collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 873516 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3850 Gepost op: 11 juli 2013, 09:26:15 »
Ah wat een leuke dizzytje :D

Ik ga zelf mijn haar juist nog verder laten groeien. De krul/slag blijft er gewoon in ook als het groeit, dus dat vindt ik wel leuk.

Ik heb nog een filmpje gemaakt, met een berg foto's en ons liedje waarbij we onze handtekening hebben gezet
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=L0mXaTCeHw4


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3851 Gepost op: 11 juli 2013, 09:47:08 »

Uiteindelijk is er zo'n 7 cm van de lengte afgegaan aan van de achterkant zeg maar. Die blijf ik verder sparen zodat ik hem een keer kan doneren. Mijn haar groeit bizar snel en krijg veel complimenten over m'n haar dat ik dat heel graag een keer zou willen doen. Verder zijn er heerlijk veel lagen in geknipt zodat het een stuk draagbaarder is geworden. Ik ben er blij mee  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2013, 13:30:20 door BezigBijtje »

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3852 Gepost op: 11 juli 2013, 09:58:55 »
Leuk! Staat gelijk weer frisser en pittiger.
Mooi gebaar om je haar te doneren. Waar kun je dat doen?

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3853 Gepost op: 11 juli 2013, 10:02:47 »
Thanks :) bij stichting Haar wensen, alleen ik zie dat de website het nu niet doet. Maar daar kun je o.a. je haar doneren. In een vlecht van minimaal 25 cm dacht ik kun je het opsturen.

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3854 Gepost op: 11 juli 2013, 16:43:22 »
Wiliieee: Wil het allemaal lukken met verhuizen?

Mootje: Wat een schatje Dizzy. Oei wat een verandering zeg! Pittig hoor maar staat je goed.

Singha: Inderdaad heerlijk om na te genieten met de foto's.
Hier ook geen zwart gat erg druk op het werk en thuis bezig met verbouwing en in de tuin moet ook nog veel te veel gebeuren. Wij leven toe naar de volgende stap in ons leven, hopen binnenkort zwanger te zijn. Best spannend allemaal.

Carien: Persoonlijke fotoboekjes wat leuk krijg je vast leuke reacties op.

Kathleen: leuk filmpje hoor! Blijft leuk om foto's te zien van iedereen.

Bezigbijtje: Mooi hoor je haar staat je goed.

Hier ook aan het wachten op de foto's van de fotograaf en nog een aantal mensen. Ben zooo benieuwd.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3855 Gepost op: 11 juli 2013, 17:56:01 »
Ben zo benieuwd hoe de meiden het hebben op huwelijkreis. Anne-Lyze en Sannepan en vast nog meer meiden waar van ik het al weer vergeten ben.
Ben heel benieuwd hoe ze gereageerd hebben op het nieuws van Sannepan dat ze zwanger is!
Maar vrees dat we nog even moeten wachten op verslag :)

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3856 Gepost op: 11 juli 2013, 18:04:07 »
Anne_Lyze geniet wel zo te zien op Facebook.
Crista, Niandra en Wblond hoe was jullie dag? Komt er nog een fototje, ben vooral niet nieuwsgierig  :blush:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3857 Gepost op: 11 juli 2013, 18:06:37 »
Anne_Lyze geniet wel zo te zien op Facebook.

Absoluut dat is waar! zo leuk om te zien!

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3858 Gepost op: 11 juli 2013, 18:12:17 »
Leuk dat jullie elkaar ook op facebook hebben. Hebben jullie elkaar gewoon opgezocht via de namen in de mail? Ik vind het ook wel leuk om jullie te volgen op facebook, komen vast ook een hoop foto's enzo langs :)

Fijn dat niemand echt dat zwarte gat heeft. Mijn collega trouwt morgen en ik moet wel zeggen dat ik wel een soort van jaloers ben. Omdat zij haar dag nog mag beleven en die van ons is al voorbij ;) Maar ach, dat geldt voor haar zaterdag ook. En ik vind het ook wel heel leuk om even een bruiloft vanaf de andere kant mee te maken!

Leuke kapsels meiden! Ik laat mijn haar ook nog eve groeien. Ik riep altijd dat het eraf ging na de bruiloft, maar ik heb nooit echt lang haar gehad dat goed bleef zitten. En het valt me nu op dat het best goed blijft zitten. Dus daar ga ik nog even van genieten, tot ik het zat ben ;)

Ik ben ook wel erg benieuwd naar alle verslagen. En natuurlijk de foto's!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3859 Gepost op: 11 juli 2013, 18:22:10 »
@ Singha ik heb je een PB gestuurd van hoe je me kunt vinden op Facebook.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3860 Gepost op: 11 juli 2013, 20:05:33 »
@BB: Mooi hoor je kapsel! Ik heb mn haar ook gedoneerd. Wordt er nog iets goeds mee gedaan :biggrin:

Als jullie me op fb willen stuur maar een PB'tje!

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3861 Gepost op: 12 juli 2013, 16:43:56 »
Ben inderdaad ook nieuwschierig naar de verhalen van de anderen!!

Singha: Begrijp je jaloersie wel een beetje ha ha. Maar inderdaad ook leuk om het van een andere kant mee te maken nu weet je misschien iets beter hoe iemand zich voelt.

Net gebeld door de fotograaf fotoboek is klaar!! Waaaaahaaa morgen om 11 uur komt hij langs ben zo benieuwd!!!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3862 Gepost op: 12 juli 2013, 18:07:35 »
Bezigbijtje, gaaf kapsel.  Staat je goed.

Joda, wat leuk dat jullie fotoboek al klaar is. Veel plezier.

Wat leuk dat jullie elk aar op Facebook hebben.  Zit er ook steeds meer over te denken om ermee te beginnen

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3863 Gepost op: 12 juli 2013, 19:51:31 »
@Joda wat leuk dat jullie fotoboek klaar is. Dat wordt morgen genieten.

Regelen jullie het fotoboek via de fotograaf of doen jullie het zelf? We hebben nog niets vastgelegd maar ik neig er toch sterk na om het door de fotograaf te laten doen.

@Carien facebookaccount is zo gemaakt en je kunt je privacy goed instellen. Dus ik zeg doen  :biggrin:.

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3864 Gepost op: 12 juli 2013, 19:55:56 »
Steeds meer FB verzoeken, dan moet ik weer nadenken welke naam hoort bij welke forumnaam :)
Ik heb het album zelf gemaakt en alleen maar hele leuke reactie gehad.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3865 Gepost op: 12 juli 2013, 21:14:28 »
Precies 5 weken na de bruiloft is een van de nummers van onze openingsdans weer op tv (dromendans). Even een quick stepje door de huiskamer! :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3866 Gepost op: 12 juli 2013, 21:17:08 »
Even een heel kort berichtje (voordat ik omval van de slaap).
De verhuizing gaat goed, sneller dan verwacht eigenlijk. Alleen nog een kabel door een muur boren en dan is al het 'klussen' en schoonmaken klaar en dan kunnen we de rest gaan overhuizen. Ben blij als het achter de rug is.

Gisteren de bruiloft gehad van mijn nichtje (Puck013), en daarmee is de laatste bruiloft van deze vakantie alweer voorbij. Het was een super gezellig feestje, en het was leuk om dit zo 'samen' te hebben kunnen doen vond ik.

@Carien wat een gaaf idee, persoonlijke fotoboekjes! En wat betreft facebook, ik zeg doen ;)

@FB ik heb ook wat uitnodigingen voorbij zien komen, heb ze geaccepteerd. Als je me wil toevoegen stuur maar een PB ;)

@BB leuk je haren zo, gelijk een stuk vlotter. Ik had mijn haar ook wel willen doneren (is wel 25 cm af!). Nu duurt het wel weer even voordat ik die kans heb ;)

Er staan wat nieuwe foto's in mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=7TNNB8YF
(de laatste 14 foto's kreeg ik vanochtend van mijn tante!)

« Laatst bewerkt op: 12 juli 2013, 21:42:17 door williieeee »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3867 Gepost op: 13 juli 2013, 16:32:06 »
Jaaa helemaal blij met het album heel mooi geworden, foto's van het album staan op:http://www.mijnalbum.nl/Album=JRROCGJS#PJOMOGJV Het zijn er 80 daarnaast hebben we nog dikke 500 foto's maar die plaats ik maar niet allemaal, misschien als er nog een bijzondere tussen zit.
Vanavond eerst even laten bekijken door ouders en dan wat op facebook plaatsen ben benieuwd naar de reacties.
WIj hebben het door de fotograaf laten doen en ben er erg blij mee

Wiliieee: Kan me voorstellen dat je blij bent als jullie klaar zijn. Er komt altijd een hoop werk bij kijken.
Leuke foto's hoor.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3868 Gepost op: 13 juli 2013, 21:50:15 »
Leuke foto's Williiee en Joda!
Ik kan niet wachten tot wij alle foto's ontvangen

Mooi kerkje zijn jullie trouwens getrouwd Joda.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3869 Gepost op: 15 juli 2013, 16:27:50 »
Hoi dames,

Wij zijn nog steeds op huwelijksreis en genieten volop. Mijn verhaal en fotos laten nog even op zich wachten. We hebben al wat fotos gehad van familie leden, helemaal geweldig. Ons fotoboek wordt gemaakt door de fotograaf, in augustus ergens krijgen wij dat pas. Dus dat duurt nog eventjes.
Ik zie dat er n aantal nieuwsgierig zijn naar de reactie v de daggasten op de zwangerschap. Het was één heel leuk/grappig momen. Mijn man is niet zo'n goede verteller Haha dus hij zei: we willen eerst wat vertellen voordat we gaan eten. Dus de vrouw v mijn broer riep gelijk: ze.is zwanger! Dus hij rustig doorpraten: leuk dat jullie er allemaal zijn enz en toen: ze is idd zwanger. De reacties waren zo leuk om te zien: verbaasde gezichten, daarna bij iedereen één grote lach, mijn schoonvader zat te huilen haha en daarna ging iedereen klappen en ons feliciteren. Een super moment dat ik zeker niet had willen missen!

Hier beiden totaal geen last v een zwart gat.
Na onze Honeymoon thuis nog t eea vd bruiloft afronden.: fotos voor t gastenboek ontwikkelen, kaarten en fotos inplakken, jurk laten stomen enz. daarnaast natuurlijk onze kleine die we in januari hopen te verwelkomen. Ik ben vandaag 11 weken, volgende week maandag krijg ik de termijnecho. Daarna maken er het ook bekend aan andere vrienden en familie.

Sorry, nu geen goede comp om op de rest te reageren
Jullie mogen me eventueel wel op fb toevoegen.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3870 Gepost op: 17 juli 2013, 14:53:00 »
hoi dames,

hier is het gewone leven ook weer helemaal bezig. Wij zijn nu bezig met zoeken naar een mooie huwelijksreis. en het verhaal van de dag is af! dus bij deze  :blush:
~~~~~~~~
De donderdag ervoor werd ik wakker met een heel rood gezicht, allemaal rode vlekken van een maskertje van de dag ervoor! As en ik reden naar de notaris voor het ondertekenen van de huwelijkse voorwaarden en ik had een zak met ijs op mijn gezicht. Op dat moment kon ik wel janken. As heel lief, noemde steeds dat hij zag dat de vlekken al veel minder werden. Ook in de middag nog ijs op mijn gezicht en ja, hij had ook wel wat gelijk ;). Voordat ik de trein zou pakken naar mijn ouders, gaf ik as nog het boekje met redenen waarom ik van hem hou. Hier werd hij wel wat emotioneel van. (L) Daarna naar de trein en op naar mijn ouders! Hier aangekomen lekker met het hele gezin uit eten geweest, geproost op mijn laatste avond als ongetrouwde vrouw :)
Daarna lekker in bad en slapen, heerlijk slapen. Tot een uur of 5, toen werd ik wakker van een luid schreeuwende vogel. Na die vervloekt te hebben ;), gelukkig nog een paar uur kunnen pakken en uiteindelijk ontspannen wakker geworden.
Om 9 uur kwam de visagie, eerst om mijn moeder te doen en daarna mij. Ik had voor mijn ouders zakdoekjes gemaakt, met een tekst erop. Deze maar snel gegeven, zodat de makeup later op de dag niet meer uit zou lopen ;) De makeup werd prachtig gedaan, echt tien keer mooier dan op de proef!Van de vlekken in mijn gezicht was niets meer te zien, wat was ik blij! Daarna naar de kapper, waar ook mijn kapsel super gedaan werd. Nu alleen nog de jurk aan.

Thuisgekomen was iedereen eigenlijk nog druk met de auto klaarmaken, de laatste dingetjes regelen.. Dus ik kon even rustig een spelletje op de tablet spelen, het voelde allemaal heel erg ontspannen. Mijn broertje kwam er nog bij zitten, ruim een kop groter dan ik, om mij te plagen dat ik foute zetten deed bij het spel :D En toen werd het zo langzamerhand tijd om de fotografe binnen te laten en mijn jurk aan te gaan doen.
Samen met mijn moeder heb ik lekker lopen klungelen met het torselet en om daarna de jurk aan te doen en ingesnoerd te worden. De jurk zat weer prachtig! Vervolgens mijn sieraden omgedaan en hielp mijn moeder met het omdoen van haar ketting, mijn something borrowed ;). en toen was het wachten geblazen...
Zelf wilde ik graag foto's van mijn vader en broers als ze mij voor de eerste keer zouden zien. Dus 1 voor 1 lieten we de mannen boven op de kamer komen. Die blikken waren echt geweldig! Mijn vader vroeg nog of hij mij wel aan mocht raken, dat ik niet af gaf ofzo. Daar heb ik wel even wat tranen weg geknipperd :)

en toen was het weer wachten... wachten tot as er zou komen. Vanaf de kamer boven hoorde ik al mensen naar binnen komen, de opa's en oma's... mijn broers rond lopend, ouders pratend.. eindelijk de ouders en broer en zus van as..  mijn jongste broer kwam soms al kijken of ik alles nog uithield, super lief!
En toen ging de deurbel!

Zo snel mogelijk de trap afgaan met een jurk met sleep gaat niet snel, maar het lukte en daar stond hij! En wat was hij mooi! We vielen elkaar in de armen en bekeken elkaar eens heel erg goed.  Daarna keek ik naar de rest van de aanwezigen, ook allemaal stralend en mooi gekleed. Iedereen was super enthousiast over hoe wij er uit zagen en de liefde straalde eraf!
Vervolgens hebben wij even wat foto's gemaakt in de tuin bij mijn ouders en gekletst met iedereen, waarna we richting de locatie gingen om te trouwen!

AS en ik vertrokken eerst, met de bedoeling dat de rest van onze familie ons in zou halen op de snelweg. Dus we reden ERG rustig.. en maar om ons heen kijken waar de auto's van onze familie bleef.. en dat duurde en duurde... Dus ik bel mijn  broer even, die noemt dat ze zo'n 4 kilometer achter ons zijn.. wij rijden rustig door... en nog geen familie... uiteindelijk zijn wij naar een parkeerplek naast de snelweg even stil gaan staan.. en na een tijdje wachten, zie ik de auto van mijn ouders. Goed teken, want die zijn als laatste vertrokken, dus wij gaan ook. Blijkt dat we echt enkele meters van de afslag zitten van de plek waar wij trouwen! :D Daar aangekomen zien we dat de fotografe uit een andere auto stapt dan waarin ze is meegereden , blijkt dat de auto van broer van as bijna oververhit was op de snelweg! Gelukkig kwamen ze wel op tijd, scheelde dus maar een beetje.

Vervolgens samen met mijn vader nog snel geoefend met lopen, de trap op en de muziek  (Good Riddance (time of your life) van Greenday) begint te spelen. Daarna met mijn vader richting as, wat een bijzonder moment. Ook het weggeven was bijzonder :) De ceremonie was mooi, grappig en passend. Eigenlijk precies zoals wij wilden dat het zou zijn! Na het tekenen, de ringen uitwisselen en natuurlijk DE KUS, zijn wij vanaf dan MAN EN VROUW! We namen even een momentje voor onszelf, door de gasten eerst naar beneden te laten gaan (The Story- Brandi Carlile) en vervolgens pas zelf die kant op te gaan. Even lekker gedanst op de muziek daar (het is een heerlijk nummer!) en toen naar beneden!
Beneden stond iedereen klaar met bellenblaas, echt een prachtig gezicht! Als een vloeiende lijn gingen wij toen over tot de felicitaties, de toost met Kir Royal en de heeeerlijke, door mijn moeder gemaakte, bokkenpootjes/kersen met chocola, bruidstaart. Als ik er nu aan denk (de top zit in de vriezer..) dan wil ik gelijk weer een stuk! Of twee! Hmmmmmmm.

Toen was het tijd om foto's te gaan maken. Op een gegeven moment wilde de fotograaf ons ergens hebben staan, wordt er een kistje voor ons neer gezet. Hebben onze ouders duiven geregeld voor de foto's :) Heel schattig vouwde de ene duif zijn pootjes om mijn vinger, de fotograaf stond klaar en ze mochten los. De foto's zijn fantastisch geworden van dat moment!
Daarna foto's met alle vrienden, familie en toen op naar het bos om met z'n tweeën foto's te maken.  Doordat het zo heerlijk weer was, de zon zo mooi scheen, had je echt fantastische plekken in het bos waar net de zon op je gezicht viel en genoeg schaduw. Uiteindelijk liep het foto's maken wel wat uit, maar de tijd hebben we lekker genegeerd en blijkbaar hadden de mensen op locatie zich ook wel vermaakt. Bij terugkomst stond het eerste hapje van ons fingerfood walking dinner al klaar en konden we gaan eten en ons mengen onder de gasten. Van alle kanten kwam er een positief geluid, het eten was heerlijk, de ceremonie was leuk, het stenen gastenboek was ingevuld. Top!
Verder had mijn moeder ook een candy buffet geregeld! Ik had het eerst wel gewild, maar vond het teveel worden qua kosten. Aan de andere kant vond ik het wel echt leuk. Had mijn moeder het dus zelf geregeld, super lief!
Voordat het avondfeest verder los kon barsten, hebben wij eerst de avond geopend (International you day, acoustic- Tony Sly) met een schuifelnummer. Gewoon lekker relaxt tegen elkaar aan, genieten. Daarna begon iedereen met dansen en wat er buiten de dansvloer zich afspeelde weet ik niet, ik stond de hele avond te dansen :) *ik heb nogsteeds een blauwe plek op mijn teen daarvan, nu ruim 5 weken later*
 Aan het eind van de avond bleken mijn schoonouders nog wensballonnen geregeld te hebben. Deze steek je onderin aan en dan vliegen ze bij genoeg warmte weg. Helaas ging dat aansteken minder soepel dan verwacht, dus ik was wel een beetje bang dat mijn jurk in de fik zou vliegen. Drie wensen mocht je doen, dus dat was dan ook gelijk mijn eerste wens ;) Gelukkig ging alles goed en het zag er wel heel mooi uit.

En toen liep de avond op het einde, afscheid genomen van iedereen en was het tijd om naar het hotel te gaan.. het was een fantastische, relaxte dag, precies zoals wij het wilden :)

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3871 Gepost op: 18 juli 2013, 16:22:25 »
Andora: Zo te lezen hebben jullie een heerlijke dag gehad, leuk om nu ook van iemand nog wat te lezen.
Schrikken zeg van je rode vlekken, kan me voorstellen dat je er gek van werd gelukkig kwam het goed.
Leuk dat er nog duiven waren. klinkt erg leuk.

Hebben jullie al wat van de fotograaf gehoord? Wij zijn nu aan het kijken welke foto wij voor ons zelf willen maar de keus is zooo groot denk dat ik nog een collage ga maken kunnen we meerdere foto's verwerken.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3872 Gepost op: 19 juli 2013, 09:41:47 »
Dames,  ik heb lang niks laten horen!  We hebben een super dag gehad! Later meer! En stuur in de loop van volgende week ook wel een paar foto's!  :)

Liefs

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3873 Gepost op: 19 juli 2013, 19:24:43 »
@sannepan fijn dat je geniet van je huwelijksreis. Ben benieuwd naar je foto's en verslag. Zal eens kijken of ik je kan vinden op fb. Fijn dat je maandag weer een echo krijgt.

@andora leuk om je verslag te lezen. Klinkt als een heerlijke dag.

@wblond we wachten geduldig op de foto's  :biggrin:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3874 Gepost op: 19 juli 2013, 20:51:40 »
Even snel, wij vliegen vannacht naar huis.

Ik zie dat happynamma me al heeft toegevoegd op fb.
Aub nog niks daar over onze uk. We wachten eerst de echo van maandag nog even af!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards