collapse

Auteur Topic: Huwelijkskado  (gelezen 3865 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

duvelie

  • Gast
Huwelijkskado
« Gepost op: 9 juni 2008, 11:18:03 »
hallo a.s bruidjes,

vorig jaar juni ben ik getrouwd mijn vriendin is bloemiste en heeft een super mooi bruidsboeket voor mij gemaakt. ik vond het toen een heel bijzonder kado wat ik van haar kreeg.
eind dit jaar gaat ze zelf trouwen en ik wil haar ook graag iets bijzonders geven. maar wat????
ik ben niet zo handig met bloemen en het boeket wil ze zelf gaan maken. dus dat is geen optie.

heeft iemand een idee wat ik haar zou kunnen geven?

groetjes

loezje

  • Gast
Huwelijkskado
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2008, 12:14:50 »
Je zou kunnen aanbieden haar CM te zijn?
Of de vrijgezellendag te regelen
Of zorgen voor allerlei handige dingetjes?

WIj hebben wel een enorm leuk cadeau gekregen van iemand, namelijk een prachtig beeld van 2 mensen die elkaar omarmen. Maar deze had ik zelf uitgezocht....

Ook een mooi cadeau vonden we de trouwkaart op canvas

En van een andere vriendin kregen we een trouwfoto van ons geschilderd

Je zou ook haar make-up en haar cadeau kunnen doen

Verder heb ik geen ideetjes.....

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Huwelijkskado
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2008, 13:00:46 »
[color=\"#6600CC\"]Misschien een setje van Something borrowed etc??
Overleg met haar, denk dat ze zelf dan wel iets aangeeft!
Succes  :laugh: [/color]

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Huwelijkskado
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2008, 20:03:19 »
[quote name=\'loezje\' post=\'165536\' date=\'09 June 2008, 12:14\']Je zou kunnen aanbieden haar CM te zijn?[/quote]Uhm, da's net zoiets als jezelf uitnodigen voor een feest... Vind ik dan....


Vrienden van ons hadden onze trouwkaart op een handdoekenset laten naaien. Heel mooi!
Dat trouwkaart op canvas vind ik ook een goeie.

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Huwelijkskado
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2008, 08:32:20 »
[color=\"#6600CC\"]Ik lees wel vaker op dit forum over schilderijen/canvas/handoeken/spiegels etc.... maar mij zou je er dus echt niet gelukkig mee maken!! Dus let op qua interieur van je vriendin of het er een beetje bijpast :)

Ben wel heel benieuwd wat je haar gaat geven!
Nog een ideetje trouwens, sieraden voor op haar huwelijksdag(wel in overleg natuurlijk)??[/color]

duvelie

  • Gast
Huwelijkskado
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2008, 14:00:30 »
ik vind het moeilijk hoor, ik wil wat speciaals.
die trouwkaart is op zich wel een leuk idee, maar daar is hun kaart niet echt geschikt voor.
bedankt voor jullie reacties en nog meer ideeen zijn natuurlijk welkom!

nadkid

  • Gast
Huwelijkskado
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2008, 15:07:42 »
Misschien vind ze het leuk om naar de manecure te gaan voor de bruiloft. Anders kunnen jullie dat samen doen en jij betaald (weet niet hoe veel het kost in jou omgeving).

Of misscien geeft het je ook een goed gevoel dat je het kado (als het geld is) op een originele manier verpakt (ik ben zelf zowiezo niet van de enveloppen en verzin altijd wel iets). Zijn heel veel ideen te vinden op internet. (Ik heb zelf al schatkisten gemaakt vol met zand en kleingeld en een schepje en vergiet erbij - of ik gebruik speciale spaarpotjes etc.)

Maak je zelf foto's die dag of ga je mee bij het vrijgezellenfeest? Dan kan je misschien een fotoboek voor haar maken (via albumprinter, de hema, mypix e.a.) en haar op de trouwdag (in het geval van vrijgezellenfeest) of daarna (trouwfotos) kado doen.

linda7

  • Gast
Huwelijkskado
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2008, 19:05:16 »
mijn zus regelt voor mijn vrijgezellen feestje een visagist dan krijgen wij een hele avond tips hoe wij ons  mooi op kunnen maken en aan het eind van de avond doet ze iedereen een mooi make-upje op
en als afsluiting, dit mag ik nog niet weten maar ben er achter gekomen, mag ik haar boeken voor onze bruiloft zodat ze mij s'morgens mooi komt maken

ik vind dit heel erg leuk en bijzonder

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards