collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 869127 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3625 Gepost op: 16 juni 2013, 21:13:02 »
@Kim leuke foto's.

@Crista leuk je VGF. Hier een echte Efteling-fan

@wblond ben benieuwd wat jij hebt gedaan. Is iig een latertje geworden.

@Karlijn gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het verslag en de foto's. Houd je ons niet te langib spanning  :biggrin:

@Anne_Lyze heerlijk zo'n dagje ontspannen. Succes morgen met je sollicitatiegesprek.

Gisteren zijn we naar de bloemist geweest. Ik krijg echt een geweldig boeket. Ze hadden zulke leuke ideeën. Het wordt iig een wit/ecru/groen boeket met rozen, pioenrozen en hortensia en bloemen die ik nog nooit eerder had gezien. Vandaag druk geweest met de decoratie voor de locatie. Lekker opgeschoten.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3626 Gepost op: 17 juni 2013, 09:56:06 »
Voor iedereen die al getrouwd is: gefeliciteerd.. Heb van Carien t verslag al gelezen.. nu de rest nog.
Las hier wel dat Kim haar foto's gemaild had, helaas kan ik dat dan niet zien.. Verslag hier ook wel gelezen :)

Voor de mensen die nog gaan trouwen.. Anne_Lyze, HappyMama, Crista, Singha en degene die ik zo 1,2,3 nog even vergeet  :blush:
heeeeel veel plezier gewenst!
Ik zou onze dag nog zo over willen doen hihi...

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3627 Gepost op: 17 juni 2013, 10:46:32 »
Hier toch maar even langs de huisarts gegaan voor tabletjes om de mensturatie uit te stellen, want dat lijkt me allemaal niet handig met mijn jurk...
Vandaag mijn laatste tentamen van dit schooljaar, en dan hoef ik alleen nog 2 opdrachten in te leveren, en heb ik ook eindelijk schoolvakantie.
We gaan vanmiddag op de fotolocatie kijken en zullen deze week nog even met de dj en fotografen wat dingen door gaan nemen.
Het eerste spelletje voor de zijzaal (kinderzaal) is gekocht, nu even bedenken wat we er nog meer neer willen leggen.

@karlijn ik ben benieuwd naar je verslag en je foto's!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3628 Gepost op: 17 juni 2013, 12:31:37 »
@Willieee, ook alvast veel plezier voor jou gewenst.. Wel fijn dat uitstellen hoor, want dat is helemaal niet handig!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3629 Gepost op: 17 juni 2013, 12:47:51 »
@Willieee, ook alvast veel plezier voor jou gewenst.. Wel fijn dat uitstellen hoor, want dat is helemaal niet handig!

Dankje! Ja dat dacht ik dus ook, en met 20 pilletjes heb ik nergens geen last van ;)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3630 Gepost op: 17 juni 2013, 14:48:23 »
@Williiieee ik snap dat je je menstruatie wilt uitstellen. Lijkt me vreselijk om tijdens je huwelijk ongesteld te zijn. Fijn dat er pilletjes voor zijn.
Volgens mij had ik nog helemaa niet gereageerd op het jurkje van je dochter. Ziet er gaaf uit. Ze zal zich een prinsesje voelen.

Succes met je tentamen en de laatste opdrachten.

@MissEagle leuk dat je hier nog even langskomt. Heb je verslag gelezen en foto's gezien. Was zo te merken een geweldige da.

Zojuist het 101 redenen waarom ik van je hou-boekje afgemaakt. Hopelijk is het op tijd bij de Hema binnen.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3631 Gepost op: 17 juni 2013, 14:50:20 »
zometeen om half 5 sollicitatie AAAAARRRRRFGGHH!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3632 Gepost op: 17 juni 2013, 15:26:10 »
zometeen om half 5 sollicitatie AAAAARRRRRFGGHH!

Good luck! Toi toi toi.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3633 Gepost op: 17 juni 2013, 16:39:50 »
Kim en Karlijn van harte gefeliciteerd! :biggrin: Ik ga zo even de mail openen om de foto's te bekijken.

@Joda: Ik was bij de ceremonie best zenuwachtig. Op het filmpje wat gemaakt is is dat heel goed te zien, mijn kettinkje gaat heel erg op en neer! :P

@Happymama: Succes zometeen!

@Willie: Handig zo'n pilletje. Ik had er ook over gehoord maar gelukkig niet nodig gehad.

Van het weekend lekker op Texel uit wezen waaien. Was wel even nodig want we vielen allebei wel een beetje in een gat, want opeens is alles voorbij. En het duurt even voordat we de foto's van de fotograaf krijgen. We gaan nu maar weer druk bezig met ons huis. We zitten er nu een half jaar in maar er zijn nog genoeg dingen die we anders willen. En in September willen we op huwelijksreis maar we moeten nog gaan uitzoeken waar we heen willen.

Niandra

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3634 Gepost op: 17 juni 2013, 19:39:00 »
Even kort vraagje aan williieeee: welke pilletjes heb jij gekregen? Primolut?
Ik ben waarschijnlijk oon ongesteld op mijn bruiloft, maar weet nog niet zeker of ik het wel wil gebruiken... las op internet dat het bij Primolut regelmatig voorkomt dat je een aantal dagen of een week later een doorbraakbloeding kunt krijgen. En dan ben ik net op huwelijksreis en dan wil ik al helemaal niet ongi zijn...
(wij proberen al sinds nov 2011 een kindje te krijgen, dus kan ook niet aan de pil gaan oid)

@Mootje, gaaf dat julie nog in september op huwelijksreis gaan! Dat is dan iig weer iets nieuws om naar uit te kijken.

@Anne_lytze, succes!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3635 Gepost op: 17 juni 2013, 21:08:59 »
@Niandra ik ga ze morgen ophalen (recept is vandaag doorgestuurd) ik heb zo geen idee hoe het heette, maar het was idd wel iets met een p. Ik heb ze vaker gehad, en toen ging het prima. 10 dagen slikken, zoals het hoort, en dan wordt je daarna alsnog ongesteld... Ik gebruik ook geen pil meer, anders had ik hem wel gewoon doorgeslikt ;)

Mijn laatste tentamen van dit schooljaar zit erop! (tenminste dit hoop ik, als ik hem niet heb gehaald heb ik nog een her) Het ging voor mijn gevoel erg goed, kon eigenlijk alles wel invullen. Maar iedereen vond het heel moeilijk. Dus of ik heb iets ontzettend verkeerd gedaan, of de rest stelt zich aan ;)

We zijn net op de fotolocatie geweest. Opzich zitten er wel gave hallen bij, alleen lag er nogal veel modder (ze zijn aan de weg aan het werken). Mijn schoenen zagen nogal vies, en dat vind ik toch eigenlijk wel zonde (van onze trouwschoenen/kleding). Nu gaan we maandag nog op een andere locatie kijken die mijn tante (fotograaf) had voorgesteld. Ziet er op internet erg gaaf uit, en ze had zelfs al geregeld dat we er (gratis) terecht konden!!!

Net ook maar weer een keer onder de zonnenbank geweest, en ook as is dit keer geweest, anders ben ik straks weer te bruin in vergelijking met hem ;)

@Anne_lyze succes met de sollicitatie!

Ik heb nog iets leukst gezien, een soort van 101 en 1 redenen boekje, maar dan een 52 redenen boekje (met een stok spelkaarten). Als ik nog ergens de tijd kan vinden ga ik deze nog 1 maken!


Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3636 Gepost op: 18 juni 2013, 06:04:26 »
Hoi dames,

Het lukt me niet om alles bij te houden hier, ben blij als ik tot 8 uur mn ogen open kan houden s avonds.

Voor degenen die net zijn getrouwd: gefeliciteerd! Hopelijk hebben jullie n geweldige dag gehad!

Hier gisteren mijn trouwjurk opgehaald  :applaus:
Hij moest nog wat korter en is nog meer ingenomen. Hij zit echt fantastisch nu! Mijn schoonzussen vinden m helemaal geweldig. Ik zit wel flink ingesnoerd, hoop dat ik het heel de dag vol houdt en anders moet tie op t feest maar wat  losser.
 :biggrin:

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3637 Gepost op: 18 juni 2013, 19:50:48 »
Meiden, hier mijn verslag dan... ik heb hem gigantisch ingekort (hij is 4 kantjes lang), maar nog steeds best lang... :blush: Sorry daarvoor!

14-06-2013 Mijn mooiste dag...
7.00 uur, de wekker gaat. Michael en ik kijken elkaar aan. Vandaag is het eindelijk zover, wij gaan trouwen! We geven elkaar een dikke knuffel en dan gaan we uit bed. Douchen aankleden en snel ontbijten want om 8.00 uur staat de kapper al voor de deur.
Ook mijn moeder is al bij ons thuis, die is donderdag al gekomen en is gezellig blijven slapen. Zij vraagt hoe het met de zenuwen zit en wonder boven wonder heb ik die (nog) niet. Ook Michael is nog erg relaxed als hij naar zijn moeder vertrekt.

Om 10.15 uur is de kapster klaar en moet ik me snel in mijn jurk gaan hijsen. Om 11.00 uur komt Michael mij ophalen, dus een beetje opschieten is gewenst! Snel met twee vriendinnen naar boven om me om te kleden. Ik sta net in mijn jurk (gelukkig nog niet dicht geveterd) als ik me bedenk dat ik nog moet plassen. Dus jurk weer uit, naar de wc en jurk weer aan. Mijn moeder komt dan ook naar boven om de jurk dicht te veteren.
Als ik klaar ben gaat iedereen weer naar beneden, geef ik mijn moeder nog een dikke knuffel en dan zelf de trap af. Dat is nog best spannend met zo’n jurk aan! Maar ik kom veilig beneden en de nodige ‘oh’s’ en ‘ah’s’ vliegen om mijn oren. Snel iedereen begroet en dan moet iedereen al naar buiten want Michael is in aantocht!

Daar sta ik dan, alleen voor een dichte deur… Ik hoor een auto aankomen en buiten begint iedereen te klappen. En daar zijn ze dan, de zenuwen! M’n hart begint te bonken en mijn handen worden klam van het zweet. Nu is het wachten tot de bel gaat. Niet lang daarna gebeurd dat ook en daar staat hij dan, prachtig en mooi en lief. We kijken elkaar aan en weten eigenlijk niet wat we moeten zeggen. ‘Wat ben je mooi’ fluisteren we naar elkaar en draaien ons dan om. Dan pas zie ik de prachtige auto waarin Michael is gekomen, een oude Rolls Royce. Supervet!
Al snel krijgen we een seintje van onze cm dat we naar de fotolocatie moeten vertrekken.


Dan mogen we eindelijk gaan rijden. Als we bij de kerk zijn beginnen de klokken te luiden en zien we alle lieve mensen die buiten op ons staan te wachten. Voor de kerk stappen we uit en krijgen een luid applaus van de toeschouwers. We lopen door een haag van mensen en kinderen heen (mijn klas is ook aanwezig) en gaan dan de kerk in.
Wij verdwijnen daar achter het gordijn terwijl alle mensen plaats nemen. En daar zijn ze weer, die zenuwen! Ik ben niet van plan te gaan huilen, maar vind het toch wel erg vervelend dat ik geen zakdoekje bij de hand heb, maar gelukkig is onze ambtenaar daar die er wél aan gedacht heeft. Michael stopt het zakdoekje snel in zijn zak en dan loopt hij met de ambtenaar naar voren.

Daar sta ik dan, samen met mijn vader te wachten tot de muziek begint te spelen en het gordijn open zal gaan. De zenuwen gieren door mijn lijf en ook mijn vader ziet er wat gespannen uit. Dan horen we de eerste klanken van ‘Have I told you lately’ van Van Morrison. We geven elkaar nog snel een kus en dan gaat het gordijn open. Langzaam lopen we over de rode loper door het middenpad van de kerk. Ik verbaas me over het aantal mensen die zijn gekomen, maar heb vooral oog voor Michael…
Bij hem aangekomen is het voor mijn vader tijd om mij ‘weg te geven’.  Ik krijg nog een knuffel van hem en hij fluistert ‘Zorg dat je gelukkig wordt’ in mijn oor. En daar zijn dan toch de tranen…

Samen met Michael loop ik naar onze plek en we gaan zitten. Ik veeg snel mijn tranen weg en probeer me te concentreren op wat Donald van der Pol, onze trouwambtenaar, allemaal zegt. Hij heeft een prachtig verhaal over hoe wij elkaar hebben leren kennen en  hoe, vanaf toen, ons leven samen verlopen is. Gelukkig gebruikt hij de nodige humor en al snel is bij mij de spanning weer weg en geniet ik volop van wat er allemaal gebeurt.
Al snel is het tijd voor misschien wel het belangrijkste moment van de dag. We moeten gaan staan en elkaar onze rechterhand geven. Ik heb meteen weer klamme handen en ik voel ook Michaels hand trillen. Dan stelt de ambtenaar dé vraag en antwoorden wij volmondig ‘JA!’ Een dikke kus om dit geluk te bezegelen en een luid applaus volgen.

Na het tekenen (op Simpelweg gelukkig zijn) en nog een korte toespraak van onze Babs gaat de muziek weer aan (I'm a believer-The Monkees) en lopen we als 'man en vrouw' door het gangpad.

Na nog wat foto's te hebben genomen, vertrekken we richting feestlocatie waar mijn klas alweer vol spanning op ons wacht. Eerst proosten we met alle daggasten en kinderen en dan gaan we met de kinderen naar een ander zaaltje. Daar eten de kinderen een cupcake en drinken limonade en worden wij verrast met een superleuk lied.
Als we afscheid genomen hebben van de kinderen, borrelen we nog even met de daggasten. Mijn broer wil dan nog een woordje doen en weer zitten de tranen hoog bij mij.
 Om 17.30 uur gaan we aan tafel voor een heerlijk koud- en warm buffet. Voordat we op mogen scheppen wil mijn vader nog wat zeggen. Hij heeft een prachtige speech over mijn leven en hij vertelt hoe blij hij is met Michael als schoonzoon. Weer kan ik het niet droog houden… Na het eten snijden we de bruidstaart aan en dan is het tijd om te feesten.

Al snel vraagt de band ons naar voren voor de openingsdans, zodra de eerste klanken van James Blunts 'You're beautiful' klinken, kruip ik in Michaels armen en vergeet iedereen om ons heen.
Dan barst het feest echt los en dansen we de hele avond...

Nu denken we terug aan onze trouwdag als een dag vol vrolijkheid, lieve mensen, lachen en tranen. Muziek, dans en mooie woorden…
We hebben genoten en kunnen met recht zeggen:
‘Dit was de mooiste dag van ons leven!’



Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3638 Gepost op: 18 juni 2013, 19:52:50 »
Ik moet nog even uitzoeken hoe ik er foto's bij kan plaatsen, als het niet lukt stuur ik ze naar de mail. Denk wel dat dat pas later deze week wordt, ik ben bekaf en wil eigenlijk lekker op de bank kruipen!

We hebben trouwens eindelijk onze huwelijksreis geboekt. We gaan lekker 2 weken niks-doen in de Domenicaanse Republiek!


Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3639 Gepost op: 18 juni 2013, 20:19:14 »
Wat een mooi verslag Karlijn! Ik heb het met veel plezier gelezen, en heb nu alleen nog maar meer zin in onze mooiste dag! Ben heeeel benieuwd naar de foto's!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3640 Gepost op: 18 juni 2013, 20:47:37 »
Ik heb toch maar vast wat fotootjes naar de mail gestuurd!

Gaan we over een paar weken ook onze fotograaf-foto's delen? Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar van iedereen!

Voor de meiden die ook al getrouwd zijn: Vinden jullie het geen raar gevoel dat het nu 'voorbij' is? Iedereen hier zegt 'het is niet voorbij, het begint pas net' en dat is natuurlijk zo. Maar ik vind het zó jammer dat dé dag voorbij is!! Er is toch al een beetje dat 'zwarte gat' geloof ik...

Voor de meiden die nog gaan trouwen: Geniet Geniet Geniet!! Ik wil gewoon nog een keer... Het was zó mooi allemaal!  :blush:

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3641 Gepost op: 18 juni 2013, 21:04:59 »
Karlijn wat een heerlijk verslag. Leuk om ook al wat foto's te zien. Jullie zagen er prachtig uit!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3642 Gepost op: 18 juni 2013, 21:43:07 »
@ karlijn, aan de ene kant vind ik het super jammer dat het voorbij is. Maar wij hadden afgesproken na de bruiloft onze tweede wens in vervulling te laten gaan, althans dat hopen we  :blush: en de herinneringen zijn voor mij nog zoveel leuker dan de voorbereiding. Al had ik dat zeker niet willen missen.

Ik zit nu nog van de laatste dagjes BOnaire te genieten wat een feestje! Een fantastisch eiland met een mooie onderwaterwereld en bovenwaterwereld  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3643 Gepost op: 19 juni 2013, 13:10:38 »
Gisteren werd ik op mijn werk opgehaald door mijn vriendinnen voor mijn VGF!
We hebben een super gezellige dag gehad.
Op mijn werk werd een sjerp omgehangen, een kroontje op gezet, en ik kreeg nog een button op!
Vanuit mijn werk zijn we naar mijn huis gegaan, waar ik me even snel kon opfrissen en omkleden.
Moeilijk om te kiezen wat je aandoet terwijl je geen idee hebt wat je gaat doen. Ik moest iets aantrekken wat ik mooi vond, maar ook wat lekker zat. En op de vraag of het buiten was, konden ze geen antwoord geven.
Voor de zekerheid toch maar gegaan voor eens strapless truitje (ivm zon gevaar ;)) En een driekwart broek en slipper. En natuurlijk met sjerp, kroontje en button.
Eerst zijn we naar de bowlingbaan gegaan, met 4 vriendinnen. We hebben hier 2 uur gebowld (en ik heb natuurlijk gewonnen).
Na het bowlen gingen we weer rijden, en stopte we bij het station. Ik snapte er niets van wat we daar gingen doen. Waar de auto's stopte mochten we iig niet parkeren ;) Maar na even te hebben gewacht kwam daar mijn 5e vriendinnetje aangelopen. Ze moest tot 17:15 naar school, en kon dus pas savonds. Super leuk om te zien dat al mijn vriendinnetjes erbij waren!
Daarna zijn we gaan eten. We zijn naar een snackbar geweest waar je all-you-can-eat friet kan eten (ik ben dol op friet ;)). Door het warme weer zijn we alleen allemaal niet verder gekomen dan 1 keer bestellen, maar het was wel super gezellig.
Hierna reden we naar de Universiteit van Tilburg, en toen vroeg ik me echt af wat we gingen doen.
We liepen het bos in wat achter de UvT ligt, en daar rechts stond de auto van mijn tante. Mijn tante en nichtje stapte uit en liepen met ons mee. Ik zag in de tas van mijn tante een statief zitten en wist dus wat we gingen doen, we gingen foto's maken met z'n alle! (dit is ook de tante die foto's gaat maken op onze bruiloft) We hebben ontzettend gelachen, en ik ben benieuwd naar het resultaat van de foto's. Na 1,5 uur foto's te hebben gemaakt was het inmiddels al 21:30 uur, en zijn we naar huis gegaan. Een vriendinnetje van me woont in Amersfoort, dus die is gezellig blijven slapen. Zo konden we vanmorgen nog even samen de stad in. Ik heb haar net weer afgezet op het station. Ik heb een super geslaagd feestje gehad, met al mijn vriendinnetjes bij elkaar. Vond het erg leuk om te zien dat dat zo goed ging, ondanks dat bijna niemand elkaar kende. Ook wel leuk voor ze op de bruiloft, dat ze elkaar allemaal een keer gezien hebben.


Vanmiddag komt de andere tante die fotograaf is, en gaan we dus nog wat dingen bespreken.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3644 Gepost op: 19 juni 2013, 13:23:08 »
Ik heb even snel een foto gestuurd naar de mail van onze outfit van onze vgf. Verslag volgt nog! Heb het heel druk!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3645 Gepost op: 19 juni 2013, 15:04:20 »
nog 2 dagen!!!

Nu bezig mijn werk af te maken, alle dingen zijn gekocht, dus dat is relaxed, zomeeteen nog evn langs de locatie!

En het huis staan vol mooie pioenrozen voor de versiering van de locatie!!! Heb voor 60 euro ongeveer 200 pioenrozen en gipskruid

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3646 Gepost op: 19 juni 2013, 15:36:43 »
En het huis staan vol mooie pioenrozen voor de versiering van de locatie!!! Heb voor 60 euro ongeveer 200 pioenrozen en gipskruid

Ik ben dol op pioenrozen! Ben benieuwd!

Over 10 dagen zijn alle juni-bruidjes getrouwd...
we hebben net gesprek met de fotograaf gehad, ging allemaal wel goed. Nu nog een gesprek met de DJ, en dan zijn we er wel klaar voor!
Ik krijg er elke dag meer zin in.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3647 Gepost op: 19 juni 2013, 17:10:23 »
@Williiieee klinkt als een geslaagd VGF

@Anne_Lyze wat spannend he 2 dagen. Gaaf hoor pioenrozen. Ik krijg ze ook in mijn boeket.
Hoe ging je sollicitatie?

Wij hebben vanmorgen een gesprek gehad met de trouwambtenaar. Een ontzettend leuk mens, die met ons mee dacht. We gaan nog een aantal leuke elementen toevoegen aan de ceremonie.
Heb er nu helemaal veel zin in.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3648 Gepost op: 20 juni 2013, 07:39:11 »
nog 2 dagen!!!

Nu bezig mijn werk af te maken, alle dingen zijn gekocht, dus dat is relaxed, zomeeteen nog evn langs de locatie!

En het huis staan vol mooie pioenrozen voor de versiering van de locatie!!! Heb voor 60 euro ongeveer 200 pioenrozen en gipskruid

Wauw gaaf..! Foto!
En voor 60 euro 200 pioenrozen? Das niet duur!!

@Happymama, trouw je ook in Eindhoven? En zo te horen heb je een andere ambtenaar als wij... Lucky you!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3649 Gepost op: 20 juni 2013, 08:43:29 »
nog 2 dagen!!!

Nu bezig mijn werk af te maken, alle dingen zijn gekocht, dus dat is relaxed, zomeeteen nog evn langs de locatie!

En het huis staan vol mooie pioenrozen voor de versiering van de locatie!!! Heb voor 60 euro ongeveer 200 pioenrozen en gipskruid

Wauw gaaf..! Foto!
En voor 60 euro 200 pioenrozen? Das niet duur!!

@Happymama, trouw je ook in Eindhoven? En zo te horen heb je een andere ambtenaar als wij... Lucky you!

speciaal voor Misseagle!
« Laatst bewerkt op: 21 december 2017, 05:25:09 door Piboeoeoe »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards