collapse

Auteur Topic: Zanger Gezocht  (gelezen 3524 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tinq

  • Gast
Zanger Gezocht
« Gepost op: 3 februari 2010, 09:06:33 »
Hallo meiden,

Wij zijn op zoek naar een zanger met een repertoire van Hazes. Nu zijn die genoeg te vinden (het lijkt zelfs wel of iedere zanger dit in zn repertoire heeft  :wink: )
Maar ik kan dus gewoon door de bomen het bos niet meer zien. Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n zanger? En welk prijskaartje hing daar aan? (brutale vraag, i know, maar sommige zangers denken echt dat ze bedragen a la Hazes zelf kunnen vragen)

Ik ben benieuwd!

Tinq

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Zanger Gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2010, 16:40:25 »
Fransie Duijts;) geen idee wat die kost:P

sowieso geen idee :tongue: maar moest dit even kwijt

Broekkie

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2010, 20:13:10 »
frans duijts super!
hangt wel een koste plaatje aan, kijk ff op www.123boekingen.nl
(dacht 3500 ofzo)

maar hij zit geloof ik al heel lang vol

Bride 2 b

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2010, 20:18:29 »
frans duyts kost zomaar 5400 euries...... je hebt volgens mij ook nog lesley williams????? weet niet of de naam goed is maar dat is ook een hazes immitator en denk is vriendelijker geprijst ":-)

zonnebloem

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2010, 08:22:24 »
Lesley is vanaf 1795 per 30 minuten te boeken.... heb hier ook na zitten kijken maar dit is mij te duur

Lynnz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2710
  • Geslacht: Vrouw
Zanger Gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 4 februari 2010, 12:14:35 »
Ik wilde Elvis en die kostte EUR 500 per 30 minuten. Heb het uiteindelijk niet gedaan. Maar ik zou gewoon even googlen en imitators mailen. Je kan ook even op marktplaats kijken. In Leiden komt tijdens het Leids ontzet altijd een belgische imitator: Kevin Kenzo. Hij doet het altijd heel leuk!

melis

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 4 februari 2010, 16:29:30 »
Ja frans duijts hadden wij ook in de planning helaas is hij met onze bruilof op vakantie :ohmy:
Ben nu ook druk aanzoeken voor een andere of 2 goedkopere.

Broekkie

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 4 februari 2010, 19:20:48 »
ja frans is een stuk duurder geworden sinds ''je denkt maar dat je alles mag"
hier in brabant is rob van daal ook super leuk en vinzzent (alleen is dat niet echt hazes)

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Zanger Gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 4 februari 2010, 19:26:15 »
Je kunt natuurlijk ook de band : De Antihelden uitnodigen. heb je wel een keer wat anders, en zij willen vast en zeker wel een lied van Andre Hazes instuderen..!!

Bride 2 b

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 4 februari 2010, 20:41:56 »
De piratentoppers zijn ook erg leuk.....en helemaal hollands check anders ff easybookings.nl daar staan prijzen van vrijwel alle artiesten op en ook meerder hazes immitatoren. Peter Beense is ook erg goed trouwens, ligt een beetje ana je budget.
« Laatst bewerkt op: 4 februari 2010, 21:04:47 door Bride 2 b »

Sjoerdson

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #10 Gepost op: 4 februari 2010, 23:58:02 »
Wat dacht je van andrea hazes heel erg leuk heb haar bij een vriend zijn bruiloft gezien het is gewoon net echt!
Toen ik op de opendag van goedkoopfeest.com was boden ze mij haar ook aan het is alleen onze smaak niet wij willen meer hippe en vlotte muziek met een vleugje oldies(dance classics)

m-a-n-d-y

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #11 Gepost op: 7 februari 2010, 17:27:53 »
http://www.allelook-a-likes.nl/look-a-like_andre_hazes/

http://www.jojozingthazes.nl/paginas/home.html

http://www.partynet.nl/imitator_revival_tr...rdVriezenBoeken

http://www.andrehazesimitator.nl/

Gewoon een paar sites die ik op google tegen kwam. misschien heb je er iets aan en anders op google intypen andre hazes imitator.
Succes ermee.

deetje

  • Gast
Zanger Gezocht
« Reactie #12 Gepost op: 12 februari 2010, 00:09:24 »
[quote name=\'Tinq\' post=\'303673\' date=\'03 February 2010, 09:06\']Hallo meiden,

Wij zijn op zoek naar een zanger met een repertoire van Hazes. Nu zijn die genoeg te vinden (het lijkt zelfs wel of iedere zanger dit in zn repertoire heeft  :wink: )
Maar ik kan dus gewoon door de bomen het bos niet meer zien. Heeft iemand hier toevallig ervaring met zo'n zanger? En welk prijskaartje hing daar aan? (brutale vraag, i know, maar sommige zangers denken echt dat ze bedragen a la Hazes zelf kunnen vragen)

Ik ben benieuwd!

Tinq[/quote]

Hoi,

wij hebben deze gehad www.andrehazesimitator.nl. op onze bruiloft
Ik vond hem in ieder geval helemaal geweldig en hij is niet duur.
hij vraagt 850 euro.
een half jaar later hebben we hem ook op het werk laten komen was echt een superfeestje.

ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes
DesireƩ

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards