collapse

Auteur Topic: Trouwkaarten  (gelezen 37544 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

September2012

  • Gast
Trouwkaarten
« Gepost op: 10 juni 2012, 18:32:25 »
Hi allemaal,

Wij willen graag een origineel en aparte trouwuitnodiging. Nu zitten we te denken aan flessenpost, dus een klein flesje met daarin rode bloemblaadjes en een opgerold papiertje als uitnodiging.

Zouden jullie het leuk vinden om zo'n uitnodiging te krijgen, of een beetje ongepast?

Ik hoor graag jullie mening.

Groetjes!

twijfeltje

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2012, 19:41:31 »
Waarom zou dat ongepast zijn?

Lijkt me leuk als het bij je past.
Anders 'snap' ik het niet goed.
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2012, 20:12:33 door twijfeltje »

2juli2013

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2012, 20:05:23 »
Hey,

Ik vind het super leuk :wink:
Ik heb voor de "save the date" uitnodigingen ook flesjes besteld als flessenpost.
Die ik heb zouden zelfs door de brievenbus kunnen.

Hebben jullie ook iets met een thema in gedachten dan ?

jassou

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2012, 20:08:27 »
Mwah ik vind het een beetje koddig. Niet ongepast ofzo, maar ook niet speciaal leuk. Niets verkeerds mee hoor, maar je vroeg om mijn mening :)

kwarkje

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2012, 20:11:21 »
Persoonlijk vind ik het een beetje overdreven en protserig.

Sofraine

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2012, 20:19:21 »
Ik vind er persoonlijk ook niet veel aan. Een beetje kinderachtig, voor een verjaardagsfeestje met een piratenthema of zo. Maar he, het is jullie feestje, dus ga vooral voor wat jezelf leuk vindt!

Hou overigens wel rekening met de extra verzendkosten, dit kan snel oplopen, helemaal als het niet door de brievenbus past.  En als het door de brievenbus kan: hoe blijft glas eigenlijk heel als je het door de brienbus kan doen? (Bij ons valt post bijv. al een meter naar beneden op een stenen vloer. )

Djalie

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2012, 20:44:04 »
fleesnpost ja kan maar vindt het niet echt iets voor een huwelijk aankondiging.

wat eventueel wel is een perkament rol of zn soort film poster in koker.

kwarkje

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2012, 21:28:32 »
Ik vind er persoonlijk ook niet veel aan. Een beetje kinderachtig, voor een verjaardagsfeestje met een piratenthema of zo. Maar he, het is jullie feestje, dus ga vooral voor wat jezelf leuk vindt!

Hou overigens wel rekening met de extra verzendkosten, dit kan snel oplopen, helemaal als het niet door de brievenbus past.  En als het door de brievenbus kan: hoe blijft glas eigenlijk heel als je het door de brienbus kan doen? (Bij ons valt post bijv. al een meter naar beneden op een stenen vloer. )

En dan moet je er toch niet aan denken dat iemand huisdieren of kinderen in huis heeft die erin kunnen vallen of het opeten...

jassou

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #8 Gepost op: 10 juni 2012, 21:31:21 »
Nou ik geloof dat niet er echt glazen flesjes gestuurd zullen worden hoor! Die zijn zwaar! Het zal wel een soort doorzichtig hard plastic zijn?

September2012

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #9 Gepost op: 10 juni 2012, 21:46:05 »
Hi allemaal,

Bedankt voor de reacties! Wij gaan trouwen in een kasteel en houden het feest in een beachclub, ik vond het dan wel grappig om nostalgie met het strand te combineren. Kan ook in een kaart of op andere manieren, maar zag ook flesjespost. Het zijn overig platte plastic flesjes, dus deze vallen niet kapot bij het bezorgen.

Ik twijfel enorm, vooral ook omdat er ook prachtige kaarten zijn en wij wat rustige types zijn.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwkaarten
« Reactie #10 Gepost op: 11 juni 2012, 09:22:57 »
Doen wat je leuk vind toch! Wij verstuurde afgelopen week houten trouwkaarten, omdat WIJ dat leuk vinden! Boeiend wat de rest ervan vind :wink:

Veer

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #11 Gepost op: 11 juni 2012, 10:11:56 »
Het lijkt mij een leuk idee. Succes met kiezen. Wat je ook kan doen het flessenthema gebruiken voor je de bedankjes die wel of niet aan je gasten gaat geven.

damoba

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #12 Gepost op: 11 juni 2012, 10:42:52 »
Wij hebben de uitnodigingen ook via de flessenpost gedaan. Iedereen heeft echt super enthousiast gereageerd. Ons feest wordt ook in een strandtent gegeven, dus het klopte ook helemaal bij de sfeer die wij voor onze bruiloft graag willen.

Het zijn wel echte glazen flesjes, maar ze zitten verpakt in een doosje en blijven echt wel heel!!! Ook als ze een meter vallen op een stenen vloer.

Gewoon doen als jij het leuk vindt. Het is jullie bruiloft!!!!

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
Trouwkaarten
« Reactie #13 Gepost op: 11 juni 2012, 11:28:36 »
Ik vind ook dat jullie vooral moeten kiezen wat jullie leuk vinden!
Wat de rest ervan vindt, dat maakt eigenlijk niets uit..

Wel zou ik even goed rondkijken, alvorens je beslist, omdat je zelf aangeeft dat je nog twijfelt.
Als die twijfel echter vooral gebaseerd is op de reactie van anderen, dan zou ik zeggen: gewoon lekker doen!

jassou

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #14 Gepost op: 11 juni 2012, 12:14:56 »
Als die twijfel echter vooral gebaseerd is op de reactie van anderen, dan zou ik zeggen: gewoon lekker doen!
Hier sluit ik me volledig bij aan! Anders ben je nooit blij met een besluit, want wat je ook kiest, er zijn altijd anderen die het stom/duf/niet orgineel genoeg/veel te origineel vinden. Gewoon doen wat jullie leuk vinden!

2juli2013

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #15 Gepost op: 11 juni 2012, 12:55:43 »
Helemaal waar !!

Emma_

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2012, 12:57:44 »
Ik vind het ook een leuk idee hoor!

September2012

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #17 Gepost op: 11 juni 2012, 19:07:20 »
Wij hebben de uitnodigingen ook via de flessenpost gedaan. Iedereen heeft echt super enthousiast gereageerd. Ons feest wordt ook in een strandtent gegeven, dus het klopte ook helemaal bij de sfeer die wij voor onze bruiloft graag willen.

Het zijn wel echte glazen flesjes, maar ze zitten verpakt in een doosje en blijven echt wel heel!!! Ook als ze een meter vallen op een stenen vloer.

Gewoon doen als jij het leuk vindt. Het is jullie bruiloft!!!!

Gaan de doosjes gewoon door de brievenbus? Waar hebben jullie ze besteld, als ik vragen mag?

damoba

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #18 Gepost op: 12 juni 2012, 07:23:38 »
Gaan de doosjes gewoon door de brievenbus? Waar hebben jullie ze besteld, als ik vragen mag?
Je kunt kiezen welke maat flesjes je wilt hebben. Die van ons konden gewoon door de brievenbus. Ook kun je er voor kiezen, om ze helemaal zelf te vullen, ze hebben verschillende dingen om erin te doen. Wij hebben eerst een proefpakketje besteld. Onze flesjes kwamen van www.flessenpost.nl.

Ik hoop dat je er net zo blij mee bent als dat wij waren.

2juli2013

  • Gast
Trouwkaarten
« Reactie #19 Gepost op: 12 juni 2012, 08:35:36 »
Ook ik heb mijn flessen bij flessenpost.nl besteld.
Ik heb gekozen voor de platte van plastic.
De kwaliteit is mij echt 100 % meegevallen.
Was bang dat het er nep en écht plastic er uit zou zien.
Dit is alles behalve het geval !

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards