collapse

Auteur Topic: Mei 2010  (gelezen 185933 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #725 Gepost op: 6 mei 2010, 22:01:35 »
@zonnebloem: tuuuurlijk lees ik dit wel :biggrin: , we gaan pas zaterdag rond 11 uur naar schiphol en daarna vind ik vast nog een internetpunt!

Nou, net wat bedankjes voor fotograaf etc. in elkaar geknutseld ... haagse hopjes in een celofaantje, delfstblauwstrikje eromheen in een leuk tasje, moet nog iets bij, maar dat verzin ik morgen wel.
Tas is zo goed als gepakt. De alcoholvrije bubbel is vandaag binnen gekomen en ook cadeau voor a.s. Vandaag langs juweliers geweest, maar inscriptie kan helaas niet, maar horloge is zo ook al mooi! Horloge voor mezelf, passend bij de jurk gekocht en boekje úndutchables voor de dames van het hotel die al zoveel voor ons gedaan hebben. Boekje is hilarisch, wil het eigenlijk zelf houden!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #726 Gepost op: 6 mei 2010, 22:46:19 »
Onze BABS komt dinsdag langs! :biggrin:

hoi within,

ik trouw ook in Hilversum op dezelfde datum maar heb nog niets van de ambtenaar gehoord. Zal morgen maar even bellen denk ik  :biggrin:

Wordt nu idd wel erg spannend.  :unsure:

Ze bellen een week tot anderhalve week van tevoren. Maar omdat wij zelf belden vandaag omdat ik nog maar een paar dagen in Eemnes ben voor het trouwen, belde hij vandaag al even terug ^^

Trouw jij in het gemeentehuis, de hangar of het oude raadhuis?

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #727 Gepost op: 7 mei 2010, 06:59:24 »
@ muis....en had de fotograaf een geldige reden;)
@ within...spannend joh dat gesprek met je vader! succes!
@ seolram...ik wens je een super fijne mooie dag!! geniet ervan en ben benieuwd hoe het was! ga zeker kijken!!

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #728 Gepost op: 7 mei 2010, 07:10:41 »
Hej! de fotograaf dacht zelf een route te kunnen verzinnen...wat mislukte...

weet niet,gesprek viel een beetje tegen..as en ik hadden na de tijd zoiets: als we dit hadden geweten had hij dat stuk niet helemaal hoeven rijden, hadden weook kunnen mailen of via telefoon... twerd al snel donker, dus locaties bekijken kon niet, en hoefde ook niet perse van de fotograaf.. t leek een beetje van: nou.. zeg nog eens iets..want ik heb mn cola nog niet op... (as en ik drinken uit aardig grote glazen omdat we nogal 'dorstig' zijn.. tstaat zo dom om dan iemand anders een klein glas te geven..dus as zei ook na tijd: volgende keer gaan we zelf even een klein glas pakken.. dan hoeft het gesprek ook niet zo verplicht te lijken......)

Seorlam : ik ga ook proberen te kijken!! dat lukt vast wel! lijkt me leuk om te zien!!!

vandaag komen als het goed is mn sieraden binnen!:biggrin:
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2010, 07:11:19 door Muisje »

w-janssen

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #729 Gepost op: 7 mei 2010, 08:14:47 »
Hoi Hoi iedereen,

al een tijdje niet meer gereageerd maar wel bijgelezen over ieders belevenissen.
@ Seolram: ik wens jullie een hele mooie dag toe met geweldig mooi weer in Venetie. Ik kan maandag helaas niet kijken, maar zal daarna toch nog even het filmpje downloaden om jullie te bewonderen.
@ Muisje: jammer dat het gesprek met de fotograaf zo tegenviel, als de foto's maar prachtig worden toch?
@ Within: ook vanuit deze kant heel veel succes gewenst met het gesprek met je vader!

Verder ben ik al weer kwijt waar ik allemaal op wilde reageren.
Vanmiddag mijn jurk ophalen en toch maar even kijken voor evt. een stola, weersvoorspellinegen voor 14 mei zijn niet echt warm.
Aangezien al onze activiteiten bijna allemaal buiten plaats vinden is het misschien wel handig om evt. een mooie stola te hebben.

Wij hebben ons gesprek ook gehad met de BABS, waar ze bij ons ook naar vroeg is waarom we gaan trouwen omdat we al 2 jaar samenwonen. Ook nog even kort erover gehad of je ouders nog getrouwd waren en of dit huwelijk als een soort voorbeeld gold voor ons aangezien de vaders ook getuigen zijn.
Ook vroeg ze ons ook nog naar evt. anekdotes die we hadden en niet te vergeten "how we met" en waardoor de vlam oversloeg.

Alle meiden die nog een gesprek krijgen met de BABS, het is heel erg leuk en je krijgt zelf ook een indruk hoe je BABS is, maar het verhaal dat ze houden is voor ons in ieder geval wel een verassing! Maar misschien komt dat ook wel omdat we ruim 2 uur lang een gesprek hebben gehad.

Tinty

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #730 Gepost op: 7 mei 2010, 08:32:56 »
Wij trouwen in het gemeentehuis om 15.00 uur. Dan hoef ik ze dus iig nog even niet te bellen  :)

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #731 Gepost op: 7 mei 2010, 12:57:50 »
weddingplanner stuurde net 'draaiboek' helemaal anders dan wij hadden aangegeven... en dat dag voor vertrek... ik word helemaal nuts van haar....
al onze dingen worden lekker aan de kant geschoven, omdat dat 'normaal zo niet gaa't' en met normaal bedoelt ze dan haar eigen bruiloft. Zij wil per se dat die fotograaf mee gaat in de gondel en dat we onmiddellijk na 'JA'in die gondel stappen... nou ik wil eerst ttosten en een stukje taart eten dank je wel... en ik wil toch echt die fotografe niet mee, ze mag een foto maken als we instappen en als we wegvaren en daarna is het toch echt ONS moment, niet met een derde wiel, niet ons idee van romantisch...
en nee, ik hoef dus nioet per se die geijkte foto geposeerd en wel op het balkon van het stadhuis... al die bruidsparen hebben die foto al... dus niet een úniek' gevoel voor ons... en bovendien heb ik wel 20 keer doorgegeven dat we absoluut niet van het poseren zijn...

wat anderen doen moeten zij weten en dan vind ik het ook heel leuk voor hen en als zij een foto op die plek willen: prima! en als andere stellen heel graag die fotograaf mee in een gondel willen of zo snel mogelijk in die gondel willen... ook best, ik zal voor ze juichen en blij voor ze zijn en het nog prachtig vinden ook... maar duw ons nou niet in dat hokje waar we ons niet prettig voelen...
blech! Ik had gisteravond eindelijk het gevoel van: het gaat helemaal goed komen, alles is zo goed als geregeld, iedereen is op de hoogte, mooi...

en nu heb ik dus een knoop zo groot als een voetbal in mijn maag... ze wil nu ook ineens dat we de planner in Venetie (de italiaanse collega) om 18u. meeten, terwijl al 2 maanden de afspraak om 19:30 staat (op hun verzoek)en we als alles goed gaat pas rond 17:30 in het hotel aan komen... mogen we misschien wat speling hebben als het vliegtuig vertraagd is, en even rustig inchecken en mijn jurk uithangen en even uitpakken?
Wij hadden in eerste instantie die afspraak voor 21u. gepland, dat we ook nog even tijd zouden hebben snel ergens iets te eten.... pffff.
Vraagt die weddingplanner ook nog: hebben jullie al kriebels? Nou, ik had ze niet, maar inmiddels wel dus!

ugh... sorry hoor, moest het even kwijt... dan gaan we nu weer in de zen-modus *kruist benen, vouwt handen....ooooohmm.....*

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #732 Gepost op: 7 mei 2010, 14:25:48 »
Seorlam :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: ik zou volgens mij ook een beetje gek worden :ohmy: dit is geen wonder.. jeetje, ga eens even dik op je strepen staan..: telefoonnummer??


jullie raden het nooit.. ik kreeg vanochtend mailtje: de verkeerde sieraden zijn verstuurd.. en zouden dus vandaag binnenkomen, wanneer ik ze niet mooi zou vinden, mocht ik ze terug sturen.. (ze waren duurder en ik wilde DIE set die ik nu dus nu heb eigenlijk hebben maar vond ze te duur.. en nu wilde ik het verschil dus sowieso al niet gaan betalen) maar deze staan erg mooi :) daarbij..ik heb geen zin in een risicovolle verzending, zo vlak voor de bruiloft... :S Heb het nu kosteloos mogen houden zo:) maar schrok vanochtend wel even flink van het mailtje!
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2010, 14:27:04 door Muisje »

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #733 Gepost op: 7 mei 2010, 14:41:15 »
Wow soelram als collega weddingplanner gaan mijn haren recht overeind staan van zo iemand!
Bij een huwelijk in het buitenland is het al meer stressen, maar een "zoals het hoort" bestaat niet! het is "zoals jij het wilt"
Ik zou even gaan bellen, want stress kan je niet gebruiken op deze manier! Het moet gaan zoals jullie het willen, niet zoals zij het wilt. Iedere bruiloft is anders, dan moet je het niet op eigen houtje gaan veranderen! :mad:

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #734 Gepost op: 7 mei 2010, 15:09:38 »
Wat keuk within dat je weddingplanner bent!

Seoramm, wat walgelijk zo net voor je vertrek (anders ook, waar betaal je ze dan voor, toch om jullie wensen te helpen verwezelijken?)

Muisje dat is dus een geluk bij een ongeluk!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #735 Gepost op: 8 mei 2010, 09:41:53 »
Goedemorgen

lieve mensen, ik probeer echt tijd te maken om te blijven posten, maar het lukt niet.
Ik lees wel regelmatig mee, moest nu vanaf 6 mei nog meelezen.
Ik was van plan om nog even een berichtje eruit te gooien voor seolram vandaag, maar het leek even niet te gaan lukken.
Vanmorgen stonden er om kwart voor 8 een heleboel mannen op de drempel van de slaapkamer.
ik was snikzenuwachtig, toevallig gisteren gehoord dat vandaag vf van as zou zijn en dat ze om half 8 zouden komen.
Krijgt as opeens de neiging om uitgebreid naar hotels te gaan kijken in londen gisteren. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid naar bed. Met als gevolg dat hij boos werd op mij en pas om half 3 ging slapen. En dat terwijl hij al aangaf dat hij echt genoeg moest slapen nu, omdat we een structureel slaaptekort hebben.
Huis schiet de laatste dagen erg hard op. ik zal eens spieken of ik nog foto's kan vinden.
Het probleem is nu de 19e, dan mag ik de jurk op komen halen, maar eerst wilde de mediamarkt langskomen voor de apparaten. Deze afspraak verzet naar vrijdag. Toen belde de meubelhandelaar van de bank dat die ook de 19e zou komen, deze verzet naar de 26 (een dag na de bruiloft, wat mij niet zo heel erg lijkt, maar as vind het vreselijk). En nu blijkt de cv monteur ook alleen de 19e te kunnen.
As wil dat ik de jurk ga verzetten en de rest terug, maar ik krijg er maar niet in dat dat niet zo goed mogelijk is.
BABS heeft nog niet gebeld, ik gooi het maar op de laatste weken. Ik hoorde dat als je 2 weken van te voren nog niets gehoord hebt, dat je dan mag bellen.

O ja, mijn reacties:
Allereerst: Seolram, een heel mooi weekend toegewenst! Ik hoop op een beetje mooi weer voor je. Heb je de weddingplanner nog kunnen bereiken over die tijden?
Muisje: goed dat het zo afgelopen is, en dan nog wel de ketting die je eigenlijk wilde ook. Idd een geluk bij een ongeluk. ik zie staan dat de fotograaf te laat kwam, hoe lang hebben jullie moeten wachten?
Zonnebloem; een oppas voor de hond scheelt ook weer een hoop zorgen. Proef make-up naar wens?
Within; sterkte met het gesprek vandaag, ik wens je moed, kracht en liefde toe bij het gesprek.

foto's (zijn vrij groot dus met link:
poster logeerkamer
poster slaapkamer (tegenover bed)
nieuwe trap

alle bedankjes in de mand
1 bedankje alleen

Edit:
ik zie de weersvoorspellingen nog niet echt mee werken, ik hoop op droog weer dan maar voor de bruidjes volgende week!

maandag 10 mei tot en met vrijdag 14 mei
Af en toe zon, maar soms ook regen of een enkele bui. (Vrij) koel, maar later in de week iets hogere temperaturen.
                                Ma   Di   Wo   Do   Vr
Zonneschijn (%)             30   40   40   30   50
Neerslagkans (%)           30   40   40   40   30
Neerslaghoeveelheid (mm)   0   0/1   0/1   0   0
Minimumtemperatuur (°C)    3/5   2/6   3/6   3/7   3/6
Middagtemperatuur (°C)           11/14   10/12   11/13   13/15   15/17
Windrichting                   N   NO   NO   NO   N
Windkracht (bft)           3   3   3   3   3
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2010, 09:42:11 door Samenfreek »

Seolram

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #736 Gepost op: 8 mei 2010, 14:02:37 »
Vanfa schiphol" toedeloe, spreek jullie weer vanaf een ander land!
Oja, als het nu echt baggerweer is in Venetie, zoeken we gewoon een kroeg op die de tv op Giro d'Italia heeft staan, want op onze trouwdag komt de giro door onze straat in Leiden!!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #737 Gepost op: 8 mei 2010, 16:11:10 »
Ik word gek van mezelf.
Ik wil weten wat hij aan het doen is, maar tegelijkertijd wil ik niets weten.
Ik ben boos, verdrietig, jaloers, chagrijnig, vrolijk, hangerig en nog meer gevoelens door elkaar heen.
Ik ben jaloers en ben daar dan weer boos om, ik vind het helemaal niet fijn dat hij hier nu niet is, terwijl ik een aantal dingen voor het huis moest regelen.
Argh... stomme hormonen dan ook... [size="1"](p.s heel slecht bezig door nog maar een half glas te drinken en een koekje en een chocolaatje. stom stom stom, heb zelf geen zin om te eten)[/size]

Geef me iets als afleiding, wachten is zenuwslepend
Straks werken

Ranniej

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #738 Gepost op: 9 mei 2010, 14:14:23 »
Oh wat is er weer veel geschreven zeg!!

Shanna gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat je de 21e misselijkloos doorkomt :)

Seolram heel veel plezier morgen! Hoop dat het een top dag word zoals jullie die in gedachten hebben. Kan helaas niet live kijken maar zal na afloop kijken.. Ben benieuwd :)

Hier is alles afgestreept dus het mag 28 mei worden.. ZIt telkens maar na te denken of we alles wel hebben geregeld maar kan niets meer verzinnen haha..

Ik weet niet meer of ik aankomende week nog tijd heb om hier te komen dus ik wil de volgende meiden alvast een hele mooie super dag toewensen! Muisje, Grobegni, W-janssen en Misshappy geniet van jullie dag en laat je behandelen als een prinsesje hé want ik weet zeker dat jullie er allemaal mooi uit zien!

X

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #739 Gepost op: 9 mei 2010, 17:44:08 »
Ik kom ook maar ff verslag brengen van het gesprek met mijn vader gisteren!

Of hij nu ook echt komt weet ik niet, maar heb best een goed gesprek met hem gehad! Hij heeft me dingen verteld die me opeens heel anders doen kijken naar de afgelopen jaren, dingen waarvan ik heel anders had gehoord! Toch fijn nu zijn kant van het verhaal te weten. Hopen dat ik nu wel het contact kan houden..

Gisteravond de bespreking met CM en fotograaf gehad, was erg gezellig! Moeten alleen nog een overdekte fotolocatie hebben  :unsure:
Dus als iemand nog tips heeft tussen Rotterdam en Utrecht in :tongue:

Seolram alvast een geweldige dag gewenst!! :biggrin:

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #740 Gepost op: 9 mei 2010, 22:29:48 »
fijn within dat het gesprek fijn was! blijft dus spannend of tie komt..

hmm de spanning begint nu wel erg toe te slaan! Het hele jaar eigenlijk van moment naar moment geleefd. zo van eerst maar eens, sleutel, oud en nieuw, ondertrouw, pasen, koninginnedag, 5 mei, huis stofferen, hemelvaartsdag, pinksteren en dan gaan we trouwen. en nu komt het besef van eehm ja, morgen gaan ze stofferen en kunnen we gaan overhuizen enzo..whaaaa...over 2,5 week gaan we trouwen:O uiteraard super super veel zin in, maar het besef is er nog niet helemaal geloofk;)

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #741 Gepost op: 9 mei 2010, 23:01:25 »
Dat is hier ook zo!

Elke keer aftellen naar bijzondere dagen.. Jelle was het laatste weekend in Ridderkerk dit weekend, en ik ook!  :blink: Volgend weekend ga ik vrijdag al weg na mijn VF... En dan kom ik de donderdag voor het trouwen weer terug! Raar idee!

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #742 Gepost op: 9 mei 2010, 23:50:10 »
Seolram, een geweldige dag gewenst!!!

Hoe is het verder gegaan samenfreek?

Fijn Within dat je zo'n goed gesprek hebt gehad!

Heerlijk Ranniej dat je helemaal al klaar bent

Ja 't komt ineens dichtbij he zusje?Dacht gooi ons overzichtje er ook nog eens tegenaan.

10 mei: seolram
12 mei: Muisje
12 mei: Grobegni
14 mei: w-janssen
14 mei: MissHappy1980
21 mei: Within
21 mei: Linda 81
21 mei: Shanna28
21 mei: Tinty
25 mei: Samenfreek
28 mei: Ranniej
28 mei: Zusje
28 mei: Zonnebloem
28 mei: Kippie

Kippie

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #743 Gepost op: 10 mei 2010, 09:16:37 »
Alleereerst: Seolram een fantastische dag gewenst!!

Ik heb afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad: het was echt SUPER gezellig!
Met een versierde fiets werd ik op pad gestuurd en onderweg werd ik opgewacht door mijn vrienden.
Bij een sporthal gingen we eerst lunchen, daarna werd ik aangekleed als Sandy van grease met een blonde Sandy pruik en een pink ladies jasje. Na de lunch gingen we Grease dansen. Geniaal! We zijn de stad in gegaan voor een drankje en daarna een workshop bonbons en ijstaartje maken. Jummie! Daarna hebben we bij mijn zus thuis een cocktailparty gehouden en had iedereen wat voor mij in elkaar geknutseld: een aankleedpop met mijn hoofd erop en iedereen heeft zijn creativiteit losgelaten op hoe ze verwachten dat ik er de 28e uitzie. Dat was echt erg leuk, en ook super om te zien hoeveel werk iedereen daarin had gestoken.
’s Avonds zijn we de stad weer ingegaan en daar hebben we tapas gegeten en daarna zijn we de kroeg in gedoken. Laat op de avond kwam de groep heren naar dezelfde kroeg.
Ik heb van iedereen begrepen dat ik meer dan genoeg ophad (mijn vent mag geen alcohol met z’n medicijnen dus ik heb voor twee gedronken… hahah :biggrin:).
Het was echt super!

Hoe is het verder met jullie dames. Al zenuwachtig?
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2010, 11:20:29 door Kippie »

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Mei 2010
« Reactie #744 Gepost op: 10 mei 2010, 10:11:06 »
Seorlam: EEN GWELDIGE DAG GEWENST!!!:biggrin: k zal proberen op tijd voor de pc te zitten..maar ben tot nu oe druk in de tuin! dus weet niet hoelang dat nog gaat duren!!

groetjes:)

*kom later langer kletsen!!*

Kippie klinkt ontzettend leuk..!!!!

zusje

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #745 Gepost op: 10 mei 2010, 10:25:41 »
klinkt super kip! je praat nogsteeds dubbel:P haha;)

ik ga proberen te kijken seorlam! hoop dat het daar beter weer is dan hier;)

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Mei 2010
« Reactie #746 Gepost op: 10 mei 2010, 11:34:51 »
Ik krijg geen verbinding :sad:

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #747 Gepost op: 10 mei 2010, 11:42:22 »
Ja hier doet hij het, wel gaaf zo live meekijken!
Hoop dat ik het helemaal af kan zien, want moet straks naar mijn werk, tot die tijd zit ik hier aan de buis gekluistert :)update voor de mensen die het niet kunnen volgen, ze kwam net door beeld lopen, wouw je ziet er erg mooi uit!

Samenfreek

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #748 Gepost op: 10 mei 2010, 11:48:18 »
Ai, was ik denk ik toch nog te laat, het scherm is zwart.
Dat wordt dus herhaling kijken :wink:
Ik ben benieuwd of het droog is ofdat jullie alsnog in de kroeg zijn gedoken.

Klinkt als een super feestje kippie  :laugh:  en idd je hebt het mooi dubbel gezegd :wink:

Hoe is met de zenuwen bij muisje, grob, wjansen en natasja nu? Ik hoop dat het voor jullie allemaal een mooie dag wordt.

Hier teveel stress voor niets gehad. Vf ging gewoon prima van as. Ik baalde er gewoon van dat ik er niet bij was. (aangezien in onze vriendengroep bijna alleen maar jongens zitten) Hij is wezen paintballen (heerlijk onder de blauwe plekken, ik telde er 40) en daarna hebben ze hem door de stap heen laten lopen en laten op maken door mensen en andere opdrachtjes. 's avonds wezen wokken en toen nog even de stad in. en dat allemaal met een skippybal op zijn been.
Normaal gesproken spreken as en ik elkaar minstens 3 keer per dag, ook als we aan het werk zijn. Dus het was vreemd om heel de dag helemaal niets te horen.
Net op verzoek van me moeder de gemeente gebeld voor de BABS, me moeder was bang dat het allemaal fout zou gaan omdat we de dag waarbij we in ondertrouw gingen eigenlijk alleen een afspraak hadden gemaakt voor een afspraak te maken voor ondertrouw. een afspraak voor een afspraak dus.
Zij kon er niet van slapen, ik heb er geen problemen mee gehad.
Nu dus gebeld en ik heb een vrouwelijke BABS en ik hoop dat ze nog belt. Ik heb anders haar tel. nr ook.
Ik ga nou maar weer eens klussen, nog maar 2 weken en 1 dag over  :tongue:

Liefs for all
X

Linda81

  • Gast
Mei 2010
« Reactie #749 Gepost op: 10 mei 2010, 12:08:59 »
samenfreek, tis nog niet begonnen verder! Seolram, liep net enkel doorbeeld, om naar de andere kant van de ruimte te gaan, de ceremonie moet volgens mij nog beginnen, tis nu alleen helemaal leeg die kamerupdate: 't begint nu!Wat een prachtig woord heb je gesproken!

En wat ziet je man er gaaf uit, moet nu helaas naar mijn werk, maar kijk vanavond de rest af.

Onwijs fijne dag verder!

Gr LindaZie dat hij alle berichten aan elkaar plakt, waren lossen berichten :)Heb het toch nog net kunnen afkijken, meis was mooi!

Geniet ervan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards