collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 204961 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #400 Gepost op: 6 mei 2013, 12:12:21 »
Hoi allemaal,
Het is hier inderdaad nog steeds rustig (en ook heel lang geleden dat ik gereageerd heb in dit topic).
Dus ik zal eerst eens even op een aantal van jullie berichtjes reageren.

Vilickylucky: heb je je a.s. al kunnen overhalen om het busje te huren voor jullie bruiloft? Ik vind trouwbusjes altijd superleuk en stoer! En heeft je a.s. inderdaad zijn vaste baan gekregen?

Luvy: gefeliciteerd met je ondertrouw, wat bijzonder (en fijn) dat er zoveel tijd en aandacht was. Dat hoor je niet vaak!

Nora: ook namens mij gefeliciteerd met je trouwplannen en welkom bij de 'augustus-club', hebben jullie inmiddels ringen gevonden?

Bianca: wij kopen de consumpties op ons feest (en op de borrel) ook af, er wordt een zgn. 'Hollands drankenarrangement' geschonken dus geen binnenlands/buitenlands gedistilleerd maar wel gewoon bier, wijn en fris. Wij feesten van 20:30-01:00 uur.

Piene: Jullie zijn ook lekker druk met van alles regelen dus, net als wij! Heerlijk hè? Zijn jullie er al uit welke trouwkaart het wordt? (ik ben benieuwd, zet je hem op de mail als jullie een keus hebben gemaakt?)

Aafjes: jij ook van harte met jullie ondertrouw. Die twijfels over polscorsage of toch een boeket lijken me lastig! Ik vrees dat ik niet echt advies voor je heb want wij zijn zelf sowieso nog helemaal niet met de bloemen voor de bruiloft bezig (dat staat nog op onze to-do lijst...)

Zo, en dan nu even een update over onze voorbereidings-perikelen:
Alles begint steeds meer vorm te krijgen en we maken echt flinke stappen nu!

- We hebben onze ringen gepast, ze zaten goed en ze zijn inmiddels ook gegraveerd. Daarvoor gaan we binnenkort nog een keer terug, om te kijken hoe dat geworden is.

- op 1e Pinksterdag hebben we een bruidstaart-proeverij (bij ons thuis, super relaxed!) We krijgen 3 verschillende taartjes te proeven, ik ben heel benieuwd! Zijn jullie allemaal al uit de taart?

- mijn vriend heeft een mooi pak uitgezocht, waarvan ik ook een klein staaltje stof heb gezien (net als hij van mijn jurk). Ik weet nu dus ook de kleur van zijn pak, want ik wil een paar van mijn assecoires (bloem in m'n haar, shoeclips etc.) erop aanpassen. Van de kleur paars/lila in mijn assecoires ben ik een beetje afgestapt inmiddels, anders wordt het straks een té bont geheel (mijn jurk en a.s. zijn pak zijn beide niet paars). Wel wil ik wat paars laten terugkomen in bijv. mijn bruidsboeket, de corsages en de versieringen.

- ons draaiboek is zo goed als definitief en we hebben het al uitgebreid met onze ceremoniemeesters doorgesproken. Dat geeft een hoop rust en het heeft ook geleid tot een logischere, relaxtere planning! Als er mensen geïnteresseerd zijn kan ik ons draaiboek (in een geanonimiseerde versie) wel op de mail zetten?

- 30 mei mag ik m'n jurk weer passen, ik werd dit weekend gebeld door de bruidsmodezaak dat m'n jurk die week binnen is! Dus ik heb meteen m'n moeder gebeld en zij gaat mee zodat ze uitleg kan krijgen over hoe ze me in m'n jurk moet helpen, en ik heb ook meteen voor die ochtend een afspraak gemaakt voor m'n proef make-up en -kapsel. Alles op 1 dag dus, hoppakee!!

- Last but not least zijn m'n trouwschoenen binnen en ze zijn echt prachtig!! Ben er heel blij mee, ze hebben maar een heel klein hakje maar zijn toch elegant! Nu nog bedenken waar en wanneer ik ze ga inlopen...hoe doen jullie dat met jullie trouwschoenen?? :blink:

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #401 Gepost op: 6 mei 2013, 13:29:41 »
@ bruidsschoenen: Die van mij staan in de doos onder de salontafel. Af en toe doe ik ze in huis even aan..  :blush:

Mark heeft afgelopen zaterdag zijn trouwpak uitgezocht.

We willen volgend weekend de kaarten gaan schrijven en in de week er na op de bus doen.
Eind mei willen we met mijn schoonouders de feestlocatie gaan bezoeken.
En eind juni wil ik mijn jurk weer gaan passen en laten opmeten. Ook wil ik dan mijn proefkapsel plannen.


Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #402 Gepost op: 7 mei 2013, 11:13:36 »
Het dames! Leuk dat er weer wat leven is in dit topic!

@moniek, fijn dat mark is geslaagd voor zijn pak! Is toch weer iets wat je af kunt strepen! Ik was helemaal vergeten dat jullie met z'n alle op een camping zouden zitten! Gaaf hoor! Ik heb mijn bruidschoenen nog maar even in de kast verstopt :) leuk dat je weer een afspraak kunt maken om je jurk te passen! Ik had pas opeens de bibbers of ik hem nog wel zou passen (door t ziek zijn, stond m'n dieet op een laag pitje en ben ik weer wat aangekomen) maar hij kon nog gewoon dicht ( voor t mooie mag er nog wel wat af!) m'n moeder legde hem helemaal netjes en toen sprongen de tranen weer in m'n ogen, dus dat zit nog goed :)

@ trotse a, nee t busje is niet gelukt... Vind hem nog steeds erg gaaf maar we hebben telkens dingen die toch net iets duurder uitkomen dan gepland.. waardoor het budget erg creatief gebruikt moet worden en de auto erg naar beneden is gekelderd. En toen de ringen ook duurder werden dan gedacht fluisterde AS me in dat ik dan moest stoppen over t busje :D kon ik hem alleen maar gelijk in geven... Die baan heeft hij helaas niet gekregen, dus daardoor helemaal geen rek in t budget.. Welke kleur is t pak van jou AS? Ik ben erg benieuwd naar je draaiboek! Qua trouwschoenen zou ik ze gewoon af en toe in de laatste 2 weken aandoen.. Maar t schijnt dat satijn helemaal niet zo goed oprekt/naar je voet gaat staan, dus misschien is t meer voor t idee! Onderkant even met schuurpapier aanvallen, dan loopt t beter! Veel plezier met taarten proeven!

@aafje, kun je niet van lathyrus een polscorsage maken? Anders toch voor een gewoon boeket gaan (lathyrus is erg goedkoop) en in de avond een polscorsage? Alles kan :)

@piene, het is zo leuk om weer bij de locatie te zijn! Wij zijn afgelopen week er geweest, er is veel veranderd en we hebben een ander nieuw deel mogen huren! Als ik de foto's heb zal ik er een paar mailen. We hebben een apart privé stukje strand waardoor t erg tof word om ook buiten te kunnen dansen!

@bianca, wij hebben feest van 8-12, we wilde eigenlijk van 9 tot 1 maar op onze locatie mag t maar tot 12 , met een beetje uitloop. Verder hebben we een drankarrangement en daarbij nog wisselende hapjes. Voor de daggasten hebben we t arrangement al vanaf 4 uur.

Ik ben erg aan t twijfelen over de dame die onze cupcakes gaat maken want ze reageert niet meer... Nu is t natuurlijk nog wel een tijdje maar t zou me erg gerust stellen... Gister had ik zelfs zoiets van dat ik ze zelf wel zou maken... (Terwijl ik ook had bedacht dat dat niet goed voor de stress zou zijn)


Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #403 Gepost op: 7 mei 2013, 11:29:04 »
@vilickylucky wat een geweldig idee! Overdag een bossie en in de avond een corsage! Top.
Overigens is lathyrus schijnbaar niet zo heel goedkoop, ben op internet een mooi boeket tegen gekomen, roze lathyrus met vergeet me nietjes (denk ik) 70 euro!!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #404 Gepost op: 7 mei 2013, 11:36:15 »
Hahah mooi dat t goed ontvangen word.. En is t niet een duur boeket omdat ze nu nog niet in t seizoen zijn? Want ik koop hier in de buurt bij een boerderij wel eens n bosje en dat is nooit duur! Lathyrus kun je ook zelf goed groeien trouwens! Ik vind sowieso een boeket van 70 euro veel geld! Zal ook schelen hoe t gebonden is denk ik maar ben op deze momenten erg blij dat ik de luxe heb met n zus als bloemist!

Olijfje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #405 Gepost op: 7 mei 2013, 11:37:27 »
Hallo dames,

Ik heb mij vanmorgen pas aangemeld voor dit forum, maar ik ga ook in augustus 2013 trouwen!
Leuk om te lezen hoe ver jullie al zijn met alle voorbereidingen -_-
Bij mij schiet het ook al op!

Groetjes,
Olijfje

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #406 Gepost op: 7 mei 2013, 12:29:01 »
Welkom olijfje! Gefeliciteerd en klets lkkr mee! Hoe staan al je voorbereidingen erbij?

Voor de dames met paars als thema kleur, ik heb 11 paarse ponpoms, wil iemand ze overnemen?


Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #407 Gepost op: 7 mei 2013, 15:40:16 »
Voor de dames met paars als thema kleur, ik heb 11 paarse ponpoms, wil iemand ze overnemen?

Jaaaaa ik heel graag!! (of heeft Moniek ook interesse?)
Wel even afhankelijk van wat je je ervoor wil hebben, en of je ze per post kunt versturen.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #408 Gepost op: 7 mei 2013, 16:09:12 »
Anne_lyze heeft ook al gereageerd, dus wacht haar reactie even af, anders zal ik je even contacten!


piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #409 Gepost op: 7 mei 2013, 16:56:58 »
Welkom Olijfje! Wanneer in augustus trouwen jullie precies? En wat heb je allemaal al geregeld?

@Vilickylucky: Jullie locatie klinkt echt super. Ben benieuwd naar eventuele foto's!

@Moniek: Super dat Mark zijn pak heeft gevonden. Ben je ook zo nieuwgierig hoe hij eruit ziet?! Ik in ieder geval wel naar mijn as in zijn pak.

@Trotse: We zijn inderdaad lekker aan het regelen. Heerlijk voelt dat hea!! Ik zal onze nieuwe kaart zo eens naar de mail sturen. Hij is heel anders dan de vorige. Maar deze past beter bij ons en onze bruiloft.
Oeh 30 mei mag je je jurk weer passen. En kan je meteen het hele plaatje zien met make-up en kapsel. Super leuk!


Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #410 Gepost op: 7 mei 2013, 21:02:09 »
@ Vilickylucky: Helaas, te laat.. Ik had wel belang bij paarse pompons.. Maar ik heb bij mijn trouwfavorieten ook al een linkje staan van een winkeltje. Misschien ook nog een idee voor Trotse A.. (http://www.buitendelijntjesshop.com/c-1285738/pompoms/)

@ Camping: Wij blijven niet op de camping, hoor. Zie je me al mijn jurk uittrekken in zo'n klein koepeltentje?? Hahahaha..  :biggrin: Maar voor mijn schoonfamilie is het wel een optie. Hoeven ze tenminste niet weer terug te rijden..

@ Olijfje: Welkom!!

@ AS zijn pak: Ik ben heel benieuwd hoe hij er uit ziet. We hebben het er al wel over gehad voordat hij ging passen, maar hij zei dat het totaal iets anders is geworden.. Of dat zegt hij om mij om de tuin te leiden.. Dat zou me ook niet verbazen..   :wink:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #411 Gepost op: 7 mei 2013, 21:53:11 »
@Vilickylucky: wat jammer van het busje! Wel heel herkenbaar hoor, dat het budget krap is/wordt. Ook wij komen eigenlijk redelijk wat geld tekort voor wat we allemaal willen, slik...
En wat een prachtige trouwlokatie hebben jullie!! Heel romantisch zo aan het strand. In welke plaats trouwen jullie? (als je dit liever niet in het forum zegt, laat je het dan via de mail weten?)

Het pak van mijn a.s. is heeeeeel donkerblauw met een soort subtiele glans erover, echt een supermooi stofje (ook al heb ik nog maar een heel klein stukje gezien).
Ons draaiboek zal ik anonimiseren en naar de mail sturen.

Hoe lang reageert jullie cupcake-dame al niet meer? Heb je een telefoonnummer van haar? In dat geval zou ik haar even proberen te bellen en je zorg uitspreken. Krijg je haar ècht een hele tijd niet te pakken, dan kun je haar per mail een deadline stellen waarop ze gereageerd moet hebben en dat jullie anders naar iemand anders op zoek gaan. Hebben jullie iets van een overeenkomst met haar getekend? In dat geval kun je natuurlijk moeilijker 'van haar af'. Maar laten we hopen dat ze gewoon een goede reden heeft om even niet te reageren!

Tot slot: ik wacht je berichtje over de pompoms af! Wordt het niets, dan kan ik altijd uitwijken naar de website die Moniek noemde, heel erg bedankt daarvoor Moniek! Leuke spulletjes hebben ze, ik vind die 'honeycomb bollen' ook heel mooi en die hebben ze ook in heel donkerblauw, dezelfde kleur als m'n a.s. zijn pak! :applaus:

Piene: mooie trouwkaart hoor! Ik vind eigenlijk zowel de uiteindelijke kaart als de kaart die jullie eerst hadden heel sjiek!  :biggrin: Ik vind jullie gekozen kaart heel stijlvol en sierlijk!

Last but not least: Olijfje, ook namens mij welkom! Sorry dat ik het nog niet eerder had gezegd maar ik was vanmiddag zo verlekkerd vanwege dat berichtje over de pompoms dat ik even aan niets anders dacht haha! Ook ik ben benieuwd wanneer je precies trouwt!

PS zoals Vilickylucky in de mail al zei: inmiddels zijn we allemaal de '4-maanden-tot-onze-bruiloft' grens voorbij, spannenddddddddddd! (Moniek zit al bijna aan de 3 maanden, woehoe!)

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #412 Gepost op: 8 mei 2013, 10:12:06 »
Sorry ladies, de ponpoms zijn verkocht! Toen ik ze met die aanbieding kocht in de kruidvat had ik ook een berichtje gepost! Maar bij die webwinkel die je stuurde moniek, staan ze ook voor een mooie prijs! Ik heb samen met AS een erg lastige kleur blauw gekozen, dus zijn nu zelf lampions aan het kleuren in de juiste kleur! Is ook wel een leuk klusje!

Moniek, ik heb er nu al lol om dat je in zo een inieminie tentje liggend uit de 'berg' stof probeert te komen :) nee niet echt een hit dus, maar had je t er ook niet een keer over dat je dan in een caravan zou slapen?

Klinkt als een mooie kleur trotse! Leuk om dat dan samen met paars subtiel erg te laten komen! Die honeycomb ballen in t blauw zijn super mooi, maar ook wel weer erg duur.

We trouwen op Noordwijk, :) hebben ook nog wel wat andere kustplaatsen en strandtenten bekeken, maar deze sprong er wel echt uit!

De cupcake dame is terecht :) had zelf bedacht dat ik dr zou mailen en d'r naar vragen hoe en wat, en kreeg gister een reactie dat er t een en ander tussen was gekomen en een voorstel voor een datum. T stelt wel weer gerust zo.. Tis echt zo een realitycheck dat t voor jezelf wel dichtbij komt, maar voor de mensen om je heen nog erg lang duurt...

Piene, mooie kaart, vind hem nog steeds sjiek maar wel net even iets anders dan anders!
« Laatst bewerkt op: 8 mei 2013, 10:27:45 door Vilickylucky »

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #413 Gepost op: 8 mei 2013, 12:07:45 »
@ Vilickylucky: Mijn schoonouders stelden voor dat we dan wel bij hen in de caravan konden slapen, maar dat leek ons niet zo'n goed idee voor de huwelijksnacht.. Niet dat ik er veel van verwacht, maar toch..  ;)
Wat een mooie locatie hebben jullie trouwens!!

@ Piene: Mooie kaart!! Deze is ook erg stijlvol! Mooi! 

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #414 Gepost op: 13 mei 2013, 11:06:50 »
Wij hebben dit weekend weer van alles geregeld.

- De snoepjes voor de bedankjes zijn besteld.

- We hebben versiering besteld (ballonnen en slingers)

- Een taarttopper besteld.

- Bruidsboekethouders besteld.

- Nieuwe afspraak gemaakt voor mijn proefkapsel ( 21 juni ) en ik wil morgen even de bruidszaak bellen of ik dan ook mijn trouwjurk weer kan passen en of de coupeuse dan ook aanwezig kan zijn om mijn maten op te nemen.

- En de kaarten zijn gisteren op de bus gegaan!!  :applaus:

Dus weer heel veel dingen van ons lijstje kunnen strepen.

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #415 Gepost op: 13 mei 2013, 19:49:52 »
Moniek: Jullie zijn lekker bezig met dingen regelen zeg! Heerlijk gevoel dat afstrepen he!
Ik ben benieuwd naar de reacties op jullie kaart. Zullen er vast veel komen met zo'n mooie zelf gemaakte kaart

Wij hebben vrijdag een goed gesprek met onze dj gehad. Dus ook dat kan weer van het to-do lijstje af.. Nu nog bedenken wat we willen qua openingsdans en aflsuiter van de avond etc.. Lastig hoor. As en ik zijn beide niet echt grote dansers...

Ook zijn we zaterdag weer bij onze trouwlocatie geweest en de zaal voor het diner en het feest is inmiddels helemaal gerenoveerd en wat is het mooi geworden. Heel stijlvol en toch modern. Past echt perfect bij ons! Heerlijk om daar weer even rond te lopen  :biggrin:

En ja dames, het begint inderdaad steeds dichterbij te komen!! Whhaaa 'nog' maar ruim drie maanden voor de meesten  :applaus:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #416 Gepost op: 13 mei 2013, 20:31:27 »
Sorry ladies, de ponpoms zijn verkocht!
:angered: gloeiende gloeiende, grijp ik er nèt naast! (nee hoor grapje, we vinden wel weer wat anders, leuk voor Anne_Lyze hihi!)
Fijn dat jullie cupcake-dame terecht is Vilickylucky!

Moniek: jullie zijn echt lekker bezig! Maar ja, over 3 maanden ben je dan ook al een echte Getrouwde Vrouw!! Ik ben benieuwd wat de reacties gaan zijn op jullie kaart, ik zou zelf in elk geval blij verrast zijn als ik zo'n mooie kaart in de bus kreeg! Zelf hebben wij inmiddels onze kaarten ook besteld, ze gaan waarschijnlijk begin juni verstuurd worden (door onze CM's).

Piene: fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad met de dj! Willen jullie een bepaalde stijl muziek, of juist een mix van van alles? Openingsdans zijn wij ook nog niet uit (als we er al één doen, is het eigenlijk heel raar om geen openingsdans te doen denken jullie?)

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #417 Gepost op: 14 mei 2013, 18:08:32 »
Sorry trotse a! :) als je slim bent, zorg je dat je ze weer van anne lyze overneemt, ze trouwt al over 4 a 5 weken..  Hoe gaat t bij jou met je 30 day shred?

En moniek? Ben jij nog bezig? Ik hoop t, nee ik ga t volhouden!,! (Denk het enthousiasme er bij ;) )  je bent lekker bezig! Al reacties op je kaarten gehad? Dank voor de complimenten over de lokatie! En bij je schoonouders in de caravan lijkt me ook niet leuk.. Al is t omdat je dan je schoonvader moet ontwijken met t omkleden :D

Wij komen ook niet uit de openingsdans... AS kan niet dansen en ik wil niet schuifelen.. Denk eerder met een stel meiden de dansvloer te openen :) hebben nu een heel formulier van de dj gehad waar we ook alles op in moeten vullen maar k vind t lastig!!!

Nu weer verder met doodgaan van t sporten...  :blush:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #418 Gepost op: 14 mei 2013, 19:04:56 »
Sorry trotse a! :) als je slim bent, zorg je dat je ze weer van anne lyze overneemt, ze trouwt al over 4 a 5 weken..
Wat een goed idee, ik zal haar eens pb'en!

Hoe gaat t bij jou met je 30 day shred?
Ben nog steeds niet begonnen........*schaam* :blush:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #419 Gepost op: 14 mei 2013, 19:29:23 »
Dames, inmiddels staat ons draaiboek in de mail!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie misschien nog tips hebben?
Ook ben ik nieuwsgierig naar jullie draaiboek/dagindeling.

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #420 Gepost op: 14 mei 2013, 21:38:27 »

En moniek? Ben jij nog bezig? Ik hoop t, nee ik ga t volhouden!,! (Denk het enthousiasme er bij ;) )  je bent lekker bezig! Al reacties op je kaarten gehad? Dank voor de complimenten over de lokatie! En bij je schoonouders in de caravan lijkt me ook niet leuk.. Al is t omdat je dan je schoonvader moet ontwijken met t omkleden :D


Ik was klaar met Level 1 de dag dat mijn moeder werd opgenomen in het ziekenhuis. En daarna niks meer gedaan. Ik doe nu elke avond voor het slapen gaan een aantal buikspieroefeningen en misschien ga ik halverwege juni wel weer beginnen met Level 1.
Ik heb al een aantal positieve reacties gehad op onze kaart!  :biggrin:

@ Draaiboek: Ik zal die van ons ook even op de mail zetten. Ik heb die van Trotse A even vluchtig door gekeken, dus ik kan nog geen tips oid geven. Ik zal het later nog even beter bekijken.

@ Openingsdans: Het liedje zijn wij al een tijdje uit. Nu het dansen nog...  :dry: De afsluiting laten we aan de DJ over.

Hebben jullie ook dat gasten verzoekjes aan kunnen vragen? Wij hebben dat namelijk wel, maar hebben met de DJ afgesproken dat hij gaat kijken of het wel past bij de sfeer van dat moment. En Trance/hardcore hebben we uitgesloten. Niet omdat ik dat zelf niet leuk vind, maar ik wil dat mijn Opa van 88 niet aan doen.. Hahaha..

Ook hebben wij aan de DJ doorgegeven dat we geen toneelstukjes/abc-tjes willen. Daar hebben we echt een hekel aan..  :blush:

 

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #421 Gepost op: 15 mei 2013, 09:34:26 »
Het komt nu dichterbij...dus ook hier druk met heel veel, zowel bruiloft als andere levensdingen.

Het voelt wel lekker als je weer iets naar je zin hebt kunnen regelen! Volgende week de eerste keer mijn jurk afpassen, dit keer samen met mijn zusje. Gelijk nog even kijken of het plaatje met sieraden is zoals we denken...

Ondertussen een fijne fotograaf gevonden. Ze komt met een derdejaars student, dus wij hebben twee. Een paar weken voor ons huwelijk gaan we met elkaar kijken waar we leuk kunnen worden vastgelegd ;)

Vorige week zijn we nogmaals wezen kijken op onze locatie, er was een proeverij. Ook is hun ruimte gerenoveerd. Maar we zijn er nog steeds helemaal blij mee. Het is een sfeervolle ruimte met tuindeuren naar de tuin, we gaan immers trouwen op die zonnige dag in augustus.

We hebben wat getwijfeld over de muziek. Wel een band, of wel een dj, jullie kennen dat vast wel. Nu gekozen voor een spinkit. Dat is een dj met een mobiel muziekregelsysteem. Hierdoor kunnen we zowel buiten als binnen ons feestje bouwen. Ook komt het geluid op lagere hoogte en straalt minder uit zodat ook mensen die gezellig willen praten dat kunnen zonder te hoeven schreeuwen. Ook dit hebben we al even in het echt ervaren. Tja, openingsdans of iets anders ook hier nog twijfel. Daar gaat overigens steeds veel tijd in zitten, om overal te gaan kijken, ervaren, proeven, praten! Oh ja, we zijn ook nog bezig met het regelen van de liedjes tijdens de ceremonie. Ondertussen is spotify en youtube hier bijna overbezet!

Van de kaart gaan we vanavond de proefdruk bestellen. We hebben ze zelf ontworpen en een vriendin zorgt ervoor dat ze gedrukt worden. Halverwege juni doen we ze op de post.

Onze ringen zijn helemaal super naar onze zin, we hebben een mooi ringendoosje gekocht, enkel nog een stofje van mijn trouwjurk als voering erin.

Thuis zijn we erg druk met de decoratie. We trouwen vanuit ons huis, of eigenlijk vanuit onze tuin en schuur. Hier ontvangen we onze lieve mensen, drinken we koffie en lunchen we. Dus dit vraagt om gezelligheid en sfeer. Ondertussen al veel verzameld, zoals blikken en glazen flesjes en vaasjes. De vlaggetjes in onze kleuren heb ik af, ook het gastenbord ipv gastenboek is gemaakt. De bedankjes zijn bijna zover dat ze in elkaar kunnen worden gezet. Ook de ideeen voor de wegwijsborden liggen klaar voor uitvoering. Er staat hier dus een doos vol met stof, kant, jute, verf en plankjes. Soms krijgen we de kriebels van de tijd maar we genieten samen erg van het maken en van het resultaat.

Ook wij hebben een dagplanning op papier. Ik zal zodra er weer een momentje is deze op de mail zetten. Nu eerst even naar het ziekenhuis voor een apk van mijn bloed en beenmerg...zo blijf je bezig!

Veel plezier allemaal en vooral tot gauw!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #422 Gepost op: 16 mei 2013, 11:41:34 »
Hoi dames

Hier een erg leuke week gehad  :applaus: was gister jarig! En zaterdag werd ik verrast met een surprisefeestje! Wij wonen aan n plein op 1 hoog en er stonden 40 man met ballonnen een b-day serenade te houden! Was super leuk! Gister nog een klein feestje gehad met de mensen die zaterdag niet konden, en ik ben super verwend!

@ luvy, hoe was je APK? Fijn dat de lokatie nog steeds bevalt en leuk dat je schrijft, we trouwen op n zonnige dag  :cool2: zat die optie bij jullie arrangement? :p  de kriebels waar je t over hebt herken ik goed! Dan zijn de 3,5 maand opeens heel kort! Ach, gewoon blijven bedenken waar t uiteindelijk over gaat en dan is t niet erg belangrijk hoe alle decoratie is.. ( maar wel erg leuk!) leuk dat jullie een 2e fotograaf erbij krijgen! Leuk dat je volgende week weer je jurk mag passen! Ik mag pas weer in juli! Maar dan heb ik nog 6 weken om helemaal in vorm te komen!

@moniek, goed te begrijpen dat je dan wat anders aan je hoofd kreeg, hoe is de situatie ondertussen? Als je t niet op t forum kwijt wil, misschien op de mail?  Wij willen ook dat er verzoekjes gedraaid mogen worden maar onze vrienden kennende zal dat niet harder dan happy hardcore worden... Waarschijnlijk vinden een aantal ooms en tantes dat niet super, maar de oudste is 65 :)

@trotse a, goed uitgewerkt draaiboek! Heb nog geen op of aanmerkingen maar zal er nog even kritisch naar kijken.. Oja op t begin staat dat om 8uur de cm bij jullie is. Maar als t niet lukt om de lokatie te versieren de dag van te voren, moeten ze het dan voor 8uur al versierd hebben?
En ben ik de motivatie geweest om toch te beginnen  :biggrin: :applaus:

Wij hebben net de eerste versie van de liturgie gekregen, maar volgens mij heeft hij alleen de namen op de voorkant veranderd en is de rest gewoon een standaard invulling.. Zo heeft hij niet meegenomen welk nummer we willen binnenkomen. Ben benieuwd wat AS. Ervan vind en of hij t zelfde opmerkt.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #423 Gepost op: 16 mei 2013, 12:34:03 »
Sorry trotse a! :) als je slim bent, zorg je dat je ze weer van anne lyze overneemt, ze trouwt al over 4 a 5 weken..  Hoe gaat t bij jou met je 30 day shred?

Jaaaah even een berichtje vanuit Juni! Ik heb ze goed ontvangen en ze zijn heeel mooi, moooie donkere kleur!!!

many thanks!

noortje

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #424 Gepost op: 18 mei 2013, 12:09:15 »
Hallo dames,

Begint nu allemaal langzamerhand spannend te worden. Tijd tikt en er moet nog van alles gedaan worden. De grote zaken zijn geregeld, maar voor mijn gevoel moet er nog een hoop gebeuren!
Ik ben aan het wachten tot mijn jurk binnenkomt, zou een dezer dagen moeten gebeuren!! Spannend!!

Ik weet voor bijna alles hoe ik het wil hebben die dag, natuurlijk samen met mijn aanstaande  ;D, maar soms zijn er van die momenten dat ik denk; oh dat is ook leuk, of zus of zo.. herkennen jullie dat?

De ringen hebben we nog niet, maar dat gaat niet lang meer duren.
Ook wil ik binnenkort de uitnodigingen gaan bestellen, wanneer sturen jullie ze op?

De bedankjes wil ik ook in orde gaan maken, wil gewoon lekker bezig zijn met allemaal trouw dingetjes.  :biggrin:

ps. ik ben zelf bezig met het maken van pompoms, paarse. Van crepe papier.. zijn erg leuk geworden! mocht iemand interesse hebben dan hoor ik het graag en stuur ik het instructie filmpje.. en ook de tips waar ik de spullen heb gehaald. (ps hoe kan ik de mailtjes zoals de uitnodigingen en draaiboek bekijken? Ben niet zo handig op het forum merk ik. Dan weet ik ook hoe ik eventueel de link van het fuilmpje kan sturen).

Groetjes!!
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2013, 12:23:46 door noortje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards