collapse

Auteur Topic: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc  (gelezen 135621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wij gaan trouwen

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 206
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #275 Gepost op: 11 september 2010, 15:47:45 »
ik trouw 25 september en ga de laatste week op zaterdag, dinsdag en donderdag onder de zonnebank....
daarna smeer ik me in met ambre solair aftersun met een licht zelfbruiningseffect zodat ik op de bruiloft een licht gebronsde huidskleur heb.

batje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #276 Gepost op: 11 september 2010, 21:53:36 »
Bij mij wordt het verschil alleen maar groter onder de zonnebank, de echt witte stukken pakken blijkbaar geen UV :wink:
Heb een spraytan geprobeert en dat zag er best netjes uit.. iig netter dan zonder!
Er zit wel een enorm verschil tussen verschillende salons, heb er eerst een met een cabine gehad, maar dat was echt niet mooi. Daarna naar iemand die het met de hand spuit en dat is echt heel mooi geworden! (t-tans in amsterdam)

annia

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 549
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #277 Gepost op: 11 september 2010, 23:10:08 »
Ik maak me hier eigenlijk niet heel druk om. Als je echt super witte lijnen ziet is het misschien niet mooi, maar een beetje kleurverschil door de zon is toch gezond? Misschien speelt mee dat ik nog nooit onder de zonnebank geweest ben en het me ook best eng lijkt......  :ph34r:

Ach tja misschien als ik dinsdag mijn jurk weer pas schrik ik me rot van de witte stukken en ben ik alsnog om haha.

deniesje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #278 Gepost op: 5 april 2012, 23:13:22 »
bij de H&M, 4,90 per stuk...

ikke89

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #279 Gepost op: 4 juni 2012, 20:38:57 »
Hey meiden!!

Ik trouw 31 augustus en hoop op nog een aantal weken mooi weer voor die tijd. En n.a.v. het mooie weer van vorige week heb ik zitten denken. Ik ben bang dat straks op de foto's overduidelijk te zien is wat wit is gebleven en het geen wat bruin is geworden.... En ik ben bang dat dat niet mooi word op de foto's! EN het gaat niet zozeer om het echt zonnen, maar meer van die momenten dat je het niet verwacht. Bijv: volgende maand een beachvolleyball toernooi waar het meestal wel mooi weer is. Hier kan ik geen strapless shirtje aan trekken (al zullen de mannen dat wel leuk vinden  :laugh: ).

Hoe lossen jullie dit op???

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #280 Gepost op: 4 juni 2012, 20:42:29 »
Hier is al een heel topic over dit onderwerp, wie weet vind je daar tips? :)

ikke89

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #281 Gepost op: 4 juni 2012, 21:05:29 »
thanx had ik niet gezien!! heb er zeker wel wat aan....

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #282 Gepost op: 4 juni 2012, 22:18:02 »
Zaterdag bij de C&A 2 strapless topjes gekocht, 6 euro per stuk. Dat worden dus de topjes die ik ga dragen van de zomer!! Voor mij geen witte bandjes tijdens de bruiloft hoor!

misseagle

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #283 Gepost op: 4 juni 2012, 23:44:13 »
Ga ze ook kopen... had er 1, die was te klein..

Trouw wel over een jaar pas maar probeer nu al kleurtje te kweken en ditvol te houden!

ikkuh

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #284 Gepost op: 25 augustus 2012, 21:55:45 »
Iemand een idee hoever van te voren je het beste kan beginnen met zonnebanken? ik wordt een echte winterbruid (januari) en weet dan dat ik lekker bleek ben  :wink: dus wil een mooi kleurtje (gewoon lichtbruin :rolleyes: )

October Bride

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #285 Gepost op: 28 augustus 2012, 09:22:10 »
Iemand een idee hoever van te voren je het beste kan beginnen met zonnebanken? ik wordt een echte winterbruid (januari) en weet dan dat ik lekker bleek ben  :wink: dus wil een mooi kleurtje (gewoon lichtbruin :rolleyes: )

Ben ik ook wel benieuwd naar, alhoewel ik wel al een stuk eerder trouw (eind oktober). Ik ben nu nog lekker bruin van de zomer - hoe kan ik dat het beste zo houden? (normaal gesproken is dat bij mij met een paar weken wel verdwenen)
Ik heb ook al even gekeken op de sites van zonnebanken in de buurt, maar daar wordt ik niet veel wijzer van. Hoe lang lig je normaal gesproken ongeveer onder zo'n ding? En wat zijn een beetje normale kosten?

zusje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #286 Gepost op: 28 augustus 2012, 12:20:22 »
Ik trouwde in mei en ben rond maart onder de zonnebank gegaan. Ik ging 2 x per 3 weken 15 minuten. In de zonnestudio adviseerde ze dat ik zeker 2x per week vanaf januari eronder moest, maar ik hou niet van zo'n 'nep' bruine kleur. Meestal lig je er zo'n 15-20 minuten onder, beetje afhankelijk van je huid.

misseagle

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #287 Gepost op: 28 augustus 2012, 15:50:38 »
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kosten, ja ik weet.. dat kan ik googlen maar vind ervaring toch leuker om te horen. Vooral omdat het ook wel eens kan schelen bij welke studio je gaat (denk ik)

October Bride

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #288 Gepost op: 28 augustus 2012, 16:33:00 »
Thanks zusje. Ik had zelf al bedacht om eens per twee weken te gaan, dus misschien dat ik dat inderdaad maar ga aanhouden. Kan natuurlijk altijd nog even kijken of het misschien wat minder moet of kan.

Misseagle; googlen bracht mij slechts bij 1 salon een daadwerkelijke prijs, alleen andere salons hier in de buurt hebben geen prijzen op de site staan. Daar word ik altijd een beetje boos van, haha! Die ene salon die er wel een prijs bij had staan (is een wellness gebeuren) kost 9,50 euro per 12 minuten.

zusje

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #289 Gepost op: 28 augustus 2012, 18:03:33 »
pff weet niet zo goed meer wat ik betaalde, volgens mij 2,50 per 5 minuten.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #290 Gepost op: 20 september 2012, 09:15:39 »
Ik kom regelmatig bij de zonnestudio. Tegenwoordig heb je bij heel veel studio's een aanbieding 10€ voor max 20 min. Dus als je er 15 min onder gaat betaal je ook 10€. Ik ga vanaf februari beginnen met het opbouwen. Ik ga in september trouwen. Dan begin in met 2x per week 10 min , dan 12 min , 15 min en op het laatst 20 min. Het is even een smak geld maar ik kan niet goed tegen de watertje in NL , en heb maar een balkon thuis waar tot 2 uur smijdige ze zon schijnt.

En wil natuurlijk wel een lekker kleurtje op mijn bruiloft hebben :)

misseagle

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #291 Gepost op: 20 september 2012, 10:16:20 »
Ja het is wel duur.. weet nog niet wat ik doe want ik kleur sowieso niet zo snel!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #292 Gepost op: 20 september 2012, 10:57:20 »
hopen op een goed voorjaarszonnetje ;-)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #293 Gepost op: 11 februari 2013, 22:06:31 »
Ik ga regelmatig onder de zonnenbank, maar dit jaar ook maar een paar strapless shirtjes kopen denk ik ;)
Ik word al zo snel bruin, en het kleurt niet zo snel meer bij als ik eenmaal kleurverschil heb ;)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #294 Gepost op: 11 februari 2013, 22:15:40 »
Ik ben vorige week ook begonnen met zonnebanken. Heb een hele lichte huid dus ik ben begonnen met 15 minuten onder de lichtste bank. Dat kostte me maar 4,50! :-). Ik heb inderdaad ook een paar strapless shirtjes gekocht, juist in dat voorjaarszonnetje verbrand ik heel snel. Dan zit je op het terras met bv. Koninginnedag etc. en dan zie je mn hempje in mn huid staan :dry: Dus ik neem dit voorjaar geen risico :biggrin:

misseagle

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #295 Gepost op: 12 februari 2013, 07:48:54 »
Moet ook nog op zoek naar een zonnebank!!
En strappless shirtjes.. Maar tis nu nog koud hé..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #296 Gepost op: 12 februari 2013, 11:11:46 »
Ik kreeg laatst een strapless topje van een collega.. Ik in mijn enthousiasme: "oh, heb ik net nodig, voor de bruiloft"
Zij heel droog: " dus je hebt een strapless jurk..."
Ik "euh,.... stotter, stotter... nee.. euh.. kan,hoeft niet..misschien lopen bandjes van mijn shirtjes net anders.. euh..."
Ik kan ook niet liegen..zucht.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #297 Gepost op: 12 februari 2013, 11:55:49 »
Met een halterjurk heb je daar toch ook mee te maken :P
Genoeg jurken waarbij het prettig is dat alles boven je borsten egaal gekleurd is en geen lijntjes heeft hoor :)

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #298 Gepost op: 12 februari 2013, 11:59:07 »
@Marlie hahahhaa zoiets overkomt mij ook nog eens... Pff wat is het af en toe lastig om je mond te houden!!
Ik ben inmiddels ook met mn zonnebankkuurtje begonnen! Mijn oma had een zonnebank en ging verhuizen en moest er van af.. Toen mocht ik hem meenemen  :biggrin: Dus gewoon heerlijk thuis onder de zonnebank!!

misseagle

  • Gast
Re: Een kleurtje voor de bruiloft; Zonnebank, spraytanning etc
« Reactie #299 Gepost op: 12 februari 2013, 21:19:41 »
Mijn schoonmoeder heeft een zonnebank maar geloof dat zij en mn schoonzus die al in gebruik nemen en de vorige keer dat ik erover begon was de opmerking dat t dan teveel zou kosten aan stroom.

Dus ga denk ik toch maar naar een studio, maar wat is t duur zeg?!
De enige die beetje in de buurt zit die is 14 euro voor 20 min!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards