collapse

Auteur Topic: Gootje87 is OOK getrouwd!!!  (gelezen 11184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gootje87

  • Gast
Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Gepost op: 15 december 2012, 21:14:38 »
Jaaa, Gootje is getrouwd!!  :clap: 14-12-2012 is een dag om nooit te vergeten! Het was echt een topdag, en we hebben heerlijk genoten. We zijn nu man en vrouw! Hierbij mijn verslag van de dag.

De dag voor de grote dag hebben we alles in het zaaltje versierd en klaargezet, was erg gezellig en we hadden veel hulp. Daarna ben ik door M. afgezet bij mijn ouders huis met koffers en al om daar de laatste ‘ongetrouwde’ nacht door te brengen. Was niet heel vroeg naar bed gegaan, want ik was klaarwakker en wist dat ik toch amper zou kunnen slapen. Gezellige avond gehad. En inderdaad, maar 5  uurtjes echt geslapen denk ik.
6:15 uur ging de wekker van mijn broertje, die ging de trouwauto ophalen met M. Ik ben er toen ook uitgegaan, lekker douchen, ontbijtje met een koppie thee. De kapster van moeders arriveerde om 8:30 uur om haar haren te doen. Om 9:50 uur arriveerde mijn superkapster! Krullers ingezet, makeup gedaan, kapsel gedaan. Echt prachtig. Alles verliep gladjes. Om 11.15 uur kwam de fotografe. Met mam en kapster de jurk aangetrokken en ik stond om 11:30 uur al klaar! Toen kwamen de echte zenuwen, ik stond met knikkende knietjes in de keuken te wachten (maar gelukkig zag niemand die onder mijn jurk) en om 11:50 uur reed onze strakke zwarte Mercedes voor. Aanstaande zag er prachtig uit in zijn pak! Hebben elkaar bewonderd en toen gingen we. Op de oprit stonden buren en kennissen te kijken en mijn ouders hadden de oprit versierd. Toen de auto in (eerste keer beetje uitvogelen hoe je moet zitten met zo’n hoepel) en op weg naar de fotolocatie met M., m’n broertje de chauffeur en de fotografe in haar eigen auto.

Bij het kasteel in Zeist aangekomen heel goed ontvangen. Konden direct aan de slag. Het was nog droog dus hebben we eerst buitenfoto’s gedaan. Ook was de balkonkamer vrij, dus dat worden ook vast leuke foto’s. Binnen hele gezellige sfeer. Ben benieuwd wat daarvan geworden is allemaal. Kregen ook nog fles champagne die we mochten ontkurken (en opdrinken haha) voor de shoot.

Na de fotoshoot naar ons eigen huis gereden waar de daggasten zich hadden verzameld voor een kop koffie en de corsages. Om 14:40 uur zijn wij richting gemeentehuis gegaan. Toen iedereen zich op het bordes had verzameld reden wij voor. We mochten over de rode loper naar binnen en moesten even in het halletje wachten tot de gasten in de trouwzaal zaten. De muziek speelde en wij liepen gearmd de zaal binnen. Prachtig was het, net als de toespraak van de ambtenaar. Gelukkig luid en duidelijk JA gezegd allebei en de ringen niet laten vallen ^_^

Na het trouwen merkten we dat we voor op schema liepen, dus hadden we nog tijd zat voor de familiefoto’s. Eerst wilden we die op het bordes doen, maar het hoosde inmiddels en hebben we ze in de hal gemaakt. Ook mooi. Zelfs mijn demente oma was er, die heeft ons zelfs 2x gefeliciteerd want ze was het al vergeten haha! Heel fijn om mijn laatste grootouder er toch bij te hebben! Na de foto’s hebben we het restaurant gebeld of we al iets eerder konden komen en dat was geen probleem.

In het restaurant zijn we ontvangen met champagne en de zaal waar onze tafel stond was supergezellig verlicht. Open haard en kaarsjes aan, mooie gedekte tafel. We hebben daar heerlijk gegeten. Als toetje hadden we vanille-ijs met chocosaus op het menu, maar er kwam een 3 verdieping hoge ijstaart aan met vuurwerk erop en die mochten we aansnijden!! De warme chocosaus werd op tafel gezet, echt heel leuk zo’n onverwachte verassing. Kregen ook nog een fles champagne mee naar huis na afloop. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van het restaurant.

Vanuit het restaurant was het nog 10 minuten rijden naar het feestzaaltje. Ceremoniemeester (schoonzus), zwager en andere broertje zijn al eerder gegaan om de kaarsjes en terrasverwarmers daar aan de te zetten. De taart stond er al toen we binnenkwamen, wauw.

Om 20:00 uur kwamen de gasten allemaal binnen. Dat was wel even een drukke bedoeling, maar toen iedereen zijn plek had gevonden hebben we de taart aangesneden. Zonde om zo’n kunstwerk van een taart te snijden, maar hij smaakte heerlijk.  Na de koffie en taart ging de bar open, en toen werd er gefeest! Heel erg gezellig, en uiteindelijk bleef een kleine groep tot 02:00 uur, want toen kwam onze taxi die man, mij, schoonzus en zwager naar het hotel bracht. Hebben daar onze tanden gepoetst en zijn direct gaan slapen, zo kapot waren we!

De volgende ochtend moesten we weer vroeg op, want manlief (hihi) moest de auto terugbrengen en dat was wel een eindje rijden. Dus om 08:15 uur zaten we al aan het ontbijt!! De taxi kwam weer om 09:00 uur en bracht ons terug naar het zaaltje. M. is de auto terug gaan brengen en schoonzus en zwager en ik hebben het zaaltje opgeruimd en schoongemaakt. Alle overgebleven spullen en cadeaus pasten amper in onze auto, zo veel was het allemaal!

Tussen de middag kwamen we thuis aan, eerst even gelunched en toen auto uitgepakt. Morgen ruimen we de rest op, en we zijn vanmiddag met alle cadeautjes en envelopjes op bed gaan zitten. Katten erbij, was heerlijk gezellig. We zijn enorm verwend, en verrast door de bedragen die sommige mensen gaven. Daarna hebben we een middagdut gedaan en onze eerste Big Tasty als getrouwd stel gegeten haha!!

Kortom: een TOPdag, om noooooit meer te vergeten.
Foto’s volgen nog, maar ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar :blink:

Gootje87

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2012, 21:23:10 »
Nu staat mn ticker weer raar... terwijl er staat dat ik de code gewoon moet copy - pasten :S Wie o wie kan me helpen?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2012, 21:49:07 »
Het klinkt alsof jullie een heerlijk dag gehad hebben! En inderdaad, wat leuk al die kleine verassingen tussendoor! Ben erg benieuwd naar de foto's! En natuurlijk Gefeliciteerd!!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2012, 21:54:14 »
@ Ticker, je moet de code voor forums kopiëren, niet de html :)

Gefeliciteerd! Klinkt als een geweldige dag! Fijn dat jullie de shoot lekker buiten konden doen. Ben benieuwd naar de foto's :D En geniet ervan :)

Gootje87

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2012, 22:01:33 »
Dank jullie wel!!

Ticker krijg ik nog steeds niet voor elkaar. Bij Daisypath kun je kiezen uit Forum Signatures en dan HTML, EZboard en nog een paar. Deze 2 allebei geprobeerd, copy en pasten, maar doen het niet.
Deze wil ik, maar doet het niet.

http://daisypath.com/Anniversary_code.php

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #5 Gepost op: 15 december 2012, 22:04:48 »
Dit is de code van de mijne Gootje:

[url=http://www.weddingcountdown.com/]
[img]http://img.weddingcountdown.com/ticker/ia4aucoynsin.png[/img]
[/url]

Daar moet de jouwe ook op lijken. Kies degene die er het meest op lijkt :)

loez23

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #6 Gepost op: 15 december 2012, 22:19:05 »
Fijn dat jullie een mooie dag gehad hebben Gootje! Nogmaals gefeliciteerd! :applaus:
Moest erg lachen om jullie eerste BigTasty als getrouwd stel, haha!  :biggrin:

Gootje87

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #7 Gepost op: 15 december 2012, 22:24:36 »
Gelukt!! Thanks Melia!

@ Octoberbride: Haha ja, hadden geen puf meer om te koken, dus maar ff langs de mac. Romantisch he  :sleep:

loez23

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #8 Gepost op: 15 december 2012, 22:33:18 »
Romantisch niet, maar wel herkenbaar, haha!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #9 Gepost op: 15 december 2012, 22:47:40 »
Gootje, van harte gefeliciteerd! Klinkt als een hele leuke en geslaagde dag....haha en de eerste big tasty als getrouwd stel. Klinkt herkenbaar.
Ben benieuwd naar jullie foto's.

jorani

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #10 Gepost op: 16 december 2012, 10:00:14 »
Gefeliciteerd, klinkt als een geslaagde dag!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #11 Gepost op: 16 december 2012, 10:41:34 »
Gefeliciteerd :) lekker nagenieten nu!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #12 Gepost op: 16 december 2012, 10:51:03 »
Dat klinkt als een erg leuke dag!

Gefeliciteerd en heel veel geluk samen!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #13 Gepost op: 16 december 2012, 10:55:50 »
Klinkt als een leuke dag. Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #14 Gepost op: 16 december 2012, 12:26:56 »
Gefeliciteerd Gootje! Klinkt als een mooie dag!

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #15 Gepost op: 16 december 2012, 12:29:50 »
Gefeliciteerd Gootje en man!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #16 Gepost op: 16 december 2012, 12:34:38 »
Gefeliciteerd! Nu lekker nagenieten.
Ook ik ben benieuwd naar de foto's

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #17 Gepost op: 16 december 2012, 23:39:44 »
Gefeliciteerd mdt jullie huwelijk!!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #18 Gepost op: 17 december 2012, 08:35:56 »
van harte gefeliciteerd!

Ik ben ook nieuwschierig naar de foto's !!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #19 Gepost op: 17 december 2012, 08:49:49 »
Van harte Gootje!!!!!!!!!!!!!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #20 Gepost op: 17 december 2012, 09:42:47 »
Gefeliciteerd Gootje, klinkt als een leuke dag!

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #21 Gepost op: 17 december 2012, 10:39:32 »
Gefeliciteerd.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #22 Gepost op: 17 december 2012, 11:57:51 »
Gefeliciteerd Gootje en man! Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #23 Gepost op: 17 december 2012, 12:04:20 »
Gefeliciteerd Gootje! En nu lekker nagenieten van jullie mooiste dag!

Destino

  • Gast
Re: Gootje87 is OOK getrouwd!!!
« Reactie #24 Gepost op: 17 december 2012, 12:34:57 »
Gefeliciteerd, klinkt als een erg mooie dag! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards