collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike1988

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1125 Gepost op: 7 januari 2013, 14:00:44 »
Hehoi!
Ik kom hier hopelijk ook mee kletsen! Robert en ik trouwen op 21 juni a.s. super spannend!
Afgelopen zondag hebben we een meeting gehad met onze ceremoniemeesters. Was heel erg zinvol en ook super leuk. We hebben al het een en ander geregeld. Ik heb al een jurk en lingerie, we zijn al in ondertrouw geweest, de kerk is geregeld (alleen de dominee nog definitief vragen), feestlocatie is geregeld, de gemeente, de erewacht (Robert is militair, we trouwen met militaire eer) en zo nog heel wat andere dingen.

We hebben echter nog wel heel wat te doen. We hebben nog geen muziek voor de feestavond (vind ik heel lastig), Rob moet nog achter zijn pak aan (leent een pak van defensie), ik kan nog geen schoenen vinden en we moeten onze kaarten nog maken. Ik wil de kaarten zelf gaan maken, daar ga ik deze week mee bezig.

Juni komt wel heel snel dichtbij! Af en toe begint het wel een beetje te kriebelen hier..  :biggrin:

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1126 Gepost op: 7 januari 2013, 14:11:51 »
Welkom Maaike1988! :biggrin:
Je hebt al aardig wat geregeld hoor. Leuk dat je de kaarten zelf gaat maken. Muziek uitzoeken vinden wij ook erg lastig. Maar dat komt vast allemaal wel goed! ;)

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1127 Gepost op: 7 januari 2013, 14:55:25 »
Welkom Maaike! Jullie hebben inderdaad al veel geregeld. Trouwen met militaire eer klinkt wel tof, maar wat houdt het precies in?

@Anne_Lyze, goed bezig!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1128 Gepost op: 7 januari 2013, 15:40:36 »
@sannepan, ons idee is 14 dagen Bonaire mits het een beetje betaalbaar blijft. Trouwen is met recht een aanslag op je spaarrekening.

@maaike lijkt me wel gaaf met erewacht :) mijn zwager is ook militair ben benieuwd als hij ooit gaat trouwen ;)

@gewone leven vandaag weer gewoon aan het werk na twee weken vrij. Vorige week nog veel geregeld toen ik vrij was.
-bloemen
- kaart voor proefdruk naar de drukker
- in ondertrouw gegaan
- spullen gekocht om zelf een ringkussen te maken
- eerste spullen gekocht voor een envelop doos maken
- muziek uitzoeken

Komend weekend gaan we voor mijn as zijn pak uitkiezen en ik mag mee :) zowiezo een leuk weekend want zondag gaan we naar thialf EK Allround altijd al eens mee willen maken :)

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1129 Gepost op: 7 januari 2013, 16:00:43 »
Hier staat alles op zijn kop. Hadden feestlocatie maar is nu moeten we waarschijnlijk daar weg omdat er anders te veel overlast is voor de gasten en ons. Organisatie zegt een mooi alternatief te hebben maar wat we geregeld hadden was echt mijn droomfeest. Nu moeten we waarschijnlijk naar een andere locatie op het terrein.

Dus vraag me echt af of het werkelijk voor ons een alternatief is. Kan voor hun wel een alternatief zijn maar dat hoeft niet voor ons te zijn.

Maar goed we hebben met enige druk ( zij wilden pas volgende week) woensdag een afspraak om het een en ander te bespreken.

Levert gewoon een rot gevoel op want ongeacht of je in je gelijk staat je staat toch met je rug tegen de muur. Wil nu niet opzoek naar een nieuwe ( net zo unieke) locatie , los van het feit of het nog lukt.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1130 Gepost op: 7 januari 2013, 16:21:23 »
Jemig Crista, dat is balen! Ik snap dat dat een rotgevoel geeft! En wat slordig van die locatie om dubbel te boeken zeg! Laat je er niet zomaar mee wegsturen hoor! Ze moeten je wel een héél mooi alternatief aanbieden en anders bijvoorbeeld een fikse korting!
Wat is er nog meer geboekt op die locatie dan? Succes met de onderhandelingen!

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1131 Gepost op: 7 januari 2013, 16:24:21 »
@Crista: Dat meen je niet! Denk je een mooie locatie te hebben en nu loopt het allemaal anders! Ik hoop voor jullie dat die andere locatie op het terrein nog mooier is en dat jullie daar je droomfeest kunnen geven. En ik neem aan dat ze wel iets van een korting regelen voor jullie.

Ik heb net de DJ gemaild met de vraag wanneer we even om de tafel kunnen gaan zitten om te bespreken wat we willen en of dat mogelijk is. Joepie we zijn weer met de bruiloft bezig! :biggrin:

Hier even een lijste wat we nog moeten doen:
- afspraak maken bij de feestlocatie
- kiezen tussen 2 jurken (eind februari)
- overhemd AS (trouwpak en schoenen heeft hij al)
- ring AS laten ontwerpen
- op zoek naar bloemist
- op zoek naar trouwauto
- gastenboek
- zaalversiering
- fotolocatie
- trouwkaarten bestellen (heb ze al ontworpen)
- afspraak maken bakker

Pff wat is dit nog veel! :blink: En ik vergeet vast ook nog een aantal dingen.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1132 Gepost op: 7 januari 2013, 16:31:55 »
@karlijn84

Er is een groot evenement geboekt naast onze locatie maar de ingang en uitgang is naast de locatie . Het evenement is gelijktijdig afgelopen als ons feest dus je hebt last van de mensen die komen en gaan plus de logistieke kant ervan. Organisatie heeft ons dus liever daar weg omdat wij dan geen overlast hebben en zij natuurlijk geen last van ons hebben.

Maar goed ik sta er positiever in als aanstaande en mijn vader. Maar weet niet of ik mijn droomfeest straks nog heb. Je kan dan wel financiële compensatie hebben maar dat vervangt je gevoel niet.

Zo blij met dit forum dat ik gewoon deze onrust even kwijt kan.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1133 Gepost op: 7 januari 2013, 16:46:43 »
Ik snap het helemaal Crista... Probeer je niet te druk te maken en wacht eerst maar eens af wat ze woensdag te zeggen hebben en met welk alternatief ze komen. Eigenlijk moeten ze wel met iets beters komen, om jullie 'tevreden' te houden... Maar ja, je gevoel kunnen ze niet wegnemen denk ik. Probeer open te staan voor nieuwe ideeën, maar laat je zeker niet wegsturen met iets wat je eigenlijk niet ziet zitten...

Nogmaals, succes ermee!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1134 Gepost op: 7 januari 2013, 17:12:42 »
Crista, wat balen zeg! Merk dat ik er plaatsvervangend pissig van wordt. Laat je idd niet afschepen! Moeilijk zeg, hopelijk is het alternatief ook prachtig, maar ik snap daar je jezelf al helemaal op deze locatie zag trouwen.

Noodtasje, ik heb er nog niet bewust over nagedacht, maar zie er goede dingen tussen staan :) dus deze lijstjes ga ik zeker gebruiken.

Cadeaulijst, wij vragen een bijdrage voor bijvoorbeeld de huwelijksreis, geld dus ;) wel hebben we twee cadeautjes (dvd met foto's en trouwalbum) er nog opstaan.

joda, maar goed dat hij zijn ring nog een keer gepast heeft. Zou balen zijn om dat op de dag zelf te hebben.  En nu kan het hopelijk nog aangepast.

Maaike, welkom en gefeliciteerd! Wij hebben ook nog geen muziek, is inderdaad lastig. Komt vast wel goed ;)

Wij zijn vandaag alweer 11 jaar samen :date: en in ondertrouw gegaan. De ondertrouw stelde niet veel voor, maar wel weer dichterbij het trouwen!  Over 5 maandjes alweer een getrouwde vrouw :)
En het staat nu vast dat ik eerst mijn achternaam krijg en dan die van AS. :)

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1135 Gepost op: 7 januari 2013, 17:18:03 »
Hi ladies,

weer een hoop geschreven;

@Andora, gefeliciteerd, wow al 11 jaar samen, wat een mooie dag zo!

@Christa, jeeetje meid van balen. Ik vind persoonlijk dat je heel goed en relaistisch reageert, zou me wel een bridezillamomentje kunnen voorstellen ;). Inderdaad wat Karlijn zegt, ogen open houden voor nieuwe opties! laat je dag zeker niet verpesten! EN gebruik dit forum lekker om je onrust van je af te schrijven.

@ Mootje, heerlijk om weer met de bruiloft bezig te zijn! Wij hebben vanavond ook een afspraak met een dj en dan hakken we definitief de knoop door.

@ Bezigbijtje, goed bezig! En Bonaire lijkt me super, een heel goed vriendinnetje van me is daar ook op honeymoon geweest afgelopen jaar en super blij!

@Maaike, Welkom! En ik sluit me aan.. trouwen met een man in uniform ;) KLinkt goed.....

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1136 Gepost op: 7 januari 2013, 18:20:38 »
@Andora gefeliciteerd met jullie jubileum en ondertrouw ! Wij zijn vrijdag in ondertrouw gegaan op ons 6 jarig jubileum!

@anne-lyze ik zie er enorm naar uit:) lijkt me heerlijk. Heb weliswaar net vakantie gehad maar ik zie er naar uit!

Nog maar exact 5 maanden :)

@christa, jeetje meid dat is niet niks, ik had ook redelijk woest geworden, je kiest niet voor niks voor je droomlokatie! Ik hoop dat ze met een heel goed alternatief komen voor jullie.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1137 Gepost op: 7 januari 2013, 18:56:40 »
Vervolg op het ring verhaal. As kreeg hem s'avonds moeiteloos om, dus weer opgelucht adem halen. Maar het is nog niet goed vandaag kreeg hij hem ook weer niet om. En dat wordt natuurlijk niks dus we gaan de juwelier maar even bellen.

Hier helaas geen huwelijksreis geld is straks echt wel op en we moeten ook nog een hoop verbouwen.

Maaike1988: Welkom hier en gefeliciteerd!! Al een heleboel geregeld. Lijkt me speciaal om met militaire eer te trouwen.

BezigBijtje: Goed bezig geweest, jij schiet lekker op.

Crista: Jemig wat een rot situatie, kan me helemaal voorstellen dat de heleboel in duigen valt. Hopelijk krijgen jullie een goed altenatief en valt het mee. Maar ik zou me niet zomaar bij dingen neer leggen. Belachelijk zeg, zet hem op hoor!

Andora: Gefeliciteerd met het ondertrouw en jullie jubileum!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1138 Gepost op: 7 januari 2013, 19:26:20 »
Maaike: Welkom!
Andora: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw :-)
Crista:  :blink: Wat erg! Hopelijk is er een goed alternatief, maar ik snap de gevoelskwestie. Die locatie hoort nu al bij jullie bruiloft..moeilijk om dat dan ineens te veranderen.
Anna_Lyze: Die had ik inderdaad al gevonden via internet..maar ik ben een ontzettende zeur :-) Ik wil dus graag zulke kousen maar dan het liefst met witte kanten rand, de bruidsvariant zeg maar. Maar ik ben bang dat deze niet bestaan. Ook denk ik dat ze bij je tenen omhoog kruipen. Ik heb ook deze op internet gevonden die kunnen geen kant op, want zitten tussen tenen. Maar dat is dus een panty en mij lijken kousen gemakkelijker met naar het toilet gaan + het zakt hopelijk niet af dus hoef ik niet te hijsen :-)

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1139 Gepost op: 7 januari 2013, 19:31:29 »
@ Anne-Lyze: Ik had je vraag over het hoofd gezien  :blush: maar ook wij vragen geld. We willen dat eigenlijk gebruiken om de huwelijksreis deels te financieren en we willen dit jaar ook de voor- en achtertuin aanpakken. Verder qua inboedel hebben we alles aan, dus wil zo ook proberen om nutteloze cadeaus te voorkomen. Al krijgen we van mijn broers waarschijnlijk een droger :)

@ Sjaantje: Wat leuk dat jullie bedankjes hebben gevonden voor je leerlingen! Doen jullie een kinderreceptie of ga je zelf naar de kinderen toe?

@ Huwelijksreis: Leuke reizen komen hier voorbij! Jammer dat het voor sommigen er niet in zit helaas!
Wij willen graag naar Afrika (1 van de landen daar), maar ook China en Argentinië trekken ons enorm. Al vind ik Nepal ook wel wat haha het is zo moeilijk. Maar we gaan er zo eens lekker voor zitten en eens bekijken wat een beetje binnen budget valt.

@ Maaike: Van harte gefeliciteerd met de verloving!! Jullie hebben zeker al veel geregeld!

@ BB: jullie zijn ook goed bezig geweest!

@ Crista: Jeetje wat enorm balen zeg van je locatie! Snap ik dat je droom een beetje in 'duigen' valt! Ik zou ook woest zijn denk ik. Laat ze maar met een goed alternatief komen hoor en dan ook eentje waar jij je echt goed bij voelt!! Heel veel succes/sterkte en laat je ons weten hoe het woensdag ging?

Ik vind trouwens dat sommigen van jullie echt hard gaan met dingen regelen en ook nog maar korte to-do lijstjes hebben :blink: Ben ik nou zo veeleisend, hebben wij het te druk met andere dingen, doen wij het te langzaam of zijn jullie allemaal zo snel?  :biggrin:

@ Andora: Gefeliciteerd met jullie jubileum en jullie ondertrouw!! Wat een leuke dag om dat te doen :)
Heeft dat een speciale reden dat je eerst je eigen naam en dan zijn naam doet? De meesten doen het toch andersom.

@ Joda: Gek zeg dat het 's avonds wel lukt en overdag niet! Misschien overdag dikkere vingers? Zou er idd even mee naar de juwelier gaan!

Wij gaan vrijdag modelboeken halen bij de drukkerij om te kijken voor kaarten. Moeten zometeen even een keuze maken welke boeken we dan mee willen nemen, dan leggen ze ze alvast klaar :)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1140 Gepost op: 7 januari 2013, 19:44:04 »
Sannepan: Ik doe geen van beide..Wij trouwen ook voor de kerk. Dat begint om 14.00 uur. De school begint 's middags om 13.15 uur, we nodigen de leerlingen uit voor de kerk. Dat is lang genoeg voor ze. Na de kerk staat buiten de ijscokar te wachten voor ieder een ijsje met slagroom. Nog even op de foto, bedankjes uitdelen. Dan loopt het al richting 15.30/15.45 uur. Dan moeten ze nog een half uur rijden terug naar school. Dus al met al voor de leerlingen lang genoeg. :-)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1141 Gepost op: 7 januari 2013, 22:22:46 »
@Maaike, gefeliciteerd en welkom! Al lekker een hoop geregeld ook!

@BezigBijtje, ook alweer flink wat dingen om van je lijstje te schappen! Wat heb jij eigenlijk qua bloemen geregeld? Echt al je bruidsboeket enzo? Of gewoon versiering van de locatie?
Wanneer is eigenlijk in het algemeen het moment waarop je corsages en bruidsboeket gaat bestellen? Ik weet wel wat ik wil, maar heb het idee dat nu nog zo vroeg is..

@Andora, gefeliciteerd! 11 jaar samen alweer! Leuk om dat te vieren met in ondertrouw gaan :)

@Crista, wat ellendig zeg! Je denkt je droomlocatie te hebben, en dan moet je je plannen opeens omgooien. Dat lijkt me heel vervelend! Gelukkig blijf jij er redelijk positief onder, dat moet ook wel. Je kan er helaas toch niks aan veranderen. Maar het is en blijft echt balen natuurlijk... Wel fijn dat je hier even je verhaal kwijt kan!

@Joda, komt vast goed met de ring! Het zal er inderdaad wel mee te maken hebben dat de vingers overdag zijn opgezet, maar ja, daar zit je op de dag zelf ook niet op te wachten!

@Sannepan, ik vind ook dat iedereen echt hard gaat met dingen regelen! Maar ik denk ook dat dat met je karakter te maken heeft hoor. Sommige mensen willen de dingen gewoon zo snel mogelijk geregeld hebben, anderen denken er liever wat langer over na of zijn er wat relaxer onder. En inderdaad is de één ook veeleisender dan de ander ;) Doe het lekker op jullie eigen tempo!

@ Sjaantje, wat leuk een ijscokar!! En lijkt me ook heerlijk de kids in de kerk te hebben. Ik ga zelf langs het werk in de ochtend. De kinderen komen verder niet naar de feestlocatie. Ik weet uit ervaring dat zulke ritjes naar een andere locatie bij ons op school moeilijk te regelen zijn, en ik heb geen zin om een bus te betalen als ik ook lekker langs kan gaan (is ook 5 minuutjes bij mijn ouders vandaan!)

@Stress, een tijdje geleden gaf ik aan dat ik vrij relaxed ben onder de voorbereidingen. Nou, de zenuwen beginnen toch wel te komen nu. De tijd gaat zo snel!
Ik maak me nu voornamelijk druk om mijn accessoires. Wel of geen sluier, dat vooral. Ik vind het eigenlijk heel mooi, maar bij mijn jurk staat het ook mooi als ik geen sluier draag. En ik vind het ook wel veel geld voor iets wat je een paar uurtjes draagt. Ik heb mijn vriend mijn twijfels uitgelegd en hij ziet mij ook liever zonder (al laat ik me daar niet te erg door beïnvloeden, ik doe toch wat ik zelf het mooiste vind!)
Ook wil ik graag een mooie, platte tiara (diadeem). Maar weet iemand waar je die voor een redelijke prijs kan kopen?
Verder hebben we nog steeds geen predikant, is lastig! We zitten niet bij een gemeente, dus moeten echt op zoek. En hoe gaan we de kerkdienst invullen? Daar moeten we toch ook echt over na gaan denken. Pfff, ik krijg toch niet nu al slapeloze nachten???


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1142 Gepost op: 8 januari 2013, 06:54:56 »
@ Singha, hahaha dat herken ik wel, 99% van de tijd ben ik heel chill en relaxed, en zo eens in de zo veel tijd krijg ik een stressmoment! Gelukkig is AS heel chill! Qua accesoires, heb je al met een sluier gepast? Heb je ook al andere accesoirces gepast? Gelukkig zijn dat soort dingen vrij snel te bestellen. Qua diadeem/tiara, hoe ga je je haar doen?

@Sjaantje, ohh dat klinkt leuk zeg met al die ijsjes voor de kerk, zo'n dag vergeten ze niet snel!

@ Sannepan, hahaha wij gaan ook nog niet snel hoor, wat moeten we alemaal nog; uitnodiging, lingerie, kapsel/visagie, muziek voor d dagzelf, mensen vragen voor speech, aankleding, bloemen, operaningsdans... ga maar door. Nog best een hoop, maar we gaan gewoon gestaag rustig door. Januari stond voor ons in het het teken van: DJ fixen ( gisterenavond besloten!), besluiten openingsdans en vlucht huwelijksreis boeken. In februari gaan we door met kasep en visagie vastleggen en uitnodigingen maken. Zo spreiden we het rustig...

@Sannepan2; Afrika, leuk wij zijn dus vorig jaar naar Krugerpark, Mozambique en Swaziland geweest in een 4x4. Erg gaaf in hun winter, omdat er zo vreselijk veel beesten zijn. Wij zilden ook naar strand (duiken) dus gingen naar Mozambque, anders was het ws botswana geworden en van mensen die onderweg ontmoet hebben en we de gouden tip uganda gekregen!

@Joda, jeetje wat dan een verschil 's avond of 's ochtends. Mijn trouwring zit ook net de strak, ik weet gewoon dat als ik afval ook mijn vingers net wat dunner worden. Mijn verlovingsring is nu bijvoorbeeld net iets te los, dus als ik "klaar" ben met afvallen dan ga ik dieoook wat kleiner laten maken. Misschien goed om niet te lang van te voren te laten doen....

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1143 Gepost op: 8 januari 2013, 06:56:05 »
Oh ja, wij hebben gisteren dj nr 4 gesproken en weten nu hemeaal zeker, dj nr 3 moet het zeker worden. We waren al helemaal enthousiast na het gesprek, en dat deze laatste weten we het zeker! EN ... hij is ook nog het goedkoopst!!!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1144 Gepost op: 8 januari 2013, 10:17:06 »
@ Singha ik heb m'n boeket vast besteld en het autostuk. Volgens mijmerijen hier geen regels voor. Ik vroeg aan haar ben ik erg vroeg. Nee hoor was het antwoord, de een doet het 2 weken van de voren de ander 5 maanden. Ik heb het niet bewust zo vroeg gedaan wel alvast de datum aan haar laten weten zodat ze niet sl geboekt of vol zou zitten.

Ik denk dat het vsn iedereen eigen leven afhangt hoe snel je gaat en wanneer wat. Ik had vorige week nog twee dagen vakantie en nu ben ik gewoon weer aan het werk dus heb ik amper tijd om iets te regelen. Daarnaast doen we dan zo weer een paar weken niets. Soms komt iets,gewoon uit om het te regelen. Maar we moeten nog genoeg doen  :biggrin:

@muziek, wij hebben een bandje op het,oog en een optie op, maar we willen hun eerst live zien spelen voor we een definitieve keuze maken. Dat duurt nog even.

@fotograaf hebben we ook een optie maar willen we eerst mee kennis maken. Her lastige is we trouwen in Zeeland maar wonen niet in Zeeland, dus plannen kost wat meer tijd.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1145 Gepost op: 8 januari 2013, 10:18:43 »
@ Uganda is geweldig! Ik ben er met kerst en oud nieuw in 2010-2011 geweest. Het is een prachtig vruchtbaar land. Er is veel groen en groeit heel veel. De mensen zijn heel vriendelijk en je hebt er,prachtige plekjes. Mocht je iets,willen weten of mooie plekken willen weten voor je reis laat maar weten!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1146 Gepost op: 8 januari 2013, 11:36:44 »
Sannepan: mijn achternaam hoort gewoon bij mij, ben er best trots op en komt weinig voor. Wij waren het er beiden snel over eens dat zijn naam (die veeeel normaler is ;)) er gewoon achter moest staan. Bijkomend voordeel is mogelijk ook dat vooroordelen bij sollicitaties wordt tegengegaan, aangezien mijn achternaam ook een buitenlandse klank heeft.

Verder zijn wij gisteren verrast door onze ouders. Wij hadden ons helemaal opgedoft voor een romantisch avondje, bleken onze ouders in het restaurant te zijn om met ons mee te eten! We vonden het tafeltje voor zes ook wel heel veel  :biggrin: was heel gezellg :)

Anne_lyze, waar vind jij al die dj's? en waarop selecteer je ze vervolgens? ik vind dat zelf erg lastig.
 

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1147 Gepost op: 8 januari 2013, 12:42:17 »
Ooh wat herken ik die momenten van stress! Ik ben over het algemeen ook vrij relaxd, maar soms... Ik heb vannacht ook voor het eerst gedroomd over de bruiloft.. Mijn vriendinnen waren het vergeten en kwamen dus niet opdagen en de vrienden van AS kwamen straalbezopen op het feest aan en gingen alweer heel vroeg naar huis waardoor wij met alle frietjes bleven zitten aan het eind van de avond... pfff! Stiekem ben ik er dus wel heel veel mee bezig!

@Andora, gefeliciteerd met jullie jubileum en ondertrouw! Leuk dat jullie ouders ook in het restaurant waren! Of hadden jullie liever een diner voor twee gehad?  :biggrin:

@Sjaantje, leuk idee die ijscokar voor de kids! Ik heb daar ook nog even aan gedacht, maar wij nemen toch de kinderen na de ceremonie nog even mee naar de feestlocatie. Daar krijgen ze een cupcakeje en limonade en kunnen ze hun 'stukje' doen (wat door collega's wordt geregeld). Het scheelt dat het bij ons op school altijd wel makkelijk is om ouders te regelen die willen rijden, vooral voor zoiets!
Mag ik vragen waar jij die bedankjes voor de kinderen gevonden hebt?

@Joda, op zich niet zo vreemd dat de vingers van je AS overdag wat dikker zijn dan 's avonds natuurlijk. Maar ik zou er toch ook even mee terug gaan. Ik neem aan dat jullie ceremonie 's middags is? Zou balen zijn als die ring dan niet om gaat. Hoewel... ik weet nog dat toen mijn oom en tante gingen trouwen (járen geleden) ook de ring van mijn oom niet omging, was best hilarisch hoor!  :biggrin:




Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1148 Gepost op: 8 januari 2013, 12:58:46 »
@ Karlijn ik vind het ook wel fijne ' stress ' momenten  :biggrin: Ik ben er ook heel veel mee bezig! En kan er ook al heeeeeeeel erg veel zin in hebben! Het is alleen maar leuk om er al vroeg mee bezig te zijn en elke keer kleine dingen te kunnen regelen. Zo kun je er wel maximaal van genieten want de dag zelf is zo voorbij hoor ik aan alle kanten.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1149 Gepost op: 8 januari 2013, 13:32:18 »
Sannepan: mijn achternaam hoort gewoon bij mij, ben er best trots op en komt weinig voor. Wij waren het er beiden snel over eens dat zijn naam (die veeeel normaler is ;)) er gewoon achter moest staan. Bijkomend voordeel is mogelijk ook dat vooroordelen bij sollicitaties wordt tegengegaan, aangezien mijn achternaam ook een buitenlandse klank heeft.

Verder zijn wij gisteren verrast door onze ouders. Wij hadden ons helemaal opgedoft voor een romantisch avondje, bleken onze ouders in het restaurant te zijn om met ons mee te eten! We vonden het tafeltje voor zes ook wel heel veel  :biggrin: was heel gezellg :)

Anne_lyze, waar vind jij al die dj's? en waarop selecteer je ze vervolgens? ik vind dat zelf erg lastig.

ohhh wat leuk van je ouders....

@DJ's ik vind ze eigenlijk gewoon via google, we hebben er in totaal 4 gesproken en nu dus de keuze gemaakt. Ik selecteer op prijs, en op uitstraling van de website (ik vraag eerst offertes op en alles wat te duur is valt simpel af) en dan uitstraling website; niet te standaard, niet te oude dj, wel genoeg ervaring. In de buurt scheelt vaak reiskosten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards