collapse

Auteur Topic: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen  (gelezen 181170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
« Reactie #125 Gepost op: 21 november 2011, 21:02:27 »
Nou ik heb er vanavond even voor gezeten en dit is mijn voorlopige lijstje geworden (met dank aan de vele voorbeelden die hier staan waar ik veelvuldig uit gepikt heb!) :)


[font="Times New Roman"][size="3"][/size][/font][size="2"]101 redenen waarom ik met je wiltrouwen:
Omdat….[/size]

[font="Times New Roman"][size="3"][/size][/font]
[size="2"]1. je zo lief bent
2. je een lekker ding bent[/size]

[font="Times New Roman"][size="3"][/size][/font]
    [font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     ook zo dol bent op de katten en konijntjes[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]Zij     ook dol zijn op jou[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     altijd zorgt dat de katjes ’s nachts binnen zijn[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     ’s avonds altijd een lekker kopje thee voor me zet[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     zo lekker kan koken[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]ik     met je kan lachen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]jij     altijd de kaarsjes aansteekt thuis om het gezellig te maken[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     ’s avonds altijd 2 stukjes fruit voor me schilt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     een superklusser bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]we     dezelfde smaak hebben (op heel veel vlakken!)[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     altijd zo schattig op het kleed zit te Wii’en [/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     zo’n mooie lach hebt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     zo lief bent met onze neefjes[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     ooit een fantastische lieve papa zult zijn[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]we     samen gekke dansjes kunnen doen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     altijd geduldig mijn nieuwe zumba-dansjes bekijkt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     heel goed de ramen kunt lappen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     schoonmaken stom vindt maar het toch doet[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     zo blij bent als je iets nieuws hebt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]ik     als het koud is dicht tegen je aan mag kruipen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]we     samen helemaal in een deuk kunnen liggen om Friends[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik bij jou mezelf kan zijn[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]je     me respecteert[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je de tuin zo mooi hebt gemaakt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je het huis ook zo mooi hebt gemaakt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mij de muren roze laat schilderen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo sociaal bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je geen twee dingen tegelijk kan[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je lekker kan zoenen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je me het dekbed laat afpakken[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] de elektrische dekentjes in de winter     altijd aanzet voor we naar bed gaan[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je hoogtevrees hebt maar toch op de     ladder gaat staan[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo’n heerlijke softie bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd de spinnen weghaalt als ik er     eentje zie[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je nog steeds niet gelooft in telefoons     met touchscreens [/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je lacht om mijn grapjes[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo behulpzaam bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd de prullenbak leegt en de     vuilniszakken wegbrengt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je bijna     altijd eraan denkt om een nieuwe vuilniszak in de prullenbak te doen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd mijn lunch voor op m’n werk     klaarmaakt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik van jou een nieuwe fiets mocht     uitzoeken[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we ons samen zo goed kunnen vermaken[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we altijd leuke vakanties hebben, waar we     ook zijn[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo lekker eigenwijs kunt zijn[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je toch accepteert dat ik altijd gelijk     heb :wink:[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je wel in achtbanen durft maar niet in     het reuzenrad[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je nooit boos wordt als ik iets doms heb     gedaan[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mij met veel tegenzin toch je     wenkbrauwen laat epileren[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je er niet tegen kan als ik iets zeg over     je neusharen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik je zo mis als je niet bij me bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je het niet erg vindt als ik je bel     tijdens je werk[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik samen met jou oud wil worden[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we zo’n goed team zijn samen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je ook houdt van winkelen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd mijn mening wilt als je kleren     koopt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we samen heerlijk op de bank kunnen     hangen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je haast niet boos te krijgen bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mijn knuffelbeer bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mij op kerstavond 2010 ten huwelijk     hebt gevraagd[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je toen zo schattig heel nerveus was[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] We op 1 juni 2012 gaan trouwen![/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we allebei niet zo van kamperen houden[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik je ‘Tipi’ mag noemen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] jij me ‘Tapje’ noemt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je goed bent in wat je doet[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd in slaap valt als je een boek     leest voor het slapen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je enge films stiekem enger vindt dan ik[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mij altijd laat schrikken door je     heftige schrikreacties[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zulk mooi dik zwart haar hebt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je een echte dierenvriend bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo lief tegen de katjes kletst[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd op internet naar auto’s zoekt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je elke keer weer vindt dat we een andere     moeten kopen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we nog steeds in de oude corsa rijden[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo lief bent in je pyjama[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je accepteert dat ik in de winter     flanellen pyjama’s draag (zò sexy!)[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we samen zo gezellig kunnen wandelen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] jij me tijdens het hardlopen aanmoedigt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo’n chocoladesnoepert bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik altijd het laatste beetje chips mag     hebben[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mij lekker op mijn rug kan kriebelen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je mijn rug ook insmeert met bodylotion     als ik je dat vraag[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je dan altijd mijn billen extra goed     insmeert[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo dol bent op mijn billen (zie boven     :wink:)[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] zelfs naar de bouwmarkt gaan met jou leuk     is[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je altijd zegt dat ik mooi ben[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo mooi lang bent[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je van die mooie volle lippen hebt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] mij zo hebt gesteund toen ik het zo     moeilijk had[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] we er samen nog veel sterker zijn uitgekomen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] ik altijd op je kan rekenen[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je goed bent in BBQ-en[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je net als ik graag biologisch vlees eet[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je het ook prima vindt om vegetarisch te     eten[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je zo lekker snel bruin wordt[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je weet wat belangrijk is in het leven[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"] je het niet erg vindt om de BOB te zijn[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]ik     niet weet wat ik zonder jou moet[/size][font="Times New Roman"][size="3"] [/size][/font]
    • [size="2"]IK     ONTZETTEND VEEL VAN JE HOU!!![/size]
    Hoe hebben jullie dat trouwens gedaan met het boekje en de foto's? Ik zat eraan te denken om op elke bladzijde iets van 5 redenen te zetten en dan bij sommige waar ik leuke foto's van heb de foto's erbij te plaatsen. Want natuurlijk niet van alles heb ik een foto of iets dat erbij past...


      [font="Times New Roman"][size="3"][/size][/font][/list][font="Times New Roman"][size="3"][/size][/font]

      missy-ila

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #126 Gepost op: 24 november 2011, 07:58:17 »
      @Roxymilan - leuk zeg, al die redenen die je bedacht hebt! Ik zou er inderdaad steeds een paar op 1 blz zetten en dan bij sommige blz maar eentje met foto's.

      •je mij met veel tegenzin toch je wenkbrauwen laat epileren - komt mij ook bekend voor hier thuis  :laugh:

      JM2012

      • Held
      • *****
      • Berichten: 4716
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #127 Gepost op: 16 december 2011, 16:07:08 »
      Hallo dames,

      Graag jullie advies! Ik ga ook zo'n boekje maken, de redenen etc. zijn al een aardig eind op weg :wink:. Maar ik wil graag mijn vriend nog op een andere manier verassen..

      Ik zou graag er een mooi boekje van laten maken, die hij 's ochtends/ of de avond voor de trouwdag mag lezen. En dat er dan op de laatste bladzijde staat ( iets in de trend van..): Nog een laatste verassing, morgen wordt niet alleen onze mooiste dag gefotografeerd, er komt ook een videograaf de leukste momenten vastleggen..


      Kortom: Ik wil als cadeautje de dag op film regelen voor mn as :). Is dit een leuk idee?

      missmrn

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #128 Gepost op: 5 januari 2012, 09:45:10 »
      wat een ontzettend leuke ideeen!
      ik word er helemaal enthousiast van haha
      dit ga ik zeker onthouden voor als onze datum dichtbij komt

      missmrn

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #129 Gepost op: 14 januari 2012, 23:07:41 »
      wat een leuk idee!
      wij gaan in februari in ondertrouw, en vanaf die dag wil ik hem af en toe een 'reden' geven :wink:
      ik ga dit in een doosje doen en daar doe ik alle redenen in en misschien ook een paar gedichtjes en tekstjes en dan mag die er elke dag 1 openen!

      geduldig bruidje

      • Senior
      • ****
      • Berichten: 1167
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #130 Gepost op: 1 juni 2012, 08:42:39 »
      dat idee vind ik echt gaaf.. ik denk dat ik ook zoiets ga doen, vanaf een jaar voordat we gaan trouwen iedere dag een briefje met waarom ik met hem wil trouwen, en dan de avond van onze bruiloft leg ik een boekje met alle dingen waarom ik met hem wil trouwen op zijn bed als huwelijkscadeautje :)

      LatinBride

      • Held
      • *****
      • Berichten: 1659
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #131 Gepost op: 1 juni 2012, 11:24:06 »
      Ik ga dat ook een boekje maken voor mijn AS. Ik heb mijn 101 redenen al klaar hihi.
      Denk dat hij het ook heel erg leuk vind. Heel veel succes Geduldig Bruidje!!!

      misseagle

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #132 Gepost op: 5 juni 2012, 00:06:56 »
      Aaah het duurt zo lang voordat we gaan trouwen!
      Misschien moet ik dit maar gewoon voor zn verjaardag geven!
      Want hij is 15 juli jarig...en dan wordt hij 30!
      Dus is ook wel speciaal he ;-)

      LatinBride

      • Held
      • *****
      • Berichten: 1659
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #133 Gepost op: 5 juni 2012, 10:28:13 »
      Das ook een goed idee Misseagle! Ik zit er ook aan te denken om het hem voor zijn verjaardag te geven, want we gaan op die dag ook in ondertrouw  :biggrin:

      misseagle

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #134 Gepost op: 7 juni 2012, 09:17:25 »
      Aah nice.. Nee wij kunnen dan niet eens op ondertrouw, is op een zaterdag en hij heeft dan een wedstrijd!

      Wilden eigenlijk een half jaar voor ons trouwen maar ook dat is op een zaterdag.
      Dus willen nu 12-12-12 maar weet niet of dit (nog) mogelijk is!

      Gaan vandaag ff bellen..

      Overigens weet niemand hier van. Het wordt ook een verrassing ;-)

      Djulietaah

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #135 Gepost op: 8 juni 2012, 20:31:48 »
      En? Heb je nog gebeld?
      Je hebt ook paspoortkopieën van getuigen nodig dacht ik bij ondertrouw, dus is dat dan niet kortdag?

      Ik vind het idee van 101 redenen een beetje flauw, maar denk niet dat mijn kerel daar zo bij wegzwijmelt. Denk de meeste mannen niet. Kijk, 't is heel leuk en ze waarderen het vast, maar ze zullen er echt niet om de zoveel tijd doorheen bladeren. De mijne niet in elk geval. Zou zoiets veel leuker vinden om te krijgen dan te geven :tongue:

      misseagle

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #136 Gepost op: 8 juni 2012, 21:33:29 »
      Nee nog niet gebeld, vergeet het telkens.
      En is niet kortdag want beide getuigen hebben gewoon paspoorten ;-) december is nog een half jaar!

      En ik weet zeker dat mijn vent het wel super leuk gaat vinden!
      Dat is zo'n softie :biggrin:

      Sjaantje

      • Senior
      • ****
      • Berichten: 529
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #137 Gepost op: 8 juni 2012, 23:05:58 »
      Ik vind het wel een leuk idee zo'n boekje, maar ik denk dat mn AS ernaar kijkt en zegt: O, leuk hoor. Dankjewel. Hij bladerd het dan 1x door en dan beland het ergens in de kast.  :tongue:

      LatinBride

      • Held
      • *****
      • Berichten: 1659
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #138 Gepost op: 11 juni 2012, 11:11:45 »
      Die van mij waardeert t echt wel. Hij is stiekem heel gevoelig hahaha. Ik ben m nu aan het maken met de software van Kruidvat en doe er ook allemaal foto's van ons tweetjes bij. Ik weet zeker dat hij het heel erg leuk vind. Gelukkig is iedereen anders hahaha.

      misseagle

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #139 Gepost op: 11 juni 2012, 18:08:51 »
      Jaa ik ga hem als t goed is ook vandaag maken want vriendlief is weer eens trainen voor de PL!

      twijfeltje

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #140 Gepost op: 11 juni 2012, 22:00:59 »
      Mijn man vond het fantastisch!
      Kon hem door emotie niet in een keer uitlezen.
      Was duidelijk dat ik het met veel liefde en zorg had gemaakt en dat raakte hem wel.
      Ook stonden er natuurlijk zoveel leuke persoonlijke dingen in en mooie foto's.
      Lijkt me niet dat zoiets iemand koud laat.

      LatinBride

      • Held
      • *****
      • Berichten: 1659
      • Geslacht: Vrouw
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #141 Gepost op: 11 juni 2012, 22:08:10 »
      Je hebt altijd nuchtere mannen he Twijfeltje hihi. Ik weet echt zeker dat mijn AS het niet drooghoudt. Ik heb er allemaal foto's van ons ingezet en ook echt persoonlijke dingen. Kan niet wachten tot ik het eindelijk kan geven, maar t duurt nog zo lang!!!!!!

      October Bride

      • Gast
      101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #142 Gepost op: 14 juni 2012, 15:54:06 »
      Ik vind het idee van 101 redenen een beetje flauw, maar denk niet dat mijn kerel daar zo bij wegzwijmelt. Denk de meeste mannen niet. Kijk, 't is heel leuk en ze waarderen het vast, maar ze zullen er echt niet om de zoveel tijd doorheen bladeren. De mijne niet in elk geval. Zou zoiets veel leuker vinden om te krijgen dan te geven :tongue:

      Mijn AS is ook niet zo'n zwijmel-type, maar daarom heb ik de redenen daar juist ook op aangepast. Ik denk dat hij het wel leuk vind omdat het echt iets van ons is, een boekje dat vol zal komen te staan met dingetjes die alleen wij begrijpen, insider-jokes, etc.

      En omdat ik niet zo lang kon wachten tot de dag voor de bruiloft, ben ik begonnen met af en toe een kaartje (soms met klein cadeautje) met daarop hoeveel nachtjes het nog slapen is. Inmiddels heeft hij 3 kaartjes gehad: "nog 250 nachtjes slapen", "nog 199 nachtjes slapen" (toen was ik het vergeten op de dag zelf, haha) en "nog 150 nachtjes slapen". Hij vind het erg leuk, en ik vind het zelf heel leuk om te zien hoe hij erop reageert. :wink:

      Bolien

      • Volwaardig lid
      • ***
      • Berichten: 373
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #143 Gepost op: 6 januari 2013, 21:31:20 »
      Ik vind dit echt heel leuk, maar weet niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen in boekvorm.
      Heeft iemand misschien een foto?

      Melia

      • Held
      • *****
      • Berichten: 2548
      • Geslacht: Vrouw
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #144 Gepost op: 6 januari 2013, 22:24:50 »
      Je zou een klein fotoboekje kunnen laten afdrukken met foto's van jullie en dan die teksten? :)

      misseagle

      • Gast
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #145 Gepost op: 6 januari 2013, 22:29:59 »
      Zal binnenkort foto's plaatsen van de mijne die ik aan mn AS gaf voor zn 30e verjaardag!

      Gaan hem sowieso gebruiken voor de bruiloft, hoe weet ik nog niet!

      loez23

      • Gast
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #146 Gepost op: 6 januari 2013, 23:44:28 »
      Bolien: ik heb manlief uiteindelijk op de avond voor de bruiloft een boekje gegeven met foto's en teksten door elkaar. Ik heb steeds geprobeerd om foto's te zoeken bij 1 van de redenen op die pagina.
      Bijvoorbeeld op de pagina waarop 1 van de redenen gaat over onze lievelingband heb ik een paar foto's gezet waarop we zelf met de bandleden op de foto staan. Een ander voorbeeld is een pagina waarop ik allemaal foto's heb gezet waarop hij aan het fotograferen is, met daarbij de reden dat hij overal een mooi plaatje in ziet (en hij mij op die manier door zijn ogen naar de wereld laat kijken).
      Uiteindelijk had ik steeds een stuk of 3 of 4 redenen op 1 pagina, met daarbij per pagina minstens 1 foto.

      sperzieboon

      • Senior
      • ****
      • Berichten: 729
      • Geslacht: Vrouw
      • happiness is not a destination, it's a way of life
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #147 Gepost op: 7 januari 2013, 20:13:52 »
      Wat goed dat dit topic nieuw leven is ingeblazen! Ik vind het echt een top idee en ben meteen enthousiast aan de slag gegaan met redenen verzinnen. En dat gaat inderdaad sneller dan ik had gedacht!

      daphne89

      • Senior
      • ****
      • Berichten: 929
      • Geslacht: Vrouw
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #148 Gepost op: 7 januari 2013, 20:31:37 »
      Super leuk dat dit topic opduikt, gisteravond zat ik er aan te denken om ook zoiets te gaan maken voor mijn aanstaande. Klinkt allemaal super leuk.

      kirriemirrie

      • Held
      • *****
      • Berichten: 1909
      • Geslacht: Vrouw
      Re: 101 Redenen Waarom Ik Met Je Wil Trouwen
      « Reactie #149 Gepost op: 8 januari 2013, 12:01:28 »
      Je kunt ook een alfabet doen trouwens, met 26 redenen die natuurlijk beginnen met een letter van het alfabet. Iets makkelijk te behappen dan 101 redenen misschien.

       

      * Lid info

       
       
      Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
      Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

      * Top boards