collapse

Auteur Topic: Bruidssuite  (gelezen 47250 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alexia

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #25 Gepost op: 22 mei 2007, 09:54:04 »
wij hebben ook een bruidssuite. Jan gaat m regelen, ik mag niks weten :) Maar prijzen vind ik wel meevallen :blush: wij hadden hoger ingeschat.. nou weer iets waar we op het budget dan evt. mee kunnen besparen!

Femke

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #26 Gepost op: 22 mei 2007, 10:07:40 »
Ik ga liever voor dat geld een weekendje weg ....
Dan voor 1 nachtje.

Moet wel toegeven, het is een mooie idee, als je getrouwd bent lekker naar zo een luxe hoteltje, met een geweldige kamertje, maar ik vind het niet waard. Wie weet ben je gewoon zo moe, dat je van de kamer zeer weinig gebruik maakt  :wink:

Nee, wij gaan dus gewoon lekker naar huis !  :biggrin:

Sandra

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #27 Gepost op: 22 mei 2007, 10:11:18 »
Ik geloof dat wij 400 euro kwijt zijn. Idioot veel voor één nacht, dus ik hoop dat het ook echt een mooie suite is en niet gewoon een luxe kamer. We zouden eerst gewoon thuis slapen omdat bruidssuites hier in de stad zo duur zijn, maar ik droomde er wel stiekem van. En nu heeft m'n lief er toch één geboekt  :wub:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Bruidssuite
« Reactie #28 Gepost op: 22 mei 2007, 14:10:29 »
Jeetje wat een prijzen zeg. Wel ene luxe dat ze je komen halen! Wij hadden op onze feestlocatie de bruidssuite er kado bij gekregen. Anders kost ie 150 euro. Dat is dan inclusief ontbijt op bed, een doosje bonbons en ik dacht een mandje fruit. De bonbons zijn we vergeten helaas, die zijn blijven staan!

KenP, wat lief van die mensen dat jullie het verblijf gratis hebben gekregen! En jullie kenden hen niet?

K en P

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #29 Gepost op: 22 mei 2007, 15:01:00 »
[quote name=\'Jorieke\' post=\'118666\' date=\'22 May 2007, 14:10\']KenP, wat lief van die mensen dat jullie het verblijf gratis hebben gekregen! En jullie kenden hen niet?[/quote]

Vorig jaar hebben we een weekend dat huisje gehuurd.
De mensen verder niet gezien of gesproken.
We vonden het zo mooi en leuk daar dat we in het gastenboek hadden geschreven dat we het (als alles ging zoals we wilden) als bruidshuisje wilden huren.
Toen we het dus daadwerkelijk reserveerden als ons bruidshuisje mailde zij ons terug dat wij het als huwelijkskado kregen.

Dus nee, we kenden de mensen zelf niet!
Lieve mensen bestaan toch nog echt  :biggrin:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #30 Gepost op: 22 mei 2007, 15:37:15 »
Wat leuk zeg KenP! Dat komt niet vaak voor dat je een bruidssuite van de verhuurder cadeau krijgt.

Ik vind 350 euro ook heel veel geld! Ik heb plaatjes van de kamer gezien en het ziet er echt super uit (tsja mag ook wel voor die prijs :biggrin: )! Ach ik weet nog niet of ik het ga boeken, ik heb gelukkig nog genoeg tijd om er over na te denken. En als het volgeboekt is jammer dan, kunnen we dat geld uitgeven aan de huwelijksreis (leuke excursie ofzo!)

Mandy28-09-2007

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #31 Gepost op: 22 mei 2007, 15:42:21 »
wij kregen hem gratis omdat we het feest in een zaal van een hotel vieren. De bruidssuite werd dan gratis aangeboden... Ik ben allang blij.. want het feest kost mij al genoeg haha  :tongue:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #32 Gepost op: 23 mei 2007, 22:15:58 »
[quote name=\'Mandy28-09-2007\' post=\'118678\' date=\'22 May 2007, 15:42\']wij kregen hem gratis omdat we het feest in een zaal van een hotel vieren. De bruidssuite werd dan gratis aangeboden... Ik ben allang blij.. want het feest kost mij al genoeg haha  :tongue:[/quote]

 :biggrin: Kan ik me voorstellen! Leuk zeg dat jullie de bruidssuite gratis krijgen. Wij geven geen feest maar 's middags een receptie en daarna gaan we uitgebreid eten met een klein groepje. Helaas hebben ze daar geen bruidssuite.

esther-disney

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #33 Gepost op: 27 mei 2007, 17:07:11 »
ik werk in een hotel en bij ons is een bruidsarrangement 199 euro, en daar zitten bloemen bij, champagne, ontbijt op bed, versieringen op de kamere en een fruitmandje en een kamer incl. minibar.

dus dat valt wel mee, en wordt dus ook vaak geboekt, afgelopen week 3 bruidsparen gehad. leuk leuk om die verhalen te horen van iedereen!

wij zelf slapen in een bed and breakfast voor 35 euro.
het is oude boerderij blommenhof, en een deel van de familie blijft ook slapen, gezellig dus!

Alexia

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #34 Gepost op: 27 mei 2007, 17:12:07 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'118850\' date=\'23 May 2007, 22:15\'][quote name=\'Mandy28-09-2007\' post=\'118678\' date=\'22 May 2007, 15:42\']
wij kregen hem gratis omdat we het feest in een zaal van een hotel vieren. De bruidssuite werd dan gratis aangeboden... Ik ben allang blij.. want het feest kost mij al genoeg haha  :tongue:[/quote]

 :biggrin: Kan ik me voorstellen! Leuk zeg dat jullie de bruidssuite gratis krijgen. Wij geven geen feest maar 's middags een receptie en daarna gaan we uitgebreid eten met een klein groepje. Helaas hebben ze daar geen bruidssuite.
[/quote]

wij krijgen de bruidssuite ook gratis, alleen Jan heeft al ergens anders een reservering gemaakt. Dus we denken er nog even over na wat we doen... :) ik wacht rustig af :)

Bruidje2008

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #35 Gepost op: 27 mei 2007, 18:52:51 »
Als ik nu een conclusie trek is €350,- veel voor een bruidssuite. Zoal ik hier lees is €200,- een normale prijs voor een bruidssuite. Toch maar even verder kijken!

Sandra

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #36 Gepost op: 27 mei 2007, 19:16:18 »
Mwa, ligt ook aan het hotel denk ik. Onze suite was die 450 euro dubbel en dwars waard.
Het was de bruidssuite in een 4 sterren hotel aan het strand, vrij uitzicht over de duinen en de zee, een joekel van een hemelbed, een grote ronde jaccuzi, inloop-stortdouche, gevulde minibar, vers fruit, champagne, nootjes, chipjes, zoute koekjes, en een luxe ontbijt op bed incl. vrije bestelling van alle extra's.
Op de kamer hadden we verder gebruik van badjassen en badslippers, en de badkamer was volledig gevuld.. tandenborstels met tandpasta, scheersetje, douche en badspul, shampoo, bodylotion, schoenenpoetsmiddel etc.
 Als presentje kregen we bonbons, geurkaarsjes en een wierooksetje.

Dat is toch net iets meer dan een luxe kamer met ontbijt op bed  :wink:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #37 Gepost op: 27 mei 2007, 19:34:09 »
Daar heb je gelijk in Sandra, voor die €450,- heb je dan wel heel wat (mag natuurlijk ook wel voor die prijs!  :wink: ). Je hebt dan wel iets specialers dan zomaar een nachtje weg. Ik heb tot op heden nog geen andere mooie kamer gevonden, maar ach wij trouwen pas over een jaar, genoeg tijd!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #38 Gepost op: 27 mei 2007, 23:21:22 »
Ook ik ben eens aan het kijken geweest wat alles kost. We hebben er nu een aantal gezien die wel in onze omgeving liggen en leuk waren. Maar allemaal zijn ze rond de € 200.-/€ 250.-. op zich wel een hoop geld, maar Jasper wil graag "uit slapen gaan" wanneer wij zouden trouwen, omdat hij niet in de rotzooi die ouders gemaakt hebben wil thuis komen met zijn kersverse bruid.  :biggrin: Dan wilde hij zijn bruid graag nemen op een ander bed i.p.v. tussen de rotzooi die gemaakt was

Moppie

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #39 Gepost op: 29 mei 2007, 12:54:06 »
De bruidsuite die wij waarschijnlijk gaan nemen kost 200,-. En dan heb je een kamer met kingsize bed, dubbele jacuzzi met lichttherapie en hydromassage. Ach bij ons is het toch meer het idee van een keertje in een heel luxe hotel overnachten. We komen daar waarschijnlijk 'snachts pas tegen 1 uur aan en de check uit is voor 12.00 uur, dus vraag me af of we überhaupt tijd hebben om van al die luxe gebruik te maken! Maar het idee is in ieder geval leuk.

Ann

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #40 Gepost op: 26 september 2007, 15:34:19 »
Wie heeft er een goede tip voor een mooi bruidssuite omgeving Zoetermeer?

We zoeken naar een locatie waar je wat langer mag blijven dan 11.00 uur s ochtends, niet te ver van Zoetermeer en natuurlijk ook wel leuk! Qua prijs hebben we nu alleen vrij prijzige kamers gevonden (€350+)

Ik hoop dat iemand iets weet!

Groetjes, Ann

K en P

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #41 Gepost op: 26 september 2007, 16:14:36 »
Je kan vaak bij vrijwel elk hotel langer blijven tegen betaling.
Dus vind je iets waar je maar tot 11 uur mag blijven, maar wat wel jullie smaak is .. vraag er dan eens naar!

Ik zag op internet het atlantic hotel, volgens mij in Kijkduin.
De Bruidssuite zag er goed uit.
Heb alleen geen idee hoelaat je daar weg moet en wat het kost.

Succes met je zoektocht!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidssuite
« Reactie #42 Gepost op: 26 september 2007, 17:25:44 »
Klik hier om een lijst met hotels te zien omgeving Den Haag.

vla

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #43 Gepost op: 26 september 2007, 22:31:54 »
ja in Nootdorp, van der valk hotel.
Anders de 3 hooibergen volgens mij.
succes!
Ik woon in zoetermeer als je wilt weten waar het is en hoe de locatie is pb me maar. Hoef je niet langs.

K en P

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #44 Gepost op: 26 september 2007, 23:05:32 »
De Drie Hooibargen is ook aardig prijzig!
Maar wel mooi van binnen.
Je springt vanaf je bed zo de jaccuzi in  :tongue:
Weet alleen niet hoelaat je eruit moet, heb de info erover net weggegooid.

@Vla: welke wijk woon je?
Ik woon ook in Zoetermeer (nog een maandje!)
Ik woon in wijk 24!

vla

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #45 Gepost op: 27 september 2007, 09:06:52 »
wijk 18 en 15 november is mijn dag!
hahaha leuk zeg;-)
Waar ga jij alles houden?
Wij gaan naar nootdorp. Ook het feest in het witte paard.
Heb jij een mooie plek om foto's te nemen? Wij dachten weer in Nootdorp bij de nootdorpse plassen ofzo.

oeps je hebt een site.
ik heb al stiekem gekeken hoor!

K en P

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #46 Gepost op: 27 september 2007, 09:15:29 »
Wij vieren alles in Zoeterwoude  :biggrin:
Bij mooi weer gaan we op het Noord-AA foto's maken en bij slecht weer in de intratuin.
Als het goed is is die dan net in de kerstsfeer  :biggrin:

Ann

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #47 Gepost op: 27 september 2007, 09:52:33 »
Meiden, bedankt voor het meedenken.
Wij dachten inderdaad al aan het Atlantic in Kijkduin. Vind het wel prijzig, maar heb in elk geval geinformeerd naar de vertrektijden etc. Wacht het even af.

Allemaal Zmr en Nootdorp hier!  :)
Wij trouwen in De Sniep in Zoetermeer en vieren daar ook het feest. Bij mooi weer (hmm 23-11, wacht t maar gewoon af) gaan we nog wat foto's in het binnenpark maken.
En ik werk in Nootdorp. Voor ons feest geen optie, want op mn grote dag wil ik echt niet aan werk herinnerd worden!  :wink:  Met mijn werk komen we namelijk ook wel eens in het Witte Paard. @Vla: Vieren jullie het boven of beneden?  Voor de foto's bedoel je zeker de Dobbeplas? Bij molen de Vang? Daar kan het wel heel modderig zijn he, in het najaar. Al hoop ik natuurlijk voor je dat het superweer wordt in november! (en voor mezelf ook  :biggrin: ) Delftse hout kan natuurlijk ook, is niet veel verder dan de dobbeplas.

De drie hooibargen hebben we wel bij de trouwlocaties zien langskomen, maar heb me toen niet in bruidssuites verdiept. Ga toch nog maar ns kijken of ik er nog info van heb.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Ann

K en P

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #48 Gepost op: 27 september 2007, 17:15:37 »
Ik rij elke dag langs de Sniep en zie daar veel bruiloften altijd.
Heerlijk feesten op dat balkon daar boven!

Bij de 3 Hooibargen hebben ze 2 bruidssuites, bovenop het eerste gebouw waar je langs loopt als je naar binnen gaat bij de feestzaal. Ik heb ze vorig jaar gezien tijdens de bruidsshow.
Ze liggen dus wel direct aan de weg ernaast.
En die is de laatste tijd wat drukker vanwege de nieuwe oprit aan de ehh Australieweg? Haha ik kan al die straatnamen nooit onthouden  :tongue:

Leuk zo al 3 bruidjes uit Zoetermeer  :biggrin:

vla

  • Gast
Re: Bruidssuite
« Reactie #49 Gepost op: 27 september 2007, 17:18:47 »
Hoi An,
wij vieren het beneden in de nieuwe kleine zaal die helemaal spaans/ mexicaans is.
Jaaa de dobbeplas...altijd zeg ik het en nu kwam ik er niet op.
Ja ik vind het zo mooi met die molen. Maar je hebt gelijk het kan er modderig zijn.
Je kan ook kijken in Leidschendam het Greenpark hotel.

K en P...de intratuin is als binnenlocatie een idee hoor. Wij gaan misschien nog bij mijn vriend binnen foto's maken. Hij werkt in een kas. En we hebben wel wat connecties binnen de plantenwereld. Mooi orchideeen kas lijkt mij ook wat ;-)

Ik wens zonnig weer in november!

hee K en P, tegelijk geplaatst. Kijk naar de tijden. Grappig hoor!

nouja hij zegt dat erbij en er staat nu 17:17
Hij stond echt eerst op 17:15.

Matig van dit fora..hahahaa  :ph34r:  :laugh:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards