collapse

Auteur Topic: In Het Middelpunt  (gelezen 3698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yentl

  • Gast
In Het Middelpunt
« Gepost op: 3 augustus 2005, 16:42:13 »
Nog ongeveer een maand en dan is het zover. Ik kijk zo ontzettend uit naar mijn trouwdag..... nou eigenlijk het feest. Ik zie namelijk ontzettend op tegen het officiele gebeuren. Al die ogen die continu op je gericht zijn ik word er nu al ongemakkelijk van.. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo verlegen, maar ik bang dat ik die dag echt niet weet waar ik kijken moet.

Hebben jullie dit nou ook? ik maak me misschien veel te druk.. :unsure:

Sjakie

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2005, 16:44:41 »
Het lijkt me heerlijk, voor één dagje... Omdat je op je mooist bent denk ik dat je het niet erg zal vinden dat iedereen naar je kijkt, maar van mij mag het daarna wel weer over zijn! Ik ben niet erg verlegen, maar ben wel bang dat ik iets doms doe of zeg en dat ik dan voor gek sta of zo. Misschien dat dat op de bruiloft ook wel gebeurt, maar voor m'n idee vind ik het dan minder erg...

Daan88

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2005, 17:27:41 »
Heb ik ook. Maar genieten is de enig optie eigenlijk want anders had ik dit niet moeten organiseren. Relativeren en diep ademhalen. En wie weet is het wel een unieke ervaring en maakt dit DE dag eigenlijk heel speciaal.  Weet het over drie weken en 4 dagen te melden!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
In Het Middelpunt
« Reactie #3 Gepost op: 3 augustus 2005, 17:37:34 »
Eigenlijk is in het middelpunt van de belangstelling staan ook niks voor mij. Al die aandacht! Maar voor die ene speciale dag lijkt het me toch wel leuk.

bruidje

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #4 Gepost op: 3 augustus 2005, 17:40:32 »
wij zitten met het gezicht nar onze gasten toe.
dat idee maakt me een beetje ongemakkelijk maar ja ik ga gewoon genieten (dat probeer ik in iedergeval)

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
In Het Middelpunt
« Reactie #5 Gepost op: 3 augustus 2005, 17:52:46 »
Het lijkt mij ook wel een beetje eng...maar goed aan de andere kant het lijkt mij ook wel weer helemaal geweldig...

Ik sluit mij aan bij Daan...genieten is de enige optie...anders had je de stap niet moeten zetten...in het middelpunt staan hoort nou eenmaal bij zo'n dag...en ook kom je niet onder het officiele gebeuren uit...

Vero

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #6 Gepost op: 3 augustus 2005, 18:35:50 »
Dat is inderdaad 1 van de weinige dingen waar ik mezelf een beetje druk om maak.
Ik voel mezelf nu al ongemakkelijk als mensen naar onze bruiloft informeren. Ik trek mezelf de mening van anderen altijd heel erg aan, maar heb mezelf voorgenomen om "mijn"dag door niemand te laten beinvloeden. Ik ben dus zeker van plan om er flink van te genieten!!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
In Het Middelpunt
« Reactie #7 Gepost op: 3 augustus 2005, 19:36:06 »
nou dames ik zal jullie uit de droom helpen! want ik was er bang voor en nu jullie er over beginnen bedenk ik me dat  ik er helemaal geen last van heb gehad,.... juist omdat je zo geconcentreerd bent op de andere dingen (verhaal van de ambtenaar, je liefie ed) sta je er niet eens een seconde bij stil!

sannie28

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #8 Gepost op: 3 augustus 2005, 21:34:15 »
Ik ben wel verlegen soms en vrij rustig ook,dus ik zal het ook wel hebben maar maak me er niet zo druk om vind het juist leuk om in de belngstelling te staan op zo'n dag maar zal ook de nodige rode hoofden krijgen hoor heb ik ook snel hahaaha

Yvonne

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #9 Gepost op: 4 augustus 2005, 09:02:36 »
Ik vond het alleen maar zo onwijs leuk dat al die mensen voor ONS kwamen!!!!!
Iedereen die je geluk toewenst en met je meeleeft, doet je het gevoelvergeten dat alle oogjes op je zijn gericht..
Wat dromer ook zegt, je heb het zo druk met andere dingen dat je die oogjes na 1 minuut bent vergeten!!!!!

Chrystal

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #10 Gepost op: 4 augustus 2005, 10:14:07 »
Ik begrijp wat je bedoeld, Yentl. Ik houd er ook niet van om het middelpunt van de aandacht te staan. Ik vind het al heel eng om met de fotograaf op stap te gaan, want dan draaien alle foto's om ons  :wink: . Maar nu ik bezig ben met alle voorbereidingen, krijg ik er steeds mee zin in. Helemaal toen ik mijn jurk had. Je voelt je dan echt een prinses en voor die dag mogen we ook lekker 'in the picture' staan. Daar ga ik ook zeker van genieten. Het zal onze dag worden!

yentl

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #11 Gepost op: 4 augustus 2005, 14:28:35 »
Laten ik hopen dat ik dat ook zo ervaar...
misschien dat bruidjes die het allemaal al achter de rug hebben mij echt gerust kunnen stellen, heb er namelijk echt buikpijn van!

Sneeuwwitje

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #12 Gepost op: 4 augustus 2005, 14:55:52 »
Kijk hier maak ik me ook druk om al die ogen die op mij gericht zijn en dan doe ik iets stoms zoals vallen of zo... echt een nachtmerrie

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
In Het Middelpunt
« Reactie #13 Gepost op: 4 augustus 2005, 15:15:53 »
ik herken het ok wel wat je zegt... Vooral om de kerk maak ik me druk. Omdat er dan waarschijnlijk heel veel mensen komen en je moet echt naar voren komen lopen en dan knielen op een knielbankje (hoop dat ik niet val!!!). Wij willen waarschijnlijk ook de trouwgelofte dan zelf uitspreken (niet alleen 'ja' zeggen)en ik weet zeker dat me dat gewoonweg niet gaat lukken. Met een brok in m'n keel ter grootte van een baksteen kan ik echt geen woord meer uitbrengen hoor!

Daan88

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #14 Gepost op: 4 augustus 2005, 15:23:55 »
Heel herkenbaar die kerk. Maak me nu al druk over dat knielen en dat ik de jurk meeneem ofzo. Kaarsen aansteken is ook zoiets in een bomvolle kerk.
Wij hebben er daarom voor gekozen alleen ja te zeggen.

Met mijn vader ga ik wel even oefenen met lopen! Kwam ie zelf mee. Heb echt het idee dat vrienden en familie net zo meeleven en zenuwachtig zijn van te voren als wij.

Sneeuwwitje

  • Gast
In Het Middelpunt
« Reactie #15 Gepost op: 4 augustus 2005, 15:47:12 »
help ik wordt nu al zenuwachtig bij het idee! en dan zit er in de familie van mijn as twee abteneren van de burgelijke stand die allemaal met horrorverhalen aankomen van kapotte jurken en zo. En de fotograaf ook.

En in de kerk zeggen wij alleen maar ja odf de pastoor zegt het ons voor en wij herhalen dat. maar anders weet ik nu al dat wij allebij niet uit onze woorden komen.

Ook allemaal die filmpjes vijn de leukste thuis en zo spoken door mijn hoofd. Soms slaap ik er niet van en ik moet nog 2 maanden?!

Hoe ga ik dit redden zonder gek te worden?

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
In Het Middelpunt
« Reactie #16 Gepost op: 4 augustus 2005, 16:00:20 »
dat 'er niet van kunnen slapen' heb ik ook een hele tijd gehad. Het enige wat mij helpt is me bedenken dat ik om alles wat fout ga gewoon heel hard ga lachen! Dan lachen de mensen wel mee en vinden ze je gewoon een hele leuke spontane meid!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
In Het Middelpunt
« Reactie #17 Gepost op: 4 augustus 2005, 19:06:12 »
maak jullie nu niet druk, hebben jullie ooit bruidjes gehoord die grtrouwd waren en vertelden dat het enige wat hun tegenviel de ogen die op je gericht waren???

nee inderdaad en dat is omdat je luisterd naar dat wat ze over je vertellen, wat gaan ze over je zeggen, etc etc, en daarbij moet je ook bedenken dat andere ook naar de spreker kijken (automatisme) er zal misschien eens een vluchtige blik naar jullie komen maar daar ben je dan niet mee bezig.......... geen buikpijn creeeren nergens voor nodig, ik weet zeker dat jullie achteraf zullen zeggen dat je je druk om niets hebt lopen maken....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards