collapse

Auteur Topic: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?  (gelezen 4427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Gepost op: 12 december 2012, 18:20:56 »
Hallo dames,

Ik ben heel erg benieuwd naar mensen die ervaring hebben met Sweet Flavours Bruidsmode.
Dit bedrijf is gevestigd in Limburg en ik woon zelf in Noord-Holland dus zou graag ervaringen horen voordat ik een een afspraak maak en de voor mij vrij lange reis.
De werkwijze is anders dan regulier je kan namelijk niet van te voren passen.
Deze combinatie maakt me erg aan het twijfelen om het niet te doen maar ze hebben een jurk die ik echt fantastisch vind voor een (redelijk) betaalbare prijs.
Alvast bedankt voor je antwoord.
Groetjes, LittleLady

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2012, 20:37:47 »
Ik heb er geen ervaring mee maar als ik het zo bekijk zijn het veel jurken die ik ook op van die china sites ben tegengekomen. Ook de levertijd komt daar sterk mee overeen. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn maar de prijzen op deze site liggen wel vele malen hoger dan bijvoorbeeld bij lightinthebox zelf. Daarnaast ziet de site er ook niet echt heel chique uit..

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2012, 10:18:43 »
Hoi Kirriemirrie,

Ik had ook zoiets van vage site maar vind de jurk zo mooi...
Nouja ik moet deze jurk maar uit mijn hoofd zetten en verder zoeken.
Bedankt voor je reactie.

niemie

  • Gast
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2012, 14:17:33 »
Littlelady ik weet niet wat je budget is of de prijs van die jurk die je op het ook had, maar je kunt toch een jurk laten ontwerpen? Anastasi bijvoorbeeld (Nieuwegein) of iemand dichter bij je in de buurt. Ik heb namelijk ook een laag budget dus ik laat mijn droomjurk (die ik overigens nergens kon vinden want is een eigen idee) ontwerpen en dat kost me zo'n 600 euro.. Succes!

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2012, 14:24:54 »
@Niemie heb jij je jurk bij Anastasi gekocht?Of ergens anders,mag ik een foto zien?en je was 600 euro kwijt?Inclusief hoepel oid of kwam dit er nog bij?Bedankt voor je reactie

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2012, 16:58:14 »
@Littlelady, welke jurk heb gezien, misschien kunnen we helpen zoeken naar zo'n jurk bij een andere site bijvoorbeeld? Of gewoon zelf laten ontwerpen zoals Niemie zegt!

niemie

  • Gast
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2012, 17:04:19 »
Ik heb nog geen foto, we gaan er 2 januari weer naartoe. Omdat we in Friesland wonen vind ik het te ver om naar Anastasi te gaan dus we hebben zelf iemand in de buurt gevonden. Als ik meer details heb laat ik het je weten. Torselet komt er nog wel overheen trouwens. Hoepel weet ik niet zeker maar dat zal ik dan ook even vragen.
Ik wilde graag een jurk met v-hals, zachte stof (chiffon bijvoorbeeld), 'fladdermouwtjes', soepel uitlopend vanaf de hoge taille en simpele versiering bij de hals. Dat maakt zij nu voor mij eerst als proef van oude stoffen waar ze dan nog op kan tekenen en in kan knippen. Daarna maakt ze pas de echte jurk.

Ik was een keer ergens gaan passen en een keer met iemand mee, maar beide ervaringen vond ik niet prettig en daarbij had ik een duidelijk beeld in m'n hoofd. Dus daarom past het zelf ontwerpen het beste bij mij :)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Wie heeft ervaring met Sweet Flavours Bruidsmode?
« Reactie #7 Gepost op: 14 december 2012, 15:37:46 »
@Niemie ja een duidelijk beeld in je hoofd hebben kan ook tegen je werken omdat je bij elke jurk denkt tja is het eigenlijk (net) niet.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards