collapse

Auteur Topic: Alles Zelf Betalen Of Dragen De Ouders Ook Iets Bij?  (gelezen 38015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Muis

  • Gast
Alles Zelf Betalen Of Dragen De Ouders Ook Iets Bij?
« Reactie #150 Gepost op: 27 april 2009, 20:04:29 »
Van mijn schoonouders hebben we de kleding incl schoenen van as gekregen en als we ipv een drive-in discotheek een band zouden boeken ook de band. Van mijn ouders verwachtte ik eigenlijk niets. mijn ouders zijn op een nare manier gescheiden, moeder heeft niet veel geld en ik kan niet door 1 deur met stiefmoeder. ik was dan ook aangenaam verrast toen bleek dat mijn ouders toch contact hadden gehad en samen mijn kleding kopen. heel lief van ze.

Tigru

  • Gast
Alles Zelf Betalen Of Dragen De Ouders Ook Iets Bij?
« Reactie #151 Gepost op: 27 april 2009, 21:16:24 »
Wij hebben van mijn schoonouders een bijdrage gekregen voor mijn jurk en voor het feest.

Mijn vader heeft echt geen cent te makken, dus daar verwacht ik net een beetje geld van.

Mijn moeder leeft helaas niet meer, maar ik weet dat als zij nog geleefd had, had ik een Swarovski tiara gekregen...

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Alles Zelf Betalen Of Dragen De Ouders Ook Iets Bij?
« Reactie #152 Gepost op: 27 april 2009, 21:43:13 »
Mijn moeder betaalt de helft van mijn jurk en we krijgen een nieuwe wasmachine van haar :)
Mijn schoonouders betalen het pak van mijn vriend :)

Offtopic: Tigru, ik zie dat je jarig bent vandaag, gefeliciteerd! :)
« Laatst bewerkt op: 27 april 2009, 21:43:52 door Hakkie »

ourloveJoaquin

  • Gast
Alles Zelf Betalen Of Dragen De Ouders Ook Iets Bij?
« Reactie #153 Gepost op: 27 april 2009, 22:19:12 »
Mijn schoonmoeder heeft het pak van manlief gekocht met alles erop en eraan, en ik heb de jurk met alles erop en eraan gekregen.

Jurk heb ik wel zelf aanbetaald hoor, maar goed ik verwacht er ook niks van...ik hou er hoe dan ook rekening mee dat ik het zelf uiteindelijk betaal hahaha..mijn mama heeft ook niet zoveel geld vandaar ..en als ik vind dat ze het elders voor moet gebruiken dan moet ze dat ook gewoon doen van mij :wink:


Ik ga tenslotte trouwen toch

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards