collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 232784 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #575 Gepost op: 5 mei 2011, 12:07:34 »
Ach hij ziet er verrukkelijk uit dus mij hoor je niet klagen erover :wink:

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #576 Gepost op: 5 mei 2011, 12:08:48 »
haha, ja echt zo lekker :) en m'n zusje houdt niet van marsepein, dus die zou helemaal blij zijn met deze chocolade taart :wink: die marsepeinen decoraties kan ze er gewoon vanaf halen :wink:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #577 Gepost op: 5 mei 2011, 13:27:18 »
oh had ik die taart al eerder hier gepost?! dan word ik ook een beetje dement geloof ik :tongue:

Haha, nee dat was ikke :tongue: Ik was hem bij het zoeken bij toeval tegen gekomen!!

Waar maken jullie die postzegels?? Vind het idee wel erg leuk klinken!!

Wij kwamen er bij toeval achter! Wilden eerst 7-10-11 trouwen, omdat we die dag 7 jaar samen zijn. Omdat we een weekend hebben en op de zaterdag wilden trouwen werd het dus 8-10-11. De gasten komen de 7e en gaan de 9e en zo zag ik bij toeval dus 7/8/9-10-11 ontstaan :tongue:

Ik ga nog ff met mijn lief overleggen of we met onze eigen auto op de foto gaan (Audi A6, heel vet) dan wil ik een nummerplaat laten maken met 08-10-11 en die erop hangen (pa en broer werken bij garage) voor de foto's Lijkt me zo leuk!
haha, ja echt zo lekker :) en m'n zusje houdt niet van marsepein, dus die zou helemaal blij zijn met deze chocolade taart :wink: die marsepeinen decoraties kan ze er gewoon vanaf halen :wink:

Ik lust ook geen marsepein, daar kunnen ze Icing voor gebruiken! De figuurtjes weet ik niet, maar wij krijgen ook GEEN marsepeintaart!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #578 Gepost op: 5 mei 2011, 13:40:38 »
Fondant is ook een optie (tenminste dat vind ik een stuk lekkerder dan marsepein, ieder gelukkig zijn smaak :wink:

De postzegels kun je gewoon bij tnt op de site 'maken'. Staat hele beschrijving hoe of wat en dergelijke.

Audi A6, zo'n nieuwe? Wij krijgen waarschijnlijk ook audi A6 zo'n super de luxe versie. (Via het werk van lief krijgen we die aangeboden, echt vet gaaf!)  Vind een oldtimer ook wel heel leuk, maar niemand ziet ons aankomen, dus vind dan gewoon lekkere luxe met chauffeur ook heerlijk, worden we toch lekker gereden. En we hebben hem een paar dagen dus kan lief er ook nog even inrijden :tongue:
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2011, 13:41:03 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #579 Gepost op: 5 mei 2011, 13:43:52 »
gelukkig, ben ik toch niet dement :tongue: die postzegels kun je idd gewoon op de tnt site maken, even googelen op persoonlijke postzegels, dan kom je er vanzelf. je kan dan een standaard plaatje kiezen of zelf een foto uploaden, en die komt dan op de postzegel, echt heel leuk!

over de taart nog even: ja ik wil zelf op zich wel marsepein, vind dat zo lekker! maar chocolade taart vind ik ook heerlijk :)
wij hebben trouwens voor op de dag zelf een oldtimer gehuurd, een witte rolls royce bentley, echt super mooi!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #580 Gepost op: 5 mei 2011, 19:48:59 »
Audi A6, zo'n nieuwe?

Hij is nu 1,5 jaar oud, dus vrij nieuw. Een station zilver metallic. Wij hoeven niet te rijden omdat we alles op 1 locatie doen, maar voor de foto's vind ik het misschien toch wel heel erg leuk! Moet nog ff overleggen!

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #581 Gepost op: 5 mei 2011, 21:54:38 »
Dat van die postzegels is erg leuk! Heb net even gekeken op internet maar het is wel behoorlijk aan de prijs. Zeker als je toch wel wat kaarten wilt versturen.
Of reken ik nu verkeerd?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #582 Gepost op: 5 mei 2011, 22:02:50 »
hoe meer hoe goedkoper juist. Als je veel koopt dan ben je juist ongeveer evenveel kwijt als gewone postzegels. Vanaf 100 postzegls is het 55 cent per postzegel, daaronder is het 89 cent per postzegel. en vanaf 1000 postzegels nog 46 cent per postzegel. Wellicht kun je als je echt bij lange geen 100 nodig hebt, toch 100 bestellen en dan gewoon nog op kaarten en dergelijke gebruiken, zijn gewonen postzegels immers.
« Laatst bewerkt op: 5 mei 2011, 22:03:16 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #583 Gepost op: 5 mei 2011, 22:04:27 »
Hoe meer je er besteld, hoe goedkoper ze worden! Maar voor 50 zegels betaal je 0,74 per postzegel. Wij hebben dus een kaart uitgezocht waar maar liefst 2 van die krengen op moeten. Ik ga het niet eens met lief overleggen, wordt gekkenwerk! En ik denk dat alleen wij het super leuk vinden en de rest leuk en hem daarna in de prullenbak gooit (net zoals de kaart)

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #584 Gepost op: 6 mei 2011, 08:34:57 »
Leuk idee die postzegels maar ik vind ze ook te duur. Envelop word altijd weggegooid. Vind dat echt zonde geld.

Over onze trouwauto weet ik niets. Als het goed is word dat geregeld door mijn zwager. Hij werkt bij mercedes en hij wilde voor ons een mooie auto regelen voor de trouwdag. We zullen af moeten wachten. Ben ook wel een btje een controle freak dus vind het helemaal niet prettig dat een ander dat regelt. Maar goed we moeten vertrouwen hebben in de medemens he.

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #585 Gepost op: 6 mei 2011, 09:34:03 »
Ja, als het niet heel veel extra zou kosten, bv € 10 voor opstartkosten ongeacht het aantal dan is het nog leuk maar dit ga ik dan toch maar niet doen.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #586 Gepost op: 6 mei 2011, 09:40:13 »
je betaald geen opstart kosten en gewone postzegels kosten 53 cent dus die 2 cent, maar goed ieder voor zich moet bepalen wat hij wil.
De kaart beland ook gelijk in de prullenbak bij veel mensen dus ach ja. alleen de naasten bewaren hem.

@ kaatje: maar als je er geen goed gevoel bij hebt, waarom sta je het toe dan? Hij kan toch ook vertellen wat het word. lijkt me niet verstandih om dan maar gewoon af te wachten, terwijl je hier aangeeft dat je het heel erg vervelend vind. Het is jullie huwelijk. Al snap ik dan ook weer niet helemaal waarom het zo'n probleem is, mercedes heeft toch allemaal wel leuke modellen?
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2011, 06:39:42 door Jof »

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #587 Gepost op: 6 mei 2011, 10:15:06 »
wij hebben idd ook een kaart uitgezocht waar 2 postzegels op moeten, we hebben zoiezo 60 kaarten nodig, dus 120 postzegels, en dan zitten we in een redelijk goedkoop tarief! ik vind het erg leuk om te doen :) plus dat we nog 15 reservekaarten bestellen en daar ook nog evt postzegels voor nodig hebben.
ik ben de laatste dagen weer behoorlijk aan het dromen zeg over de bruiloft, 1x dat ons hele tijdschema verschrikkelijk uit liep en we geen tijd meer hadden voor de bruidstaart en meteen aan het diner moesten, en vannacht over m'n jurk, ze hadden helemaal de verkeerde maat besteld en het zag er niet uit.... oh wat erg! had er de laatste tijd niet zo'n last van, maar merk dat zodra ik weer meer dingen voor de bruiloft ga doen, de zorgen ook weer toenemen :tongue:

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #588 Gepost op: 6 mei 2011, 10:37:56 »
je betaald geen opstart kosten en gewone postzegels kosten 53 cent dus die 2 cent...

Een postzegel kost 46ct en bij 60 stuks betaal je 74ct... scheelt nogalBij de taarttopic kwam ik nog en herfsttaart tegen!!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #589 Gepost op: 6 mei 2011, 10:57:04 »
ja maar dan koop je toch 100, die 40 postzegels kun je later ook gewoon gebruiken. en dan is het verschil 9 cent, vind dat wel erg weinig. Maar zoals ik al zei ieder moet voor zich bepalen hoe of wat en tja het is maar een postzegel :wink:
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2011, 11:03:57 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #590 Gepost op: 6 mei 2011, 11:16:01 »
lol.... zo ver had ik nog niet gekeken! thnx

Meteen maar de daad bij het woord gevoegd, overlegd met vriendlief en zojuist 12 velletjes besteld!!

Hoe krijg ik dat bpm bestandje nu weg?? Nou ja, is hetzelfde als het JPG plaatje. Die heb ik later toegevoegd!
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2011, 11:24:04 door Kastanjaa »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #591 Gepost op: 6 mei 2011, 14:37:50 »
Oww die is echt heel leuk Kastanjaa!!  NU nog een taarttopper met de giraffe vinden, heb je gelijk je thema rond :)
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2011, 14:38:13 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #592 Gepost op: 6 mei 2011, 14:58:17 »
haha das een goed idee!!

Dit plaatje hadden wij als etiket op een fles wijn gemaakt voor mijn vader en schoonmoeder. Wij kwamen terug uit Frankrijk en gingen ze vertellen dat we gaan trouwen! En wat doe je als je op vakantie bent geweest, juist kadootje meenemen een fleswijn (gewoon van de appie haha) in een papiertje. Dus zij pakten het uit en hadden niets verwacht!!

Op mijn hyves heb ik het plaatje ook als achtergrond, vandaar dat we er snel uit waren dat die ook op de postzegel moest!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #593 Gepost op: 7 mei 2011, 11:19:49 »
jeuj!! Vannacht is mijn vriendin, na 41,5 week, bevallen van een zoon! Hij heet Sil en is kern gezond!!

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #594 Gepost op: 7 mei 2011, 14:25:59 »
Ben ik weer... gister besteld en vandaag in huis... de postzegels en wat zijn ze GAAAAAAF!

Voor die 11 euro meer vind ik het wel de moeite waard!!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #595 Gepost op: 7 mei 2011, 18:49:02 »
wow, die zien er echt super leuk uit zeg!!! super :)

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #596 Gepost op: 7 mei 2011, 19:39:27 »
Ik weet niet of jullie nog versieringen nodig hebben, maar in het krantje van de Xenos staan rode en witte hart ballonnen. 8 stuks voor € 1.29 Ik heb deze begin februari voor een vriendin van mij gekocht toen zij ging trouwen. Deze zijn vorige week pas leeggelopen!! Veel kwaliteit voor weinig geld dus! #tipvanflip

CD28

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #597 Gepost op: 7 mei 2011, 23:07:57 »
Wat een gave postzegels!! Heb mijn AS van zijn bed gesleept om ze aan hem te laten zien. En inderdaad gewoon 100 bestellen dan valt het mee  :biggrin: .
Ik denk dat wij toch ook wel zo iets gaan doen. Nog even een leuke foto of plaatje bedenken.

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #598 Gepost op: 8 mei 2011, 09:03:49 »
Ik heb dit plaatje met mijn mobiel gemaakt! Op vakantie in Frankrijk wat plaatjes gedownload en toen aan t puzzelen gegaan. Ben normaal niet zo goed in t bewerken van plaatjes of foto's haha

Kunt ook foto van jullie samen doen. Wij houden niet zo van foto's (wordt nog leuk voor se fotograaf haha)

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #599 Gepost op: 10 mei 2011, 17:16:10 »
zo... wij hebben de tekst van de kaart redelijk af en we weten met wie we op de foto willen (kunt het maar beter geregeld hebben haha).

Ontving vandaag een leuk kaartje, maar daar heb ik al een topic over geopend. Snel kijken dus :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards