collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1073617 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1550 Gepost op: 26 januari 2013, 17:51:37 »
@ Sperzieboon. Fijn dat jullie eruit zijn. Super leuk ziek dat hotel eruit, waarvan je de link geeft!!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1551 Gepost op: 26 januari 2013, 18:04:36 »
Indonesië is echt prachtig. Ik ben 14 jaar geleden geweest, toen de Gili eilanden nog amper hotels hadden en de natuur nog ongerept. Hoor (helaas) dat het nu allemaal erg toeristisch is geworden. Maar het wordt echt een droomreis!

Kijk wel uit voor de verschillende typen malaria die voorkomen op de verschillende eilanden, ik heb toen het zekere voor het onzekere genomen en heb voor 2 typen de medicatie geslikt. Bijwerkingen zijn vervelend, maar alles liever dan malaria oplopen!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1552 Gepost op: 26 januari 2013, 18:12:22 »
Goed dat je het zegt Wedding! Moeten we inderdaad even opzoeken welke vaccinaties we moeten nemen!

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1553 Gepost op: 26 januari 2013, 18:56:41 »
Goed dat je het zegt Wedding! Moeten we inderdaad even opzoeken welke vaccinaties we moeten nemen!

Op Bali zou ik ook nog een vaccinatie tegen hondsdolheid nemen (kan je ook krijgen door vleermuizen en de vliegende honden (kalong) zijn echt prachtig daar)
 Maar ik ben gefascineerd door alles dat vliegt hihi

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1554 Gepost op: 27 januari 2013, 11:29:38 »
Aloha!
@sperzieboon, ziet er goed uit! Gaat vast een fantastische reis worden en ach die gezondheids-dingen, gewoon vaccineren en logisch nadenken, niets spannends aan!
(je wordt vast niet dagelijks aangevallen door een vliegende hond!)

@Lizzz, ja dat melatonine spul werkt goed hé, AS gebruikt het nu echt al jaren en als het per ongeluk op is dan slaapt hij ook echt maar 2 uurtjes op een nacht.

Vandaag even verjaardag van nichtje en dan lekker genieten van de zondag, wil nog even wat dingen in huis doen en dan lekker niets! Heerlijk, vies buiten nu trouwens, allemaal drap op straat, bah! En glad! Ging net de hond uitlaten maar moest echt terug naar binnen om m'n gympies aan te doen!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1555 Gepost op: 27 januari 2013, 11:52:35 »
Hoi meiden,

Ik ga ook trouwen in september 2013!

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben mariska (29),ga trouwen met Steven (29),samen hebben we een prachtig dochtertje (7 mnd).

Locatie ( incl eten/ feest) & gemeentehuis geregeld. Afgelopen vrijdag jurken gepast. Wat is dat speciaal!

Het lijkt mij erg leuk om met jullie mee te kletsen. ( ga nu even alles terug lezen)

Lijstje weer opgezocht en aangevuld:
04-09-2013 Soes2007
06-09-2013 Destino
06-09-2013 Lizz
06-09-2013 MS69
06-09-2013 Syll
12-09-2013 Anja85
13-09-2013 JoyceS
13-09-2013 Mydelirium
13-09-2013 Kirriemirrie
13-09-2013 Maura1982
13-09-2013 Eline1234
13-09-2013 2013jade
19-09-2013 Bianca83
20-09-2013 Sperzieboon
27-09-2013 mariska83
??-09-2013 Wedding 2013

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1556 Gepost op: 27 januari 2013, 12:02:58 »
Ik ben trouwens bij the new bride in barneveld geweest.mooie winkel vriendelijk personeel nemen alle tijd voor je. Ik mocht zelf mee de jurken uitzoeken en ook de mensen die mee waren mochten in de rekken kijken. Waren helemaal niet aan het pussen en mochten gewoon foto's maken.

Ik heb nog geen keuze gemaakt maar wel een favoriet!
Ze gaven in deze winkel aan dat de levertijd ongeveer 3 maanden is en dat ze in juni starten met het coupeuse werk enz. Voor mijn gevoel dus nog tijd zat. ( zal natuurlijk per merk verschillen)

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1557 Gepost op: 27 januari 2013, 12:35:44 »
Mariska Welkom!
Veel succes met alles doorlezen.Dat is vast veel werk. Staan ook ondingen tussen hoor ;-)
Fijn dat je een jurk gevonden denk te hebben. Je hebt tenminste een favoriet.Ga je nog meer jurken passen, of wil je deze gaan bestellen?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1558 Gepost op: 27 januari 2013, 13:38:53 »

Het lijkt mij erg leuk om met jullie mee te kletsen. ( ga nu even alles terug lezen)


Hihi inderdaad, daar ben je wel een dagje zoet mee denk ik! ;) Maar welkom! Hopelijk zien we je vaak langskomen hier. Soms hebben we het idee dat het niet goed bij te houden is en er mensen afhaken ;)
Wanneer (en hoe) ben je ten huwelijk gevraagd?
Veel plezier met de voorbereidingen in ieder geval. Je bent al een tijdje bezig denk ik, aangezien je ook al het e.e.a. geregeld hebt.

Ennuh... Nu ben ik niet meer de laatste in het rijtje september  :applaus:

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #1559 Gepost op: 27 januari 2013, 13:43:18 »
Trouwens, in het topic "Wie is de eerstvolgende die gaat trouwen?" is september wel aardig ondervertegenwoordigd dames! Dus zet je datum ertussen!  :applaus: go september go!  :applaus:

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1560 Gepost op: 27 januari 2013, 13:47:34 »
Lizzz, gaat het nu goed met je kaak?
En joyce, hoe gaat het met je AS?
Sperzieboon, wow wat een super locatie! Mooi hoor zo'n vakantie!
Mariska83, gefeliciteerd met jullie aankomend huwelijk! Is er nog een speciale reden dat jullie voor die datum hebben gekozen?

Hier gaat alles prima verder, met het konijn ook! Heb wel het idee dat hij zichzelf nu beter schoon houdt, de afgelopen dagen iig niets geks gezien bij 'm (kloppen we even af haha).
Gisteren hadden we vrienden over de vloer, en de hele avond Risk&Catan gespeeld tot half 4 's nachts, dus nu nog best moe.. Kon ook niet echt uitslapen, last van m'n keel en hoofdpijn.
Dadelijk gaan we onze nieuwe salontafel ophalen :D We wilden wat nieuws, en toen ik gisteren op marktplaats zat te speuren kwamen we de twee tafeltjes tegen die we in gedachten hadden! Super toevallig, want we waren eigenlijk van plan om aankomende week naar een teakhandelaar te gaan.. Hoop dat alles prima is met de tafeltjes & de kleur klopt want dan zijn we voor een prikkie klaar. We willen stiekem ook nog een nieuwe boekenkast & eettafel van teak, dus het zou mooi meegenomen zijn als we niet de volle mep hoeven te betalen..!

Ik ga het topic spammen sperzieboon!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1561 Gepost op: 27 januari 2013, 15:55:36 »
Welkom mariska! En ik ga ook spammen!

@md, wij hebben ook alles van teak en sommige meubels in een grey wash teak, zwager heeft een teakhout meubel zaak dus totally free is nog beter dan een prikkie maar de retail prijzen zijn soms echt achterlijk!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1562 Gepost op: 27 januari 2013, 18:18:24 »
Mariska welkom!

Mijn kaak.... Ja nog steeds pijnlijk de rest van mijn tanden ook. Neem dus om de 4a5 uur een paracetamol in. En dan is het te verdragen. Alleen niet te veel praten en lachen ;)

Hier een rustig weekend gehad mede door mij kaak. Vanochtend even bij oma langs geweest (86 jaar) die zit al die ijd al binnen met die sneeuw. Van de week al een paar keer geweest om boodschapjes te doen en thee te drinken . Maar die sneeuw is hier bijna helemaal weg dus dan kan oma van de week weer buiten wandelen hihi.

Mooie bestemming hoor sperzieboon!
Ziet er super gaaf uit!

Goed dat jullie het over inentingen hebben. Ik heb zo'n 10 jarige gehaald toen der tijd even na gaan of die nog geldig is of dat ik dit jaar een nieuwe moet halen!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1563 Gepost op: 28 januari 2013, 10:09:44 »
Hoi allemaal,

Het was inderdaad erg veel maar heb wel redelijk wat blz gescand!

De jurk is wel favoriet, zeker als ik nu ook de foto's door kijk! Misschien nog een keer passen en dan beslissen...

We waren eigenlijk al een tijdje geleden van plan om te trouwen maar de kinderwens was zo groot! Nu onze dochter geboren is dachten we , we doen het gewoon! Het lijkt ons zo bijzonder om je liefde te vieren met mensen die voor je belangrijk zijn. Nu hebben we de kans. Mijn vriend zijn vader is nu ziek en dan besef je wel weer hoe kwetsbaar het leven is. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat zijn vader weer helemaal beter wordt! We hebben in november de datum vastgelegd, we wilden graag in het voorjaar/najaar. De datum heeft nu nog geen speciale waarde.

Lizz hoop dat het vandaag weer een stukje beter gaat!
Md, hier ook teak meubelen. Hoe zijn de tafels, heb je ze nog gehaald?
Sperzieboon, huwelijksreis klinkt goed!!

Gisteren een mailtje uitgedaan naar een fotograaf, ben benieuwd! Nemen jullie ook een videograaf?


Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1564 Gepost op: 28 januari 2013, 11:45:07 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:22:53 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1565 Gepost op: 28 januari 2013, 14:49:58 »
Chique hoor zo'n oldtimer. Gebroken wit is ook mooi toch?

Welkom en gefeliciteerd mariska! Benieuwd hoe je gevraagd ben, hoe lang je samen bent etc etc

Sperzieboom leuk dat het Bali is geworden! Veel plezier met de voorbereidingen :-)

Ik ben nu san het kijken voor een Hoepelrok / petticoat. Zoveel keuze! Ik kan m ook bij de jurk kopen maar dan kost ie 100, terwijl het voor een50 op internet kan. Principe kwestie.....
Heb ook een mail gestuurd voor diner bij hotel in aruba. Nog geen antwoord.....

Voor mij schiet het al wel op, nog maar dan18 weken! Ben ook zenuwachtig voor vergezellen feestje. Ze hebben nog niet lijstje met namen gevraagd.....

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1566 Gepost op: 28 januari 2013, 15:04:43 »
Spannend maggylove! Mijn zus begon gister ook over t vrijgezellenfeest. Wie dat gaat organiseren enzo. Dus ik gezegd ik geef een lijstje met namen en telefoonnummers aan de ceremoniemeester en die gaat maar wat regelen. Mijn zus vertelde dat ze ook al bij de ceremoniemeester had gepolst hoe of wat .... Ben benieuwd ;)

Leuke auto destino!

Wij hebben alleen een fotograaf mariska. Wij hechten meer waarde aan foto's dan ook aan film. Maar dat is per persoon verschillend. Kan iemand van je Fam./vrienden niet filmen. Scheelt een hoop geld denk ik ipv een echte videograaf.

Mijn kaak.... Ik wordt snachts nog steeds wakker van de pijn als de pijnstilling is uitgewerkt. Maar het wordt al minder. Ik voel dat de wond ook langzaam dicht trekt. ( was niet gehecht) komt vast allemaal goed ;)

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1567 Gepost op: 28 januari 2013, 16:09:35 »
Ik hoopvdat ze toch wel binnenkort die namen gaan vragen, dan weet ik dat ze er mee bezig zijn. Vind het ook zo wat om er zelf over te beginnen....

Vervelend dat je s nachts wakker word vd pijn! Hopelijk snel voorbij.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1568 Gepost op: 28 januari 2013, 16:30:11 »
Je kan beter zelf er over beginnen (als ze het niet vragen) want een vriendin van mij onze ceremoniemeester die is vorig jaar getrouwd en daar hadden haar vriendinnen geen lijstje gevraagd. En die hadden alleen maar mensen uitgenodigd die hun wel op het feestje wilde allemaal vriendinnen van elkaar ook. En ik was niet uitgenodigd door die gemeenschappelijke vriendinnen. Terwijl ze mij er wel graag bij wilde hebben. En die vriendinnen vertelde later dat ze mij "vergeten" waren.

Ik vond het niet leuk , maar kon het die vriendin ook niet kwalijk nemen want die wist van niks. Alleen die vriendinnen van haar kon ik natuurlijk wel schieten. Een voordeel voor mij ... Wij hadden allebei al 2 vrijgezellenfeesten gehad die maand dus het was voor mijn budget wel beter.... Maar vind het nog steeds jammer dat ze mij niet hebben uitgenodigd.

En dat wil ik dus voor zijn en lever ik dus een lijstje in hihi....

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #1569 Gepost op: 28 januari 2013, 16:48:11 »
Mooie auto!
Ik heb voor de jurk waarschijnlijk ook een hoepel nodig, ga ook even op internet neuzen.

Ik weet dat mijn ceremoniemeesters vrijdag bij elkaar komen maar geef ze ook nog een lijstje met namen en telnr/mail. Wel zo prettig toch?!

Lizz, echt niet netjes dat ze het niet met de bruid hebben overlegd. Het gaat juist toch om haar en haar vriendschappen? Je hoort soms best wel wat verhalen over vrijgezellenfeestjes die ook helemaal niet bij de bruid passen enz...
Ben zelf wel erg nieuwsgierig......

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1570 Gepost op: 28 januari 2013, 17:29:02 »
Nou inderdaad mariska! Ik ga iedergeval aangeven dat ik bepaalde dingen echt niet wil.
Want dan ga ik echt niet mee!!!! Wil bv absoluut geen stripper haha.
Je moet in je achterhoofd houden wat de bruid leuk vind. En ik hoop dat mijn vriendinnen dat doen !

We wachten af ;)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1571 Gepost op: 29 januari 2013, 09:57:25 »
Hey dames

alles goed? Hier even andere prioriteiten dan het huwelijk, maar pak af en toe wat projectjes op. Soms is het ook goed even rust te nemen en daarna weer dingen op te pakken, die geregeld moeten worden.

We zijn er in ieder geval van overtuigd dat we een hele mooie persoonlijke bruiloft gaan krijgen doordat we steeds meer een geheel eigen invulling kiezen, daar kan ik nu al heel erg van genieten!

@destino: hele klassieke en stijlvolle auto!

@maggy: ik hou niet echt een vrijgezellenfeest ( teveel vriendinnen zijn zwanger en we kunnen daardoor geen actieve activiteiten doen, en ik wil juist iets actiefs doen) dus ik word waarschijnlijk gekidnapt naar 1 of ander festival door klein groepje vriendinnen.

@lizz: altijd goed om aan te geven wat je niet wil, ik heb een hekel aan workshops en high tea!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1572 Gepost op: 30 januari 2013, 12:58:25 »
Ladies, wat zijn we rustig! Iedereen natuurlijk druk met werken en zo, ik ook hoor (nou ja, nu even niet dan)

Geen tijd om op alles te reageren kwam gewoon even hallo zeggen! ;-)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1573 Gepost op: 30 januari 2013, 14:07:52 »
Hallo ;)

Hihi inderdaad rustig! Maar hier ook heel druk!

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1574 Gepost op: 30 januari 2013, 14:42:08 »
Hoi dames!
Wat een takke weer vandaag zeg... even bijlezen dus!

Kirrie, kan jij dan gewoon gratis meubels krijgen of begrijp ik dat verkeerd? Want dat is echt wel fijn voor jullie! Winkel prijzen zijn echt belachelijk, hebben nu een nieuw dressoir en twee salontafeltjes (60x60 allebei, dus staan naast elkaar) voor ongeveer 250euro. Spullen zien er nog prima uit! Zeker als je bedenkt dat we de tafeltjes in de winkel hadden zien staan voor 170 p.s.

Mariska, de tafeltjes hebben we opgehaald! Super blij mee :D en wij gaan kijken of de vriend van een vriendin de ceremonie wil filmen. Dit heeft hij al eerder gedaan, en we willen stiekem dat toch wel op beeld hebben! Niet alleen om ons, maar ook omdat je dan bewegend beeld hebt van familie voor later, en dat vind ik wel fijn! Maar we gaan er ook geen geld aan uitgeven oid hoor. (Als hij het doet krijgt hij natuurlijk wel iets van een bedankje oid, maar dat spreekt voor zich)

Destino, ik was iets van 85 euro kwijt in totaal, maar dat is wel inclusief consultkosten (27,50 dacht ik) en de kat (37 volgens mij). Spuiten zelf kosten niet zoveel, maar hoeveel precies weet ik niet meer! Verschilt wel per dierenarts volgens mij..
Mooie auto! Wat ben je daar nu ongeveer voor kwijt (als je t zeggen wilt haha) Wij trouwen gewoon in ons eigen kleine daihatsu auto'tje. Beide niet veel zin om geld uit te geven aan een andere auto, en vind het wel zo z'n charme hebben, dat koekblikje :P

Maggylove, het schiet op voor jou :D spannend!

Vrijgezellenfeest: er is nog niet om gevraagd, maar ik ga ook een lijstje met namen aanleveren.. Heb diverse groepjes vriendinnen, en zou niet leuk vinden als een deel wordt vergeten! En ik heb ook al duidelijk aangegeven wat ik absoluut niet wil. Heel flauw misschien, maar 1 vriendin begon al over strippers, zuipen&stappen (want nu kon dat nog schijnbaar) en een vrijgezellen pak aan. Nou als ik iets niet wil is het dat (al heb ik geen problemen met alcohol haha). Ik weet dat een aantal vriendinnen niet drinken, en dat een deel ook niet zo'n heel groot budget heeft om van rond te komen. En ik wil heel graag dat iedereen kan komen en het naar zijn zin heeft! En op een pakkie zit ik zelf niet te wachten. Scheelt dat ze ook weten dat als ik iets niet leuk vind, het duidelijk gemerkt wordt hahaha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards