collapse

Auteur Topic: Oktober 2011!  (gelezen 232945 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1225 Gepost op: 5 juni 2012, 17:46:19 »
@elsbeth, van harte gefeliciteerd met je/jullie zwangerschap! Gaat alles goed, niet te veel klachten? Spannend hoor zo'n kleintje!
Hoe is jullie uiteindelijke album geworden? Je zit zeker in je verlof op onze eerste trouwdag, of niet? Leuk om weer iets van je te horen :)

Hier gaat het eigenlijk niet bepaald goed, maar wel de goede kant op :)
Mam haar ziekte is steeds erger geworden en in januari hebben we helaas afscheid van haar moeten nemen. Ik liep zelf al tegen oververmoeidheid aan, zoals je wellicht nog herinnerd. Dat is na het overlijden van mam alleen maar erger geworden. Ik heb een burn out en ben bezig met een reintegratie traject. Werk op dit moment net boven de 50%.
Het getrouwde leven is echt heerlijk. We zijn bezig met een ander huisje. Het leven 'donderd' voort :wink: nog 1 dag werken en dan 2 weekjes vakantie, heerlijk niksen en genieten.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1226 Gepost op: 6 juni 2012, 17:25:05 »
jeetje jof, zo te lezen heb je idd een rot tijd achter de rug! wat naar dat je moeder overleden is... en dan ook nog eens een burn out! fijn om te lezen dat het nu wel weer langzaamaan de goede kant opgaat! leuk dat jullie bezig zijn met een ander huis! denken jullie al aan kinderen of willen jullie daar voorlopig nog even mee wachten? (of misschien willen jullie ze wel helemaal niet, dat kan natuurlijk ook :wink: )


hier gaat alles wel prima hoor, wel heel erg moe en werkdagen zijn soms amper vol te houden. maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen :) en ja, met onze eerste trouwdag heb ik idd net verlof! vrijdag 12-10 is m'n laatste werkdag als het goed is (wil tot 36 weken werken) dus de 14e dubbel iets te vieren :wink:


ons album is uiteindelijk heel erg mooi geworden, maar goed, in het begin kijk je er veel in en nu al eigenlijk niet meer, binnenkort maar weer eens bekijken :tongue: hebben jullie uiteindelijk een mooi album ervan weten te maken ondanks de wat minder mooie foto's (als ik het me goed herinner?) ?

kaaatje

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1227 Gepost op: 11 juni 2012, 12:47:27 »
Jeetje Jof wat heb jij een heftige periode achter de rug zeg. Heel veel sterkte!!

Elsbeth gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Hier gaat alles ook goed. Ben inmiddels 17 weken zwanger, loop dus precies een week achter jou aan Elsbeth. Net voor controle geweest, en alles was goed.
Het getrouwde leven bevalt nog steeds goed.

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1228 Gepost op: 11 juni 2012, 13:37:21 »
kaaatje, jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! wat leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten :) en fijn om te lezen dat alles goed gaat!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1229 Gepost op: 25 juni 2012, 16:07:48 »
Wat leuk kaatje jij ook gefeliciteerd! Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat

Fijn dathet goed gaat elsbeth :)

Ik wil inmiddels wel kinderen (was eerst erg van nee voor ons geen kinderen). Toen mam steeds slechter was ging ik er steeds meer over nadenken. Nu de heftigste periode voorbij is en we inmiddels zekerheid hebben dat we een ander huis hebben en gaan verhuizen wil ik vrijwel zeker proberen om kinderen te krijgen.

We hebben nog steeds geen trouwalbum. Gaat wel lukken met de foto's maar had er gewoon geen behoefte aan om er mee bezig te zijn. We hebben ook pas met pasen de filmpjes gekeken van de bruiloft. Ik hoop met onze eerste trouwdag wel een album te hebben. Ik denk dat het uiteindelijk toch een digitaal album gaat worden En zelf gemaakt :ph34r:
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2012, 16:08:33 door Jof »

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1230 Gepost op: 10 juli 2012, 11:53:57 »
@Elsbeth en @Kaatje, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Gaat alles goed en weten jullie al wat het wordt of willen jullie verrast worden?

@Jof, het zit je niet mee he?! Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Koester de herinneringen en vooral dat ze jullie bruiloft nog mee heeft kunnen maken.

Hier gaat alles z'n gangetje. Sinds 1 januari ben ik in de zaak van manlief gestapt, we hebben er een vof van gemaakt. Dat bevalt ons heel erg goed! Wij willen geen kinderen, dus zijn daar ook niet mee bezig  :) Verder veranderd er weinig he aan het getrouwd zijn?

Leuk om hier weer wat terug te lezen van elkaar. Ik kom nu vaker terug, om toch even te kijken hoe het met jullie en de kindjes gaat :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1231 Gepost op: 10 juli 2012, 12:24:58 »
@ kastanjaa, wat leuk dat je in de zaak gestapt bent! Waar kwam jij ook maar weer vandaan uit de omgeving van Arnhem geloof ik he? Inderdaad op zich is het getrouwde leven niet heel anders dan het samenwonen, maar toch ben ik elke dag super blij dat ik getrouwd ben. Heeft bij ons wel een soort rust gegeven denk ik.

Kastanjaa

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1232 Gepost op: 19 juli 2012, 13:18:54 »
Ja, ik woon nog steeds in Arnhem! Bedrijf zit in Duiven en dat gaat goed!

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1233 Gepost op: 24 juli 2012, 18:41:58 »
kastanjaa, leuk om wat van je te horen! fijn dat de beslissing om de zaak in te gaan zo goed bevalt tot nu toe :)


hier gaat alles goed, net terug van vakantie, en alweer bijna 25 weken zwanger, wow wat gaat dat hard! baby schopt volop, lekker op m'n blaas (waardoor ik heel veel naar de wc moet, iets minder :wink: ), en toekomstige papa heeft nu op vakantie ook eindelijk de schopjes gevoeld, super leuk! 20 weken echo was goed, en nee, wij weten niet wat het wordt, we laten ons verrassen, maar ik ben er heilig van overtuigd dat het een jongen wordt haha! we gaan het zien in november :wink:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1234 Gepost op: 24 juli 2012, 19:37:51 »
Fijn dat het goed gaat Elsbeth! Ben heel benieuwd wat jullie krijgen, zoontje of dochter en uiteraard de naam :)
Waar zijn jullie heen geweest op vakantie?

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1235 Gepost op: 25 juli 2012, 08:27:15 »
we zijn naar duitsland geweest! eerste week veel regen, maar 2e week beter weer gelukkig :) dus erg geslaagd!

jullie al op vakantie geweest jof?

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2011!
« Reactie #1236 Gepost op: 25 juli 2012, 08:49:18 »
Wij zijn een weekje naar duitsland geweest. Zouden met de tent, maar was alleen regen voorspelt, dus had manlief toch op het allerlaatst nog een huisje geregeld. We zaten niet zo ver van Trier af. Was op zich heerlijk, hond mee, maar dus wel alleen regen en met mij ging het qua gezondheid niet zo best :tongue:  Waar zijn jullie in duitsland geweest?

elsbeth86

  • Gast
Oktober 2011!
« Reactie #1237 Gepost op: 25 juli 2012, 09:48:53 »
oh trier is leuk! ben ik vroeger ook geweest :)

wij zijn naar winterberg in sauerland geweest, hele leuke omgeving!

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1238 Gepost op: 6 oktober 2012, 17:38:41 »
Wow... Bijna is het zover... 1 jaar getrouwd. Gaan jullie nog iets bijzonders doen? Wij niet.. Valt op maandag en dan zijn de meeste restaurants dicht haha. Dit weekend ook migratie met het werk dus op pad. Ach ja... Genieten nog elke dag!

elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1239 Gepost op: 6 oktober 2012, 22:02:23 »
ja gaat hard! wij zijn 14 oktober getrouwd, en trouwdag valt dit jaar dus op zondag. plan is om samen uit eten te gaan bij onze feestlocatie vorig jaar en 's avonds komen beide ouders gezellig op visite :)
alleen dus even afwachten of alles door kan gaan, zwangerschap begint complicaties te geven, en heb misschien zwangerschapsvergiftiging dus zou ook heel anders kunnen gaan lopen allemaal...

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1240 Gepost op: 7 oktober 2012, 14:05:35 »
Och jeetje, Elsbeth... dat is naar!

Wij zijn vandaag precies 8 jaar samen  :wub: en morgen 1 jaar getrouwd. Maar werk roept... hebben een migratie van een klant, dus druk aan het werk haha. Morgen na zorg, maar hopelijk beetje op tijd klaar. Ga thuis wat lekkers koken, want favo restaurantjes zijn dicht :(

We zouden nog steeds een ballonvaart boven ons trouw gebied maken en bij het restaurant wat het buffet heeft geleverd gaan eten. Dit alles stond ook gepland, maar de 1e dag was het slecht weer en de 2e dag hebben we af moeten zeggen. Onze hond was ernstig ziek en kon ieder moment te komen overlijden. Op het laatste moment afzeggen zou betekenen dat we helemaal geen ballonvaart zouden hebben. Dus op tijd afgezegd en afgesproken dat we bellen wanneer onze hond er niet meer is. Nu hebben we hem 8 september moeten laten inslapen, maar het einde van het ballonvaart seizoen nadert. We hebben de ballonvaart dus naar volgend jaar gezet. Maar we gaan dus nog x terug naar de trouwlocatie ;-)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1241 Gepost op: 16 oktober 2012, 12:18:01 »
Iedereen nog gefeliciteerd met onze katoenen huwelijken :D

He bah Elsbeth dat is vervelend die mogelijke zwangerschaps vergiftiging. Al meer nieuws?
Hoe is jullie 1e jubileum uiteindelijk gegaan?
Kastanja en is het koken nog wat geworden op 8 oktober? Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Hier zondag de familie uitgenodigd die ook onze daggasten waren. Was gezellig, maar wel heel erg vreemd. Mijn vader en opa en oma waren al een dikke week bij ons, maar moesten zondag al vroeg weg, dus hebben nog net gebakje naar binnen gewerkt en zijn toen in de auto gesprongen. Ik had een taart gebakken en in ons herfstthema met wat herfst dingetjes die we gebruikt hadden op de bruiloft gemaakt. Alleen nou ja er werd van alles gedaan, maar erg weinig stil gestaan bij onze trouwdag. Ik heb op een gegeven moment maar filmpjes opgezet van onze bruiloft, maar toen ging iedereen weg. Alleen mijn schoonzus, zwager, en zus waren er nog :( Mijn man was buiten bezig met een oom om iets gemaakt te krijgen. Nou ja almedal heel anders als wat ik gehoopt had. Had zo graag nog even een keer stil willen staan bij onze trouwdag, door het slechte nieuws gelijk na de huwelijkreis is er weinig over gebleven van onze trouwdag. Nou ja goed helemaal naar was het niet hoor, bij binnenkomst van iedereen uiteraard gefeliciteerd en ze hadden wel echt een hele leuk mand met allemaal katoenen dingen samengesteld, dat was echt super lief! Ik zal wel weer te hoge verwachtingen hebben gehad. Al had ik zondag er weinig last van, kwam gisteravond ineens zo'n gevoel over me heen.

elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1242 Gepost op: 16 oktober 2012, 17:10:06 »
nou hier inmiddels dus echt zwangerschapsvergiftiging en ga uiterlijk volgende week ingeleid worden, dus nog heel even en we zijn eindelijk papa en mama :)
vorige week 2 dagen opgenomen geweest in ziekenhuis, mocht gelukkig naar huis, dus trouwdag was ik thuis. hebben rustig met z'n tweetjes gegourmet, dat was het, zou visite komen, maar werd te veel voor mij. ach, halen we volgend jaar wel weer in!
jammer jof dat jullie viering van trouwdag beetje tegen viel!
kastanjaa, wat naar van jullie hond zeg! ach, die ballonvaart komt volgend jaar wel weer! hoop dat jullie het thuis saampjes ook gezellig hebben gehad!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1243 Gepost op: 16 oktober 2012, 17:38:36 »
@ kastanja, sorry helemaal overheen gelezen dat jullie hond de reden was dat de ballonvaart niet door ging. Jullie zullen hem wel missen. :( Wat Elsbeth al zegt, doe je de ballonvaart volgend jaar.

@ Elsbeth, balen dat echt zwangerschapsvergiftiging is :( Positieve eraan, je weet dat je volgende week pap en mam zult zijn en is het niet nog een aantal weken wachten. Hoop dat alles verder goed verloopt.
Gourmetten is ook erg gezellig met je tweeen :)

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1244 Gepost op: 18 oktober 2012, 13:17:23 »

Kastanja en is het koken nog wat geworden op 8 oktober? Hoe gaat het met jouw zwangerschap?


Koken.. ehmm geen idee meer wat we hebben gegeten haha. Hebben er weinig aan gedaan, heb wel bloemen en kaartje gehad van mijn man. Andersom alleen een kaart. We zijn ook allebei jarig (ik week ervoor en hij week er na) dus ja...

Met mijn zwangerschap... ehmmm.... ben wel aangekomen sinds de bruiloft, maar geen zwangerschap  :biggrin:


Wat naar dat je je een andere dag had voorgesteld Jof. Maar als je het met je man maar goed hebt en af en toe de foto's terug kijkt toch?

Elsbeth wat vervelend die zwangerschapsvergiftiging. Hopelijk wordt het niet al te lastig allemaal! Ben wel heel benieuwd of jullie een zoon of dochter krijgen en hoe jullie hem/haar gaan noemen!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1245 Gepost op: 18 oktober 2012, 13:32:52 »
@ kastanjaa, mijn excuses het was kaatje  :blush:

Hier heb ik ook een heel mooi bloemstuk (met planten) gekregen van mijn man. Ik geef mijn man een weekendje formule 1 met ons beide. Hij is jarig in november dus geef ik het hem dan. Maar heb toch maar alvast gezegd dat hij het kreeg, vond het anders wel heel stom :P
Zat net even terug te lezen en wilde het album af hebben voor onze trouwdag, nou dat is niet gelukt. Kom er niet uit met het zelf maken van het digitale album. Krijg hem niet naar mijn zin :( Vind dat echt moeilijk. 

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1246 Gepost op: 18 oktober 2012, 17:59:55 »
Goh, nu je het zegt: ik heb mijn man weekendje schaatsen in Heerenveen gegeven. Hij wilder er al steeds naar toe, maar twijfelden omdat t wel veel geld is (moet ook hotel pakken, uiteten etc) en we al zoveel op de planning hebben. Nu heb ik alles wat we via marktplaats verkocht hebben in een potje gedaan en dat geven we daar aan uit.

Dus als ik kaarten kan weten te bemachtigen gaan we lekker naar het EK Allround schaatsen in Thialf!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1247 Gepost op: 18 oktober 2012, 19:01:47 »
@ kastanjaa, oww dat is leuk! Daar wil ik ook nog wel een keer heen :)  (Maar F houd niet van schaatsen, dus zal niet met hem worden vermoed ik ;)) Succes met het bemachtigen van de kaarten!

Kastanjaa

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1248 Gepost op: 7 november 2012, 14:28:52 »
Wij hebben besloten thuis voor de buis te gaan kijken! Kaarten (wij willen zitplaatsen) zijn 50 euro per stuk per dag  :jawdrop: Dan zitten we liever thuis warm met "goedkoop" eten en drinken...

elsbeth86

  • Gast
Re: Oktober 2011!
« Reactie #1249 Gepost op: 7 november 2012, 17:58:15 »
heey meiden

wil even laten weten  dat ik 2 weekjes geleden bevallen ben van een dochtertje :) het is allemaal niet echt goed gegaan einde van de zwangerschap en de bevalling (zwangerschapsvergiftiging, mislukte inleiding bevalling en uiteindelijk spoedkeizersnee) maar we zijn helemaal gelukkig met haar en het gaat super goed met haar! dus onze 1e getrouwd in oktober 2011 baby is er :)
kaaatje, hoe is het bij jou? jij ook al bijna uitgerekend he, of inmiddels al bevallen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards