collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 267472 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanie555

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #125 Gepost op: 20 november 2013, 15:55:18 »
@Joyce25

Heb toevallig vandaag de afspraak gemaakt bij taft en tule, in december, dus nog ff wachten, maar werk onregelmatig, en natuurlijk 2 kindjes, dus mn agenda staat aardig vol.
Ben jij daar geslaagd voor je jurk of?
Heb al een geweldige jurk op hun site gezien.
Was van plan om niet zoveel uit te gaan geven voor een jurk, maar ja dat dachten we over de hele bruiloft, stiekum wordt het steeds wat meer ...hmmm ...ach ja je doet het maar 1x zeggen we dan maar :biggrin:

Mbt de aankleding  ben ik nog aan het twijfelen over een zilver/ goud thema, of juist weer roze/rood/ wit...( stond geweldig bij m'n vriendin)maar  je ziet het het kan nog alle kanten op.
Zit iig wel al aan een balonnenboog te denken.

Gisteren heeft mn As. nog even geprobeerd een afspraak te plannen voor een tweede gesprek, maar ja de agenda werkt even niet mee.
Nu moet er even gekeken worden of m'n As. Een ochtendje vrij kan nemen zodat we voor het tweede gesprek kunnen gaan.
Dus wordt nog vervolgd.
Neem aan dat jullie hem al gehad hebben?
Wij mogen ook nog een keer proef eten,dus nog leuke dingen in het vooruitzicht.

Tja de openingsdans hebben wij gelukkig niet omdat wij alleen een receptie hebben en daarna gaan dineren met onze daggasten tot wanneer we geen zin meer hebben haha.
Ben daar dus mooi aan ontkomen :biggrin:

Ik ben nu een beetje aan het orienteren op bruidsboeket, ( maar wat duur allemaal) bedankjes etc.
Zo komen we er langzaam :biggrin:


Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #126 Gepost op: 20 november 2013, 16:43:31 »
Wat leuk dat je ook naar taft en tule gaat. ik heb de jurk indd daar vandaan. in maart mag ik gelukkig voor t eerst weer passen, nu al zin in.
Ik weet niet of ik het hier mag zeggen, maar mijn zus doet onze bloemen. Zij heeft een bedrijfje happy chic.

Wij hadden precies hetzelfde met het geld, maar we hebben wat prioriteiten gesteld. Sommige dingen vallen wat duurder uit en sommige wat minder.
Leuk, zilver en goud. Staat ook mooi bij de locatie denk ik. Wij hebben pas een keer proef gegeten. Was zooo lekker :biggrin:. Echt heerlijk.

Wat fijn dat je geen openingsdans hoeft te doen. Ik zie er nu al tegenop. We moeten daar echt nog iets op zien te verzinnen..

Iemand ideeën?


Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #127 Gepost op: 28 november 2013, 21:26:31 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:31:48 door Pinky13 »

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #128 Gepost op: 29 november 2013, 07:48:04 »
Welkom pinky13!

Leuk dat er nog een dame op de 6e gaat trouwen!
En je hebt echt al veel geregeld!

Hier een kleine update, bezichtiging van een 2e locatie gehad en zowel de locatie als de offerte zijn naam onze smaak, dus ik denk dat we een winnaar zullen gaan hebben  :biggrin:

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #129 Gepost op: 1 december 2013, 13:26:34 »
Hoi pinky13! Wat leuk dat jullie ook in juni gaan trouwen en al heel veel geregeld zie ik.
Wij zijn vorige week zondag naar een bruidsbeurs in Leeuwarden geweest en een bruidsbeurs 3 dorpen verder op. Was wel leuk om even een kijkje te nemen. Hebben 2 tassen vol met magazines, folders etc. meegekregen..vind dat helemaal geweldig..haha.

Wij zijn dinsdag naar een juwelier geweest voor trouwringen. Ik ben er achter gekomen dat dit nog een hele klus is. Ik was er best snel uit maar mijn AS kon geen geschikte ring vinden. Na 2 uur bij de juwelier te hebben gezeten kijken we toch nog maar even verder.

Ik ben ook druk bezig naar het zoeken van een kapper die ook de make-up verzorgt. Dit lijkt mij het makkelijkst anders moet ik daar twee verschillende mensen voor hebben. Heb op dit moment nog maar 1 kapper gevonden in de buurt die de make-up er ook bijdoet. Misschien moet ik die volgende week maar eens bellen voor en afspraak.



ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #130 Gepost op: 2 december 2013, 13:16:56 »
Hi Allemaal!

Ik ben echt heel slecht de laatste tijd in reageren. Hele stukken tekst typen op mijn iPhone vind ik niet zo handig, maar ik vergeet het vervolgens om dan wel te doen vanachter de pc.....

Maar goed, ik heb het weer eens goed doorgelezen hier. Iedereen gaat wel lekker op schema volgens mij?

Pinky: welkom hier! En ja die bedankjes.....lastig lastig!

Spacekitten: heb je de locatie al vastgelegd?

Yvonnuhhh: gelukkig heb je genoeg tijd om ringen uit te zoeken toch? Of wil je ze "op maat" laten maken?
Vwb haar en make up. Mijn kapper gaat ook mijn make up doen, vind ik wel zo makkelijk. Een vriendin van mij had het bij 2 verschillende dames geregeld en dat bleek op de dag zelf toch niet zo heel handig te zijn.

Bij ons ligt het verder allemaal een beetje stil momenteel. Het grote afwachten is even op aanstaande vrijdag (de loting voor het WK voetbal). In januari mag ik weer mijn jurk passen, we willen dan gaan kijken voor de ringen en de uitnodigingen worden op dit moment gemaakt.


ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #131 Gepost op: 8 december 2013, 20:56:57 »
Zo, afgelopen vrijdag de loting voor het WK. Het is echt de allerslechtste loting geworden voor ons  :censored:
Heb hier een tijdje zitten vloeken en tieren en uiteindelijk zelfs in tranen uitgebarsten (niets voor mij, maar bijna een jaar spanning voor deze &(^%*(*&^&*^& loting kwam eruit).
Maar goed, na een nacht met een nachtmarry (ik stond helemaal alleen in de feestzaal omdat alles en iedereen voetbal aan het kijken was) en veel gesprekken en berichtjes van vrienden en familie hebben we besloten toch gewoon 13 juni te trouwen.
Deze datum is toch belangrijk voor ons en die willen we eigenlijk gewoon niet opgeven. Zo zien we meteen wie onze echte vrienden zijn  :sleep:

Dus, ik ben nu toch maar weer een beetje aan de slag gegaan. Vol enthousiasme aan de Save the Date card begonnen, maar Dennis ziet daar de meerwaarde niet zo van. Sturen jullie die wel?

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #132 Gepost op: 8 december 2013, 21:17:01 »
ItsAnne, wij willen iets van een leuke mail als save the date doen.
Gelukkig hebben we de meeste mensen al mondeling opdracht gegeven vrij te houden die dag. Wel zuur van t wk, ik had daar nog niet eens aan gedacht!

Hier gaat alles nog rustig door, we hebben nu een tweede locatie bezichtigd vorige week en die was helemaal ons, nu hopen dat de offerte niet tegen gaat vallen, indien wel wordt t de vorige locatie die we bekeken hebben.
Jurk vrijdag wert wezen passen en het is nog net zo mooi als eerst :)
Mijn moeder gaat navragen bij een collega voor de taart, dus dat komt hopelijk ook goed!!

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #133 Gepost op: 9 december 2013, 15:34:09 »
ItsAnne Ik zat ook al inspanning over de WK loting, wij hadden samen wel besloten om de dag er niet om te verzetten. Ik dacht straks komen er mensen niet, maar het is net wat jij zeg: dan kom je er achter wie je echte vrienden zijn. Wij trouwen op 20 juni en dan hoeft Nederland niet.

Wij sturen geen Save the Date kaartjes, hebben er wel over nagedacht maar iedereen weet inmiddels eigenlijk wel dat wij dan gaan trouwen.

Morgen mag ik mijn trouwjurk weer passen. Super veel zin in! :)
Volgende week zondag komt er iemand langs die waarschijnlijk ons bruidstaart gaat maken. Ze neemt proeftaartjes mee zodat we een idee hebben hoe het bij haar smaakt.
Volgende week willen we ook weer gaan kijken voor trouwringen.
De uitnodigingen en bedankjes vind ik best nog wel moeilijk. Er is zoveel keuze en ik heb nog niet precies in mijn hoofd wat ik wil.



ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #134 Gepost op: 16 december 2013, 13:51:53 »
En ondertussen de uitnodigingen en de taart al uitgekozen?

Wij hebben, na veel gesprekken met familie en vrienden, besloten om 13 juni door te laten gaan. Moet zeggen dat ik er nu al om in spanning zit, denk dat dat blijft tot 13 juni  :blink:

Maar goed, Save the Date kaartjes zijn gemaakt (alleen nog even bestellen) en dan kunnen die de deur uit.

Nu heb ik eigenlijk een vraag: de decoratie enzo, doen jullie dat zelf? Of laten jullie dat de cm's doen? Ik wilde het allemaal zelf doen, maar mijn schoonbroertje gaat in september trouwen en hun cm gaat dat dus allemaal regelen en die waren dus weer heel verbaasd dat wij dat zelf willen doen. Wat doen jullie?

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #135 Gepost op: 16 december 2013, 14:09:32 »
@itsanne, fijn dat jullie eruit zijn met de datum, snap dat je het spannend vind . Maar kan me niet voorstellen dat jullue gasten er niet alles aan doen om jullue een mooie dag te geven.

Over de deco. Ik doe alles zelf, ceremoniemeester gaat bijna alles klaarzetten. Bespreek alles heel goed met haar. Ik kreeg er ook al commentaar op, maar t is toch onze dag en ik wil heel graag dat t pcs zo word zoals ik in mijn hoofd heb. Vind het ook verl te leuk om t zelf te doen.

Yvonnuhhh

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
Re: Juni 2014
« Reactie #136 Gepost op: 16 december 2013, 21:42:22 »
De locatie waar wij vanaf 15:00 zijn (daar hebben wij bruidstaart, borrel, BBQ en daarna het feest) verzorgt zelf de decoratie. Wij kunnen kiezen wat voor styling we precies willen;  matig, normaal of styling over de top. Ook moeten we dan aangeven wat voor kleuren we willen bijvoorbeeld zilver met wit of paars, wit en groen.
Wij doen Styling over de top met de kleuren mint groen, roze en wit.  Het kerkje moeten wij wel zelf stylen. De bloemist zorgt voor bloemen aan de stoelen en een groot bos voor in de kerk. Ik wil graag een roze loper door de kerk heen hebben en witte ballonnen in de kerk. Hier moeten wij zelf nog even naar opzoek.

Dinsdag mocht ik mijn trouwjurk weer passen, de jurk was op maat gemaakt dus ik zag er helemaal naar uit om weer te passen.
Helaas ben ik veel afgevallen de laatste tijd en zat de jurk mij veel te groot. Ik wist wel dat ik misschien een kilootje kwijt was en daar was ook rekening mee gehouden toen ik de jurk voor de eerste keer ging passen. Maar de verkoopster kon er nu gewoon een hand tussen krijgen. Ik vind het wel leuk dat ik en beetje ben afgevallen maar het lijkt nu ook nergens meer na..er komen opeens botten tevoorschijn waarvan ik niet eens wist dat ze er zaten :dry: . .haha. Dus nu druk bezig om weer een beetje aan te komen (komt mooi uit dat we in de december maand zitten). In mei ga ik weer heen te passen, ben ik dan nog niet aangekomen zal de jurk kleiner gemaakt worden.

Zaterdag hebben wij trouwringen gekocht! Super blij mee!
En zondag de bruidstaart geregeld, we hadden een proeverij en het was zo lekker dus hebben het meteen vastgelegd.




mroz

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #137 Gepost op: 23 december 2013, 14:37:46 »
Hoi allemaal,

Mijn eerste post op dit forum (ik lees natuurlijk wel al een tijdje mee). Ik heet Mayke, ben 25 en mijn AS 26. We zijn nu 7,5 jaar bij elkaar en wisten al een paar maanden dat we volgend jaar wilden gaan trouwen, maar afgelopen vrijdag heeft hij me dan eindelijk gevraagd. Dus nu kan het plannen beginnen, heb er zo'n zin in! Ik wil heel graag nog voor de zomervakantie trouwen, dus het liefst in juni, ik hoop dat dit gaat lukken. We willen de dag redelijk klein en simpel houden (en vooral niet te duur ;-) ) dus hopelijk helpt dat. We zijn nu nog veel aan het brainstormen, maar we gaan na de kerst eens goed kijken waar we willen trouwen en waar we het feest willen. Hopelijk kunnen we dan snel een datum prikken!

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Juni 2014
« Reactie #138 Gepost op: 23 december 2013, 16:33:14 »
Hi Mroz/Mayke, welkom!
En natuurlijk: gefeliciteerd met jullie plannen!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #139 Gepost op: 2 januari 2014, 16:20:06 »
Hoi hoi,

Ik ben er echt even een tijd uit geweest ivm de opening van mijn zaak...had dus even andere prioriteiten  :blush: maar inmiddels weer volop bezig met de voorbereidingen. Leuk om hier zo te snuffelen en te lezen. Inmiddels zijn ook wij wat verder, zo hebben we inmiddels een dj, een big band en ben ik begonnen aan wat DIY projecties. gelukkig heb ik hulp van mijn moeder en van iemand die dit vaker doet haha.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het super leuk vind om me hier mee bezig te houden. Helemaal leuk om te weten dat het nog maar 5 maanden duurt dames!!!!  :applaus: :applaus: :applaus:

Kunnen jullie ook niet wachten of ligt dit gewoon aan mij  :blink:

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #140 Gepost op: 3 januari 2014, 18:13:03 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:30:25 door Pinky13 »

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #141 Gepost op: 4 januari 2014, 21:21:19 »
Hoihoi,

ik merk dat ik echt ontzettend slecht ben in schrijven.. ik lees wel alles mee en dan denk ik; ik ga straks even reageren op de laptop. Maar telkens komt er weer wat tussen.
Dus bij deze :biggrin:..
We zijn hier wel heel druk met de bruiloft. Het krijgt steeds meer vorm, dat is wel echt superleuk. En we kunnen toch na het trouwen op huwelijkreis (eerst werd dat de zomervakantie). Dus dat is ook heel leuk.
Vandaag ben ik bezig geweest met de bedankjes mand. Het begin van de bedankjes is er, maar moeten er nog zon 100 maken. Pfff. haha
Gaan jullie allemaal op huwelijksreis? Misschien heb ik dat ergens gemist, sorry dan :blush:..

Ik zal even reageren op iedereen, sorry als ik iemand vergeet..
@ pinky, wat toevallig dat je zus net uitgerekend was op jullie datum. Super dat jullie hem verzet hebben! Leuk , zon klein babytje op de bruiloft:)
Wat stoer dat jullie van plan zijn de dans uit de film te gaan doen. Echt gaaf. Wij zijn er nog steeds niet uit. Ik denk dat het in ieder geval geen dans word. Misschien een filmpje ofzo. We zijn erg aan het brainstormen. Lekker dat jullie naar Kreta gaan. Welke plek gaan jullie als ik vragen mag?
Wbt ceremoniemeester, Ik maak de versiering of regel het en zij zet alles klaar. Verder wil ze overal mee helpen, superlief! Ze gaat me ook helpen met de sweet table. Ik vond het ook lastig om haar op te zadelen met dingen. Maar het gaat eigenlijk vanzelf. Zo heel veel taken heeft ze niet. Zij regelt wat leuks als we uit het kapelletje komen na het trouwen en verder helpt ze eigenlijk met van alles in de voorbereidingen. op de dag zelf gaat ze sochtends alles klaar zetten zodat ze op de dag zelf er vooral veel bij kan wezen en af en toe alleen wat hoeft te sturen.

@ Spacekitten, hoe is de offerte geworden? Hopelijk binnen budget voor jullie.. Zo jammer als het anders niet kan..

@mroz Gefeliciteerd! Al druk met voorbereiden? lukt het allemaal?

@ Appelsientje, Wat leuk dat je veel zelf gaat maken. Wat ga je maken?
Het schiet echt op he, van de week zei iemand, nog maar een half jaar. ik zo: nee hoor, nog maar 5 maanden  :biggrin:!
Soms dan denk ik, oohh het gaan veel te snel als ik kijk wat we nog allemaal moeten doen en maken, maar ik kan tegelijkertijd ook niet wachten tot het zover is. Het word zon mooie dag.. :heart:

Zijn jullie er al helemaal uit met de gasten? wie dag en avond word? ik vind het met een vriendin nog best lastig. Dat blijft knagen..We zijn de laatste tijd weer een stuk closer geworden en nu twijfel ik wat ik moet doen ( ze stond op de avondlijst)
ook krijgen we af en toe gezeur van familie. Dat we het echt niet kunnen maken om die ene neef en nicht niet uit te nodigen. Pff dat leverde zoveel stress op dat we er nu al een maand niet over praten, gewoon omdat we niet weten wat we nou moeten doen..ik weet dat het onze dag is, maar heb echt geen zin in gezeur..

Wij hebben ook onze ringen binnen :zie foto, ze zijn witgoud met roodgoud, mat, behalve het groefje in het midden. Ik heb een diamantje en mijn as niet. :wub:

Mijn beste vriendinnetje trouwt een week en twee dagen voor ons op dezelfde locatie. Wel iets andere samenstelling van locaties, dus niet alles hetzelfde. Is wel zo leuk. Zij heeft haar jurk ook bij Taft en Tule gekocht en nu gaan we samen naar onze eerste pas afspraak. Zo leuk!! Dan zien we elkaar voor het eerst in onze jurk :applaus:. Zo bijzonder om samen mee te maken.

Ook de proefdruk van de kaart is binnen, Hij is zoo leuk geworden :blush:. Precies zoals ik in mijn hoofd had. Het word een pakketje van 3 kaarten. Die worden verbonden met een touwtje een label. Nog even wat kleine aanpassingen en dan gaan we ze gewoon bestellen. Dan kunnen we dat ook weer afstrepen.

Zo, nu ga ik even mijn nieuwe verslaving kijken : Vampire diaries haha

Fijne avond!!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #142 Gepost op: 5 januari 2014, 09:06:11 »
Was ook heel spannend Pinky13! Het is een schoonheidsinstituut. Ik was al wat jaartjes bezig maar we moesten uitbreiden omdat we heel hard aan het groeien zijn. Was spannend en leuk, vooral leuk openingsfeestje, maar ben blij dat het achter de rug is. Zojuist ook de drukste maand van het jaar "december" achter de rug.....eindelijk iets rustiger. Maar omdat ik alles in huis heb doe ik ook mijn eigen vissige op de grote dag, ik vertrouw niemand meer dan mezelf (daar is ook die control-freak weer die de kop op steekt :blush:)

Wat heerlijk dat jullie naar Kreta gaan!!! :clap:
Wij hebben nog niet eens een huwelijksreis. En wat die kosten betreft, ik snap je helemaal!!! Zoals we nu gaan hebben we enkel nog budget voor een weekendje Brugge :blink:

En ook mijn as gaat over twee weken voor zijn pak op pad, toevallig!!! ....echt leuk dat het nu allemaal begint te lopen niet waar?? Maar ik vind het wel moeilijk om te stoppen met plannen, dan zie ik iets en dan denk ik dat wil ik ook!!! Maar het wordt allemaal vrij snel heel erg duur.

Wat betreft de taakverdeling, ik heb bewust iemand buiten de familiekring gevraagd als CM. Ik hou zelf erg van de controle (is my middle name) maar ik bedacht me dat een CM misschien ook wel eens voorop moest rijden om dingen klaar te zetten, dus leek het me niet fijn als ik hiervoor iemand uit mijn familiekring zou vragen, die wil je er toch heel de tijd bij hebben. Als ik het goed begrijp hou jij ook van de controle, dus waarschijnlijk zul je weinig aan het toeval overlaten, dus ik denk dat je wel safe zit. Misschien kun je aan je zussen vragen wat te doen is voor ze en hoe ze het zelf zien. Dan weet je precies hoe ver je kunt gaan.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #143 Gepost op: 5 januari 2014, 09:16:10 »
Joyce25, wat een mooie ringen hebben jullie!! En ik ben eigenlijk erg benieuwd naar jullie kaarten. Waar heb je dat besteld? Heb je daar ook een foto van? Het klinkt heel mooi!!!

Wat betreft de gasten, ik weet dat het eigenlijk een ander topic is, maar ik snap je helemaal! Ik word er helemaal gek van, wij hebben nu 33 daggasten :eyepopping: Eigenlijk veel te veel. Maar dat krijg je vanzelf als beide ouders gescheiden zijn en nieuwe relaties hebben die ook weer kinderen hebben. Maar ook daardoor stijgen de kosten. Daarnaast zit ik ook met het dilemma van een tante. Haar man is vorig jaar overleden, maar dat was mijn peetoom. Nu heb ik haar nog maar 2x gezien sindsdien. Wat moet je hier nu aan doen he?! Maar als ik haar niet uitnodig, moet ik dan die andere oom en tante ook maar niet uitnodigen  :confused: Je wilt scheve gezichten voorkomen, maar ik weet het ook niet hoor.....

Maar nodig jij nog meer vriendinnen uit bij de daggasten Joyce25?


Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #144 Gepost op: 5 januari 2014, 10:05:01 »
@ appelsientje, Wat gaaf dat je een schoonheidsinstituut hebt. Zo leuk!! Snap dat je de makeup niet uit handen durft te geven. Dat zou ik dan ook mooi niet doen haha..ik begrijp de controlefreak in je :biggrin:

Zo toevallig wat je allemaal zegt, wij zouden ook naar Brugge gaan na het trouwen, mijn AS gaat ook over twee weken voor een pak.
Wij hebben incl onszelf 32 gasten. Als er iemand bij zou komen worden het er 34 want die is zijn ook getrouwd.
Wat lastig met die tante, kun je het er niet met haar over hebben? of is dat gek?
Mijn ouders zijn ook gescheiden, die van AS gelukkig niet. Dit is wel genoeg haha..

Mijn ouders zijn nu in totaal met 11, ik nodig mijn stiefbroer en zus savonds uit (dat zijn de kinderen van mijn moeders man). Ik zie hun eigenlijk nooit. De kinderen van de vrouw van mijn vader zijn er wel overdag bij, die waren 6 en 9 toen we in hun leven kwamen dus die zie ik veel vaker. Ik heb dit allemaal overlegd of ze t hiermee eens zijn en mijn stiefvader zei meteen dat dat goed was. Hij snapte het goed.
Ik heb drie vriendinnen op de dag, waarvan twee aanhang hebben. en ik heb mijn twee oma's erbij. Dennis heeft vier vrienden erbij plus ouders. heeft geen opa en oma's meer. En ik heb nog ouders van een vriendin erbij.

Een vriendin van mij had ook de ene tante wel overdag en de anderen savonds. daar werd niet moeilijk om gedaan. Je hebt toch meer met de een dan met de ander. Maar ik vind die keuzes ook reuze lastig..

Ik vind het ook moeilijk om te stoppen met plannen, vooral met knutselen. Ik voel me veel rustiger als ik weer wat af heb.


Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #145 Gepost op: 5 januari 2014, 10:27:09 »
Dit zijn onze proefkaarten, moet nog wel wat aan gebeuren maar dan heb je een idee..

De hele linkse is de voorkant voor zowel dag als avond. De tweede bovenin is dag en de onderste avond. Het rsvp kaartje komt bij beide..

We hadden op de voorkant verschillende kleuren hartjes getest maar de middelste word t. Daar komt er dus maar één.

Ik hoop dat je t zo een beetje kunt zien, iets kleiner uitgevallen dan de bedoeling was..

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #146 Gepost op: 5 januari 2014, 13:40:45 »
Mooie kaarten en ringen Joyce.

Wij hebben naast ons vijven nog 15 daggasten. Onze broer/zus met aanhang en kids, onze ouders, onze oppas + aanhang, zij is heel de dag aanwezig voor onze kids, zij helpt ze 's morgens al met aankleden en hun haren en gaat ook mee met de foto's.   één oom en tante, zij komen speciaal voor ons over naar Nederland.  Grootouders zijn allemaal niet meer in leven.  De rest van de ooms en tantes zijn bjj dd ceremonie en 's avonds welkom.  Maar wij vonden dat we dit bij deze oom en tante niet konden maken.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #147 Gepost op: 7 januari 2014, 09:02:19 »
Iedereen fijne kerst en jaarwisseling gehad?

Bij ons gaat het langzaam aan ook vorm te krijgen, in de kerstvakantie hebben we de locatie bevestigd  :applaus:
Vrijdag gaan we een eind rijden om voor ringen te kijken, op de site van deze juwelier zagen we al wat moois (en het is inclusief edelsmederij, dus aanpassingen kunnen vast)
Wij gaan binnenkort kijken voor de huwelijksreis, we willen graag naar Italië, we zijn beiden fan van de game assasins creed en gaan misschien een eigen rondtrek doen langs de plekken die in die game voorkomen (dit speelt zich af in Italië)

De versiering ben ik zelf deels aan het verzamelen al en onze CM gaat alles ophangen en regelen, ondanks dat ze mijn schoonzus is, wilde ze dit zooo graag doen dat we haar wel moesten vragen. En ik vind het wel leuk als nog wat dingen een verrassing blijven die dag haha (al vind ik het ook lastig loslaten hoor!)
AS is al bezig met de muziek voor het feest (wij hebben trouwens de gehele middag/avond 40 man bij ons, dus geen onderscheid in dag en avondgasten) en onze muziek voor de ceremonie is al uitgezocht.

Weet even niet meer wie het idee van een filmpje noemde ipv de dans, maar dat vind ik echt een super idee!!! Volgende week hebben we een afspraak met de fotograaf (deze is ook videograaf) dus misschien kunnen we daar iets mee, wij willen echt geen dans namelijk.

Pff, zo geloof dat ik weer bij ben nu lol!

@Joyce, de offerte waar we uiteindelijk zijn voor gegaan was zelfs onder budget :biggrin: en super mooie ringen en kaarten!
@Appelsientje gefeliciteerd me je eigen zaak, dat moet wel even spannend zijn geweest!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #148 Gepost op: 7 januari 2014, 09:08:43 »
Leuk Joyce25!!!!!!!!!
Echt super leuke kaarten!!!! Je hebt zelfs rsvp kaartjes  :applaus:
Jij hebt het goed aangepakt zeg!
Heb jij ook save the date kaartjes gedaan? Wij zitten er over te denken, maar dan wel om gewoon (hoewel het niet zo chique is) te mailen....vanwege de kosten voor het drukken.

En inderdaad allemaal wel erg toevallig zeg! (en ik dacht nog wel origineel te zijn hahaha)  ;)

@Spacekitten leuk idee van die ringen, zo krijg je zeker iets unieks. Hoe lang van te voren moet je eigenlijk je ringen aanschaffen? Ik dacht dat we misschien nog wel een paar maanden konden wachten, maar lees nu dat al meer mensen dit hebben uitgezocht.

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #149 Gepost op: 7 januari 2014, 11:54:38 »
Het beste is om wel op tijd te gaan kijken, als je weet waar je ze wilt halen kun je informeren naar de levertijd, dit zal afhangen van wat voor soort ringen je wilt en of je iets apart wilt doen. Wij willen een aparte steen, die zal besteld moeten worden en dus moeten we op tijd zijn.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards