collapse

Auteur Topic: 2011!  (gelezen 92354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mylene

  • Gast
2011!
« Reactie #125 Gepost op: 26 mei 2010, 13:24:04 »
Drukke datum, 24-06-11  :tongue:

Yep, wij ook! is gewoon de mooiste datum;) hihi
We hebben de feestlocatie al vastgelegd, en de locatie waar we gaan lunchen. Ook de ondertrouw is geregeld.
Volgende week afspraak met monetmine.nl (fotograaf) en we wachten nog op reactie van de auto die we graag willen.
Ook hebben we de dvd-zuil al gereserveerd...
ahhh, het is nog zover weg, maar onze voorkeur voor fotograaf had heel juni al bijna vol staan. Het is zo moeilijk in te schatten hoever van tevoren je alles moet gaan regelen...

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #126 Gepost op: 26 mei 2010, 13:40:14 »
Ja is ook zo hoor! Onze fotograaf en feestlocatie hadden ook al meerdere boekingen in die periode!

vitani

  • Gast
2011!
« Reactie #127 Gepost op: 26 mei 2010, 18:46:05 »
Hoi allemaal

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijken.

Zelf word ik ook een 2011 bruid en om precies te zijn 1 april 2011 en 2 september 2010 gaan we in ondertrouw.
Succes allemaal met de voorbereidingen.

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #128 Gepost op: 27 mei 2010, 20:44:16 »
Wij hebben van de week ondertrouw geregeld. Dit is op 16 juli. Heb er al helemaal zin in en om het te vieren gaan we de nacht ervoor of diezelfde nacht lekker in een hotel overnachten:D.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #129 Gepost op: 1 juni 2010, 09:02:29 »
Ja wij gaan ook in 2011 trouwen!!!
Ik kan echt niet wachten :)

Ik dacht dat ik erg vroeg was met dingen te regelen maar hier zie ik mensen die in 2009 al bezig waren!!!

Wij trouwen op 9-9-2011

Heb ook al best veel geregeld..

wet (park meerssen) (gereserveerd)
de kerk en de versiering ervan (gereserveerd)
Zangeres voor in de kerk (collega v mijn moeder tja die werkt bij andre rieu hahaha)
trouwauto (oldtimer van mijn ouders)
mijn jurk is al gekocht (en hij is zooooooo mooi!!!)
Pak van mijn vriend (betalen mijn schoonouders joehoeee moeten we wel nog halen maar pas volgend jaar)
Heb ringen gevonden maar die moet ik na gaan laten maken.
bloemen al gepland (nog niet uitgezocht)
bedankjes al uitgezocht (moet ik wel nog halen)
bruidsmeisje gevraagd (mijn petekindje)
getuigen gevraagd
ceremoniemeester geregeld
make up en nagels geregeld (schoonzusje)
Draaiboek hangt al half in elkaar

Locatie voor de zaal gevonden daar hebben we donderdag een offertebespreking dat vind ik wel heel spannend!!

Nou nog op zoek naar een goede fotograaf en dan ga ik het wat rustiger aan doen en flink sparen!!!

Wat is die voorbereiding leuk zeg!!!
Alles verloopt heel soepel en mijn vriend en ik vinden echt dezelfde dingen leuk dus dat scheelt enorm in discussies.
Thank god :biggrin:


Heel veel plezier met de voorbereidingen allemaal!!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #130 Gepost op: 1 juni 2010, 09:17:45 »
Zo te horen ben ik niet de enige die erg vroeg is haha! Het is ook gewoon zo leuk! Join the club! :wink:

vitani

  • Gast
2011!
« Reactie #131 Gepost op: 1 juni 2010, 09:29:51 »
Ik ben ook erg blij om te horen dat ik niet de enige ben die zo vroeg begonnen is.
Heb nu een lijst gemaakt met wanneer we alles verder gaan regelen.
We krijgen het de komende maanden nog druk genoeg met alle verjaardagen. (iedereen is hier bijna tegelijk jarig geloof ik) dus in de laatste 4 maanden van dit jaar komen we aan weinig dingen toe.

Het eerst volgende op de agenda is 4 sept met me (schoon)zus en getuige op jurken jacht. Zat erover te denken om dat met me moeder en schoonmoeder te gaan doen maar me schoonmoeder haat winkelen. Dus dan maar een andere optie.

Heb echt al helemaal in me hoofd zitten met hoe en wat ik het graag zou willen. Me vriend word soms helemaal gek van me als ik iets met hem wil/moet overleggen omdat hij en bijna iedereen in me omgeving zo iets heeft van het duurt nog bijna een jaar!!
Ik heb zo iets van het duurt nog maar 10 maanden waarvan ik er 4 te druk bezig ben met verjaardagen.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #132 Gepost op: 1 juni 2010, 09:42:49 »
Ja hier het zelfde, wij hopen nog ene huisje te vinden dit najaar ongeveer, en dan hebben we geen tijd meer om dingen te regelen!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #133 Gepost op: 1 juni 2010, 10:03:02 »
nou ik dacht eigenlijk ook van goh das nog zo ver weg!!
Toen onverwacht mijn jurk al gevonden en daardoor eigenlijk maar begonnen met plannen
Tja en dan hoor je dat je feestlocatie zelfs voor 2012 al voor de helft vol zit de wet al 2 andere weekenden geboekt was in onze maand en ga maar door.
Dan denk ik beter op tijd dan dat je dalijk je droomlocatie vindt en hij is al gereserveerd!!

Ook is het toch zo dat als je ermee bezig bent je meer gefocused bent om te sparen en om de tijd te nemen om te zoeken naar dat wat je echt wilt en voor een redelijke prijs. En laten we eerlijk zijn het is gewoon TE leuk om er lekker lang mee bezig te zijn :biggrin:

Juli en augustus is voor mij vakantie en dan ga ik ook niks regelen voor de bruiloft.
December is kerstmaand en dan heb je ook alweer andere zaken waar je mee bezig bent en zo is er altijd wel wat!

Dus laten we er lekker de tijd voor nemen en er eens goed van genieten!!
(doe ik iig lekker wel :biggrin:)
leuk dat er al zoveel 2011 bruiden zijn!!!

wat ik wel bij me zelf merk...aan de ene kant kunnen de voorbereidingen me niet snel genoeg voorbij gaan, wil alles al hebben, doen en weten :-) zou soms t liefst als uitnodigingen, menukaarten etc bestellen, bellenblaasjes kopen en dat soort dingetjes....maar heb nog ruim 10 maanden

Aan de ander kant.... we hebben een aantal dingen al vast liggen en dan lees ik weer iets en denk ik ooowhhh dat is ook leuk!! Als het nog niet vastlag zou ik tot in de eeuwigheid gaan zitten twijfelen ;-) vind dit alles zo spannend en leuk!!!

Soms baal ik ook dat ik mijn jurk al heb gevonden, wil nog een keer passen en nog een keer en nog een keer en nog een keer...*zucht*


Ik heb dat net zo!!!
Ik wil alles al lekker plannen en regelen :)
Als je weet wat je wilt hoef je ook niet overal een half jaar over na te denken.
Dat is bij mij iig zo. Mijn jurk is de derde die ik aandeed.
Heb nog even iets anders aan gehad en toen ben ik er ook meteen mee gestopt!
Dat was em huppekee klaar ermee. Als je dan nog hele andere collecties gaat bekijken ga je misschien twijfelen...

Ik vind het wel echt een voordeel om veel nou al te kopen! Dat heb je dan alweer gehad. Das gevoelsmatig anders dan dat je naar zo'n erorm bedrag toe moet sparen.
Soms heb ik het gevoel dat het niet te doen is... Terwijl ik zo in 1 maand hup mijn jurk kon kopen van mijn gewone loon. Dan kan ik ook wel 1000 euro sparen per maand (das ook de planning) maar dan komt er weer wat tussen en dan pin je weer even van die rekening. Nou heb ik zoiets van ringen 1200 hup betalen geld weg en voor de bruiloft dan kan ik niet meer ergens anders aan uitgeven!! haha

En je kunt nou ook al heel veel regelen dan heb je straks alle tijd voor alle kleine frutsels en zo.
En kun je de laatste week (das mijn planning) op de bank gaan liggen met je champagne (voorproeven he!!) en dan lekker van die romantisch filmpjes kijken :)
runaway bride en zo hahaha.
Ik zie het al helemaal voor me (maja ik spoor ook niet helemaal....)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #134 Gepost op: 1 juni 2010, 10:30:10 »
@ Veroo: haha het alsof ik een stukje over mezelf zit te lezen als ik jouw post zo lees!  :laugh:

Mijn jurk was ook de derde jurk die ik had gepast, en ik liep er tegenaan, geheel ongepland!

Ik heb ook het gevoel dat ik het liefst alles al regel, ik moet mezelf echt inhouden hoor!

En inderdaad, als je nu verspreid al wat aankopen doet, hoeft het niet gelijk van je spaarrekening af, dat merk ik ook.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #135 Gepost op: 1 juni 2010, 10:50:03 »
hihi grappig he!
Ik ben zo enthousiast dat zelfs mijn vriend er gek van wordt en hij kan er zelf ook wel wat van!!
Ik denk dat hij weer relaxed is als de locatie geregeld is. We hebben er 1 op het oog en hebben donderdag een afspraak om de offerte door te nemen...
Spannend!!!

heb jij ook al zo veel gepland dan?
Ik heb de grote dingen wel vast staan en wil  nou de ringen gaan halen ik heb ze gevonden en vind ze geweldig!!
Mijn vriend vond ze ook super dus dan is weer een grote kostenpost afgehandeld :) Wel weer een fijn gevoel!

Voor de rest heb ik meer overal geinformeerd of het mogelijk is wat ik wil en wat dat dan kost. Dan heb ik een kostenplanning die ook echt ergens op gebaseerd is want de prijzen lopen nogal flink uiteen met veel zaken..

Ik kieperde mooi achterover toen ik bijv hoorde wat gegraveerde champagneglazen kosten!! Ik dacht ik bestel die even via internet nou niet dus...
Ik denk dat ik maar bij de xenos of zo ga kijken en dat ik ze dan zelf ergens anders laat graveren.
makkelijk 30 euro voor 2 glazen (en ik moet er 30!!) vind ik echt belachelijk hoor...

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #136 Gepost op: 1 juni 2010, 11:02:36 »
@ veroo:

Ja wij hebben al behoorlijk veel geregeld:

Jurk, schoenen, lingerie en sieraden
Gemeente (datum, locatie moet nog geregeld worden)
Feestlocatie, feest en diner
Fotograaf
Getuigen
Ceremoniemeester
Ringen zijn uitgezocht
Dj is geregeld

We proberen nu te regelen dat we voor wet in de nieuwe achtertuin van mijn ouders mogen trouwen. Als dat rond, komen er weer een heleboel nieuwe zaken bij om te regelen!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #137 Gepost op: 1 juni 2010, 11:15:19 »
das idd al behoorlijk ja.
Ik had hier net ergens gezet volgens mij wat wij al allemaal hadden
Ook behoorlijk veel.

Ja klopt van die tuin!!
Jij was die van het hofje he? Had ik ook nog op geantwoord :)

Hoe vind je de ringen die wij hebben uitgezocht? Ligt nog niet vast maar ik vind ze wel super!!



heb je toevallig een foto van jouw ringen?
Of wil je die liever nog niet laten zien?

Groetjes!!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #138 Gepost op: 1 juni 2010, 11:18:31 »
@ Veroo: Wow, wat een bijzondere ringen zeg! Erg mooi met die steentjes in het midden! Lekker niet standaard! Combinatie mat-glad vind ik altijd erg mooi!

Dit zijn onze ringen. Ze zijn gemaakt van witgoud en palladium. En ik ben er helemaal weg van!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #139 Gepost op: 1 juni 2010, 11:39:40 »
ja ik ben niet zo van de standaard...
Ik vind de kruisvorm van de steentjes erg mooi.

Maar wow die van jullie vind ik ook echt suuuupper mooi!!!
Heb je ze zelf laten maken of zijn ze uit een collectie?

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #140 Gepost op: 1 juni 2010, 12:01:15 »
Ze zijn van het merk Aurodesign. Als je ze in het echt ziet is de kleur zoooo mooi!

Het bijzondere: Het gelige is juist het witgoud! Het is namelijk puur natuurlijk, zonder extra wit gemaakt te zijn.

Het grijzige is palladium, een oersterk edelmetaal.

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #141 Gepost op: 1 juni 2010, 12:20:49 »
mooi hoor...

Ik ben van het goud :)
Wel heel subtiel hoor! Maar ik heb van mijn vader een gouden ring gekregen en van Lorenzo toen hij me vroeg dus deze moet ook goud.
Het kan wel zijn dat we een combinatie doen.
Maar vind deze ringen eigenlijk helemaal het einde dus we zullen zien :)

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #142 Gepost op: 1 juni 2010, 12:24:03 »
Ik zou zeggen, gewoon doen dan :wink:

MMM

  • Gast
2011!
« Reactie #143 Gepost op: 1 juni 2010, 16:32:24 »
Hoi allemaal,

Nog een bruidje voor 2011! Wij trouwen 1-11-2011 op Mauritius! :cool:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #144 Gepost op: 1 juni 2010, 16:40:30 »
Zohoo! *jaloers!*

Welkom! En gefeliciteerd!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #145 Gepost op: 3 juni 2010, 11:00:25 »
gefeliciteerd!
Op Mauritius?? Toe maar!

Hoe gaan jullie dat aanpakken?

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #146 Gepost op: 5 juni 2010, 22:29:41 »
Jippie....

Ik heb gister mn jurk gevonden. Ben helemaal blij!!! :wub:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #147 Gepost op: 8 juni 2010, 10:39:56 »
oww wat goed!!
Geen foto toevallig?

Wij hebben donderdag een afspraak bij de feestzaal.
We gaan de offerte doornemen en de details bespreken. Als het goed gaat dan reserveren we meteen.
(we hadden al een indicatie gekregen en zijn gaan kijken dus we willen het gewoon heel graag tenzij er nou in 1 keer iets raars naar boven komt. We gaan er niet van uit maar je weet maar nooit!)


Nou heb ik vorige week de fotograaf gemailt.
Ik kreeg maar niks terug heb ik gistermiddag gebelt. Zegt ie ik heb mijn agenda niet bij maar ik bel je vanavond.
Heeft ie niet gebeld... Ik wil hem nog niet afschrijven, maar erg betrouwbaar vind ik hem niet overkomen eerlijk gezegd...

Groetjes Veronique.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
2011!
« Reactie #148 Gepost op: 8 juni 2010, 10:42:05 »
@ verooo: Nee zou ik ook niet fijn vinden hoor, als je fotograaf zo laks is!

Amanda13052011

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 585
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.paltol.nl
2011!
« Reactie #149 Gepost op: 8 juni 2010, 10:58:55 »
Tuurlijk heb ik foto. Ik ga donderdag nog een keer met mijn ouders kijken :).

Het is inderdaad niet echt netjes om niet te reageren.
« Laatst bewerkt op: 8 juni 2010, 11:00:02 door Amanda13052011 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards