhalen, en had hier een leuk verhaal om heem geschreven, de kids mochten beide de ringen geven, en ze mochten ook nog een persoonlijke boodschap in jet trouwboekje schrijven Heel leuk dus.
Bij het verlaten van het stadhuis stond iedereen met bellenblaas Bellen te blazen. En ja wel het weer was zo op geknapt dat we vertrokken met open koets van de markt af helemaal geweldig! Toen op weg naar onze feestloactie midden in er delfsehout, maar voor at we naar knus gingen zijn wij nog even door gereden voor foto temaken en met zon wat wil je nog meer........
Toen we aankwamen werden we vorstelijk onthaalt incl bruiloftmars en familie zelfs mijn vader was er nog even helemaal geweldig!
We hebben heerlijk gegeten en s middags nog foto gemaakt etc.en s avonds tijd voor jet feest. Leuke dj die zelf ook zong, en aan het eind van de avond zijn op echt in het huwelijksbootje gestapt uit gezwaaid door de gasten, Koos moest roeien en wat hebben gelachen op het water om half 1 s nachts.
Er stond een taxi klaar en die heeft ons later naar huis gebracht.
Het was een dag die voorbij is gevlogen, maar zeker ook met af en toe traan en gelukkig ook met een flinke lach.
We zouden het zo over willen doen......
Natuurlijk ook de foto's die staan erbij.

Ook stonden er veel famli

deniesje

  • Gast
Yes Getrouwd !
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2012, 23:10:01 »
Van harte gefeliciteerd! Wat emotioneel dat jullie nog naar de graven zijn geweest, wel erg mooi!
Geweldig, dat huwelijksbootje haha!
Jullie zien er prachtig uit, geniet nog lekker lang na!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2012, 23:42:02 »
Gefeliciteerd! Mooi dat je vader er toch nog bij was en dat het weer beter werd. Jullie zagen er met z'n vieren prachtig uit!

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Yes Getrouwd !
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2012, 23:42:56 »
Deniesje: ja dat wilde allebei heel erg graag tenslotte horen ze er wel bij ondanks dat ze er niet meer zijn. Mijn moeder is afgelopen december overleden dat was heel erg kort geleden, maar ze wist er wel van! En de volgende dag heb ik mijn bruidsboeket bij mijn moeder gebracht en deze staat met jet andere boeket en de kaarsen, en een klein fotootje van ons erbij nu bij het graf.

Ninus ; wij zijn in Delft getrouwd en hebben vanaf de middag 2 uur droog weer gehad tot ver in de avond alleen rond een uur of 11 uur avond ging het regenen en rond 12 uur werd het droog dus helemaal goed om met het huwelijksbootje tevertrekken!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2012, 00:14:46 »
Gefeliciteerd er staan mooie foto's bij. En zo te lezen hebben jullie precies het zelfde weer gehad als wij. Veel geluk

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2012, 09:51:24 »
Prachtig!!! Mooi verhaal en nog mooier bruidspaar ;-)! Geniet lekker na!

misseagle

  • Gast
Yes Getrouwd !
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2012, 09:55:55 »
Gefeliciteerd.. klinkt als een mooie dag!

Veer

  • Gast
Yes Getrouwd !
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2012, 12:03:09 »
Gefeliciteerd wat een mooie dag en prachtige foto's

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #8 Gepost op: 10 juni 2012, 12:33:13 »
Gefeliciteerd! Klinkt als een prachtige dag!

En het is wat, denk je in juni te trouwen voor het mooie weer, krijg je dit :\. Gelukkig mocht het de pret niet drukken!
EN een leuk idee van het huwelijksbootje! :laugh:

Anneli

  • Gast
Yes Getrouwd !
« Reactie #9 Gepost op: 10 juni 2012, 14:25:10 »
Gefeliciteerd! Wat een mooie foto's en fijn verhaal! Geniet van de herinneringen! :biggrin:

twijfeltje

  • Gast
Yes Getrouwd !
« Reactie #10 Gepost op: 10 juni 2012, 19:08:55 »
Van harte gefeliciteerd Shuhi!

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #11 Gepost op: 11 juni 2012, 11:26:12 »
Shuhi gefeliciteerd met jullie huwelijk! Veel geluk samen!
Jullie waren allemaal echt prachtig in de kleren!
Fijn dat jullie terugkijken op een geweldige dag!

Wat sprookjesachtig: een koets en een "huwelijksbootje!"
Origineel hoor!

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Yes Getrouwd !
« Reactie #12 Gepost op: 11 juni 2012, 11:31:52 »
Hallo allemaal,
Het was één echt geweldige dag! En kijken met veel plezier er op terug.
Het huwelijksbootje is echt het idee van Knus, de locatie waar we waren
Echt helemaal geweldig. Hier heb ik nog geen fotos van maar als ik het heb dan zet
Ik ze er op.
Bedankt voor jullie lieve reactie s

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #13 Gepost op: 13 juni 2012, 00:10:06 »
Van harte gefeliciteerd! Wat zagen jullie er mooi uit

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Yes Getrouwd !
« Reactie #14 Gepost op: 21 juni 2012, 12:28:10 »
Nog van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat je vader er toch nog bij kon zijn. Klinkt als een mooie, soms emotionele dag.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards