collapse

Auteur Topic: Dj  (gelezen 2419 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liessa

  • Gast
Dj
« Gepost op: 24 augustus 2008, 11:33:04 »
Mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd op een feest tijdens een Science Fiction conventie. Deze conventie heeft al jaren dezelfde DJ, en die heb ik dan ook op dezelfde avond zijn gegevens gevraagd omdat hij gewoon leuk draait naar onze smaak. Toen ik dat later vertelde aan AS, zei hij dat hij daar toch nog wel over wilde denken, want hij wilde liever live muziek, en werd het dan niet teveel zoals dat andere feest etc. etc.

Nu hadden we het gisteren op een verjaardag over onze bruiloft, en toen zei ik dat we nog aan het kijken waren voor de muziek. Een vriendin zei meteen "je had toch het adres van die jongen van het feest?" "ja, maar we weten nog niet zeker of we dat willen" zei ik. Zegt AS "hoezo, als je zijn gegevens hebt kunnen we hem toch vragen?"

Ik moest er eigenlijk zo om lachen, want AS moet altijd eerst aan een idee wennen voordat hij ja of nee zegt, en hij is er nu achter gekomen dat het zoeken naar geschikte muziek best lastig is. Vandaar dus zijn "ommezwaai"... Ach, ik zou het hartstikke leuk vinden die DJ te vragen, en als AS dat nu ook wil is alles geregeld!

 :laugh:

bruidpatty

  • Gast
Dj
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2008, 21:22:30 »
haha mannen  :rolleyes:

Niels1983

  • Gast
Dj
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2008, 17:34:15 »
[quote name=\'bruidpatty\' post=\'176266\' date=\'24 August 2008, 21:22\']haha mannen  :rolleyes:[/quote]
Ja mannen????  hahaha!  :tongue:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards