collapse

Auteur Topic: Trouwschoenen Voor De Man  (gelezen 2298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marceldk

  • Gast
Trouwschoenen Voor De Man
« Gepost op: 10 februari 2010, 09:49:57 »
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels geslaagd voor mijn trouwpak en ben er echt helemaal blij mee.

Ik heb hem gekocht bij Santerello, de kleur is ivoor. Nu ben ik alleen nog opzoek naar trouwschoenen in de kleur ivoor. In de trouwwinkels ben ik hiervoor rond de € 200,00 kwijt en dat vind ik eigenlijk een beetje erg veel.

Heeft iemand misschien wat info voor me waar ik kan gaan kijken en eventueel een goede tip?

Alvast bedankt,

groetjes Marcel

Sh@ron

  • Gast
Trouwschoenen Voor De Man
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2010, 09:51:33 »
misschien op marktplaats? of wil je wel nieuwe?

graatje3

  • Gast
Trouwschoenen Voor De Man
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2010, 10:34:15 »
Mijn vriend wilde ook ivoorkleurige schoenen, maar wij vonden 200 euro ook echt te gek!
Zeker omdat hij ze echt nooit meer zal dragen...
Stad en land afgelopen, echt nergens iets kunnen vinden, ja 1 paar bij de manfield maar die vond hij te casual.
Uiteindelijk zijn we op marktplaats gaan zoeken en hebben dus dé schoenen gevonden, die in de trouwwinkel 200 euro kosten... Waren 1 dag gedragen, zo goed als nieuw (alleen aan de zool zie je dat er buiten op gelopen is) en hebben er maar 50 euro voor betaald!!!
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2010, 10:34:44 door graatje3 »

marceldk

  • Gast
Trouwschoenen Voor De Man
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2010, 11:10:23 »
Beide bedankt voor jullie snelle antwoord.

Ik ga zo meteen even op marktplaats kijken, als ik wat heb gevonden laat ik het meteen weten.


[quote name=\'graatje3\' post=\'305727\' date=\'10 February 2010, 10:34\']Mijn vriend wilde ook ivoorkleurige schoenen, maar wij vonden 200 euro ook echt te gek!
Zeker omdat hij ze echt nooit meer zal dragen...
Stad en land afgelopen, echt nergens iets kunnen vinden, ja 1 paar bij de manfield maar die vond hij te casual.
Uiteindelijk zijn we op marktplaats gaan zoeken en hebben dus dé schoenen gevonden, die in de trouwwinkel 200 euro kosten... Waren 1 dag gedragen, zo goed als nieuw (alleen aan de zool zie je dat er buiten op gelopen is) en hebben er maar 50 euro voor betaald!!![/quote]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards