collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Naar Mexico  (gelezen 57719 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #75 Gepost op: 27 september 2012, 16:48:48 »
@ Bianca83, dat is ook een goede oplossing! :applaus:

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #76 Gepost op: 28 september 2012, 10:18:35 »
Wij zijn wel in september vorig jaar geweest, maar hebben nergens last van gehad hoor. Ja af en toe kwam er eens een hele donkere lucht aan, wat wind, beetje regen en daarna konden we zo weer op het strand gaan liggen. Dit is in 2 weken tijd maar zo'n 3x voorgekomen. Ik zou het er dus zeker niet om laten! En... Mexico is heerlijk, ik wil weer terug!!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #77 Gepost op: 28 september 2012, 10:40:40 »
@ Bride2be@2011 In welk gedeelte van Mexico zaten jullie?

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #78 Gepost op: 3 oktober 2012, 12:20:37 »
Wij zaten in Playa del Carmen, hotel Tucan. Echt een aanrader, super mooi gelegen aan het strand, leuke entertainment en prima eten. En ik zou me echt niet zo druk maken om orkanen. De kans dat er net eentje langs komt als jullie er zijn is gewoon klein.

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #79 Gepost op: 5 januari 2013, 12:42:06 »
wij gaan ook op huwelijksreis naar mexico. Yucatan vlakbij playa del carmen.
We vertrekken op 27 mei om op 11 juni weer terug te komen.
Heb er zo'n zin in.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #80 Gepost op: 5 januari 2013, 12:51:14 »
Nou wij gaan ook naar Mexico! Gaan 25 mei voor 13 dagen! Zitten in Playa del Carmen,in het viva wyndham maya hotel. Zóó veel zin in! :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #81 Gepost op: 8 januari 2013, 09:51:48 »
/
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:31:36 door destino »

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #82 Gepost op: 19 februari 2013, 15:26:09 »
Voor de mensen die ook in PDC zijn geweest.. wat is nu meer een aanrader?
Xel-Ha of Xcaret?

Lees daar zoveel verschillende dingen over?!
En zijn er nog meer tips misschien.. qua geven van fooi of qua dingen doen georganiseerd of juist niet..
Enz?

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #83 Gepost op: 20 februari 2013, 09:43:14 »
Wij hebben afgelopen weekend ook onze huwelijksreis naar Mexico geboekt. We vertrekken eind augustus dus ook wij zitten middenin het regenseizoen maar door wat ik hier zoal lees maak ik me niet echt zorgen over het weer, we zullen het wel zien!
We hebben er in elk geval enorm veel zin in!!!!!
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2014, 11:09:03 door Mupke80 »

Saskia1983

  • Ti sposerò perchè
    mi sai comprendere e nessuno
    lo sa fare come te
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1762
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #84 Gepost op: 20 februari 2013, 12:46:42 »
Wij hadden ruim drie jaar geleden ook een kamer geboekt in Gran Porto Real, waar we een week zouden blijven (na een rondreis). We kregen toen een upgrade naar The Royal aangeboden, voor nog geen 100 euro voor de hele week, met z'n tweeën. We hoorden toen dat ze dat heel vaak doen. Mijn advies: accepteren als ze je dit aanbieden! Het is het meest luxe hotel wat er is en je hebt dan een gigantische kamer met een grote jacuzzi! Daarnaast zijn de faciliteiten van het hotel natuurlijk fantastisch.

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #85 Gepost op: 20 februari 2013, 12:50:42 »
Oeh hoop voor jou trotse augustusbruid dat ze het aanbieden!
klinkt goed!!

Wij hebben ook een kamer met grote jacuzzi in ons resort..
Iemand die ik ken (via een blog) is er afgelopen 2 weken geweest en die is helemaal lyrisch over ons resort dus ben daar erg blij mee!!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #86 Gepost op: 20 februari 2013, 13:22:21 »
@Saskia1983 dat klinkt inderdaad goeoeoeoeoed zeg, zoiets zullen we zeker niet afslaan!! Lekker samen bubbelen...ik zie het al helemaal voor me hihi!

@misseagle: fijn dat jullie al goede verhalen hebben gehoord over het resort waar jullie heen gaan. Ik ben straks natuurlijk sowieso heeeeel benieuwd naar jullie verhalen over PDC want jullie gaan er een paar maanden eerder heen dan wij!

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #87 Gepost op: 20 februari 2013, 20:46:59 »
Voor de mensen die ook in PDC zijn geweest.. wat is nu meer een aanrader?
Xel-Ha of Xcaret?


Wij zijn alleen in Xcaret geweest. Was best een leuk park, waar je dingen van de maya's kan zien, maar er zijn ook shows, er is  een rivier welke door het hele park loopt waarin je kan snorkelen (niet heel veel te zien en koud water!). Verderop kan je in een baai ook snorkelen en daar zijn veel mooie visjes te zien. Er zijn ook dieren zoals flamengo's, zeeschildpadden etc. Dus op zich best divers, wij hebben ons er wel een dagje vermaakt. Hoe Xel-Ha is weet ik niet.
Wij hebben wel een jeepsafari geboekt vanuit de reisorganisatie. Is ook een aanrader: met de jeep door de jungle, vervolgens met een bootje op zoek naar zeeschildpadden en dolfijnen, daarna naar een heel mooie plek waar we konden zwemmen en nog een bezoekje gebracht aan een dorpje in the middle of nowhere!

Maar geniet ervan, ik zou zo weer terug willen :)

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #88 Gepost op: 20 februari 2013, 21:58:27 »
Moet zeggen zoals je Xcaret nu omschrijft pakt het me niet echt..

Dus het wordt Xel-ha of geen van beide.
Willen wel naar Sian Kaan en we willen zo'n jungle experience doen waarbij we idd ook jungle in gaan en in cenotes zwemmen enzo.

Maar gaan wel meer doen, want ik ben niet zo van het alle dagen op strand liggen hihi

Dano

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #89 Gepost op: 25 maart 2013, 14:47:43 »
Ik heb anderhalf jaar in Puerto Vallarta gewoond ik mis het echt enorm. In mei begint het regenseizoen duurt ongeveer een maand of 6. Het regent vooral ´s nachts en ´s ochtends vroeg heel af en toe overdag een plensbui. Om het regenseizoen zou ik het zeker niet laten.

Ingetjuh

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #90 Gepost op: 14 mei 2013, 12:52:43 »
wij gaan 3 juli 11dagen naar Sandos Caracol, ligt vlak naast Playa del carmen.
Is iemand hier al geweest???

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #91 Gepost op: 14 mei 2013, 12:53:27 »
Ik niet, ga naar de andere Sandos ;)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #92 Gepost op: 19 mei 2013, 17:48:31 »
wij vertrekken 29 mei naar sandos caracol daarna kan ik je vertellen hoe het wad :biggrin:

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #93 Gepost op: 20 mei 2013, 09:57:53 »
Zaterdag zit ik gewoon in het vliegtuig naar MEXICO!!!!!!!!!!!!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #94 Gepost op: 20 mei 2013, 11:52:02 »
heerlijk he.. alleen als ik de weersvoorspellingen kijk geven ze elke dag regen door( nou moet ik me er niet te druk om maken maar zeker nu ook met het rare weer hier ben ik ineens heel bang dat we alleen maar regen en onweer zullen hebben :-(

misseagle

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #95 Gepost op: 20 mei 2013, 12:34:24 »
@Kimmt waar kijk je dan?
Want ik zie hoogstens 15%...

en trouwens.. stel dat t regent dan is dat 10 minuten en daarna klaar ;)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #96 Gepost op: 20 mei 2013, 16:31:20 »
bij weeronline op playa del carmen :-( het is volgens mij ook niet zoals bij ons gelijk de hel dag regen maar zeker nu er voor vrijdag ook maar 10 graden voorspelt wordt (in mei)  ben ik ineens heel bang dat de zonvakantie ook in het water valt haha

Kim Righarts

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #97 Gepost op: 20 mei 2013, 16:37:42 »
@Kimmtt  Heb je ook al op andere sites gekeken want 10 graden lijkt me nogal sterk..... ik heb op mijn iphone zo'n weer ding zitten en heb daar verschillende plaatsen in mexico op gezet omdat wij vanaf 17 juni gaan rondreizen en op playa del carmen zegt hij voor vrijdag 32 graden met kans op onweer.... dat lijkt mij een iets logischere temperatuur..... Ik ben in 2007 van juni tot en met augustus daar geweest en toen was het iedere dag rond de 40 graden. Voor regen en onweer moet je jezelf niet al te druk maken hoor! Zoals al gezegd is.... het lijkt totaal niet op het weer hier.... daar valt heeel veel in een keer en na een minuut of tien trekt alles weer open en is het buiten weer heerlijk aangenaam! Voor de regenbui kan het nogal drukkend warm zijn!

Kim Righarts

  • Gast
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #98 Gepost op: 20 mei 2013, 16:43:12 »
ps: ik was toch even benieuwd naar wat voor gekke dingen weeronline zegt.... maar als ik playa del carmen in vul krijg ik als min. temperatuur voor vrijdag 25 graden en als maximale 33 met 5% regenkans....

Weet je wel zeker dat je goed hebt gekeken?
http://www.weeronline.nl/Midden-Amerika/Mexico/Playa-del-Carmen/3819457

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Naar Mexico
« Reactie #99 Gepost op: 20 mei 2013, 16:50:23 »
hahah nee zo bedoel ik hem niet vrijdag wordt het hier in Nl ook maar 10 graden terwijl het notabene mei is. we vertrekken 29 mei naar mexico vanaf die datum staat er elke dag wel wat regen voorspelt tot nu toe  :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards