collapse

Auteur Topic: Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?  (gelezen 2767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppie

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Gepost op: 14 januari 2007, 22:51:44 »
Ik ben een beetje in dubio. De bedoeling is dat mijn aanstaande op DE dag tegen een uur of 10 aankomt bij mijn ouders en mij dan voor het eerst gaat zien. Maar ik vraag me af wie er allemaal bij De Ontmoeting  zijn? Mijn ouders zijn er natuurlijk zowieso, omdat ik daar slaap. Maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met zijn ouders? Gaan die meteen met hem mee als hij richting mijn ouders gaat, of volgen die later? En de andere familieleden? Als we hierna meteen naar de ceremonie zouden gaan kon ik iedereen laten verzamelen bij mijn ouders, maar wij gaan eerst nog foto's maken en trouwen pas om 15.00 uur. Een groot gedeelte van de daggasten verzamelen dus ook tegen een uur of twee op een andere locatie en drinken daar eerst koffie, en gaan dan gezamelijk naar de trouwlocatie ( wij komen dan later de trouwlocatie binnen ). maar om toch ook een beetje een trouwstoet te hebben, willen we wel aan aantal mensen laten verzamelen bij mijn ouders zodat we dan na de lunch kunnen vertrekken naar de trouwlocatie. Maar wie nodig je dan uit voor Het Moment? Hoe doen jullie dit of hebben jullie dit gedaan?

Femke

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2007, 08:25:35 »
Hoi !

Wij trouwen zelfs om 14.15 uur. Dus ook genoeg tijd.
Maar smorgens gaan we ook al foto's maken.

Ik slaap met Jelle (ons zoontje) ook bij mijn ouders.
Daar komen waarschijnlijk ook alvast mijn tante en nichtje. Ze is mijn bruidsmeisje ook.

Smorgens komt de kapster om ons haar te doen, die van mij en mijn nichtje, dus lekker vroeg. Ook heb ik nog een kleine meisje als bruidsmeisje, maar die gaat gewoon los. Make up komt er ook bij beide van ons (lijkt me zo gezellig samen) !

Trouwjurk aan etc. Remco komt mij in de ochtend rond 10.30 halen. Dan gaan we foto's maken met de bruidskinderen waar Jelle ook bij is en die 2 meisjes. De ouders van Remco mogen smorgens dus al komen als ze willen, ze mogen naar ons huis, maar ze mogen ook naar mijn ouders. Het is dan wel een gigantische gekkenhuis met iedereen die doorloopt, maar daar kunnen ze koffie drinken etc.

Als Remco mij haalt, denk ik dus dat deze mensen er zijn :

ouders Remco
mijn ouders + broertje
ouders van mijn nichtje en haar broers / zussen
ouders van mijn kleine nichtje en haar 2 broers
zus van Remco

Mijn getuigen zijn ook welkom als ze willen, ik vind het wel erg leuk want ze zijn mijn getuigen en dus erg bijbetrokken. Ze drinken dus dan gewoon een kop koffie daar...

Wij gaan dan foto's maken, komen we weer naar mijn ouders, ff drinken, make up bij of wat dan ook, plassen :-). Dan gaan we met zijn allen richting de gemeente. Daar verzamelen ze zich met de rest, en dan pas komen wij uit de auto, dus wij rijden nog een rondje of 2 :-)

Zo doen wij dat, dan gaan de daggasten met mijn ouders mee naar de restaurant waar ze lekker koffie / thee en broodjes verwachten en wij gaan weer wat foto's maken, maar nu samen zonder bruidskinderen.
En rond een uur of 17.00 komen wij ook erbij en gaan we gezamenlijk lekker eten !

Zo is ons moment, bij mijn ouders is gewoon een paar mensen welkom... de rest in de gemeente !

Tamus

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2007, 09:06:37 »
Wij vertrekken saampjes vanuit ons eigen huis.
Ik vind het toch zo vreemd om opgehaald te worden ergens terwijl ik gewoon met mijn mannetje al samen woon.
Dus heerlijk samen opstaan en ons klaarmaken en iedereen pas zien bij het stadhuis!
 :wink:
Geen keuze hoeven maken dus hiervoor.
Hopelijk komen jullie er allemaal wel uit en zal het een geweldig moment worden als degene die je liefhebt erbij zijn!  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2007, 09:09:59 door Tamus »

Linnie

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2007, 09:20:02 »
Ik slaap bij mijn ouders en mijn zusjes zijn daar dan ook. Hij slaapt waarschijnlijk bij zijn moeder. Wanneer hij mij op komt halen komt zijn moeder met haar nieuwe man, en zijn zus eerst naar huis en dan komt mijn as mannetje! Zeg dat er 5 minuutjes tussen zitten. Ik wil graag de twee 'gezinnen' er bij hebben. De rest van de daggasten komt pas later bij het huis van mijn ouders aan.

Nienke

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2007, 10:29:53 »
Ik sliep ook bij mijn ouders, dus die waren er sowieso al. Zijn ouders zijn achter hem aangereden. Mijn vriend is toen naar boven gekomen om mij daar voor het eerst te zien die dag, toen waren we dus helemaal alleen (met uitzondering van de fotograaf   :wink: ).

Daarna gingen we naar beneden waar dus onze ouders en mijn broertje waren (ja, die woont nou eenmaal bij mijn ouders, ga ik niet wegsturen natuurlijk  :tongue:) Dit was ook allemaal om 10 uur, daarna zijn wij ook foto's gaan maken. Onze ouders hebben toen samen de lunch voorbereid terwijl wij foto's aan het maken waren.

Rond een uur of 12 waren we weer terug en kwamen onze daggasten daar aan. Dat waren opa's en oma's, broers en zussen en voor mij een oom en tante (heb geen opa's en oma's meer). Met een stuk of 16 mensen hebben we toen dus gelunched en zijn daarmee in stoet naar het gemeentehuis gegaan, de rest zagen we pas daar!

Succes!
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2007, 10:30:02 door Nienke »

Mags

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2007, 10:47:41 »
Ik sliep bij mijn ouders.
Mijn tante (zusje van mijn moeder) was er omdat ze ging helpen met mijn haar. Mijn oom (broertje van mijn moeder) was er omdat mijn ouders anders met het openbaar vervoer naar de stadsdeel zouden moeten. Verder was er een goeie vriend van ons in de rol van fotograaf, zodat de eerste momenten werden vastgelegd.
Mijn schoonvader en zwager, omdat die getuigen waren. En hun wederhelften, omdat die anders op eigen houtje in een voor hun onbekende stad de weg naar de stadsdeel moesten vinden.

De rest van de gasten mocht bij het stadsdeel alvast plaatsnemen in de trouwzaal. Hun zagn ons voor het eerst toen we hand en hand binnen kwamen.

Engeltje

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #6 Gepost op: 15 januari 2007, 12:10:28 »
ik blijf gewoon in ons eigen huis en mijn vriend vertrekt smorgens naar zijn ouders.
mijn ouders komen dan naar mij toe.ik had mij de eerste ontmoeting even zo voorgesteld.

mijn vriend komt aan. iedereen naar buiten om onze mooie trouwauto te bekijken en mij vriend naar binnen alwaar ik dan de trap af kom.
hebben we even een momentje samen.

moet natuurlijk wel het weer een beetje meewerken anders kan ik de ouders niet buiten laten staan hihihi


gr engeltje

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2007, 12:52:05 »
Dat is wel een goed idee engeltje!
De trouwauto moet natuurlijk ook bewondert worden!!!  :tongue:

Ik heb het er al een keer over gehad bij Polls waar slapen jullie?
Ruben wil een moment voor ons samen en niet dat jan en alleman er bij staat bij onze eerste ontmoeting die zo speciaal is.
Ik kan het niet maken om iedereen buiten te zetten, zo van, wacht maar een minuut of 10 en kom dan maar weer terug.

Gwen

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #8 Gepost op: 16 januari 2007, 13:54:43 »
Kunnen jullie dan niet boven op de slaapkamer even alleen zijn. Dat hij dan naar je toe komt?
En daarna samen naar bedenden komen, waar dan iedereen aan het wachten is!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2007, 16:13:59 »
Haha, ik wil heel cliche mooi van de trap afkomen, en onze trap komt in de woonkamer uit!
Helemaal perfect!
En ik weet niet hoe onze slaapkamer er straks uitziet na een complete metarmofose, het zal geen megabende zijn.
Maar als er ook nog een fotograaf in moet, wordt wel krapjes.
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2007, 16:14:48 door Anke »

Moppie

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2007, 22:29:31 »
Ik denk dat ik toch maar een soort van scheiding ga maken tussen de mensen die bij Het Moment zijn en de mensen die dan voor de lunch komen. Bij het moment zijn dan waarschijnlijk mijn ouders en broer met vriendin, zijn ouders en zus ( tevens ceremoniemeester ) en de vriendin die bij mij slaapt en ook mijn make up doet. De andere naaste familie komt dan voor de lunch en de rest van de daggasten bij de andere locatie. Pfff het blijft lastig hoor haha!!!

Gwen

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #11 Gepost op: 17 januari 2007, 09:31:33 »
Ik heb het giteren met vriendlief over gehad, hoe we het gaan doen.
Bij ons zijn er al redelijk wat mensen bij. Mijn ouderes en broers. Zijn ouders en zus. Dan  twee vriendinnen, de een voor het haar en de andere voor de bloemen.
En dan misschien nog een vriend van ons met de auto. Maar dat weten we nog niet.

Dus dat zijn er al aardig wat, dus ik opperde gisteren of het niet leuk is dat dan iedereen hier heen zou komen. Maar dat wilde vriend lief toch liever niet. Lekker allemaal naar de locatie laten komen. Oke ook goed!

happygirl

  • Gast
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #12 Gepost op: 17 januari 2007, 14:48:40 »
De daggasten verzamelde zowiezo allemaal bij mij thuis voordat Ro mij kwam halen.

Bij HET moment was lekker helemala niemand, Ro is naar boven naar mijn Kamer gekomen waar we in alle rust elkaar even konden bewonderen en hij mn sieraden kon geven.
eerst had ik het pland de trap af te komen en dat ie me dan zou zien (en d ehele horde) maar ben achteraf heel blij dat ik dat moment met hem alleen had.

Voor je bruidsstoet kan je idd denken aan alle ouders, getuigen en broer/zussen?!

succes!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Wie Zijn Er Bij De Ontmoeting?
« Reactie #13 Gepost op: 17 januari 2007, 15:01:05 »
hmmm... ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet bij had nagedacht...
manlief sliep bij zijn ouders (moest hij van zijn moeder) en ik sliep gewoon thuis, samen met alle familie dat ver weg woont en dus een nachtje bij mij sliepen...

mannetje werd opgewacht door mijn bruidsmeisjes en toen hij eindelijk naar boven mocht, moest ie ook nog vragen beantwoorden op de trap, voordat ie eindelijk naar de slaapkamer mocht.. waarom ik in de slaapkamer zat te wachten??? geen idee, kwam gewoon zo uit, ze konden een spelletje spelen en mijn familie had de woonkamer ingepikt...
video- en fotograaf, mijn bloemenmeisje en bruidsjonkertje waren er ook bij... dus heb alles op dvd en foto, was een zeer emotioneel moment... mijn bruidsmeisjes en zijn bruidsjonkers stonden te dringen op de trap en in de gang om een glimp op te vangen...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards