collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)  (gelezen 112010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #50 Gepost op: 16 januari 2011, 17:56:06 »
Wij trouwen en feesten bij de Viersprong in 's Gravenzande. Ook wij waren op slag verliefd toen we daar binnen kwamenen. Ales kan en niets is te gek. Verder vonden wij de mensen gewoon lekker normaal en denken ze mee.
Wij zijn ontzettend blij met onze keuze.

@ Risje, wanneer trouwen jullie?
25 augustus! en jullie? Wij kwamen bij de Viersprong zonder afspraak, en dat was helemaal geen probleem, kregen meteen een rondleiding en we waren meteen verkocht :biggrin: We willen in de aankomende maanden een keertje gaan proefeten, en ook dat was geen probleem :-)
Welke zaal hebben jullie gekozen?

kimmie_okt2011

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #51 Gepost op: 16 januari 2011, 18:56:30 »
@ Lgg Kan je alvast wat meer info verstrekken over deze zaal. In een andere post zag ik dat je daar je verlovingsfeest heb gehouden?

Wat zijn de kosten?
Waar in Rotterdam?
Zijn er stoelen en tafels?

KarinB

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #52 Gepost op: 16 januari 2011, 19:01:26 »
Wij op 22 juli 2011 ;-) En wij doen alles daar, de trouwceremonie is in de tuin, dan aperitief en eten op het (overdekte) terras en 's avonds het feest in de feestzaal, serre en terras.

En jullie?

Igg

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #53 Gepost op: 16 januari 2011, 22:40:09 »
@ Lgg Kan je alvast wat meer info verstrekken over deze zaal. In een andere post zag ik dat je daar je verlovingsfeest heb gehouden?

Wat zijn de kosten?
Waar in Rotterdam?
Zijn er stoelen en tafels?

Hoi Kim,

We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.

De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)


Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.

Het is in Rotterdam Charlois.

Gr. Igg

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #54 Gepost op: 17 januari 2011, 18:47:55 »
Wij trouwen in Wassenaar, en we gaan in de Viersprong eten met een klein cluppie, en daarna het feest. Wij hebben om te eten de hooiberg, en als het mooi weer is, mogen we ook buiten eten! Het feest is in de serre met tuin. Tussen het eten en het feest mogen we (als de zaal niet bezet is) even naar boven om daar tot rust te komen. Plus dat ik het ook wel heeeel vet vind om mooie foto's te laten maken op die rode banken! :-D Ik heb er echt mega veel zin in!

Sh@ron

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #55 Gepost op: 17 januari 2011, 19:59:27 »
De Viersprong is een mooie locatie! Heb je het feest beneden in de kleine zaal of in de grote?

~M*M~

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #56 Gepost op: 17 januari 2011, 20:10:55 »
Wij geven een borrel en diner op de knip. We hebben hiervoor gekozen omdat t aan t water ligt en we per boot van trouwlocatie naar feestlocatie kunnen.  Dat hele prijzige valt wel mee. Alle hapjes zijn zelf gemaakt daarnaast is t eten gewoon erg goed.
Onze borrel kosten wijken echt niet zoveel af van andere locaties. Daarnaast zijn de hapjes onbeperkt ipv het karige 5 hapjes pp

kimmie_okt2011

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #57 Gepost op: 17 januari 2011, 21:57:51 »
Hoi Kim,

We gaan er ook een suprise feestje geven voor mijn broertjes 25ste verjaardag. Het is ons dus heel goed bevallen.

De kosten hangen een beetje af van hoe laat toe hoe laat je de zaal neemt. Ik zal je de gegevens wel mailen.
Ik kan je iig één ding zeggen het is geen 1500 euro, bij lange na niet! En ik had ook gekeken bij Dynamo destijds maar vond dat ook niks (ouderwets, rare indeling)


Ze hebben een podium, waar een dj/bandje kan staan. Genoeg tafels en stoelen. De inrichting is ook heel mooi, je hoeft bijna niet te versieren. En je mag je eigen cateraar meenemen, daar koken en je eigen drinken meenemen! Dat mag bijna nergens meer. Ik stuur je wel ff een mail met gegevens dan kun je zelf even met ze praten/langsgaan.

Het is in Rotterdam Charlois.

Gr. Igg

Hoi,

Bedankt voor je antwoord!

Toevallig woon ik ook in Rotterdam Charlois.
 Ik heb je gisteren een mailtje gestuurd. Heb je die ontvangen?

Alvast bedankt voor je reactie

Annedelft

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #58 Gepost op: 17 januari 2011, 22:31:01 »
Wat toevallig om hier reacties te lezen over de Brasserij. Wij hebben exact dezelfde ervaring....een onvriendelijke persoon, die niet de moeite neemt om met je mee te denken. Hij was bij ons ook aan het opscheppen over alle avonden dat er al een feest geboekt was (toen hij in de agenda bladerde of onze avond nog vrij was).
Wij gaan nu ons feest in het Rieten Dak geven (Delftse Hout). Vriendelijke eigenaar die heel erg meedenkt, alles kan, overal is over te praten en hij maakte er een mooie prijs van.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #59 Gepost op: 18 januari 2011, 17:33:19 »
Wij geven een borrel en diner op de knip. We hebben hiervoor gekozen omdat t aan t water ligt en we per boot van trouwlocatie naar feestlocatie kunnen.  Dat hele prijzige valt wel mee. Alle hapjes zijn zelf gemaakt daarnaast is t eten gewoon erg goed.
Onze borrel kosten wijken echt niet zoveel af van andere locaties. Daarnaast zijn de hapjes onbeperkt ipv het karige 5 hapjes pp
Wij zijn ook bij de knip geweest, maar dit was veeeeer boven ons budget. We vonden het concept wel heel erg leuk (aan komen varen met een bootje), maar het was echt zoo duur (in onze ogen dan) dat we het niet gedaan hebben. Bovendien hebben wij bij de Viersprong dezelfde mogelijkheden. Bij de Viersprong wordt trouwens niets gezegd over het aantal hapjes per persoon (op de website).

appie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #60 Gepost op: 19 januari 2011, 16:44:21 »
Ook ik kom uit de omgeving Delft/Westland en heb dezelfde ervaring.
Mijn vriend heeft tot twee keer toe naar de BRasserij gebeld, de eerste keer om een offerte aanvraag te doen, daarop kreeg hij het antwoord dat alle prijzen op de site staan en hij het zelf maar uit moest zoeken.
Wa s al niet vriendelijk maar toch nog een tweede keer gebeld om een afspraak te maken om te gaan kijken en kregen weer een onvriendelijk antwoord dat het niet uit kwam.

Daarnaast zijn we ook bij de Viersprong langsgeweest, vooraf hebben we een offerte toegestuurd gekregen.
Tijdens ons bezoek hebben we het hele pand gezien en de tuin en alle opties werden uitgebruid uitgelegd. Deze locatie kwam voor ons op de tweede plaats.
Zeer klantvriendelijke locatie.

Wij zijn ook bij de Altena Hoeve in Delft geweest, leuke locatie die mooi verscolen ligt en toch dicht bij het centrum van Delft. De vrouw die aanwezig was heeft ons zeer vriendelijk geholpen en alle mogelijkheden uitgelegd. Hier is het fijn dat je de locatie voor jezelf hebt.

Ik heb een bruiloft van vrienden gehad in de Lickebaardshoeve in Maasland en ik vond dit een mooie locatie, niet te groot en in een mooie groene omgeving. Ligt aan een rustige weg.

uiteindelijk kiezen wij er toch voor om de receptie, diner en het feest bij mijn ouders thuis te doen. Ze wonen op een boerderij en we gaan daar een tent neerzetten.
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2011, 16:45:43 door appie »

Maewyn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #61 Gepost op: 20 januari 2011, 11:34:01 »
Ja, de Brasserij was het voor ons ook niet. Geen reactie, na een paar weken pas informatie opgestuurd en dan de prijzen... We hebben maar geen afspraak gemaakt, het leek ons de moeite niet waard. Altena Hoeve vonden wij ook leuk en het Rieten Dak ook, maar uiteindelijk hebben wij gekozen voor De Schaapskooi, ook in het Deftse Hout. Klik was goed en de locatie briljant! Het Rieten Dak was echter een goede tweede.

Ook een aanrader, mar op onze datum niet meer beschikbaar, is Knus! in het delfste Hout. Ook dara kun je over het water aankomen of weggaan, gezellig gebouw en aardige mensen, voor een leuke prijs. dat was onze keus geweest, maar ze waren al geboekt. Gelukkig zijn we met de Schaapskooi ook heel blij .

Oh, en voor ik het vergeet: de Soete Suikerbol in Pijnacker is ook héél erg leuk, maar net te klein voor ons. Wel heel aardige mensen en ontzettend sfeervol!

Waar zijn we nog meer geweest:
In de Drie Hooibargen (leuk, maar net niet helemaal voor ons)
De Lindenhof (veel te duur voor ons, maar schitterend!)
Hoeve Kromwijk - erg aardig, maar niet meer beschikbaar op onze datum
Herberg Vlietzigt - ook erg leuk maar net niet de klik

Allemaal in de omgeving van Delft/Pijnacker/Zoetermeer!
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2011, 11:38:57 door Maewyn »

Sarah_2706

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #62 Gepost op: 27 januari 2011, 16:39:26 »
Hoi

Wij zoeken ook naar een betaalbaar zaaltje met de bar in eigen beheer en vonden dit:

www.regina.nl

En een goedkoop zaaltje is er ook in Prins Alexander.
www.swedoro.nl
Kies activiteiten en dan zie je zaalhuur.
Ik weet niet of de bar dan ook te huren is, maar het is te proberen.

Moet zijn www.reginarotterdam.nl, anders kom je een bloemenbedrijf in Den Haag :tongue: Ik heb in ieder geval even gekeken en het spreekt me wel aan, heel erg bedankt voor de tip! :)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #63 Gepost op: 30 januari 2011, 17:39:51 »
Goedeavond allen,

Wij zijn op dit moment druk op zoek naar een locatie voor ons bruiloft op 13 april 2012 (ja, inderdaad vrijdag de dertiende ;-)). We hebben al een behoorlijk aantal locaties gezien, en hinken nu op twee gedachten, Het Koetshuis in Oud-IJsselmonde of Stroom in het Lloydkwartier. Heeft één van jullie al ervaring met een van deze locaties??

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groeten,
Bouke

Sassan

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #64 Gepost op: 30 januari 2011, 21:06:14 »
Ik ken de locaties niet, maar jullie zijn er wel vroeg bij! Succes met de keuze. Sas

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #65 Gepost op: 30 januari 2011, 21:24:32 »
Hoi,

Wij zijn niet getrouwd in een van deze locaties, maar zijn wel in de week na ons trouwen een nachtje gaan slapen bij Stroom.
We vonden het op zich wel een mooi hotel, maar de locatie van het hotel vonden we iets minder. Het hotel is behoorlijk modern vond ik.
Er was die dag ook een bruiloft en het leek erop dat het wel een groot feest was.

Succes met je keuze!

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #66 Gepost op: 30 januari 2011, 21:52:26 »
He bedankt!
Ik ga gelijk ook even kijken op de site.

Heb echt al een heel leuk zaaltje gezien, maar daar zijn we toch nog 1000 euro kwijt,
wel twee meiden in de bediening.
Voor ons is Regina net wat te ver, maar die andere ga ik even bekijken. :biggrin:




Moet zijn www.reginarotterdam.nl, anders kom je een bloemenbedrijf in Den Haag :tongue: Ik heb in ieder geval even gekeken en het spreekt me wel aan, heel erg bedankt voor de tip! :)
Hoihoi,

Ik kan bij swedoro niets vinden?
Bij activiteiten zie ik geen zaalhuur heb alles al aangeklikt, met o resultaat.
Maar als jij het hebt gevonden? Ben ik misschien ergggg blond? :huh:







Moet zijn www.reginarotterdam.nl, anders kom je een bloemenbedrijf in Den Haag :tongue: Ik heb in ieder geval even gekeken en het spreekt me wel aan, heel erg bedankt voor de tip! :)

KarinB

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #67 Gepost op: 31 januari 2011, 05:58:14 »
Eerste locatie is mij onbekend. Bij Stroom zijn wij tijdens onze zoektocht geweest en onze ervaringen zijn niet echt positief.
Het bezoek ging allemaal snel-snel, vervolgens heel lang moeten wachten op de offerte en toen die kwam bleken ze voor exact dezelfde dag € 3000,-- duurder dan onze huidige locatie!! Dat verschil vonden wij toch echt te groot !

Succes bij jullie speurtocht naar een mooie locatie.

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #68 Gepost op: 31 januari 2011, 09:32:43 »
@ Sas: Ja, we zijn er inderdaad vroeg bij, maar liever te vroeg dan te laat ;-)! Moet zeggen dat ik ook wel graag alles wil regelen ;-)!

@ Marijkje: Dank je wel voor je reactie. Dat is juist ook het lastige waar wij tegen aan lopen, modern (Stroom) of klassiek(er) (Koetshuis). We vinden allebei erg leuk!

@ KarinB: Hm...ons bezoek was juist heel erg leuk, maar ze hadden vrijdag of zaterdag een offerte beloofd en tot op heden nog niets gezien. En tsja, daar ben ik eigenlijk al heel gevoelig voor! Beloof het dan niet, toch?? Hm, dat is zeker een groot prijsverschil. Dat hebben wij trouwens sowieso bij de diverse locaties, tussen de duurste en goedkoopste zat € 5.000,-! Dat is echt niet normaal!!!

Ik vind het sowieso lastig hoor, locaties.... Het liefst zou ik er direct een WAUW gevoel bij willen hebben, maar ik denk dat dat er echt pas is op de dag zelf!!

KarinB

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #69 Gepost op: 31 januari 2011, 10:17:22 »
Ja, wij zijn daar ook enorm gevoelig voor. Inderdaad, zeg dan gewoon eerlijk dat het een paar dagen duurt vanwege .. .. .. Daar heb ik dan meer begrip voor, dan je belofte niet nakomen.

Het WAUW gevoel hadden wij wel op de eerste locatie, dus het bestaat wel ;-) Misschien anders gewoon nog ff doorzoeken?

Marijkje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3290
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #70 Gepost op: 31 januari 2011, 13:45:23 »
Lastig hoor.
Wij zijn ook bij een stuk of 8 locaties wezen kijken. Uiteindelijk hebben we wel echt een soort van WOW gevoel gehad toen we bij onze locatie gingen kijken. Het voelde gewoon goed, het was erg sfeervol en er was veel mogelijk. Toen viel ook de prijs nog redelijk mee, dus was de keuze heel snel gemaakt.

Misschien een optie om toch nog eens verder te kijken?

happy1

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #71 Gepost op: 31 januari 2011, 21:40:25 »
Nog steeds geen zaaltje............... :dry:  :mad:

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #72 Gepost op: 2 februari 2011, 15:56:08 »
Weet je wat het eigenlijk is....we hadden allebei een WOW-gevoel bij Stroom, maar als je dan hun recensies op internet leest van het restaurant en ook het hotel, dan zijn deze heel wisselend. En dat maakt me aan het twijfelen. Aan de andere kant hebben ze vorig jaar 40 bruiloften gehad, dus dat moet ook wel wat zeggen?!?

Koetshuis is gewoon heel veilig....maar ja, ga je voor veilig, of ga je voor het WOW-gevoel? Verder kijken wordt heel lastig, want we hebben al zoveel gezien....

Maewyn

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #73 Gepost op: 2 februari 2011, 16:10:00 »
Ik vind STROOM een prachtige locatie en we hebben serieus overwogen omd aar onze huwelijksnacht te vieren. Ik denk dat recensies altijd wisselend zijn, want iedereen heeft een andere smaak. Wat de één prima vindt, vindt de ander te kort schieten. Hoe zijn jullie zelf? Wat was de indruk die je kreeg toen je daar was?  Hoe negatief warend e negatieve recensies? Kakkerlakken of kleine dingetjes? Ik zou voor het WOW-gevoel gaan, tenzij er echt kakkerlakken zijn . Veilig kun je de rest van je leven nog doen, zeg maar...
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2011, 16:10:18 door Maewyn »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Rotterdam eo (regio Zuid-Holland)
« Reactie #74 Gepost op: 2 februari 2011, 20:54:23 »
Maewyn, dank je wel voor je reactie. Wij vinden het ook een super mooie locatie, maar de recensies gaan ook over het personeel....niet professioneel, jong, onervaren etc. Verder heel wisselend, ene enthousiast, andere heel slecht gegeten en in het hotel niet hygienisch en overlast ivm feest (maar dat doen we dan zelf wel ;-)).

De eerste indruk toen we er waren was wel goed, inderdaad wel jong personeel, maar dat zegt niet zoveel. Helaas kwam de offerte dus 3 dgn later dan aangegeven, en dat vind ik dan wel erg jammer. Ben ik ook wel enigszins gevoelig voor!

Ik merk ook wel dat ik het moeilijk vind om een keuze te maken, want dan moet je het daarmee doen... Klinkt dat logisch? Of vreemd? In ieder geval, meestal weet ik (maar ook m'n vriend) direct als we echt iets willen, maar we zijn nu zo aan het twijfelen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards