collapse

Auteur Topic: Het Aanzoek  (gelezen 2033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nienke B.

  • Gast
Het Aanzoek
« Gepost op: 22 juni 2009, 15:27:19 »
Het is al een tijdje geleden, maar hier dan het verhaal.. :wink:

Vorig jaar gingen we vijf weken op vakantie naar Frankrijk, eerst 3 weken met mijn schoonouders en twee schoonzusjes en daarna 2 weken met mijn eigen ouders, broer en schoonzus. Mijn vriend vroeg elke dag welke datum het was, en ik me maar afvragen waarom dat hem zo interesseerde in de vakantie.. :tongue:
Foto's maken is een gezamenlijke hobby van ons. M'n vriend heeft een goede spiegelreflex en ik een redelijk "klein" toestel.
Omdat we vrij hoog zaten (1400 meter) hadden we een heel mooi uitzicht op het dal. We hadden daarom afgesproken om in de schemer foto's te gaan maken van het uitzicht, met alle lichtjes in het dal.. hoe romantisch  :cool: Eindelijk kwam het ervan op donderdagavond 31-07-2008.
We moesten daarvoor nog een eindje steil naar boven, waar hij me zelfs nog heeft gedragen. Eenmaal genesteld op een kleedje, gewapend met camera's, warme kleding en statief maakten we eerst nog heel lang gebruik van mijn kleine toestelletje. Ik vroeg me al af waarom..
Totdat het op een gegeven moment echt halfdonker was en mijn vriend vroeg of ik zijn toestel wilde pakken. Ik pak dus braaf zijn toestel, die naast me ligt.
Hij vraagt of ik het toestel er uit wil halen, waarop ik het tasje open en een doosje ontdek...
Nou had hij de week daarvoor laten vallen dat hij bang was dat ik iets onverwacht zou doen als hij "ooit" eens een aanzoek zou doen, bijv. iets niet open zou maken.. Ik bedacht me dus meteen dat ik het open moest maken. Dat deed ik, maar het was leeg   :laugh:
Daarop draaide ik me dus om en daar zat hij, op z'n knieƫn en een ring in zijn hand... "Wil je met me trouwen?"

Ja! Dat wilde ik natuurlijk :biggrin: Nu zijn we dus druk met de voorbereidingen. Het belangrijkste is inmiddels allemaal geregeld, dus we zijn aan het aftellen tot 27-08-2009  :cool:

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Het Aanzoek
« Reactie #1 Gepost op: 22 juni 2009, 17:29:06 »
Leuk :biggrin: Lief :biggrin: Gefeliciteerd!

Niel

  • Gast
Het Aanzoek
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2009, 19:02:25 »
Wat een romantisch verhaal!
Gefeliciteerd!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards