collapse

Auteur Topic: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!  (gelezen 340760 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #200 Gepost op: 15 september 2012, 00:03:50 »
Mooi Mirthe

mrs.Jones

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #201 Gepost op: 18 september 2012, 23:22:35 »
ik wilde even mijn ideeën over het kapsel delen met jullie!
eerst de plaatjes, daarna de uitleg!
ik kreeg ze er niet op dus ik doe het even met linkjes
kapsel op plaatje 6:
http://pinterest.com/pin/413064597042426535/
http://pinterest.com/pin/413064597042426534/
http://pinterest.com/pin/413064597042421535/

ik wil mijn haar aan de voorkant zoals het 3e plaatje, wel iets minder klassiek maar nog wel wat omhoog aan de voorkant, daarachter een vlecht, ook dwars maar gevlochten zoals bij plaatje 2.
de achterkant wil ik zoals biji foto 1 plaatje 6; de strik met de vlecht eronder, alleen moet die strik net wat lager komen zodat deze in het midden achter op mijn hoofd komt.

wat denken jullie? haalbaar of niet? ik heb de kapster al een mail gestuurd, hoop dat ze dit kan!
ik heb haar tot ongeveer 5 cm over mijn schouders (het is nu op mijn schouders en ik trouw in juni, die 5 cm erbij is dus een schatting)

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #202 Gepost op: 19 september 2012, 05:44:02 »
Ik denk dat het een beetje teveel van het goede is en icm de lengte van je haar ook niet haalbaar.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #203 Gepost op: 23 september 2012, 18:39:37 »
Misschien als de kapster met haarstukken werkt, dat het wel mogelijk is, maar met je eigen haarlengte kun je nooit zo'n strik creeren.
Hoewel het beiden mijn smaak niet echt is, zou ik persoonlijk óf die aparte vlecht óf die strik doen, maar niet allebei.

mrs.Jones

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #204 Gepost op: 26 september 2012, 07:56:26 »
Dit zit al wel helemaal in mijn hoofd. Ik denk dat ik get proefkspsel gewoon al 3 maanden van te voren doe. Heb ik nog genoeg tijd om te wennen aan een van mijn back ups! Het liefst heb ik namelijk echt alleen mijn eigen haar!!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #205 Gepost op: 10 oktober 2012, 13:27:04 »
Denk dat het met de lengte die je omschrijft inderdaad niet haalbaar is. Dus ben bang dat je niet ontkomt aan een haarstuk/extension.
Persoonlijk lijkt het me erg druk, de vlecht en de strik en omhooggewerkt aan de voorkant...
Maar zoals eerder gezegd, ieder zijn eigen smaak

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #206 Gepost op: 18 oktober 2012, 16:42:01 »
Hierbij een foto van mijn haar... Hoop dat 't goed te zien is :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #207 Gepost op: 18 oktober 2012, 16:44:45 »
Mooi! Heb je lang en dik haar?

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #208 Gepost op: 18 oktober 2012, 16:47:24 »
Wel lang, geloof dat het zo beetje halverwege mijn rug komt. Maar dik, dat weet ik eigenlijk niet... Denk dat 't wel meevalt :)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #209 Gepost op: 18 oktober 2012, 18:10:30 »
heel mooi, duurtnogeven..
Leuk, die bloem er ook in.. en wat straal je op de foto..

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #210 Gepost op: 18 oktober 2012, 21:56:03 »
Mooi duurtnogeven!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #211 Gepost op: 19 oktober 2012, 06:01:24 »
Heel mooi Duurtnogeven !

Mirthe

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #212 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:03:09 »
Beste allemaal,

Ik heb voor mijn bruiloft in Amsterdam mijn haar laten doen door Pierot kappers (in hun salon in Amsterdam, maar ze zitten ook in andere steden en komen aan huis). Ze waren super flexibel met al mijn last minute veranderingen en met dat ik geen proefkapsel wilde. Het kostte 65 euro. Ook mijn zus, moeder, schoonmoeder en schoonzussen hebben ieder hun haar daar laten doen voor 30 euro p.p. Hun ervaringen waren wisselend (ook verschillende kappers natuurlijk) iedereen vond het super leuk in de salon en was tevreden met het eind resultaat maar bij sommigen zakte het wat snel uit.

Mijn haar is de hele dag super blijven zitten ondanks harde wind. De kapper was heel erg aardig en vond het ook prima dat ik nog dingen wilde veranderen toen hij klaar was.

Hieronder het resultaat:

Voor:



Achter:



Zij:




Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #213 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:47:46 »
mooi hoor.. Mag ik vragen hoe lang je haar ongeveer is?

Mirthe

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #214 Gepost op: 30 oktober 2012, 10:58:22 »
Mijn haar is lang (15 centimeter over mn schouders) maar erg dun. Volgens de kapper kan dit kapsel ook makkelijk met schouderlang haar.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #215 Gepost op: 30 oktober 2012, 11:00:30 »
dankje .. Mijn haar is tegen de tijd van de bruiloft ook ongeveer zo lang.. fijn om te zien dat zo'n kapsel dan wel zou moeten kunnen. Mijn haar is ook erg dun..
Wat straal je trouwens mooi op de eerste foto./. Had ik nog niet gezegd.
Leuk!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #216 Gepost op: 30 oktober 2012, 15:50:22 »
Mirthe, echt leuk je haar! Ik heb het even opgeslagen :)

wedding2013

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #217 Gepost op: 16 november 2012, 09:01:02 »
Ik vind het ook leuk, vooral met decoratie in je haar, maar liet het gisterenavond aan mijn as zien en die vond het niks.
zei "wat is dat voor een knot?" en hij moet toch de hele dag naar me kijken haha, dus doe het haar maar niet helemaal opsteken....

Hebben jullie gepeild wat je as mooi vindt?

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #218 Gepost op: 16 november 2012, 09:08:39 »
Wat mij dagelijks helpt ter inspiratie voor mijn kapsel is youtube. Zoeken op hairguru bijvoorbeeld, krijg je heel veel filmpjes over de meest bijzondere knotten, inclusief uitleg DIY :)

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #219 Gepost op: 16 november 2012, 09:57:43 »
Ik vind het ook leuk, vooral met decoratie in je haar, maar liet het gisterenavond aan mijn as zien en die vond het niks.
zei "wat is dat voor een knot?" en hij moet toch de hele dag naar me kijken haha, dus doe het haar maar niet helemaal opsteken....

Hebben jullie gepeild wat je as mooi vindt?

Haha, dikke vette NEE! ;) net zoals mijn boeket, jurk en assesoires heb ik heerlijk mijn eigen plan getrokken en hij vond me prachtig! Ook al zei hij van te voren dat hij het liefst een witte jurk zag, en m'n haar het liefst los in krullen. Ach, die mannen kunnen het zich soms zo slecht voorstellen ;) . Lekke roden wat jij wil, man vind t toch wel mooi :).

Kan me het verhaal van een dame hier op t forum herinneren die haar jurk ( tussen allerlei anderen) liet zien aan as en dat hij zei dat hij die nu echt verschrikkelijk vond! Op de dag zelf vond hij haar werkelijk prachtig :)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #220 Gepost op: 16 november 2012, 11:11:47 »
Als je straalt ben je altijd prachtig.. Of je haar nu los of vast is, en je jurk nu rood, paars of wit..

En volgens mij moet de bruidegom nog geboren worden die tegen zijn bruid zegt: "lieverd, ik vind je fabtastisch, maar je ziet er echt niet uit... Kleed je nog even om.."

Jorien26

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #221 Gepost op: 16 november 2012, 11:14:15 »
ik heb wel een beetje geprobeert te peilen wat hij kwa jurken mooi zou vinden... (maar vooral wat niet!) maar we hebben wel behoorlijk dezelfde smaak, dus denk dat het wel goed komt!
mbt kapsel, as vond altijd opgestoken haar vreselijk, totdat ik dat laatst voor een feestje eens zelf had gedaan en toen vond ie het 'toch best wel mooi staan', dus ach.. wat marlie al zegt, zolang je straalt en je helemaal blij bent met jezelf, kan hij niks anders zien dan een prachtige bruid ;-)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #222 Gepost op: 19 november 2012, 13:16:42 »
Ik heb ook niet echt gepeild bij mijn AS. Hoewel... als we langs een bruidsmodezaak lopen vraag ik wel altijd welke jurk hij uit de etalage het mooist en/of lelijkst vindt! Wat mijn haar betreft.. Mijn haar komt tot onder mijn schouderbladen, maar het is vrij dik. Ik ben bang dat als ik het helemaal op laat steken, het halverwege de dag uitzakt omdat het zo zwaar is. Ik krijg ook wel eens hoofdpijn als het heel vast zit. Ik denk nu zelf aan half opgestoken, maar weet nog niet precies hoe... Gelukkig heb ik nog even om erover na te denken (ik trouw in juni) en ideeën op te doen in dit topic!  :biggrin:

17-05-2013

  • Gast
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #223 Gepost op: 4 december 2012, 17:25:58 »
Ik laat mijn haar doen bij het leukste stel. via een vriendin van mij kwam ik daar op. zij had het laten doen bij salon floriente en dat is nu met een weddingplanner samen gegaan. wij laten gelijk meer regelen dus zijn we zelf iets rustiger. de voorbeeld kapsels op deze site zien er mooi uit zeg! niet te stijf. ik moet nog goed nadenken  wat ik wil.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Laat Je Bruidskapsel Zien En Vertel Je Ervaringen Mbt. Je Kapper!
« Reactie #224 Gepost op: 2 januari 2013, 15:39:46 »
Kapsels vind ik echt een drama  :biggrin: ik heb nu half lang haar, iets voorbij de schouder. Groeit als een trein dus voor 7 juni kan ik daar gerust nog wat centimeters bij tellen.
Ik weet van heel veel dingen die ik absoluut NIET mooi vind. Maar nog nooit het perfecte kapsel gezien, altijd een beetje van dit, met dat en dan ongeveer zo :P

Ik heb een kapster aan huis en hopelijk kan en wil zij het doen anders moet ik op zoek naar een geschikte kapster in Zeeland. Mijn kapster aan huis doet in elk geval de proefkapsels waarvan we fotos maken gratis en mocht ze het niet kunnen doen op de dag zelf kan ik met die foto's op zoek naar een andere kapster.

Bovendien moet m'n kapsel wel stormproof zijn want wij vieren feest op het strand en in Zeeland kan het heul hard waaien  :biggrin:


Wat plaatjes waar ik wat dingen leuk van vind  :sleep:

Bovenop de vlecht vind ik mooi maar ik wil niet alles opgestoken hebben


beetje rommelig mag :)


zo'n vlecht er door heen vind ik echt prachtig maar ik heb niet van die mooie krullen :P



Gooi het in de blender en dat moet het ongeveer worden  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2013, 15:44:22 door BezigBijtje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards