collapse

Auteur Topic: Augustus 2014  (gelezen 588537 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #450 Gepost op: 7 juli 2014, 21:22:42 »
@melanie... Wel een mooie datum 29augustus. We trouwenop dezelfde dag.

Wij hebben vorig weekend de kaarten verstuurd en kregen veel leuke
Reacties.
Afgelopen zaterdag onze ringen opgehaald.
Ik ben helemaal verliefd.

Verder is bijna alles geregeld.
Zaterdag mijn proefmake up en daarna naar de feesocatie
Om alles door te spreken.
Woensdag 16 juli komt onze trouwambtenaar een babbeltje
Maken.... Ben nu een beetje op papier aan het zetten
Wat ze mag vertellen....

Gelukkig is het superdrukke nu voorbij...
En kunnen we even relaxen.

@ bruid20 wij moesten ook betalen met ondertrouw.
Een hele 12,50 hihi.., dat viel mee... Dat komt omdat wij in een andere gemeente trouwen dan we wonen..
In die gemeente betalen we de rest.



Femail

  • Junior
  • **
  • Berichten: 159
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #451 Gepost op: 8 juli 2014, 09:15:00 »
@liselore: ik kan me voorstellen dat het fijn is om nu even te kunnen relaxen. Dat gevoel heb ik helemaal niet. Gaat ook niet meer komen denk ik we trouwen al over 3 1/2 week!

@melanie: wat naar dat je je hele bruiloft moet verplaatsen. Ik kan me
voorstellen dat dat veel stress geeft.

@bruid20: wij moesten ook 12,50 betalen. Maar ook wij trouwen in een andere gemeente. In die andere gemeente hebben we inmiddels de kosten voor het trouwen en het trouwboekje betaald.

@ananta: wat een schattige lampionnetjes! Wel veel werk lijkt mij.

@willemmarieke: het gaat wel goed met de zwangerschap, nog wel af en toe misselijk en veel eerder moe. Mijn jurk paste nog toen ik die vorige week aan had nu maar hopen dat dat de 23ste ook nog het geval is. Donderdag mogen we weer met de echo naar ons ukkie kijken!

@hier: wij hebben nu ongeveer 18 afzeggingen binnen. Dat valt mij erg mee aangezien we middenin de vakantie trouwen. We verwachten nu rond de 110 gasten.
Vandaag wil ik afspraken gaan maken voor een proefkapsel en mijn nagels. Dan is dat ook maar weer klaar.

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #452 Gepost op: 8 juli 2014, 09:44:19 »
@ Femail: Het vouwen valt wel mee. Dat gaat best snel, maar ik vrees dat ik wel even bezig ben om het in elkaar te zetten. Maar het is een stuk goedkoper dan lampjes kopen, want kerstlampjes liggen gewoon op zolder en het papier was maar 3 euro.

Bij ons nog maar 2 echte afzeggingen en een aantal mensen die hun kinderen niet mee nemen. Bij de ene snap ik het wel, want het kindje is 1 jaar en heeft er niks aan om mee te gaan, maar bij andere vrienden die hun 5 en 9 jarige niet mee nemen vind ik het toch raar. Wij hebben juist een heel informeel feest. Maar ze moeten het natuurlijk zelf weten. We hebben ingeveer 40 gasten.

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #453 Gepost op: 8 juli 2014, 09:50:13 »
Wij willen geen kinderen 's avonds, omdat dit voor hen niet leuk is: ze zijn moe, jengelen dan, etc. 

Nu is mijn schoonfamilie over de rooie, want schoonzus kan geen oppas vinden en de kinderen horen er immers bij.

Wat vinden jullie van kleine kinderen op een avondfeest? (het gaat hier om eentje van 3,5 jaar en eentje van 9 maanden)

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #454 Gepost op: 8 juli 2014, 10:14:33 »
Een kind van 3,5 jaar en van 9 maanden hebben niets op zo'n avond toch?
Is voor de ouders ook niet leuk denk ik, wat je zegt ze zijn moe en daardoor waarschijnlijk niet al te vrolijk.
Wij hebben zelf al kinderen. Ze zijn 3 en 4,5 jaar.
De oppas komt rond 7 uur naar de zaal waar om half 8 het feest begint en die neemt de kinderen dan lekker mee naar huis. Waarschijnlijk zijn ze dan al ver op aangezien het voor hen al spannend genoeg zal zijn heel de dag.

Verder is hier zo'n beetje alles geregeld. Op 2 (best belangrijke) dingen na. Mijn jurk is nog steeds niet binnen. En we hebben nog geen gesprek met de ambtenaar gehad. Volgende week gaan we voor 2,5 week op vakantie en als we terug zijn is het nog 3 weken tot de bruiloft. Dus hopelijk heeft de ambtenaar dan tijd en is ook mijn jurk dan binnen.
En dan kunnen wij nog de laatste puntjes op de i zetten en dan hopelijk op naar een mooie 22 augustus.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Augustus 2014
« Reactie #455 Gepost op: 8 juli 2014, 10:17:01 »
*breekt in*

Ik vind het niet raar. Mijn zwager gaat binnenkort trouwen en onze kinderen horen er ook de hele dag bij. Maar wij laten ze 's avonds ophalen. Ze zijn 3 en 5 en ze houden het gewoon niet vol. Nu is de bruiloft in Flevoland en zelf wonen we bij de Duitse grens, dus wij zijn ook nog een tijd onderweg. Maar anders had ik het net zo gedaan.

WillemMarieke

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 264
  • Geslacht: Vrouw
  • Our day was amazing!
Re: Augustus 2014
« Reactie #456 Gepost op: 8 juli 2014, 10:25:55 »
Bruid20, wij moesten alle kosten (huwelijik, trouwboekjes, etc.) voldoen bij de ondertrouw.

Femail, fijn dat het goed gaat! Twee spannende dingen in het vooruitzicht!

Marthe, Wij hebben geen feest, dus ik vind het moeilijk om er iets over te zeggen... Maar op een avondfeest is het inderdaad niet heel handig. Tegelijkertijd snap ik ook dat iemand die zo dichtbij staat (zus van je as) de kinderen erbij vindt horen. Dat vind ik al anders dan de kinderen van een vriend(in) of zelfs een collega.
Ik denk dat het uiteindelijk jullie beslissing is. Misschien kun je kijken of je samen een soort oplossing kunt zoeken?

Heel vervelend, Melanie, dat je de bruiloft moet verzetten. Het lijkt me enorm stressen, maar ik hoop dat het allemaal voorspoedig loopt!

Lamatho, het lijkt me wel spannend zo vlak voor je bruiloft op vakantie te gaan! Gaan jullie dan ook niet op huwelijksreis achteraf?

Ik ben een beetje ziek aan het worden, en ben eigenlijk best blij. Ik heb zomervakantie van mijn opleiding. Ga er maar niet tegen vechten met vitamines enzo, maar gewoon even wat daagjes in bed doorbrengen met boeken en tv series. Ik zie het zo: als ik nu ziek ben, is de kans dat ik 9 augustus ziek ben wel heeeel klein!

ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #457 Gepost op: 8 juli 2014, 11:05:03 »
Het ligt naar mijn mening heel erg aan het feest of het geschikt is voor kinderen. Een groot feest met heel veel gasten is dat gewoon niet en dan is het voor de kleintjes veel fijner om lekker bij de oppas te zijn. Maar wij geven een bbq/tuinfeest met niet zo heel veel gasten (40) en bovendien wonen die vrienden 5 minuten bij ons vandaan. Het is net zo makkelijk voor ze om te regelen dat opa en oma de kinderen om 9 uur komen halen als dat opa en oma de kinderen de hele dag hebben.

De kinderen van mijn broer en nicht (1, 2 en 3 jaar oud) zullen er gewoon de hele avond bij zijn. We maken boven plaats zodat er campingbedjes neer gezet kunnen worden en de oudste kan ook wel een paar uurtjes in ons bed als ze heel moe is. Ik verwacht dat die de hele avond door gaat, maar dat zien we wel. We hebben een klein stukje gras in de tuin en daar maak ik een klein speelhoekje.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #458 Gepost op: 8 juli 2014, 18:02:15 »
Wij trouwen in een hotel en mijn bonuskids (5 en 7 jaar) gaan waarschijnlijk tijdens het feest ook lekker een hotelbed in! Die houden dat niet vol joh, zelfs al houden ze het vol dan worden ze over het algemeen erg vervelend omdat ze gewoon doodop zijn na zo een dag..

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #459 Gepost op: 8 juli 2014, 21:28:46 »
Zo, vrijdag de jurk weer gepast: hij was nu gelukkig niet meer te groot... Wel liep één van de coupenaden een beetje raar over mijn rechterborst, waardoor de boezem wat uit verhouding leek. Dat wordt nu gefixt en dan mag ik hem op de 25e ophalen!

Waar zijn jullie geslaagd voor jullie jurk? Ik helemaal bij Weddings in Rottedam.

Schoonzus heeft een soort van ultimatum gegeven: of de kinderen komen 's avonds mee, of schoonzus en zwager komen 's avonds niet.... Nu is onze locatie er niet echt naar om kinderen mee te nemen. Ze wilen dan een campingbedje meenemen en daar de kinderen inleggen, maar daar is helemaal geen geschikte ruimte voor op onze locatie. Voel me nu een beetje voor het blok gezet: we hebben immers al meer dan een jaar geleden aangegeven geen kinderen op het avondfeest te willen. Ze mogen er verder de hele dag bij zijn.

@Femail: leuk he, shoppen voor de bruidskinderen! Ons bruidsmeisje heeft een nogal lichte huidskleur en licht haar, dus wij hebben gekozen voor een knalroze jurkje met zilveren sandaaltjes eronder.
Wij hebben nu 58 aanmeldingen, maar dat zouden er dus zomaar 2 minder kunnen worden door dat gedoe over de kinderen die wij er 's avonds niet bij willen hebben....
Proefkapsel, make-up en nagels heb ik al gehad: ben er helemaal tevreden mee!

@Melanie: balen van je jurk en verschrikkelijk dat je je trouwdag moet verplaatsen... Wel heb je dan even iets meer tijd om je jurk op orde te krijgen, maar dat is natuurlijk maar een kleine troost...

@Bruid20: Vandaag zijn jullie in ondertrouw gegaan! Gefeliciteerd!!! Weer een stapjes dichterbij de grote dag!  :applaus:

@ananta: Leuke lampionnetjes! Het is dat ik er geen tijd meer voor heb, maar anders was dat nog een leuk knutselprojectje geweest!

@Liselore: Spannend he, die trouwambtenaar! Hebben jullie er zelf eentje gekozen of eentje toegewezen gekregen via de gemeente? Wij spreken die van ons aanstaande maandagavond.

@WillemMarieke: vervelend dat je een beetje ziekjes bent, maar ja: liever nu dan met de bruiloft  :biggrin:



Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #460 Gepost op: 8 juli 2014, 21:47:38 »
hallo bruidjes in spe...
mij jurk kan gemaakt worden en we hebben vandaag een mailtje terug gehad van de pastoor en die zei dat het geen probleem was dus nu alles ff mailen en bellen om alles te verzetten......

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #461 Gepost op: 8 juli 2014, 22:06:22 »
@ melanie... Fijn dat het allemaal geregeld kan worden.

@ marthe... Wij hebben wr zelf 1 gekozen.
We hebben gekozen voor een vrouw.. Ze ziet er erg leuk uit. ( je wilt tenslotte leuke fotos ) en ze klonk heel vriendelijk aan de telefoon.

Ik heb mijn jurk van koonings in deurne.
Ik moet er 1,5 uur voor rijden met een tussenstop bij mijn moeder op de helft.
20 aug ga ik afpassen en mag ik hem meenemen.  Dan hoef ik hem nog maar 9 dagen te verbergen op zolder.  Ben bang dat mijn vriend toch stiekem gaat kijken.
Maar goed. Op een hanger zie je toch niet goed hoe de jurk eruit ziet.
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2014, 22:19:39 door Liselore »

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #462 Gepost op: 9 juli 2014, 10:57:07 »
@Melanie: wat fijn dat er wat geregeld kan worden met je jurk, zal een hele opluchting zijn!

@Liselore: onze ambtenare is ons toegewezen door de gemeente, aan de telefoon klonk ze heel sympathiek en gezien de foto op de website van de gemeente ziet ze er niet uit als een heks, maar we zullen maandag wel zien  :biggrin:

Voor ons is het ook iedere keer een hele rit: van Zwolle naar Rotterdam, maar ik doe het met plezier  :))Kun je de jurk niet bij een vriendin of je ouders ophangen om te voorkomen dat je vriend hem ziet? Die van mij gaat naar mijn ouders, maar goed: daar ga ik de nacht voor de bruiloft ook slapen en ik trouw bij hun uit huis vandaan.

@Pithaya: Ja, ik ben er echt helemaal klaar mee. Mijn schoonzus heeft er nogal een handje van om dingen last-minute te regelen... Ik ben echt pislink, niet alleen daarom maar ook om de manier waarop er nu tegen mij gecommuniceerd word. Een beetje respect voor ons en onze wensen zou welkom zijn. Ik ben het met je eens: uitzonderingen moeten er niet gemaakt worden, maar ja mijn vriend zit nu dus wel tussen twee vuren en schoonzus zadelt ons met haar problemen op. Fijn zo'n 3,5 week voor de bruiloft. Ik heb er nu al helemaal geen zin meer in.

Jemig en heb je ook nog gedoe met een vriendin... Lekker dan!

Wij hebben een mooie pen uitgezocht en die laten graveren met onze namen en de trouwdatum als cadeau voor de getuigen en ceremoniemeesters. Niet echt origineel, maar wij wisten anders ook niet wat. En een pen kan nog eens een keertje gebruikt worden  ;)

Vanmorgen gezellig twee uur bij de tandarts in de stoel gelegen voor een wortelkanaalbehandeling. Ik zou vanmiddag mijn schoonzus gaan bellen, maar ik geloof dat ik dat maar niet ga doen.... Anders ga ik hele verkeerde dingen zeggen.


ananta

  • Junior
  • **
  • Berichten: 140
Re: Augustus 2014
« Reactie #463 Gepost op: 9 juli 2014, 11:11:43 »
@ Marrthe: Wat stom dat ze niet gewoon een oppas regelen. Ik heb zelf nog geen kinderen, maar voor z'n feest zou ik ze lekker naar een oppas brengen. Dan kun je zelf ook meer genieten van het feest lijkt mij.

Ik heb trouwens geen idee wat mijn bruidsmeisjes aan zullen hebben. Ik moet het daar nog even over hebben met mijn schoonzus. Het worden waarschijnlijk gewoon schattige jurkjes die ze al hebben. Ik denk ook dat ze beide iets anders aan zullen hebben.

Ik heb mijn jurk bij dreamdresses in Arnhem gekocht.

Wij hebben nog niks van de trouwambtenaar gehoord. Wij hebben een man gekozen. Hij leek ons wel aardig. Ik ben wel benieuwt wanneer we iets horen.

@ Melanie: Wat fijn dat het geregeld kan worden.

@ Liselore: Mijn jurk hangt al maanden bij mijn schoonmoeder op zolder. Vriend en zwager hebben een zolder verbod gekregen van haar :biggrin: . Ik haal hem denk ik een paar dagen van te voren op en dan word het zolder verbod bij ons van kracht.

@ Pitahaya: Dat ze niet gewoon zegt dat ze niet weet hoe ze het op moet lossen en dan samen een oplossing bedenkt. Ik snap niet dat het alleen het ene of het andere kan zijn. Er is altijd wat te regelen. Een lieve buurvrouw of vriendin die oppast ofzo.

Wij doen geen kadootjes voor de getuigen. Ik zou ook niet goed weten wat inderdaad.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #464 Gepost op: 9 juli 2014, 14:26:46 »
Pff, wat een verhalen zeg! Ik vind dat iedereen rekening met het bruidspaar moet houden op hun trouwdag. Sowieso weet ze denk ik al een hele tijd dat jullie dan gaan trouwen en dan had ze vast wel ergens een oppas moeten kunnen vinden! En kinderen houden het zo lang inderdaad niet vol..

Echt vervelend voor jullie :(

Hier eigenlijk maar van 4 mensen een reactie gehad op de kaart. Dat valt ook zo tegen eigenlijk. Maar goed, we vroegen ook een reactie voor 1augustus.

Fijn dat je jurk nu beter past! Dat laatste dingetje zal vast perfect gefixt worden! Ik heb hem bij Thandora in Alkmaar gekocht! En daar blijft hij tot twee dagen voor het trouwen. Dan komt hij in mijn eigen kamer bij mijn ouders, waar ik tot de dag ook nog gewoon woon. De winkel is een half uurtje rijden met de fiets dus prima te doen!

Wij hebben nog geen bedankjes gemaakt of gekocht! Echt een beetje frustrerend! We weten nog niet echt wat we willen. We wilden eerst iets leuks van light in THE box bestellen maar daar moesten we bijna net zo veel aan verzendkosten betalen en dat gaat natuurlijk te ver.. Dus nu verder kijken.

Wij hebben ook nog niks van de ambtenaar gehoord, maar in onze gemeente zijn er drie en de foto's zijn wel leuk, dus ik vind het prima. Gratis trouwen duurt toch niet lang..


Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #465 Gepost op: 9 juli 2014, 14:57:48 »
wij hebben zozo geen probleem met mensen met kinderen
wij hebben zo instelling van hoe meer zielen hoe meer vreugd
we hebben voor de kids een hoekje waar ze lekker kunnen spelen enzo

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #466 Gepost op: 9 juli 2014, 15:26:37 »
Ik trouw zo jong dat de meeste vrienden nog lang geen kinderen hebben :p heb alleen twee achterneefjes, ik denk dat die s avonds gewoon maar de oppas gaan... Ik vind echt dat mensen gewoon kunnen zeggen dat ze geen kinderen op de bruiloft willen.. Zo moeilijk moet een avondje oppas toch niet zijn? Vrienden, buurmeisjes, achternichtjes, die best wel kwieke tante van op de hoek die je kind altijd zo leuk vind... Zou denken dat t moet lukken

Liselore

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 271
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #467 Gepost op: 9 juli 2014, 20:52:31 »
Nou het is wel allemaal een gedoe hoor bij jullie.

Bij ons zijn er 3 kinderen. 2 van mijn zus en 1 van vrienden.
Ze zijn 7 , 9 en 10. Die van mijn zus bijven er de hele dag bij, ook op het feest. Dat zijn ook mijn petekinderen. Die van onze vrienden wordt voor het feest opgehaald. De andere kinderen van onze vrienden zijn nog te klein om overal bij te zijn... Dat zou zoveel gedoe zijn.. De ouders vinden het wl prettig een dagje zonder kinderen. Kunnen ze ook echt een dagje genieten..

@evelien... Hoe jong ben je dan als ik vragen mag?

@marthe.. Ik kan mijn jurk niet bij mijn moeder hangen... Die woont er te ver voor weg. Ik trouw ook niet vanuit huis door de afstand. Ik heb best wel een lange sleep dus wil hem meteen gewoon op zolder hangen zodat er geen frommels meer in kunnen komen. Ik zou hem Bij mijn schoonouders kunnen hangen. Maar dan moet ik er ook weer mee over straat....dus ik gok het gewoon op zolder....dan haal ik hem de ochtend als mijn vriend weg is naar de slaapkamer waar ik me om ga kleden...

@bruid20... Wij hebben een doosje pepermuntjes als bedankje en dan het doosje laten bedrukken met de voorkant van de kaart...
Maar bedankjes is ook niet meer gebruikelijk hoor... Heb al 2 bruiloften gehad waar we geen bedankje kregen. Het bruidspaar wilde dan gewoon feesten en niet lastig gevallen worden door mensen die eerder naar huis wilden dan het feest was afgelopen...
Ik denk dat wij bij de uitgang een mandje neerzetten dat ze zelf een bedankje kunnen pakken bij het naar huis gaan. We hebben bedankjes genoeg...

@ananta... Misschien is jullie ambtenaar nu wel op vakantie.
Die van ons was vroeg met contact opnemen omdat  ze eenwdeek voordat we trouwen pas thuis komt van vakantie.... En ze wilde genoeg tijd hebben om kennis te maken....


Cadeautjes voor de getuigen hebben we ook nog niet.... Een pen vind ik zo standaard en maak ik ze volgens mij echt niet blij mee. Mijn zus is getuige en mijn zwager.... En die is ook ceremoniemeester. Dus voor mijn zus zat ik te denken aan een sieraad.... Voor de ceremoniemeester wordt het wat extra.. Hij heeft ook onze kaarten en bedankjes ontworpen en gaat mee naar al onze afspraken..... Hij heeft heeeel wat tijd in onze bruiloft gestoken dus dat mag ook wel. Mijn zus zet alleen een handtekening en klaar.

Waar ik nog wel eens jullie hulp bij zou willen is de muziek.... Dat vind ik zoooooo moeilijk. Wat voor muziek hebben jullie uitgezocht voor de ceremonie en de openingsdans?


Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #468 Gepost op: 9 juli 2014, 21:24:16 »
Haha ja inderdaad, mijn schoonzus heeft net een baby(7mnd)en de zusjes van mijn vriend zijn al 8, dus de schoonzus zou sowieso haar kind mee naar huis nemen, en mijn schoonzusjes zijn wel oud genoeg, maar onze dag duurt maar tot 4 uur en daardoor hebben wij hier allemaal geen last van!

Ik heb inderdaad ook nooit een bedankje gekregen, maar iets voor de ouders is wel leuk denk ik. Naja, dat komt nog wel:)

Ja, muziek. Dat weten wij ook nog niet. We zitten er aan te denken om alleen bij het binnenkomen bij de ceremonie muziek te draaien, en bij het einde. Dat is dan wel de kerkelijke ceremonie en daar kiezen we dan ook christelijke liederen voor uit. We gaan op het gemeentehuis gratis trouwen dus daar is muziek niet echt nodig :p. Maar wel lastig kiezen!!

Marthe79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 405
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #469 Gepost op: 9 juli 2014, 22:21:18 »
Tja... Muziek, daar zijn we ook nog niet uit. Wij trouwen op het stadhuis, geen kerkelijk huwelijk. Op zich vind ik het nummer 'Marry You' van Bruno Mars wel leuk, wellicht bij binnenkomst. Maar bij het naar buiten gaan heb ik nog geen flauw idee. Als openingsdans doen we een Engelse Wals, maar de meeste nummers waarop je die kunt doen is de tekst zo triest van... We zitten nu te denken aan 'What the world needs now', maar ik ben er nog niet van overtuigd.

evelienb

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 359
Re: Augustus 2014
« Reactie #470 Gepost op: 9 juli 2014, 23:41:25 »
Ik ben 20 ;)

Wij hebben echt een heel leuk bandje, mooi weer op straat heten ze :)

lamatho

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 44
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #471 Gepost op: 10 juli 2014, 10:25:03 »
Gister weer maar eens naar de bruidsjurken winkel gebeld om te informeren of het al bekend is wanneer mijn jurk binnen is. Toen ik op de vraag wanneer ik trouw antwoorde 22 augustus was hun vraag: Dit jaar??
Tja dan had hij eigenlijk al wel binnen moeten zijn bla bla bla (het is al de 3e keer dat ik er voor ben op anderhalve maand tijd). Ze gingen er achter aan en ze zouden me het laten weten.
Net kreeg ik een telefoontje. Als het goed is komt hij morgen binnen.  :applaus:
Meteen een afspraak voor zaterdagochtend gemaakt om te gaan passen.
Kan ik volgende week toch tevreden op vakantie.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #472 Gepost op: 10 juli 2014, 11:43:44 »
Jaaaaaaa, geweldig nieuws lamatho! Heel veel plezier zaterdag!

Melanie_03101990

  • Junior
  • **
  • Berichten: 52
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry Be happy and keep up smiling
Re: Augustus 2014
« Reactie #473 Gepost op: 10 juli 2014, 17:06:35 »
ben echt blij de fotograaf heeft gewoon dingen geregeld om toch onze dag te fotograferen o ik ben zo blij. :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2014
« Reactie #474 Gepost op: 10 juli 2014, 17:17:23 »
Ah superfijn Melanie!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards