collapse

Auteur Topic: Augustus 2010  (gelezen 148416 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #700 Gepost op: 6 juli 2010, 09:14:22 »
Ahhh, bedankt voor jullie lieve reacties  :blush:

Inderdaad wel heel grappig dat bijna iedereen de jurk heeft gepast :)

Ben er ook helemaal verliefd op

@Silvia (bedenk net dat ik je naam al weer een paar keer verkeerd heb geschreven....solly) ik wil ook wel fotoooooo's

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #701 Gepost op: 6 juli 2010, 09:44:45 »
@bellie, maakt niet uit hoor :wink:
Gebeurd zovaak!

foto's via Pm zijn onderweg :wink:

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #702 Gepost op: 6 juli 2010, 10:37:05 »
TNX moet ze thuis even openen.....stomme werklaptop!!!!!!

Bruidsduif

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #703 Gepost op: 7 juli 2010, 12:58:11 »
Stom zeg...dacht dat ik eergister had geantwoord, maar blijkbaar staat die er niet op...
Iedereen lekker gefeest??!!!
Vind je er heel erg mooi uit zien Bellie! Inderdaad echt een prinsesje!
Jammer zeg Sil dat je zo teleurgesteld bent over het feestje....Maar snel vergeten en op naar het echte grote feest   :biggrin::
Ik heb zo het idee dat die van mij het laatste weekend voor de bruiloft zal zijn...
Afgelopen weekend bruidsmeisjesjurkjes gekocht, was echt heel leuk.
Tip: ik heb ze bij humpiedump in Spijkenisse gehaald. Een winkel speciaal voor kinder feestkleding, dus de meisjes keken hun ogen uit!OHja en Sil...ik wil heeeel graag je foto's zien  :rolleyes:

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #704 Gepost op: 8 juli 2010, 08:20:45 »
HIhi bruidsduif we zijn natuurlijk ook benieuwd naar de bruidsmeisjesjurkjes :biggrin:

Ik ga zo eindelijk weer mn jurk passen :biggrin: ik heb me haar zelf opgestoken met een pareldiadeem en mn sieraden heb ik even omgedaan en me sluier echt zooo apart om jezelf zo te zien hihi
maar zo heb ik straks een beetje een idee of dit is wat ik wil met mn proefkapsel :biggrin:

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #705 Gepost op: 8 juli 2010, 09:00:22 »
Ohh wat leuk Marry!

Veel plezier! Wel foto's maken he! :wink:

Bruidsduif

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #706 Gepost op: 8 juli 2010, 15:03:57 »
En? En?? Marry? Hoe was het??? Ben errrrg benieuwd!
Ik heb geen foto's van de meisjes maar hier is de site van humpiedump:
http://www.humpiedump.nl/bruidsmeisje.htm en dan is het jurkje "Fleur"

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #707 Gepost op: 8 juli 2010, 18:58:59 »
Het was eigenlijk niet echt leuk :S  de coupeuse vond het niet leuk dat mn moeder,zusjes en vriendin zoveel commentaar hadden op hoe mn jurk zat. Uiteindelijk heb ik maar iets gekozen wat er tussenin kwam omdat het gewoon echt niet ging wat ik en de rest dus eigenlijk wilde :sad: stomme strapless jurken ook :wink: Na een uur was ik eigenlijk nog niet klaar maar werden we wel de winkel uitgezet. Ik heb dus neit eens met sluier en bloem op mn jurk gepast :sad:  op naar de volgende keer :s  er zijn wel fotos gemaakt maar niet echt 1 waar jullie wat aan hebben haha. Mn zusje heeft ook fotos gemaakt als ik die heb dan stuur ik ze wel :)

En bruidsduif leuk jurkje, niet zo tuttig :biggrin:

mrs-to-be

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #708 Gepost op: 8 juli 2010, 19:15:05 »
Hey meiden, ik haak ook even aan in dit topic als het mag! :-) Wij trouwen op 20 augustus, nog 1 maand, 1 week en 5 dagen  :ohmy:
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2010, 19:16:14 door mrs-to-be »

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #709 Gepost op: 9 juli 2010, 10:15:53 »
@Marry24, wat een gedoe joh!! Dat is ook niet leuk..kan me voorstellen dat je er een beetje van baalt hoe het is gegaan..volgende keer gaat het vast goed!!! Komt helemaal goed!!

@mrs-to-be Welkom op het augustusforum! Ook al bijna klaar met alles regelen?

Ben momenteel druk aan het bedenken wat ik onze ceremoniemeesters kado wil geven..is nog best lastig..doen jullie dit? En wat geven jullie?

mrs-to-be

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #710 Gepost op: 10 juli 2010, 13:44:56 »
Wat idioot - ik weet zeker dat ik hier gisteren een heel verhaal neergetypt heb, maar de post is verdwenen? :sad:

Silvia87

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #711 Gepost op: 10 juli 2010, 14:19:54 »
Oh dat is wel vreemd ja,

Heb je mijn prive berichtje wel ontvangen? :tongue:

miru

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #712 Gepost op: 12 juli 2010, 00:05:26 »
Hoihoi,
Zo een druk weekend achter de rug. En vanavond natuurlijk de teleurstelling van het verlies van Oranje...
Maar verder was het helemaal top... ik heb namelijk mijn vrijgezellenfeest gehad en ze hadden het helemaal super georganiseerd en precies waar ik van houd :-)

ik werd al de hele week bstookt met sms-jes met allemaal vage tips en hints en zaterdagochtend moest ik me om 11.30 op ene bepaalde plek melden. Eerst daar lekker gelucnht met twee van mijn beste vriendinnen, kreeg ook allemaal kadootjes die ik blijkbaar 'nodig had'. Deodorant, beachvolleybalsetje en een roze slinger en groenen zonnebril.

Daarna gingen we ergens anders de ander meiden ophalen, zijn we 's middags, in die enorme hitte, gaan kanoën. Op het water was het gelukkig ene stuk koeler. En na nog wat te hebben gedronken gingen we weer op weg en we eindigden uiteindelijk op een camping. Zo leuk, iedereen bleek kampeerspullen ind eauto te hebben zitten, dus we bouwden snel het tentenkamp op in de nog steeds verzengende hitte. Het was de hele tijd echt zo gezellig!! En toen alles stond en wij rustig ene drankje deden begon het slechte weer... De eerste bui duurde een half uurtje en ik was helemaal doorweekt maar toen klaarde het op en kwam ook de bbq dus konden we lekker gaan eten. Waren we net bezig begin het weer te regenen, dus iedereen onder de partytent :-) En het hield al snel weer op.
Maar toen we klar waren en net hadde opgeruimd begion het echte noodweer, de lucht werd pikzwart en het begon te waaien. Dus wij hoopten maar dat de tentjes het zouden houden. En gelukkig wel, we hebben de windhoos doorstaan :-) zonder ook maar enige problemen.
's Avonds hadden ze voor mij nog een geweldige bonte avond gerganiseerd. Ze hadden allemaal iets voorbereid, een leidje, een verhaal over mij of kadootjes met een speciale betekenis. ik ben dus door en door verwend. Zo leuk!!!!

Lekker een nachtje geslapen, ontbijtje gehad en toen is iedereen weer naar huis gegaan. Het was in één woord geweldig!!

En gisteren heeft AS ook zijn pak gekocht, hij was in 20(!) minuten klaar... En volgens hem is het het mooiste pak ter wereld  :-)
Dinsdag ga ik langs bij de kapper, nog niet voor proefkapsel maar om is met te praten over wat eventueel zou kunnen en hoe we het af zouden kunnen spreken.

Dus weer lekker bezig, want over 6 weken en 6 dagen ga ik trouwen :-)

mrs-to-be

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #713 Gepost op: 12 juli 2010, 14:54:36 »
@Sil87: Ja ja die had ik ontvangen :) Heb je mijn reply ook gekregen?

Ben er inmiddels denk ik achter waar mijn post gebleven is: heb denk ik mijn browser afgesloten voor ik op "post" geklikt had. :nut: Is me gisteren wéér overkomen (ook in deze thread haha). Ik heb gewoon teveel tabs open staan en ben teveel dingen tegelijk aan het doen en dan vergeet ik waar ik mee bezig was en om dit af te maken.. :lol2: Maar goed, drie maal is scheepsrecht, toch?!

Na een wat trage opstart schiet de planning inmiddels aardig op, de meeste dingen zijn geregeld. Trouw&feest locatie, trouwjurk (incl. lingerie&schoenen), fotograaf, gastenlijst, uitnodigingen, mijn trouwring (speciaal gemaakt, het was de bedoeling de trouwring van mijn opa hierin te verwerken maar dat bleek uiteindelijk helaas niet mogelijk - nu heeft de goudsmid hier prachtige oorbelletjes van gemaakt, ook mooi), het menu 's avonds, mijn zus is bezig met het organiseren van iets vrijgezelligs, kapper/visagist (moet wel nog voor proef).. etc. Wat wél nog moet geregeld worden zijn de kleding voor mijn vriend (regelt ie zelf, dus is nog niet gedaan ;-)), het horloge wat hij van mij krijgt ipv een trouwring, mijn boeket en nog wat van die kleine dingetjes hier en daar. En ik ben ongetwijfeld nog wat vergeten ook.

TROUWDATUM
Vriendlief heeft me in januari gevraagd, maar uiteindelijk zijn we pas half april begonnen met het werkelijke plannen van de bruiloft. Het aanzoek kwam behalve voor mij ook voor mijn vriend ietwat onverwacht (en ja, hij was degeen die mij vroeg hehe, maar tamelijk ongepland van zijn kant ook:)) en hij had nog even tijd nodig om aan het idee te wennen. Dus in het begin steeds als ik met iets trouwerigs aankwam, kwam er een "oh maar dat komt nog wel, we hebben nog tijd genoeg!" als antwoord en werd de planning voor uit geschoven. Dat vond ik best wel lastig als ik heel eerlijk ben, ik was het liefst meteen alles gaan regelen hehe! Jullie kennen het wel waarschijnlijk. :tongue: Maar zo eind maart begon hij ook steeds enthusiaster te worden en begin april hebben we dan eindelijk een datum gekozen - naja ik heb hem een aantal data die mij wel leuk leken voorgesteld en daar bleven er twee van over, 20 en 27 augustus. Toen we op 16 april in ondertrouw gingen konden we ook meteen de trouwlocatie bij de gemeente laten vastleggen en toen de dame vroeg welke datum we ingedachte hadden kwam er een heel enthusiast 20 augustus 2010 uit zijn mond. En ik maar denken dat we zowel de 20e als 27e nog in gedachten hadden ;-)! Al ging mijn voorkeur ook uit naar de 20e, en verder vond ik het zo gaaf hoe enthusiast hij was, dus ik vond het wel best!

LOCATIES
De trouwlocatie was dus zo gepiept, het vinden van een geschikte locatie voor het dinner en feest 's avonds was echter heel andere koek. Zal jullie niet vervelen met de details, maar het heeft me een paar grijze haren opgeleverd. :wink: De communicatie verliep zo moeizaam en na bijna 4 weken wisten we nog niet waar we aan toe waren. Telefonisch kreeg ik ze niet te pakken, terugbellen n.a.v. mijn voicemail gebeurde niet en ook op mijn emails kreeg ik geen antwoord. Na een paar weken had ik ze eindelijk te pakken en kreeg ik nog steeds vage antwoorden en ook de belofte dat ik dezelfde dag nog teruggebeld zou worden werd niet gehouden (kreeg een dag erna een heel kort nietszeggend mailtje..). En toen was ineens mijn geduld op, ineens was het genoeg. Het leuke en bijzondere was er vanaf, en ik had geneens meer zin om daar onze trouwdag te vieren. De tijd begon ook te dringen (tenslotte konden er geen uitnodigingen gemaakt worden voor we wisten wáár we het zouden vieren, en het was al eind mei) dus snel op zoek naar een andere locatie. Aangezien onze trouwdag precies tijdens de SAIL 2010 valt, was een hoop hier in de stad al geboekt voor andere activiteiten wat wel jammer was want we hadden een heel leuk gevonden pal langs het IJ, met een terras aan het water enzo. Maar goed, uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om het dinner en het feest te houden bij het restaurantje waar we tijdens onze allereerste date ook hebben gegeten. Een heel gezellig en knus restaurantje, met mensen die met ons mee denken en voor wie een trouwfeest niet het 13e in een dozijn is maar ook iets speciaals! Helemaal leuk dus. En achteraf ben ik blij dat dit het geworden is, past helemaal bij ons.

DE JURK
De dag na de ondertrouw ben ik met mijn moeder, zus en een van mijn tantes mijn jurk gaan uitzoeken en gelukkig zijn we direct geslaagd. Tenslotte is 4.5e maand om een trouwjurk te bestellen best krap! :-) Maar de bruidszaak verzekerde me dat het allemaal op tijd goed ging komen, dus ik heb daar niet zo heel veel stress over gehad. Inmiddels heb ik bericht gekregen dat de jurk binnen is en ga ik morgen voor mijn eerste pas! Spannend!! Het torselet voor onder de jurk (van DiLorenzo) heb ik bij de bruidszaak besteld, het bijpassende broekje en kousen komen bij een lingeriezaak hier in de stad vandaan (scheelde best aanzienlijk). Mijn schoenen heb ik een poosje geleden al gekocht, kwam bij toeval net voor sluitingstijd een keertje langs een miniatuur schoenenwinkeltje hier in de stad waar ze trouw- en feestschoenen verkopen en dacht "hey eens even kijken". Had hele leuke schoenen gezien van Rainbow maar ik vond ze én een beetje prijzig én ze hadden een 5,5cm hoge hak en dat vond ik eigenlijk net té voor de trouwdag. Uiteindelijk heb ik een leuk simpel schoentje gekozen met een 3cm hakje, en omdat het 'oude collectie' was mocht ik ze voor €60,- meenemen. Deal!
Morgen de eerste pas, eeks best wel een beetje nerveus!! Ik had eigenlijk vanaf het begin besloten geen sluier te willen, maar nu ben ik toch beginnen twijfelen. De foto's die ik van jullie gezien heb met sluier zijn toch wel heel mooi.. dus ik denk dat ik morgen toch een kleine sluier ga uitproberen. :) Als het niet staat of past bij mijn halter (dat het te druk is ofzo) dan zie ik het dan wel weer.

RING
Aangezien mijn vriend echt absoluut niets van sierraden moet weten, hadden we vanaf het begin al besloten dat hij van mijn een mooi horloge zou krijgen. Hij had er eentje uitgekozen maar uiteindelijk is die nog steeds niet besteld "hij wilde nog even verder kijken" (hoe bedoel je dat wij vrouwen undecisive zijn..? mannen kunnen er ook wat van!).. En nu ben ik hem alweer weken aan het porren dat we daar nu echt mee moeten gaan opschieten!
Zelf had ik besloten dat ik graag een simpele witgouden trouwring wilde - ik draag weinig sierraden en bijna altijd zilver of witgoud, dus dat leek me een logische keuze. Echter toen mijn moeder mij vroeg of ik het leuk zou vinden om mijn opa's trouwring te verwerken in mijn trouwring, was ik daar ontzettend van onder de indruk, en ben ik direct gaan nadenken over de combinatie van geel- en witgoud. Uiteindelijk bleek helaas het goud van mijn opa's ring niet geschikt te zijn, superjammer! De goudsmid kwam echter met een mooie oplossing: hij heeft heel mooie oorbelletjes gemaakt van stukjes uit de trouwring, één setje voor mij en een setje voor mijn zus. Eigenlijk nog veel authentieker, aangezien hij het goud nu niet heeft hoeven omsmelten en hergieten, maar gewoon stukjes uit de ring heeft kunnen knippen, deze plathameren en opnieuw gladmaken en ze zijn echt heel mooi geworden.

UITNODIGINGEN
Ik heb toevallig nét een postje gemaakt in het "welke uitnodigingen hadden jullie" topic elders op het forum, inclusief plaatjes. Zie: hier!

Nou, dit was het wel zo'n beetje, de belangrijkste dingen van onze wedding-preparaties in een 'notendop'. :)

Sabine

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #714 Gepost op: 15 juli 2010, 11:05:08 »
Hoi Dames,

Het is hier alweer een tijdje stil! Welkom mrs-to-be. Je hebt al een hele waslijst geregeld. Wel lekker he!
KLinkt als een leuk feestje Miru. Heb zelf ook afgelopen zaterdag mijn VF gehad alleen had ik graag gewild
dat ik net zo enthousiast kan zijn als jij. Het was gewoon niet mijn feest. Die twee die het geregeld hebben
hebben ongetwijfeld wel hun best gedaan maar toch, heeft me zaterdagavond een half uurtje in tranen gekost in de
armen van lief.

Op zaterdag stond er een groep meiden voor de deur, totaal onverwacht want het duurt nog wel even, en toen moest ik
eerst even relaxen want kan slecht tegen geen controle hebben, erg handig op je VF.
Toen werden we door een aantal mannen weggebracht naar een boerderij ( geen wc's dixi op het erf) en moesten
naar een vieze schuur waar de stallen nog in stonden etc. Ik hoorde daar al zeggen door die gast zal ik de bbq buiten
neer zetten. TOen dacht ik al oh nee we gaan toch niet hier ook eten. We moesten even wandelen bij de boerderij vandaan
en daar stond een paardentram te wachten. Op zich wel leuk omdat ik gek ben op paarden. Maar ja het tempo van zo'n tram ligt
natuurlijk niet echt hoog, dus sjokten we wat door vage dorpjes. Af en toe een vraagje beantwoorden en that's it.
Toen kwamen we bij een soort sporthal met een weiland erachter waar we gingen boerengolfen, ik schijn een keer gezegd te hebben dat
ik dat leuk vond, ( ja met school op de werkweek+kids) maar goed holes misten, en gare poortjes die half omvielen.
Nou dat overleefd weer terug naar die vieze boerderij voor eerst een borrel en daarna bbq. Zaten buiten, tussen de voersilo's en tractors.
Was ook nog een andere groep met jongens en die ging er zomaar bij zitten. En toen wij genoeg hadden gegeten hebben zij de rest van de bbq
opgegeten. Vond ik ook al niet zo geslaagd. Verder was er niks bedacht ofzo dus maar wel besloten om nog wat te drinken. Wilden er een aantal naar een kroeg in de buurt waar ik echt nooit kom dus nu ook niet. Gelukkig waren er dan nog 2 vroegen waar ik graag heen wilde en dat is ook
gebeurt maar ja een aantal meiden vond dat weer niks.
Bij die tent wel gezellig gezeten maar de teleurstelling overheerste echt wel.
Dit feestje ging niet om mij, en dan krijg je achteraf ook nog over je heen dat je ondankbaar bent etc. Nou ik weet heus wel dat ze hun best hebben gedaan maar toch i kwist niet dat ze mij zo slecht konden.

Zo tot zover mijn geklaag over mijn VF, beetje lang verhaal maar goed. Gewoon snel vergeten.

Dinsdag wel een leuke dag gehad. Ging 's middags voor mijn proefkapsel en make-up en wat ik in mijn hoofd had werd het ook helemaal.
Ze zei dat ze het nu maar met een paar speldjes had vast gezet maar het liet nu al niet meer los!! De bruidszaak had ook nog ff tijd dus
kon nog even mooi mijn jurk ( nu ook echt mijn eigen) passen met kapsel. Wel gaaf hoor om het totaalplaaje te zien!!
Maandag heb ik de eerste afpas!! Ben benieuwd.

Verder lekker aan het genieten van de vakantie. Zit nu te wachten op de monteur van de vaatwasser, die mensen geven nooit een tijd. Dus ach dacht mooie kans om mijn schoenen weer in te lopen. Nou het zit wel tegen. Ging in de schuur ff de stekker uit de koelkast halen, staat er een hark achter de deur, je raadt het al een kras over mijn satijnen schoenen, dus maandag weer nieuwe meenemen!!
Nu maar weer gewoon de slippers aan!

Nou een heel verhaal zo!!

Hoe gaat het met de voorbereidingen van de rest? Marry al beter gelukt met je jurk of moet je nog heen?
Bruidsduif erg leuk hoor jurkje Fleur. Ik ben daar ook geslaagd voor de bruidsmeisjes, jurkje kathleen!

Nou geniet van de dag dames!!

Liefs Sabine

Bruidsduif

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #715 Gepost op: 15 juli 2010, 18:27:39 »
Wat leuk om te lezen allemaal mrs. to be! Eigenlijk moet ik dat voor mezelf ook eens doen om het allemaal niet te vergeten...
De tijd is echt voorbij gevlogen!!! Over 3 weken gaan we al trouwen :)
Wat jammer Sabine dat het zo tegen is gevallen. Als ik het zo lees kan ik me wel een beetje voorstellen hoor dat je hier zo over voelt. Helemaal niet ondankbaar, maar verkeerd ingeschat van degene die het geregeld heeft.
Ik herken de winkel, mooie bruidsjurkjes zeg!!!
Ik stop met typen meiden, ik heb gister nepnagels laten zetten en dat typt nog niet heel erg makkelijk haha.
Fijne avaond!

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #716 Gepost op: 15 juli 2010, 19:29:29 »
zo lange verhalen hihi.
@ miru Kano-en lijkt me super om te doen :biggrin: En zo dat is wel heel snel een pak uitgezocht in 20 min zeg!
@ mrs to be jullie zijn al een eind op weg hoor! Leuk om een horloge te doen ivp een ring. Gaat de ambtenaar dan ook zeggen van we gaan over tot het uitwisellen van de ring en het horloge :tongue:
@ sabine, balen dat ook jou vrijgezellenfeestje niet leuk was:( het klinkt mij ook niet leuk in de oren :sad: zo onavontuurlijk ofzo :sad: Heb je fotos gemaakt van je proefkapsel enzo? Super leuke bruidsmeisjesjurkjes :biggrin:

Mijn verhaal over de winkel wordt echt alleen maar slechter... Ik zat er zo mee dat de jurk niet goed zat dat ik had besloten om naar een andere winkel te gaan. Allemaal geregeld dus ik wilde mn jurk ophalen. KOn dat niet omdat hij ergens weet ik waar was. Even later belde ze om te zeggen dat de jurk al helemaal af was en bladiebla. Ik heb hem donderdags gepast en hij was dinsdag klaar terwijl het donderdag nog weken zou duren toen ik erna vroeg.
Ik heb gezegd wat ik allemaal wel niet van de winkel vind en denk (alle keren dat ik ben geweest had ik er een vreselijk gevoel bij) en dat ik liever de jurk meenam en naar een andere winkel ging. Natuurlijk ging ze er helemaal tegenin

ik moet even weg maar typ straks verder hihi

miru

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #717 Gepost op: 15 juli 2010, 20:50:25 »
@sabine: balen joh, dat jouw VF zo tegenviel. Zolas jij het beschrijft lijkt me ook eignlijk niks. Gelukkig si de trouwdag wel ehelemaal nar jouw wensen!!
@marry24: ben wel benieuwd hoe het nu afloopt met je jurk.

Ik heb gisteren de ringen opgehaald en we hebben ze ook meteen laten graveren. Check!! Weer iets van mijn lijstje. En ik ben dinsdag bij de kapper langsgeweest om eens te kijke  of zo lukken wat ik zo ongeveer in mijn hoofd heb. En dat komt dik in orde. Ik maak nog een afspraak voor mijn proefkapsel als de visagiste terug is van vakantie want dat doe ik tegelijkertijd mijn proef make-up.

En dinsdag ben ik ook langs de coupeuse geweest voor mijn jurk voor het burgerlijk huwelijk. Zo leuk, we trouwen op dinsdag op het gemeentehuis en hebben daarna een lunch met beide gezinnen. Zaterdag is onze 'echte' trouwdag, dan trouwen we voor de kerk en hebben we ook een groot feest. Maar nu heb ik dus voor de zaterdag een prachtige wiite bruidsjurk gekocht maar ik moest nog iets hebben voor het burgerlijk huwelijk.

Nu heb ik via een theatervoorstelling waar ik aan mee heb gedaan een prachtige jurk gekregen. Dat is namelijk een bruidsjurk die is geverfd (echt super mooi), ik heb deze jurk al een keer gedragen op toneel, tijdens een slotscene met een bal (ik moest de engelse wals dansen). En die jurk is nu dus vermaakt zodat het helemaal perfect zit en het mooi genaaid is (theater willen ze nog wel eens iets wat groffer naaien omdat je op afstand toch minder ziet...) Ook heeft het me daardoor bijna geen geld gekost, met een paar tientjes heb ik een tweede bruidsjurk :-)
En mijn AS heeft echt geen idee dat ik die jurk aan ga doen, hihi... Heb ik toch twee keer een bruidsjurk aan.

Over anderhalve week mag ik mijn witte bruidsjurk weer passen!!! Daar heb ik enorm zin in, ben echt verliefd op die jurk. En dan gaan ook mijn vriendinnen mee, gezellig!

Trouwens, mooie bruidsjurkjes hebben jullie gekocht. Ik heb via een webwinkel een jurkje besteld, over twee weken wordt deze geleverd dus ik moet nog even afwachten hoe deze er in het echt uitziet maar ik denk ook mooi :-)

Marry24

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #718 Gepost op: 16 juli 2010, 08:19:55 »
Daar ben ik weer :)

De winkel vond het natuurlijk vreselijk dat ik naar een andere winkel toe wilde gaan en na ruim een uur aan de telefoon te hebben gezeten zijn we overeen gekomen dat ik donderdag (gister dus) nogmaals langs zou komen om te passen. De eigenaresse zou me dan zelf helpen. Daar aangekomen moesten we weer een half uur wachten. Op zich niet erg maar het bruidje voor me haar jurk zat echt scheef op haar rug en stond net als bij mij een heel stuk van haar borsten af... Hoe die het verder hebben uitgevochten weet ik niet want na een rondje lopen liep ze naar een andere paskamer. Toen ik eenmaal aan de beurt was zat de jurk dus echt niet zo als ik wilde. De eigenaresse kwam er bij e vond het gelukkig ook niet mooi. Na 2 uur zat hij eindelijk wel zo als ik hem wilde hebben echt wat een gedoe zeg helemaal als je nagaat dat je eigenlijk maar 1 uur daar mag zijn... en zo moeilijk was ik volgens mijzelf niet (de jurk zat te strak bv). Maar hij zat dus eindelijk zo als ik wilde. Bij mijn jurk hoort een rode bloem en die wilde ik er ook graag bij hebben, ik moest er alleen wel 15 euro voor betalen. Natuurlijk is dat op zich niet veel maar hij hoort bij de jurk :s Die heb ik natuurlijk niet meegenomen. Verder moest ik 125 euro vermaakkosten betalen, normaal zou het 2 keer moeten omdat ik 2 keer ben wezen afpassen maar in mijn geval was het service zei ze.... jaja Helaas hebben we alleen geen fotos gemaakt. 5 augustus heb ik mijn proefkapsel en make-up en dan trek ik ook mn jurk aan dus dan komen de foto's. Ze hebben mn moeder ofzo ook niet verteld hoe de jurk aan moet en heb ik nooit gezeten met de jurk maar dat komt vast wel goed.

@ miru gaaf dat je 2 keer een bruidsjurk aan hebt :biggrin: en helemaal dat je er zo aan kon komen :biggrin: ben erg benieuwd naar de jurk :)

Sabine

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #719 Gepost op: 16 juli 2010, 08:33:41 »
@ marry

Echt supervervelend van je jurk. En tsja 1 x vermaakkosten lijkt me niet meer dan redelijk toch! Je bent niet voor niks
keer op keer terug gegaan. Maar gelukkig is ie nu wel helemaal naar je zin!!

@ Miru

Zeker gaaf hoor die jurk! Gewoon 2 jurken. Wel leuk hoor dan heeft het allebei weer een nog specialer tintje!

@ Buidsduif

Alweer meer gewend aan je nagels?

Verder deze ochtend weinig te melden. Ga even aan de slag met de bedankjes voor mijn klas.
Geniet van dedag!!

liefs Sabine

Nathalie84

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #720 Gepost op: 16 juli 2010, 10:48:48 »
@Marry24, gelukkig dat je jurk nu goed is!! Is toch wel een hele grote zorg minder!!

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #721 Gepost op: 17 juli 2010, 21:34:32 »
hmm begin me een beetje zorgen te maken om onze fotograaf, zijn website bestaat niet meer....

had er niet nog iemand in onze augustus groep John Hunt als fotograaf?

ja, ik!!! :S hellup!! nu maak je me helemaal nerveus... moet topic nog verder lezen, heb jij nog gebeld naar John??nou, heb hem op zijn 06 gebeld, krijg niet te pakken. 0200 nr doet het niet meer. mailtje gestuurd...hij staat ook nog ingeschreven in de kvk...nou ik ben ontstressed hahahahaha

John net gesproken, zijn site wordt verhuisd van server, en dat duurt even langer. maar er is niks aan de hand. Hij zou ook deze week of volgende week iedereen mailen om even gerust te stellen enzo!

chrisjes

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #722 Gepost op: 18 juli 2010, 11:54:38 »
hmm begin me een beetje zorgen te maken om onze fotograaf, zijn website bestaat niet meer....

had er niet nog iemand in onze augustus groep John Hunt als fotograaf?

ja, ik!!! :S hellup!! nu maak je me helemaal nerveus... moet topic nog verder lezen, heb jij nog gebeld naar John??

nou, heb hem op zijn 06 gebeld, krijg niet te pakken. 0200 nr doet het niet meer. mailtje gestuurd...

hij staat ook nog ingeschreven in de kvk...

nou ik ben ontstressed hahahahaha

John net gesproken, zijn site wordt verhuisd van server, en dat duurt even langer. maar er is niks aan de hand. Hij zou ook deze week of volgende week iedereen mailen om even gerust te stellen enzo!

ahh dat is goed nieuws :) , ik had op hyves ook al foto's van een bruidspaar gezien die hij net in juni had gefotografeerd, dat zag er goed uit.  Toch wel typisch hoeveel waarde we tegenwoordig aan een goede website hechten... ik was toch ook wel aan het stressen een beetje, ondanks de bevestiging die we hadden gekregen.

Eveline82

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #723 Gepost op: 18 juli 2010, 14:33:18 »
hmm begin me een beetje zorgen te maken om onze fotograaf, zijn website bestaat niet meer....

had er niet nog iemand in onze augustus groep John Hunt als fotograaf?

ja, ik!!! :S hellup!! nu maak je me helemaal nerveus... moet topic nog verder lezen, heb jij nog gebeld naar John??

nou, heb hem op zijn 06 gebeld, krijg niet te pakken. 0200 nr doet het niet meer. mailtje gestuurd...

hij staat ook nog ingeschreven in de kvk...

nou ik ben ontstressed hahahahaha

John net gesproken, zijn site wordt verhuisd van server, en dat duurt even langer. maar er is niks aan de hand. Hij zou ook deze week of volgende week iedereen mailen om even gerust te stellen enzo!

ahh dat is goed nieuws :) , ik had op hyves ook al foto's van een bruidspaar gezien die hij net in juni had gefotografeerd, dat zag er goed uit.  Toch wel typisch hoeveel waarde we tegenwoordig aan een goede website hechten... ik was toch ook wel aan het stressen een beetje, ondanks de bevestiging die we hadden gekregen.

ja, en ik schoot in de stress door jouw berichtje haha! Welke hyves is dat dan, waar door john gemaakte foto's op staan? :)

Bellie

  • Gast
Augustus 2010
« Reactie #724 Gepost op: 18 juli 2010, 15:54:20 »
Hee ladies,

Nou gisteren was ik aan de beurt ik had mijn vrijgezellenfeest.

Was helemaal super!

Eerst een cocktailworkshop helemaal leuk!! En uiteraard heeeel lekker en daarna lekker tapas eten en toen nog lekker op het terras gezeten, waar uitendelijk mijn  vriend ook nog bij zat en waar andere vrienden zich ook nog even bijgevoegd hadden en toen nog ff stappen/dansen!!!

Helemaal super, allen the day after altijd wat minder :wink:

Nog 3 weken en 2 dagen en dan.........................................

groetjes

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards